Een flubber poes hebben

03-12-2014 21:20 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Worden vrouwen nou net zo onzeker als mannen als het niet helemaal goed zit.

Een man met een pielemuis (Nee niet ik) van 10 cm is daar ongelukkig over.



En onzeker ook. Maar worden vrouwen ook onzeker onder de douche of in bed als ze een misvormde poes hebben of 1tje waar geen rek in zit ? Is het nou hetzelfde voor mannen en vrouwen of ervaren jullie het toch anders ?
Alle reacties Link kopieren
Een wat ?
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lellen tot op m'n knieën hangen.

Alleen maar lekkerder joh.
Het is alleen een beetje onhandig dat ik mijn schaamlippen bij het plassen eerst over de wc bril moet draperen, maar verder heb ik er geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zijn niet onzeker, als een man denkt dat een vrouw een flubberpoes (staat dit woord in De Dikke?) heeft, is hij waarschijnlijk gezegend met een garnaal.
verba volant, scripta manent.
quote:Honeymoonquiz schreef op 03 december 2014 @ 21:25:

Het is alleen een beetje onhandig dat ik mijn schaamlippen bij het plassen eerst over de wc bril moet draperen, maar verder heb ik er geen last van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 03 december 2014 @ 21:25:

Het is alleen een beetje onhandig dat ik mijn schaamlippen bij het plassen eerst over de wc bril moet draperen, maar verder heb ik er geen last van.

Bij mij kunnen ze plat op de wc vloer liggen.

Wel met matje eronder hoor, anders krijg ik ijslellen.
Ik gebruik ze als vleugels voor mijn maandverband.
Juist handig een flubberpoes, vooral met die kou. Ik sla mijn schaamlippen met gemak drie keer om mijn nek en daar kan geen sjaal tegenop. Kom daar maar eens om, als man met een ieniemienie pieliewielie.
Alle reacties Link kopieren
quote:perzika schreef op 03 december 2014 @ 21:22:

Een wat ?Die term viel laatst in het cafe
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ze nu als winterjas. Lekker warm .
Waar is deze onzin nu weer voor bedoeld dan? Een vagina is geen bewonderenswaardig lichaamsdeel qua esthetiek, geen kunstwerk (wel in zijn vermogens misschien). TO mag het grappig vinden, maar dit maakt andere mensen weer onnodig onzeker.



En alle vagina's hebben rek. Als de vrouw die eraan vast zit maar echt ontspannen en opgewonden is. Nou ja, er zijn helaas vrouwen die een ziekte hebben met bijvoorbeeld verlittekening van de vulva.
Ik denk dat de vrouwen met formaat poes waarin een bus geparkeerd kan worden diep ongelukkig zijn.

Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 december 2014 @ 21:29:

Juist handig een flubberpoes, vooral met die kou. Ik sla mijn schaamlippen met gemak drie keer om mijn nek en daar kan geen sjaal tegenop. Kom daar maar eens om, als man met een ieniemienie pieliewielie.pieliewielie ?
Alle reacties Link kopieren
Als mijn man ertussen gaat heeft ie oorwarmers, handschoenen en een sjaal in een.
Alle reacties Link kopieren
quote:joysjuhhh schreef op 03 december 2014 @ 21:30:

Waar is deze onzin nu weer voor bedoeld dan? Een vagina is geen bewonderenswaardig lichaamsdeel qua esthetiek, geen kunstwerk (wel in zijn vermogens misschien). TO mag het grappig vinden, maar dit maakt andere mensen weer onnodig onzeker.



En alle vagina's hebben rek. Als de vrouw die eraan vast zit maar echt ontspannen en opgewonden is. Nou ja, er zijn helaas vrouwen die een ziekte hebben met bijvoorbeeld verlittekening van de vulva.Jeetje.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat de poes die muis verzwelgt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:30:

[...]



Die term viel laatst in het cafe Een flubberpoes, ballonbuikje, theezakjes, in het cafe tussen de dronken kerels zitten is niet altijd een pretje
quote:Enn schreef op 03 december 2014 @ 21:33:

Ik hoop dat de poes die muis verzwelgt.Muhahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 03 december 2014 @ 21:32:

Als mijn man ertussen gaat heeft ie oorwarmers, handschoenen en een sjaal in een.Zuur gezicht
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:32:

[...]



pieliewielie ? Kom nou toch. Als flubberpoes mag mag pieliewielie ook. Zijkert.
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:34:

[...]



Zuur gezicht Nou die zuurgraad zit wel goed hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gezegend met een van nature strak designerpoesje. Geen geflubber.

Ook de binnenkant is erg netjes, volgens de huisartsassistente. Geen verzakkingen, lekker gemakkelijk bij het vijfjaarlijkse uitstrijkje.



Helaas zou ik ergens in Afrika slecht in de markt liggen, daar is het hebben van grote lellen een schoonheidsideaal.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opeens diep triest geworden. Mannen die zulke opmerkingen maken tegen een vrouw moeten verboden worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 03 december 2014 @ 21:34:

[...]





Een flubberpoes, ballonbuikje, theezakjes, in het cafe tussen de dronken kerels zitten is niet altijd een pretje Ah je kent de termen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven