Eerlijk over jouw biseksualiteit?

09-08-2010 00:30 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Net nieuw hier op het forum, en pas mijn tweede bericht.

Maar ik vroeg me toch wel eens af hoe 'eerlijk' jullie zijn tegenover de buitenwereld over je biseksualiteit.



Ik weet al vrij vroeg van mezelf dat ik zowel verliefd kan worden als op mannen als op vrouwen. Maar dan ook net zo verliefd.

Vlinders, kriebels... You name it. Damn wat heb ik gejankt toen mijn eerste vriendinnetje het uitmaakte per brief. Mijn moeder kwam ff informeren waarom ik zo moest huilen, maar ik wou toch echt niet zeggen wat de reden ertoe was. Na enig aandringen van haar kant, liet ik haar de brief maar lezen.

Tja, ehhhh zulke grote ogen natuurlijk. Oké, dus ik viel ook op meisjes. Ja en dat was toch wel ff schrikken, maar werd wel geaccepteerd, maar er werd NOOIT meer over gepraat.



Ik ben niet schijnheilig over mijn geaardheid, maar hang het ook niet aan de grote klok. Sommige reacties van vriendinnen waren niet waar je op hoopte. Stel je voor dat ze wat bij mij probeert... Yeah right, dan had ik dit vast al wel eerder getracht. Jammer hoor. Zelfs mijn huidige vriend was er in het begin bang voor dat ik er vandoor zou gaan met een meisje. Maar ik ben op dit moment gewoon heel gelukkig met hem. En ik kan er net zo goed vandoor gaan met een andere jongen. Gelukkig heb ik een schurfthekel aan vreemdgaan, anders moet je maar vrijgezel blijven.



Hoe waren de reacties toen jij 'uit de kast' kwam? Of hou je het liever helemaal voor jezelf. Ik ben toch wel benieuwd.



Ik ben 23 jaar, en heb al ruim 6,5 jaar een vaste relatie. Maar soms denk ik toch wel eens... een meisje... Zucht...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er een beetje net als jij over. Niet aan de grote klok hangen, maar wel open over zijn. Mensen weten het niet van me, maar mijn vrienden wel.



Toch vindt men bisexualiteit een stuk minder shockerend dan homosexualiteit heb ik het idee.



Heb inmiddels drie jaar een vaste relatie met een man, maar inderdaad, heb ook wel weer eens behoefte aan samenzijn met een vrouw..

Maar dat is vast ook voor hetero's zo; die willen ook wel eens een lieve man ipv een stoere.
Alle reacties Link kopieren
En als jouw vriend denkt "f cup met voetmaat 46 ...........zucht"

je bent 23 jaar, je houdt wel of niet genoeg van je vriend en daar hoort geen zucht bij als het goed is. Dat jij verlangt naar een vrouw zegt wat over je relatie. Dat komt niet doordat of omdat je bi bent, dat komt door hele andere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vreemd he dat mensen dat soort reacties hebben, Ik heb zelf totaal geen ervaring met bi-sexualiteit, of ook maar enige gevoelens die kant op.



Maar ik begrijp wel je frustratie over de manier waarop vriendinnen reageren.. Als je verliefd op ze zou zijn waren jullie nooit op die manier vriendinnen geworden. En alsof lesbische meiden geen 'gewone' vriendinnen hebben, of mannen met een mannelijke partner geen mannelijke vrienden kunnen hebben waar ze niet verliefd op zijn.



Wat dat betreft wordt er ook in de huidige maatschappij soms nog krampachtig gereageerd op vrouwen die mannelijke vrienden hebben of andersom. Jou bi-sexualiteit maakt in je huidige relatie niets uit (althans zo zie ik dat) Het zou in principe pas aan de orde komen op het moment dat het uit zou gaan en je open zou staan voor een nieuwe relatie. Dat is niet anders dan mensen met een hetro relatie die alleen hetrosexuele gevoelens hebben.
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
quote:pooky schreef op 09 augustus 2010 @ 00:36:

En als jouw vriend denkt "f cup met voetmaat 46 ...........zucht"

je bent 23 jaar, je houdt wel of niet genoeg van je vriend en daar hoort geen zucht bij als het goed is. Dat jij verlangt naar een vrouw zegt wat over je relatie. Dat komt niet doordat of omdat je bi bent, dat komt door hele andere dingen.

Wat een onzin!



Als je een keer verlangt naar pindakaas ipv hagelslag wil niet zeggen dat de hagelslag niet voldoet.
Alle reacties Link kopieren
quote:pooky schreef op 09 augustus 2010 @ 00:36:

En als jouw vriend denkt "f cup met voetmaat 46 ...........zucht"

je bent 23 jaar, je houdt wel of niet genoeg van je vriend en daar hoort geen zucht bij als het goed is. Dat jij verlangt naar een vrouw zegt wat over je relatie. Dat komt niet doordat of omdat je bi bent, dat komt door hele andere dingen.Ik hou heel veel van mijn vriend. Onze relatie is super! Maar ja, ik moet er gewoon zovaak weer aan denken. Ik weet niet eens waarom, want ik kom niets tekort ofzo. Maar ik wil dat gevoel gewoon weer eens ervaren... Dat spookt door mijn hoofd, maar kan er niets mee doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stripes schreef op 09 augustus 2010 @ 00:36:



Heb inmiddels drie jaar een vaste relatie met een man, maar inderdaad, heb ook wel weer eens behoefte aan samenzijn met een vrouw.Is dat iets dat je met die man besproken hebt voor je een vaste relatie met hem begon?
Alle reacties Link kopieren
Onzin? Als ik een serieuze relatie aan ga heb ik geen "zucht".

Dat iemand aangetrokken is tot beide sexe, ja dat kan, Als je een relatie hebt mey iemand dan is een "zucht" niet goed.

Of je nou afgeleid wordt door een man of vrouw...wat maakt dat uit voor je bestaande relatie. Ik ben helemaal niet tegen bi sexuele gevoelens, maar ik vind het geen excuus.



* lees nu wel waarom mijn vorige post verkeerd kan overkomen!*
Alle reacties Link kopieren
quote:pooky schreef op 09 augustus 2010 @ 00:48:

Onzin? Als ik een serieuze relatie aan ga heb ik geen "zucht".

Met die *zucht* bedoelde ik niets meer of minder dan, het gevoel samen met een meisje. Is gewoon een heel andere ervaring.
Ik snap nooit waarom biseksuelen wél iemand naast hun relatie zouden mogen waar hetero's dat niet eens mogen denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpotjePepper schreef op 09 augustus 2010 @ 00:44:

[...]





Ik hou heel veel van mijn vriend. Onze relatie is super! Maar ja, ik moet er gewoon zovaak weer aan denken. Ik weet niet eens waarom, want ik kom niets tekort ofzo. Maar ik wil dat gevoel gewoon weer eens ervaren... Dat spookt door mijn hoofd, maar kan er niets mee doen.Maar spotje, ben je wel echt helemaal gek op je vriend? Heb je het ook al besproken met hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:pooky schreef op 09 augustus 2010 @ 00:48:

Onzin? Als ik een serieuze relatie aan ga heb ik geen "zucht".

Dat iemand aangetrokken is tot beide sexe, ja dat kan, Als je een relatie hebt mey iemand dan is een "zucht" niet goed.

Ik " zucht " ook als ik Robbie Williams zie. En toch heb ik een toprelatie.

Ik denk dat je dat zuchten wat zwaarder maakt dan het is.

Willen mensen niet altijd wat ze niet hebben, zelfs als ze héél tevreden zijn met wat ze wel hebben?







Of je nou afgeleid wordt door een man of vrouw...wat maakt dat uit voor je bestaande relatie. Ik ben helemaal niet tegen bi sexuele gevoelens, maar ik vind het geen excuus.



* lees nu wel waarom mijn vorige post verkeerd kan overkomen!*
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoez schreef op 09 augustus 2010 @ 00:50:

Ik snap nooit waarom biseksuelen wél iemand naast hun relatie zouden mogen waar hetero's dat niet eens mogen denken.dat is wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:pooky schreef op 09 augustus 2010 @ 00:48:

Onzin? Als ik een serieuze relatie aan ga heb ik geen "zucht".

Dat iemand aangetrokken is tot beide sexe, ja dat kan, Als je een relatie hebt mey iemand dan is een "zucht" niet goed.

Of je nou afgeleid wordt door een man of vrouw...wat maakt dat uit voor je bestaande relatie. Ik ben helemaal niet tegen bi sexuele gevoelens, maar ik vind het geen excuus.



* lees nu wel waarom mijn vorige post verkeerd kan overkomen!*



Heeft niet iedereen wel eens fantasieen waarbij je denkt "Zucht"??

Maar "zucht" hoeft geheel geen bedreiging te zijn.



Dan zouden alle mannen toch heel hard schrikken elke keer als hun vrouw "zucht" bij Mel Gibson, George Clooney of Brad Pitt om maar een paar op te noemen..
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 augustus 2010 @ 00:51:

[...]

Ik denk dat TO en jouw vergelijking niet helemaal overeen komt. Maar als je zo naar Robin verlangt dan is dat zeker een topic waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoez schreef op 09 augustus 2010 @ 00:50:

Ik snap nooit waarom biseksuelen wél iemand naast hun relatie zouden mogen waar hetero's dat niet eens mogen denken.



Alle biseksuelen mogen dat volgens jou?

Lijkt mij stug, hoor.



Maar de redenen waarom een partner besluit dat het kan / zou moeten kunnen zullen ook variëren, lijkt mij.

Misschien vinden ze het geen bedreiging, of hebben ze het idee dat de ander niet compleet zichzelf is als die " behoefte "niet wordt vervuld. En sommigen zullen het geil vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:pooky schreef op 09 augustus 2010 @ 00:53:

[...]





Ik denk dat TO en jouw vergelijking niet helemaal overeen komt. Maar als je zo naar Robin verlangt dan is dat zeker een topic waard.Wie de neuk is Robin?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:pooky schreef op 09 augustus 2010 @ 00:50:

[...]

Maar spotje, ben je wel echt helemaal gek op je vriend? Heb je het ook al besproken met hem?



Ik ben wel heel erg gek op mijn vriend. Maar af en toe ja... Komen die gevoelens gewoon weer naar boven. Ik denk dat als ik het voorleg, hij wel een trio wil ofzo. Op zich niets mis mee.



Ik wil ook niet zeggen dat biseksuelen naast een vaste relatie nog een 'snoepje' mogen hebben, van dezelfde sekse. Dat zou niet echt fair zijn, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:BDS70 schreef op 09 augustus 2010 @ 00:53:

[...]





Heeft niet iedereen wel eens fantasieen waarbij je denkt "Zucht"??

Maar "zucht" hoeft geheel geen bedreiging te zijn.

Juist
Alle reacties Link kopieren
Even terug naar TO, TO mist iets in haar relatie.

Of je nu naar een man of vrouw verlangt dat maakt mij helemaal niks uit. Ik zie daar zelfs geen enkel verschil in. Heb je zelf enig idee?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 augustus 2010 @ 00:55:

[...]





Wie de neuk is Robin?
Alle reacties Link kopieren
quote:SpotjePepper schreef op 09 augustus 2010 @ 00:55:

[...]





Dat zou niet echt fair zijn, toch?



Als jouw partner het geen punt zou vinden dan gaat het toch helemaal niet over fair? In een goeie relatie ben je niet constant bezig met bijhouden wie wat gedaan heeft en wie wat voor de ander over heeft gehad.

Het zou unfair zijn als je over zijn gevoelens heen zou walsen.

Als hij er niet mee zou zitten dat jij af en toe iets met een meisje doet, of een vaste vriendin zou hebben dan hoeft dat nog niet in te houden dat jij dit andersom net zo goed zou kunnen hebben. En als hij daar dan mee leven kan..... nou, dan is het toch iets wat voor jullie werkt? Dat de hele wereld denkt "oneerlijk verdeeld " .... lekker belangrijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 augustus 2010 @ 00:54:

[...]





Alle biseksuelen mogen dat volgens jou?

Lijkt mij stug, hoor.



Maar de redenen waarom een partner besluit dat het kan / zou moeten kunnen zullen ook variëren, lijkt mij.

Misschien vinden ze het geen bedreiging, of hebben ze het idee dat de ander niet compleet zichzelf is als die " behoefte "niet wordt vervuld. En sommigen zullen het geil vinden.Er staat zouden mogen, BGB, wel opletten. Het valt mij vaak op dat vele zich biseksueel noemende mensen zich uitspreken over het 'nog een keer met het andere geslacht vrijen'. Wat jij zegt, Robbie zou jij ook wel willen, maar daar ga je toch niet serieus over nadenken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinderend schreef op 09 augustus 2010 @ 00:59:

[...]



[afbeelding]



Nóg een zucht..........



( van irritatie; wat een ergerlijk ding was dat, zeg)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 augustus 2010 @ 01:00:

[...]





Nóg een zucht..........



( van irritatie; wat een ergerlijk ding was dat, zeg)En niet alleen die robot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven