drugs binnenkrijgen via tongzoen?

24-11-2014 14:59 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had zaterdag een date met iemand, tweede keer. Nadat hij me een waanzinnige tongzoen had gegeven bij binnenkomst, kreeg ik snel erna het gevoel dat er iets gebeurde waardoor ademhaling vertraagde, nee kwam niet door de zoen op zich, maar alsof ik onder een lichte vorm van bedwelming geraakte. Ik zag dat hij duidelijk onder invloed was, zag het aan zijn grimas en zijn ogen. Ik had op moment dat ik bij mezelf dat gevoel constateerde dat

er iets gaande was nog niets bij hem gedronken. Ik heb ook niets vreemd geproefd. Maar was enorm hyper en slaap tot nu toe haast niet. Alsof ik drie thermoskannen met enorm sterke koffie op heb. Dit gebeurde dus afgelopen vrijdag. En nog steeds slaap ik niet. Ik heb nog wel thee gedronken bij hem, maar dat was erna.

Jammer genoeg had ik geen drugstests of wat dan ook bij me. Weet uiteraard dat mensen dingen in drankjes doen. En dan in zoete drankjes dat je het niet proeft. Ik hoop antwoorden waar ik iets aan heb. Want het zit me dwars.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van het aan hem vragen?!



Als ie goed genoeg is om mee te zoenen is ie dat tocht ook om mee te praten?
Kan je het niet gewoon aan hem vragen?

MDMA kan je via je slijmvliezen innemen (dus op je tandvlees smeren), maar als dat al 'overdraagbaar' zou zijn dan zou je er nu geen last meer van hebben
Vanaf vrijdag niet meer geslapen???
Alle reacties Link kopieren
En toen je je raar en bedwelmd ging voelen ben je gewoon op die date gebleven, en heb je niet gezegd: wauw ik voel me raar en bedwelmd?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet echt...toch? Nee toch?



Dat kan niet waar zijn...



En als het waar is...



Waarom google je dat dan niet gewoon?



Ik zou me nl echt kapot schamen als ik dacht wat hij denkt...
Alle reacties Link kopieren
Ik ken geen drugs die nog zolang effect hebben.



Via tong/slijmvlies iets doorgeven is volgens mij onmogelijk, wel dat hij in zijn mond iets had en dat zo aan je gaf ( al is dat al vrij speculatief maar ok...)

Ik dènk dat je dat dan wel had geproefd maar ook hiervan denk ik dat alles mogelijk is, zeker in the heat of the moment.



Maar een drug dat nu nog werkt? Nee.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal. Bel m op en vraag het hem. Bel daarna je dokter indien er geen drugs in het spel was of als de slapeloosheid aanhoudt.



Ook van pep zoals speed blijf je na 1x inname geen 3 dagen wakker.
Alle reacties Link kopieren
Anthonius; wat denkt hij dan?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij heel sterk. Als jij eerst last hebt van een vertraagde ademhaling en een bedwelmend gevoel, denk ik als eerst aan ghb, maar dat smaakt echt heel vies, en als dat via een tongzoen bij jou binnen zou komen zou je dat én proeven en hij zou het echt je mond in moeten duwen.

Daarbij slaap je al twee nachten niet, dus dat is daarmee ook uitgesloten. Mocht het xtc zijn, wat je ook proeft, dan lig je daar ook niet twee nachten van wakker, hooguit 1.



Dit is wat ik er van weet.

Zou het kunnen dat het psychisch is?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een sterk verhaal. Kun je dat niet ergens laten testen? Ja, nu niet meer natuurlijk.



Maar hij gaf je meteen een tongzoen bij binnenkomst? Ook raar.
Leuk verhaaltje.
Alle reacties Link kopieren
Placebo reactie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een vriend gehad die cocaïne snoof, als hij gesnoven had proefde ik dat bij het zoenen, stoned werd ik er nooit van. Dus dat je je akelig voelde na het zoenen met hem, lag denk ik aan iets anders, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb t gevraagd, hij zei van niet, maar kon dat niet geloven zoals hij overkwam. Ik vroeg t, hij lachte een beetje vaag en

gaf me weer een zoen en zei nog snel iets van nee, maar het kwam op mij over als niet de waarheid willen zeggen. En ik kon het duidelijk zien.
Waarom ging je niet weg dan? Van een 46-jarige man (volgens je profiel) mag je wel enig gezond verstand verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Annapalona, ja al met al is het wel n verhaal ja. Minnimouse, als ik nog een keer ga dan zal ik een test meenemen. Hier moet ik gewoon zeker van zijn. Ja meteen bij binnenkomst, de sexdrang droop van em af. Pluisje, placebo, wie weet, maar een vertraagde ademhaling bemerken lijkt me niet placebo.
Alle reacties Link kopieren
Jij vraagt het, hij zegt nee, jij kunt het duidelijk zien en jij zoent daarna gewoon weer met hem?



En al had je iets via speeksel binnen had gekregen, heb je daar nu al lang geen last meer van hoor.
Leuk ook, een vriend die lekker aan de drugs zit, pareltje lijkt me dat
Alle reacties Link kopieren
Een drugstest meenemen naar een date?

Date je toch gewoon lekker nooit meer met die kwibus of zeg ik dan weer iets heel geks?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik denk dat je misschien idd een beetje effect voelde van zijn drugs en dat je jezelf een beetje gek maakte daarna en daarom nu nog niet kan slapen.

want zolang werkt het niet, tenzij het een soort superdrugs is maar dan zou ik gelijk een ambulance naar je vriendje sturen want in dat geval heeft hij het hoogstwaarschijnlijk niet overleefd haha
Alle reacties Link kopieren
"Had zaterdag een date gehad" en "dit speelde dus afgelopen vrijdag"... Je bent er zo van ondersteboven dat je de dagen door elkaar haalt?
Alle reacties Link kopieren
aaaach, je bent felieft!
Alle reacties Link kopieren
Iemand kan best iets via mond-op-mond jou proberen te geven maar daar word je toch op zijn minst niet blij van?



Jij hebt heus daar nu geen effect meer van àls het al is gebeurd, maar laten we ff eerlijk zijn: als jij denkt dat iemand zoiets doet lijkt me dat niet iemand om verder mee te daten/zoenen.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Je maakt jezelf gek.

Of hij moet een gram speed in je mond hebben gespuugd. Ongemerkt nog wel.



En waarom precies heb je een vervolgdate (incl. drugstest?) in gedachten met een potentiële drugsgebruiker/drogeerder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven