een man als meid

05-01-2011 09:22 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er vrouwen die dat zouden zien zitten om hun of een man te gebruiken als sissymeid?

Zelf ben ik een man die er van houd om gekleed als sissymeid huishoudelijke taken te doen,opgedragen door mijn vrouw die gelukkig voor mij dat spelletje al eens meespeelt.

Geregeld moet ik mij opmaken en kleden als dienstmeid en dan meestal in roze outfit en roze lippestift omdat ik dat als vernederend beschouw.

Na mijn taken gedaan te hebben volgt er ofwel straf of beloning,en dat gaat van billekoek tot vastgebonden of opgesloten worden.



maxima
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik natuurlijk moeten voorstellen als mijn ex voor de zoveelste keer weigerde de stofzuiger te pakken: jammer dat ik daar 2 jaar na dato pas achter kom!



Moest wel meteen hieraan denken:



Wat een ontzettend flauwe reacties weer.



TO: Nee, ik zou dat niet willen. Ik vind een man in vrouwenkleding niet seksueel opwindend/interessant en met onderdanige mannen heb ik ook niet zo veel.



Fijn dat je een relatie hebt waarin je wat kunt met deze voorkeuren
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat gerust kunnen doen bij andere vrouwen gekleed als meid of in mijn blootje zonder dat er sex bij hoeft te komen.

Voor mij is dat al voldoende dat ik in de macht ben van een vrouw en voor haar opdrachten moet uitvoeren.
quote:maxima48 schreef op 05 januari 2011 @ 10:38:

Ik zou dat gerust kunnen doen bij andere vrouwen gekleed als meid of in mijn blootje zonder dat er sex bij hoeft te komen.

Voor mij is dat al voldoende dat ik in de macht ben van een vrouw en voor haar opdrachten moet uitvoeren.



Denk je dat er veel vrouwen zijn die dat leuk vinden, als er geen seks bij komt kijken?

Die vrouwen doen dat dan om jou aan je kick te helpen neem ik aan, of zijn er vrouwen die juist op een man kicken als jij zonder daarbij ook aan d'r gerief geholpen te worden?



Ooit had ik een crossdressend vriendje, die dit ook enig vond maar na het een keer gespeeld te hebben kwamen we tot de conclusie dat dit echt zijn ding was en dat ik er dan aan meedeed uit hartelijkheid.



What's in it voor de dames bij wie jij dan gaat soppen is mijn vraag kort gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Uhm... dat hun huis schoon is.

Verder zie ik geen voordelen voor die vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Nou nee hoor, maar doen wat je niet laten kunt
Ik ben dus benieuwd hoe Maxima dat ziet.

Híj heeft die fetisj en hoewel er vast vrouwen zijn die het leuk vinden, ik kan me nauwelijks voorstellen dat het iets is wat niet uiteindelijk op seks uitdraait. Omdat ik me de lol anders ook niet voor kan stellen. Zoiets is toch alleen maar spannend als er bij wijze van finale een orgasme tegenover staat?
Alle reacties Link kopieren
daar heb jij gelijk in maar aan de andere kant als je zelf niet zo graag poetst is dat miss wel een leuke oplossing hé.

Je hoeft niks te doen alleen maar de opdracht geven wat hij/zij moet doen en verder niks.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en daarna een beloning of straf geven.

Wat is dan de beloning en wat de straf?
Net zoals Maxima het leuk vindt om opdrachten te krijgen en vernederd te worden, zo zijn er natuurlijk ook dames die het leuk vinden om te vernederen en opdrachten te geven, zij krijgen daar ook een kick van. Dit hoeft niet per se een seksuele kick te zijn, het kan ook gewoon een lekker gevoel geven dat een grote, sterke man als was in jouw handen is en zich laat uitdossen als een meisje.



Het mooist is natuurlijk als juist deze twee partijen elkaar treffen want dan sluiten hun voorkeuren naadloos op elkaar aan. Ook vernederen is een vorm van BDSM, het zijn allemaal voorkeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Darceltje schreef op 05 januari 2011 @ 09:27:

Nee, verschrikkelijk! Maar misschien gaat je vrouw erin mee omdat dat de enige manier is waarop je iets in het huishouden wilt doen?
quote:maxima48 schreef op 05 januari 2011 @ 11:15:

daar heb jij gelijk in maar aan de andere kant als je zelf niet zo graag poetst is dat miss wel een leuke oplossing hé.

Je hoeft niks te doen alleen maar de opdracht geven wat hij/zij moet doen en verder niks.



Ok maar voor jou is het iets seksueels toch?

Jij vindt het opwindend om te doen maar schrijft dat je het ook zonder seks er bij wil doen voor anderen, bij andere vrouwen dus.

Maar voor jou blijft het iets wat je doet omdat het je opwindt neem ik aan.

Dan is het - ook als de ander niet meedoet, fysiek - dus toch iets seksueels?



Wat jou betreft houdt de dame in kwestie er een schoon huis aan over en dat is wat er voor haar in zit?



Puur een vraag hoor, ben gewoon benieuwd hoe jij dat ziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 05 januari 2011 @ 11:27:

[...]





Ok maar voor jou is het iets seksueels toch?

Jij vindt het opwindend om te doen maar schrijft dat je het ook zonder seks er bij wil doen voor anderen, bij andere vrouwen dus.

Maar voor jou blijft het iets wat je doet omdat het je opwindt neem ik aan.

Dan is het - ook als de ander niet meedoet, fysiek - dus toch iets seksueels?



Wat jou betreft houdt de dame in kwestie er een schoon huis aan over en dat is wat er voor haar in zit?



Puur een vraag hoor, ben gewoon benieuwd hoe jij dat ziet.Wat ik me dan ook afvraag, is of je van bepaalde klusjes meer opgewonden raakt dan van andere? Is het toilet schrobben bv opwindender dan stoffen?
quote:Rooss4 schreef op 05 januari 2011 @ 11:23:

Net zoals Maxima het leuk vindt om opdrachten te krijgen en vernederd te worden, zo zijn er natuurlijk ook dames die het leuk vinden om te vernederen en opdrachten te geven, zij krijgen daar ook een kick van. Dit hoeft niet per se een seksuele kick te zijn, het kan ook gewoon een lekker gevoel geven dat een grote, sterke man als was in jouw handen is en zich laat uitdossen als een meisje.



Het mooist is natuurlijk als juist deze twee partijen elkaar treffen want dan sluiten hun voorkeuren naadloos op elkaar aan. Ook vernederen is een vorm van BDSM, het zijn allemaal voorkeuren.



Ik ben zelf D, weet dus wat er al dan niet te koop is in de BDSM maar makkelijk wordt zo'n match niet.



Misschien eens bij een BDSM community proberen maxima?
Nee, dat kan mij niet bekoren. Ik heb helemaal niets met rollenspellen waarbij machtsverhoudingen belangrijk zijn. Ik hoeft niet vernederd te worden of iemand anders te vernederen of te commanderen (wel 2 verschillende dingen). Verkleedpartijtjes houd ik ook niet van. Ik vind mijn vent sexy in witte boxers heb ik ontdekt. Weet niet waarom, als hij een witte aan heeft denk ik: oei, dat staat goed! Kom hierrrrrrrrrrrrr... Je ziet, echt uitbuindig op het vlak van verkleedpartijen en rollenspellen wordt het bij mij niet. Puur natuur, gewoon jezelf zijn, dat vind ik het leukst!
Alle reacties Link kopieren
als mijn vrouw mij over haar knie legt en mijn kleedje omhoog trekt en slipje omlaag is dat voor mij zowel straf als beloning.

maar ook als ze mij in een hoek zet en verder negeert is dat zowel straf als beloning.

maar als ze de zweep neemt en mij iets gemeend wil aan of afleren dan is dat zeker een straf.
Alle reacties Link kopieren
quote:maxima48 schreef op 05 januari 2011 @ 15:58:

als mijn vrouw mij over haar knie legt en mijn kleedje omhoog trekt en slipje omlaag is dat voor mij zowel straf als beloning.

maar ook als ze mij in een hoek zet en verder negeert is dat zowel straf als beloning.

maar als ze de zweep neemt en mij iets gemeend wil aan of afleren dan is dat zeker een straf.Dus nogmaals; het heeft niets met seks te maken? Dan blijf ik bij mijn tip om dit topic bij de pijler Thuis te plaatsen, eventueel bij Mode en Beauty.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ben behoorlijk ruimdenkend, heb zelf een niet-alledaags sexleven.



Doe waar hjij je prettigbij voelt. Maar een man vind ik toch het lekkerste als hij er ook als man uitziet, no offense whatsoever.
Alle reacties Link kopieren
@naara

Dat zal zeker zo zijn voor bijna alle vrouwen denk ik een man moet een man zijn.

Ik denk dat er niet veel vrouwen dat aantrekkelijk zullen vinden om hun man te zien rondhuppelen als dienstmeid.

als ik mezelf bekijk als ik zo rondloop vind ik dat zelf ook belachelijk meestal,maar als ik dan wat opdrachten krijg en uitvoer voel ik mij daar wel goed bij.

Ook als ik dat naakt moet doen wat geregeld gebeurt is voor mij ook goed.

Ik ben ooit eens naakt bij een vriendin gaan schilderen terwijl zij daar ook was, die had daar totaal geen probleem mee ze vond dat zelfs leuk.

Terwijl ik aant werk was stond zij erbij en we spraken over van alles en nog wat en als alles gedaan was ben ik vertrokken met een goed gevoel en blijkbaar vond zij dat ook wel leuk.

Er is totaal niets gebeurt van sex en zij is nog altijd een goede vriendin.
Maar word je er nou geil van, ook al heb je geen seks? Er moet toch een toegevoegde waarde zijn lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop zelf enkele dagen per week gekleed als vrouw en mijn echtgenote heeft er absoluut geen problemen mee.

Toen ik de eerste keer als vrouw gekleed rondliep deed mijn echgenote haar jas aan en vroeg of ik mee ging, de hond even uitlaten. Nadien als we samen als vrouw gekleed gingen winkelen, deed ik in de auto, ergens onderweg, andere kleren aan en bracht make-up aan, maar na enkele keren heeft ze me weten te overhalen om van thuis uit gekleed als vrouw te vertrekken.

Weet er iemand hoe je 1000 liter koffie in één keer kan maken ?

't Is voor een koffie te geven aan alle vrouwen die met kort haar, platte schoenen, slobber trui en jeansbroek, zonder make-up of gelakte nagels gaan winkelen of werken.

Er is geen mannelijk kledingstuk dat vrouwen niet mogen dragen, maar er zijn wel tientallen vrouwelijke kledingstukken die mannen echt niet zouden mogen dragen.

Ik draag graag een kleedje, nylon kousen, make-up, enz... en ik ben 100% hetero.

Op de 30 jaar dat ik gekleed ga als vrouw heb ik nog nooit een negatieve reactie gekregen, maar wel heel veel positieve reacties.

Man, vrouw en alles wat er tussen zit laat ze gewoon genieten er is zonder dat al meer dan ellende genoeg.

Durf te leven !
Alle reacties Link kopieren
@zinderend

Die toegevoegde waarde is er zeker voor mij dan toch alleszins,geil word ik ervan als het in opdracht is en er eventueel straffen of vernederingen volgen.

@denise

leuk is dat voor jou en zeker als je vrouw daar echt in meegaat en geen probleem mee heeft.

zelf zie ik dat ook wel zitten maar dan liefst in opdracht wat ook geregeld gebeurt.

mijn vrouw laat mij dan lingerie met gevulde bh onderaan doen, en neemt mij zo mee naar de winkel waar ik alle moeite doe om dat te verstoppen en zij mij opdrachten geeft zodat het goed zichtbaar zou zijn.

het is ook al gebeurd dat ze mij liet uitstappen gekleed als vrouw en dat ik een heel eind te voet moest gaan.

zelf ben ik ook 100% hetero maar ik voel mij goed als meid of slaaf.
Alle reacties Link kopieren
Maar max...geef nou es antwoord op Eleonoras vragen? Ik ben daar nl ook wel benieuwd naar. Een sexleven heb je tenslotte samen en als het goed is, is het ook wederkerig. Wat heb jij vrouwen (of je eigen vrouw) dan te bieden behalve een gepoetst huis?
Alle reacties Link kopieren
uiteindelijk is dat maar een spelletje en hebben wij verder een normale relatie en sexleven.

wat ik verder te bieden heb is niet anders dan bij andere mannen denk ik.

andere vrouwen kan ik alleen een proper huis aanbieden of een geschilderde kamer meer niet. is dat voldoende als antwoord of wil je nog meer weten?



maxima
Alle reacties Link kopieren
Oke duidelijk.



Ik heb hier verder geen mening over. Ik heb geen ervaring en interesse met/in bdsm. Verder zou ik ook niet zomaar "misbruik" maken van iemand die zulk soort fantasieën als de jouwe zou hebben. Voor jou is het nml. wel een big deal (iets belangrijks van jouw sexualiteit) en dat maakt je kwetsbaar dus ik vind dat ik daar sowieso met mijn fikken vanaf moet blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven