Een seksleven met een beperking?

04-02-2016 22:50 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of ik dit hier goed zet, zat te twijfelen gezondheid of seks. Het linkt namelijk aan beide. Dus modjes, als het niet goed is, mag het verplaatst worden hoor.



Uitleg. Ik heb vorig jaar half april een ongeluk gehad met een paard. Hierbij is mijn bekken gebroken geweest. Helaas pas 6 maanden later ondekt dus niets aan gedaan al die tijd behalve allerlei fysio achtige dingen om de beperking uit mijn lijf te krijgen. Die beperking houdt in dat ik mijn, in dit geval linkerbeen, niet meer volledig kan heffen, de buiging niet meer kan maken om bijv mijn teennagels te knippen/lakken of mijn sokken aan te trekken enz. Benen scheren, rechts gaat, links is hel, want ik kan er niet goed bij. Nu is dat allemaal prima te regelen met hulp of hulpmiddelen.

Maar wat ook minder is is dat sinds ik relatief pijnvrij ben ik nog steeds niet echt een handige manier heb gevonden om te vrijen met mijn partner. Zeg maar de normale standjes zijn eigenlijk niet helemaal haalbaar vanwege de beperking in mijn linkerbeen. Dit maakt overigens ook dat ik er steeds minder zin in krijg, het doet pijn, het vreet energie enz. Zijn er meer mensen die met dit bijltje hakken of gehakt hebben en hoe heb je hier een weg in gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Bekend met bekkenklachten, al ruim 20 jaar.

Lepeltje lepeltje is voor mij een prettige manier.
Alle reacties Link kopieren
Dat hebben we wel eens geprobeerd, helaas is mijn man niet heel lang geschapen. Het werkte niet echt fijn. Maar wie weet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een naar ongeluk zeg, daar ben je mooi klaar mee.



Volgens mij kunnen alle standjes waarbij je je benen bij elkaar kan houden, het is jammer dat je partner niet flink geschapen is, dat werkt wel nét even lekkerder maar goed, daar kan niemand wat aan doen.

Volgens mij zou "schildpad" kunnen: jij op je buik, kussen onder je bekken, hij die je achterlangs penetreert, hij kan jou vasthouden met één arm om je schouders, is ook nog eens heel fijn (vind ik).

Zelfs doggy zou kunnen als je je benen maar heel lichtjes opent, missionaris ook trouwens, dan lig jij met je benen bij elkaar en hij legt zijn benen aan weerszijden van de jouwe.



Heel veel succes!
...
Alle reacties Link kopieren
Of deze:



...
Alle reacties Link kopieren
Misschien liggend op je linkerzij met je linkerbeen gestrekt met hem in cowboyzit? Je rechterbeen kun je dan of optrekken of over zijn linkerbeen heen leggen.
Alle reacties Link kopieren
http://imalbum.aufeminin. ... iazy-4_H111915_L_s100.jpg



Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_268349 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 23:01
98.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:scheepje schreef op 04 februari 2016 @ 23:02:

Dat hebben we wel eens geprobeerd, helaas is mijn man niet heel lang geschapen. Het werkte niet echt fijn. Maar wie weet.Even zoeken naar de goede hoek misschien? Hier liggen we met het bovenlichaam ook niet echt tegen elkaar aan hoor, ik frommel mezelf meer in een haakse hoek zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de tips. Dit geeft de burger moed zeg maar.



@Cordial, ik kan mijn linkerbeen niet verder buigen dan ca stoelzit, 90 graden. Daarnaast kan ik mijn knie wel naar buiten brengen maar is het net of er in mijn bekken niet genoeg ruimte meer ontstaat zeg maar. Ik kan ook niet goed meer over mijn nam heen zitten zeg maar, alsof je hem berijdt als een paard.



@Roos 4.0, missionaris hebben we wel geprobeerd maar daar is hij niet lang genoeg voor helaas (vind het namelijk wel lekker). Die andere standjes zijn zeker de moeite waard om te proberen.



We zoeken gewoon lekker verder en dit geeft wel weer een impuls zeg maar. Ik hou jullie op de hoogte (zal misschien niet snel zijn, energie niveau is na val ook ernstig gedaald).
Vervelend dat jij dat hebt moeten meemaken en er een lichamelijke beperking aan hebt overgehouden.



Helaas heb ik zelf nu alweer 7 jaar lichamelijke beperkingen, heb 3 hernia's in mijn onderrug en een scheef bekken waardoor ik mijn bekken en benen ook niet optimaal kan gebruiken. Daarbij komt dat mijn man ook kleiner dan normaal geschapen is en wij ook standjes als lepeltje-lepeltje niet kunnen doen.



De beste standjes bij ons zijn op z'n hondjes en als ik op mijn rug lig met een kussen onder mijn billen zodat ik wat gekanteld lig, is net een andere variatie op het missionaris standje.

Ook lig ik wel eens met mijn billen op de rand van het bed en dat mijn man dan voor mij komt staan en mijn benen omhoog houdt en mij zo penetreert, dat gaat ook erg goed.

Die standjes zou jij eens kunnen proberen.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al eens met eens seksuoloog gepraat? Zou misschien ook kunnen helpen?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Hoi scheepje, wat vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat de zin op die manier wel wat verdwijnt. De laatste tip die Mama2015 gaf wilde ik ook geven. :-) veel succes (en vooral: plezier!!)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Het gekke is dat het er over schrijven en de tips mij ook wel helpt om weer wat zin te creeren. En dat is voor onze relatie ook wel fijn. We hebben het standje kruislings-liggend met mijn benen dwars over mijn man geprobeerd en dat beviel goed (pijnloos).



@ Mama2015: dat lijkt me ook niet prettig zeg. Pfff. Verder dat kussen onder mijn bekken staat idd ook op de probeerlijst



@bugs: een seksuoloog, oei ik geloof dat dat echt pas gaat gebeuren als er echt geen seks meer aan te pas komt. Beter is eerder al, maar ik geloof dat ik daar manlief nog niet heen krijg. Wel goed om te onthouden.



Verder we proberen gewoon lekker door. Dank dank voor het mee denken enz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven