een man als meid

05-01-2011 09:22 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er vrouwen die dat zouden zien zitten om hun of een man te gebruiken als sissymeid?

Zelf ben ik een man die er van houd om gekleed als sissymeid huishoudelijke taken te doen,opgedragen door mijn vrouw die gelukkig voor mij dat spelletje al eens meespeelt.

Geregeld moet ik mij opmaken en kleden als dienstmeid en dan meestal in roze outfit en roze lippestift omdat ik dat als vernederend beschouw.

Na mijn taken gedaan te hebben volgt er ofwel straf of beloning,en dat gaat van billekoek tot vastgebonden of opgesloten worden.



maxima
Alle reacties Link kopieren
Nee, dank je wel! Ik houd niet van opgemaakte mannen verkleed als dienstmeid. Maar als jij en je vrouw er gelukkig mee zijn: Ga je gang. Wat vindt Willem Alexander hier van?
Alle reacties Link kopieren
Nee, verschrikkelijk! Maar misschien gaat je vrouw erin mee omdat dat de enige manier is waarop je iets in het huishouden wilt doen?
Alle reacties Link kopieren
haha....
Nee ik moet er niet aan denken mijn vriend als onderdanig schoothondje te gebruiken. Maar ieder z'n meug, jij beleeft er schijnbaar lol aan. En het huis wordt nog schoon ook.




Euh, nou nee. Ik zie hem graag als Ubermann. Ik denk dat ik niet zou kunnen stoppen met dubbel liggen van het lachen, eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel eens gezien destijds bij Voor de Buch. Allerlei seksuele afwijkingen (in mijn ogen dan). Ook mannen in een luier....
Alle reacties Link kopieren
quote:Darceltje schreef op 05 januari 2011 @ 09:27:

Nee, verschrikkelijk! Maar misschien gaat je vrouw erin mee omdat dat de enige manier is waarop je iets in het huishouden wilt doen?
Alle reacties Link kopieren
Grappig als ik t me probeer voor te stellen.. Hihi..



Maar voor mij (ons) niet weggelegd. Ik vind verder dat iedereen lekker moet doen wat ie leuk vindt, leven en laten leven!
Als iemand hier de boel opruimt en poetst, het kan me echt niet schelen of je in een roze jurk doet of in je blootje.
Alle reacties Link kopieren
Hell, mijn vent doet het niet eens zonder make up, laat staan met. Ik zou al blij zijn als hij een keer de stofzuiger zou hanteren zonder dat ik het moest melden



Maar dat is vast je punt niet
Alle reacties Link kopieren
Wat ervaar je nou als straf en wat ervaar je als een beloning?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik kan me er niks bij voorstellen.



Denk ook niet dat mijn vriend vrijwillig mee gaat werken
Ik ga het vanavond thuis voorstellen. Wie weet, krijg ik hem aan het poetsen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niets seksueels in je post ontdekken. Ik denk daarom dat je post op de Thuis pijler hoort. Dit kun je aan de moderator vragen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Darceltje schreef op 05 januari 2011 @ 09:27:

Nee, verschrikkelijk! Maar misschien gaat je vrouw erin mee omdat dat de enige manier is waarop je iets in het huishouden wilt doen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou het heel leuk vinden, ik hou wel van een verkleedpartijtje. Maar als meisje zou mij niet bekoren. Wel een man met alleen een zwarte tuxedo broek aan en een vlinderdasje om, eventueel een paar witte handschoenen er bij en dan aan de slag, huppekee.



Mannen als meisje winden mij niet op maar als het voor jou en je vrouw werkt, feest!
Alle reacties Link kopieren
Dat is nog eens een fetisj waar je wat aan hebt! Je hele huis schoon en tegelijkertijd een seksueel verzetje.

Een stuk praktischer dan veel andere fetisjen iig.
Alle reacties Link kopieren
Ook goeiemorgen
Tjonge jonge. Ik zou er spontaan hoofdpijn van krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Je mag wel even langskomen, er liggen nog heel wat klusjes te wachten waar ik helemaal geen zin in/tijd voor heb.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is vrij en is du moment de hele keet aan het poetsen. En ik zit lekker hier te forummen. Daar heb ik geen verklede kerel voor nodig. Maar als jij/jullie het leuk vindt, dan moet je dat vooral doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve vrouw heb je, dat zij dit van je accepteert.
Alle reacties Link kopieren
Handig hoor, een housekeeper en gigolo in 1.
Alle reacties Link kopieren
quote:maxima48 schreef op 05 januari 2011 @ 09:22:



Geregeld moet ik mij opmaken en kleden als dienstmeid en dan meestal in roze outfit en roze lippestift omdat ik dat als vernederend beschouw.





Doe je dan ook zo de deur open als er wordt aangebeld? En je maakt dan zeker alleen maar schoon als de vitrage dicht zit?



Overigens draagt mijn poets (vrouw die eens in de 2 weken komt) nooit schoon met een roze jurkje en roze lipstift. Toch een voorstellen dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven