Een flubber poes hebben

03-12-2014 21:20 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Worden vrouwen nou net zo onzeker als mannen als het niet helemaal goed zit.

Een man met een pielemuis (Nee niet ik) van 10 cm is daar ongelukkig over.



En onzeker ook. Maar worden vrouwen ook onzeker onder de douche of in bed als ze een misvormde poes hebben of 1tje waar geen rek in zit ? Is het nou hetzelfde voor mannen en vrouwen of ervaren jullie het toch anders ?
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:48:

[...]



Dames forum dan. Sorry popje Voorlopig niet bukken maat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:52:

En het is PIEPdemuis.Wat zeg je, pielemuis?
Alle reacties Link kopieren
quote:Een man met een pielemuis (Nee niet ik) van 10 cm is daar ongelukkig over.Gezien je naam (en die heb je vast niet zomaar gekozen) lijkt 10 cm me inderdaad heel ruim bemeten.
Mislukte pielemuisjes vallen vanwege hun plaatsing vol in beeld eerder op en zijn dus eerder reden tot onzekerheid, terwijl flubberkutten tot ver in de strijd verborgen kunnen blijven tussen welgevormde dijen.
quote:misspoez schreef op 03 december 2014 @ 21:56:

Mislukte pielemuisjes vallen vanwege hun plaatsing vol in beeld eerder op en zijn dus eerder reden tot onzekerheid, terwijl flubberkutten tot ver in de strijd verborgen kunnen blijven tussen welgevormde dijen.Dit.
Ja, sommige vrouwen zullen onzeker zijn over bepaalde lichaamsdelen. Je leest hier ook wel eens topics over schaamlippen e.d. Maar dat had je vast zelf ook al wel bedacht, dus een topic erover is overbodig toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 03 december 2014 @ 21:55:quote:Een man met een pielemuis (Nee niet ik) van 10 cm is daar ongelukkig over.Gezien je naam (en die heb je vast niet zomaar gekozen) lijkt 10 cm me inderdaad heel ruim bemeten. Mijn naam is klein maar mijn slurf is groot!
Het is net als bij mannen. Sommigen hebben helemaal geen last van een kleine p- of overhangende buik e.d.
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:59:

[...]



Mijn naam is klein maar mijn slurf is groot!Nog steeds wil niemand er gebruik van maken, maar dat komt waarschijnlijk meer door je persoonlijkheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 03 december 2014 @ 21:58:

Ja, sommige vrouwen zullen onzeker zijn over bepaalde lichaamsdelen. Je leest hier ook wel eens topics over schaamlippen e.d. Maar dat had je vast zelf ook al wel bedacht, dus een topic erover is overbodig toch? Die had ik nog niet gezien
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 03 december 2014 @ 22:01:

[...]



Nog steeds wil niemand er gebruik van maken, maar dat komt waarschijnlijk meer door je persoonlijkheid.Ah we hebben een flabberpoes!
Ik vond TO zo knap dat ik z'n pic (no pun) heb bewaard op de iPad.
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:59:

[...]



Mijn naam is klein maar mijn slurf is groot!Geloof er niks van, pielemuisje.
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:52:

En het is PIEPdemuis.



Probeer je nu een Amandje te doen?



Ik heb zijn foto gezien. Om het maar even in codetaal te zeggen "hij heeft geen grote neus".
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 22:02:

[...]



Ah we hebben een flabberpoes!En dát zul jij nooit weten
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 03 december 2014 @ 22:02:

Ik vond TO zo knap dat ik z'n pic (no pun) heb bewaard op de iPad.Haal hem weg. Je mag alles doen maar
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:59:

Mijn naam is klein maar mijn slurf is groot!This thread is worthless without pics.
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.

Beter een flubberpoes dan een dichte doos.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 03 december 2014 @ 22:03:

[...]



Ik heb zijn foto gezien. Om het maar even in codetaal te zeggen "hij heeft geen grote neus".







Ik heb zijn foto hier ook op de Ipad. Zal ik, zal ik?
Speechless
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:51:

[...]



Dat heb ik ook gedaan,maar die foto en dit topic zal me wel altijd blijven achtervolgen Weer: je persoonlijkheid vooral.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 03 december 2014 @ 22:02:

[...]



Geloof er niks van, pielemuisje.Kijk dan
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 22:01:

[...]



Die had ik nog niet gezien Nee, ik ook niet recentelijk (of misschien is er wel weer eentje). Maar zulke topics zijn er wel geweest. Dat een vrouw ontevreden is of dat haar partner een stomme opmerking heeft gemaakt, enzovoort.
Alle reacties Link kopieren
@StoraHunter, kun je een pb'tje doen ?

Ik ben nu nieuwsgierig naar Pielemuis.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 03 december 2014 @ 21:59:

[...]



Mijn naam is klein maar mijn slurf is groot!Even serieus hé, jij weet toch zelf dat dit niet zo is
quote:betjebig schreef op 03 december 2014 @ 22:05:

Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.

Beter een flubberpoes dan een dichte doos.Dat eerste is een pertinente leugen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven