Doorgeefvraag Seks, deel 89

26-01-2017 20:03 3004 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.



Laatste vraag uit het vorig deel :

Heb je wel eens getwijfeld over de foto's/filmpjes die je gestuurd hebt?
Geen idee..heb geen minnaar.



Wat heb je wel gedaan met minnaar en niet met je partner?
Alle reacties Link kopieren
Rimmen



Vind je hard zuigen aan je tepel lekker of pas je?
Niet meteen pas als ik goed op weg ben



Rimmen een ja of nee?
Alle reacties Link kopieren
Ik sta ervoor open. Alhoewel die zin nu niet erg smakelijk is



Was je beste orgasme solo? Of met iemand samen?
Alle reacties Link kopieren
samen met partner



Kijk je graag terug op seks die je hebt gehad, of heeft de toekomst het beste nog voor je in petto?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, ik deed fijne dingen, doe heerlijke dingen en wie weet hoe t verder loopt.



Heb je een favoriete keer seks, of heeft elke sekspartij wel iets speciaals?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wel vrijpartijen geweest die iets specialer waren dan de rest.



Ook gewoon seksen als je ruzie hebt met je partner?
Alle reacties Link kopieren
jahoor als de ruzie de geilheid niet in de weg staat wel!



Wat is voor jou een reden om even geen seks te willen met je partner?
Alle reacties Link kopieren
Niet veel dat in de weg staat. We hebben een afspraak dat zelfs als we ruzie hebbende seks gewoon door gaat



Wat is voor jou een reden om je partner ter plekke te bespringen?
Alle reacties Link kopieren
Als hij tegen me zegt hoe graag hij me wil. En wat hij met me wil doen. Als ik merk dat hij moeite voor me wil doen.



Wat heeft jouw voorkeur: de spanning van elkaar net ontdekken of het genot van iemand die je door en door kent?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dan tóch de spanning van elkaar net ontdekken.



Als je moest kiezen tussen óf de hele dag met een natte doos/stijve penis lopen óf nooit meer orale seks krijgen, wat zou je kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Dat eerste is mij niet vreemd, dus dat dan maar.



Wanneer maakt iemand sowieso geen kans bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg open vanuit mijzelf en sta erg open voor anderen hun mening en persoonlijkheid, je moet dan wel echt van verre huize komen.

Ik denk dan vooral mensen die mij gewoonweg niet liggen qua karakter en geen klik bestaat (saai antwoord)



1 keer per week ongelooflijk goede seks of elke dag een 'zesje' ?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk liever elke dag een zesje dan een telkens een hele week wachten.



Als je de rest van je leven nog maar twee standjes mocht kiezen en een bepaalde volgorde moest aanhouden, welke twee zou je dan kiezen? En in welke volgorde? ( Misschien een erg specifieke vraag, maar de vraag 'Als je de rest van je leven nog maar één standje moest kiezen...' heb ik al eens gesteld )
Alle reacties Link kopieren
Missionaris > Doggy



Altijd bovenop of altijd onderop?
Alle reacties Link kopieren
Telt doggy als onderop? Zo nee, dan bovenop.



Altijd oraal geven of altijd oraal krijgen?
Geven.



Wat is de ruwste handeling die jij hebt ondergaan en mag het van jou pittiger dan dat of niet?
Wel, misschien niet echt wat je bedoelt maar bij een ex bijten tot bloedens toe en vuistlagen, moet niet echt pittiger worden.



Jullie ontwaken, beide bloedgeil maar voorraad condooms 's nachts opgewerkt. What to do?
Hand- en mondwerk (ervan uitgaande dat de condooms nodig zijn uiteraard).



En omdat het inderdaad niet is wat ik bedoelde, want het klinkt niet als iets dat een seksuele lading had, herhaal ik mijn vorige vraag, aangepast :

Wat is de ruwste seksuele handeling die jij hebt ondergaan en mag het van jou pittiger dan dat?
Mijn man ging mij eens (tijdens doggy) op m'n billen slaan omdat ik daar om vroeg... maar hij deed het echt heel voorzichtig en wilde mij geen pijn doen haha... ik vond het bijna aandoenlijk.. en ik dacht alleen maar bij mezelf: slá me gewoon!



Ik laat de vraag staan (kan gewoon ff geen nieuwe bedenken)
Alle reacties Link kopieren
Nog niet zo zeer hele ruwe dingen meegemaakt, ben persoonlijk meer van passionele en als ik wat 'ruigere' seks heb houdt dat vaak alleen in dat ik tempo en stoten verhoog... (ja ik ben een mietje haha)



Hoeveel bedpartners is bij jou acceptabel?
Alle reacties Link kopieren
Tegelijk of gedurende je hele leven?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Gedurende mn leven hopelijk heel erg veel. Tegelijk geen idee. Nog geen ervaring met meerdere tegelijk. (wel wens, maar komt vast wel eens)



Spanking of zweepje?
Wees meester en vormgever van jezelf
Spanking, geen ervaring met een zweepje hoewel ik dat wel eens zou willen proberen.



Kan jij ook zo genieten van de gezichtsuitdrukking en de geluiden die de ander maakt vlak voor en tijdens zijn/haar orgasme?
Alle reacties Link kopieren
Spanking



@skizzo..ja, heerlijk,



Wat draag jij nu voor lingerie/ondergoed?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven