een man als meid

05-01-2011 09:22 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er vrouwen die dat zouden zien zitten om hun of een man te gebruiken als sissymeid?

Zelf ben ik een man die er van houd om gekleed als sissymeid huishoudelijke taken te doen,opgedragen door mijn vrouw die gelukkig voor mij dat spelletje al eens meespeelt.

Geregeld moet ik mij opmaken en kleden als dienstmeid en dan meestal in roze outfit en roze lippestift omdat ik dat als vernederend beschouw.

Na mijn taken gedaan te hebben volgt er ofwel straf of beloning,en dat gaat van billekoek tot vastgebonden of opgesloten worden.



maxima
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier ook niet echt op zoek naar vrouwen die mij bij hun thuis laten komen om dan naakt te poetsen of schilderen.(alhoewel)

persoonlijk vind ik dat ook geen big deal, mijn leven hangt daar niet vanaf ik vind het alleen leuk om te doen en voel mij daar zeker niet kwetsbaar door.

ik wou alleen maar weten hoe vrouwen daar tegenover staan en of er zijn die dat eventueel wel zien zitten.

ik kan heel goed begrijpen dat veel vrouwen dat niet leuk vinden om een man als dienstmeid te gebruiken, naakt misschien wel eventueel.

en dan zijn er vrouwen die dat tolereren van hun man maar niet leuk vinden en enkelen die dat misschien wel leuk vinden maar dat zal zeker een kleine minderheid zijn denk ik.
Alle reacties Link kopieren
lekker toch!

enjoy
Alle reacties Link kopieren
@supershiva

dank u en wanneer moet ik langskomen!! hahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:maxima48 schreef op 13 januari 2011 @ 10:49:

Ik ben hier ook niet echt op zoek naar vrouwen die mij bij hun thuis laten komen om dan naakt te poetsen of schilderen.(alhoewel)

persoonlijk vind ik dat ook geen big deal, mijn leven hangt daar niet vanaf ik vind het alleen leuk om te doen en voel mij daar zeker niet kwetsbaar door.

ik wou alleen maar weten hoe vrouwen daar tegenover staan en of er zijn die dat eventueel wel zien zitten.

ik kan heel goed begrijpen dat veel vrouwen dat niet leuk vinden om een man als dienstmeid te gebruiken, naakt misschien wel eventueel.

en dan zijn er vrouwen die dat tolereren van hun man maar niet leuk vinden en enkelen die dat misschien wel leuk vinden maar dat zal zeker een kleine minderheid zijn denk ik.



Ja, dat is ook een beetje het punt met je vraag. Aan de hele situatie zit niks "leuks sexueels" aan voor mij (algemeen). Je had net zo goed kunnen vragen....vinden jullie het leuk dat ik boerenkool eet? Nou, lekker voor je, maar het blijft een etentje voor één.

Prima hoor, ik gun het je van harte
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxlondon schreef op 13 januari 2011 @ 12:05:

[...]





Ja, dat is ook een beetje het punt met je vraag. Aan de hele situatie zit niks "leuks sexueels" aan voor mij (algemeen). Je had net zo goed kunnen vragen....vinden jullie het leuk dat ik boerenkool eet? Nou, lekker voor je, maar het blijft een etentje voor één.

Prima hoor, ik gun het je van harte



Da's nou ook toevallig, laat ik nou gigantisch opgewonden raken van ene vrouw die boerenkool eet



Boerenkool met worst zeg maar
Alle reacties Link kopieren
@mil_spec Ergens heb je wel gelijk en is het een etentje voor één,maar word jij altijd direkt geil als je een naakte man ziet?

De meeste vrouwen zeggen dat aan een naakte man niets te zien is, dus als ik naakt bij jou zou komen poetsen of schilderen en jij zou dan luilekker in je zetel zitten en ik breng jou tussendoor iets om te eten of te drinken hebben we alle twee gegeten en is je huis proper.



maxima
Alle reacties Link kopieren
Enkele jaren en ervaringen rijker kan ik vertellen dat ik toch vrouwen heb gevonden die dit leuk vinden en meer die mij zelfs betalen voor de klusjes die ik doe.

Bij deze heb ik een leuke bijverdienste en heb met geen enkele vrouw sex gehad maar wel vriendinnen aan overgehouden.

De meeste hebben liefst naakt maar dat veranderd wel geregeld afhankelijk van wat ik moet doen die dag.

Ik moet geen sissymeid zijn alleen een kort rokje of kleedje en lingerie is voldoende dan.

Meestal hebben wij toffe gesprekken terwijl ik poets of schilder of wat dan ook en zij zalig niets doet, en valt het zelfs bijna niet op dat ik naakt ben.



maxima
Geweldig joh



Het is niet mijn ding, maar ik vind het tof dat je hebt gekregen wat je zocht!
Alle reacties Link kopieren
quote:maxima48 schreef op 30 augustus 2014 @ 09:01:

Enkele jaren en ervaringen rijker kan ik vertellen dat ik toch vrouwen heb gevonden die dit leuk vinden en meer die mij zelfs betalen voor de klusjes die ik doe.

Bij deze heb ik een leuke bijverdienste en heb met geen enkele vrouw sex gehad maar wel vriendinnen aan overgehouden.

De meeste hebben liefst naakt maar dat veranderd wel geregeld afhankelijk van wat ik moet doen die dag.

Ik moet geen sissymeid zijn alleen een kort rokje of kleedje en lingerie is voldoende dan.

Meestal hebben wij toffe gesprekken terwijl ik poets of schilder of wat dan ook en zij zalig niets doet, en valt het zelfs bijna niet op dat ik naakt ben.



maxima





Nou dan ben je een gelukkige man.

Veel plezier!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Huishoudelijke taken doe ik ook wel zonder een vrouw. Laat staan dat er iemand mij billekoek moet geven.
World of Warcraft: Legion
ik heb geen problemen met een man die hier komt voor de poets. Maar hij hoeft zich niet op te doffen want ik ga er niet bij staan kijken
wel controleer ik na afloop de richeltjes
quote:Enn schreef op 30 augustus 2014 @ 13:04:

[...]







Nou dan ben je een gelukkige man.

Veel plezier!Je kan maar MD hebben... Ene moment gelukkig, volgende moment shit.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook niet de bedoeling dat jij dan altijd erbij blijft het gebeurt geregeld dat ik aan het poetsen ben dat die vrouw dan naar de winkel gaat en mij alleen laat.

of als ik een kamer moet schilderen dat zij dan ergens anders is en dat ik maar eerst een paar uur later haar terug zie.

Billekoek krijg ik niet alhoewel als dat zou moeten zou ik ook dat ondergaan, maar ze zijn altijd tevreden van mijn werk dus zelfs de richeltjes mag je controleren.

Meestal moet ik dingen doen op een manier die vernederend is voor mij en is dat tegelijk mijn straf.
Ik zoek nog een goede poets, waar kan ik je bereiken Maxima?
Je mag bij mij ook komen poetsen. Naakt, als sissy-dinges of gekleed als man. Maakt mij niet uit, ik ben toch werken.
Alle reacties Link kopieren
@redhothead op deze moment heb ik enkele vaste plaatsen waar ik geregeld ga en heb dus werk genoeg moet dat trouwens ook thuis doen.

Zodra ik ergens wat tijd vind en als jij dat zou willen zien we wel en hou ik jee op de hoogte.

Ik benadruk wel dat ik dat alleen voor vrouwen doe en er geen andere mannen bij zijn.

Ik heb één adres bij een koppel waar de man op de hoogte is maar nooit aanwezig is als ik daar ben.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook niet de bedoeling hé Sandra jij hoeft niet heel de tijd op mijn handen staan te kijken maar als je helemaal niet thuis bent werkt dat ook niet.quote:sandra1905 schreef op 31 augustus 2014 @ 09:11:

Je mag bij mij ook komen poetsen. Naakt, als sissy-dinges of gekleed als man. Maakt mij niet uit, ik ben toch werken.
Alle reacties Link kopieren
tevreden vandaag mooi werk gedaan voor een leuke dame die tegelijk streng en dominant was maar ook lief en begripvol.

terwijl ik werkte hadden wij een leuk en boeiend gesprek maar tijdens het eten moest ik naast haar eten en drinken uit een bord op de grond zonder mijn handen te gebruiken.

Was de eerste keer bij deze dame en ze was tevreden en heeft nog wel klusjes voor mij in de toekomst zei ze naderhand.

Ik kijk er al naar uit.
Alle reacties Link kopieren
Vlugger dan verwacht heb ik al een nieuw werkje bij deze dame.

Zij stuurde een mailtje dat zij het tof vond en tevreden van het schilderwerk was en of ik dit weekend haar tuinhuis wou komen doen.

Dit is ook nieuw voor mij omdat het buiten is en ik weet niet hoe het zit daar met de buren kunnen die mij zien of niet dus ik twijfel of ik dat wel zou doen.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat zou ik niets vinden, maar ik ben dan ook een echte sub. Mijn man heeft de leiding in onze relatie, dus moet hier echt niet aandenken.
Alle reacties Link kopieren
Dan ben jij zoals ik en zou jij ook de leiding aan andere mannen kunnen geven als je man dat zou wilen?quote:renate73 schreef op 02 september 2014 @ 12:22:

Nee dat zou ik niets vinden, maar ik ben dan ook een echte sub. Mijn man heeft de leiding in onze relatie, dus moet hier echt niet aandenken.
Alle reacties Link kopieren
Nooit een reactie van een man gehad om daar het huis te zuigen?



En dan na afloop als straf over de knie billenkoek te krijgen op de blote billen?

Of een seksuele opdracht (iets met zuigen) als beloning c.q. straf te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Even schrijven dat ik het wel heel leuk vind om eens een update te zien van een TO.



Succes verder.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk To, dat je na al die jaren terug komt met een update. En wat fijn dat je kan doen wat je gelukkig maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven