Eerste keer anaal met nieuwe partner

19-11-2014 19:50 97 berichten
Aan de dames, en misschien ook wel heren,



Ik (man) heb sinds kort een nieuwe partner. Vorige keer tijdens de seks gaf ze te kennen mij anaal( voor mij nieuw) te willen voelen. Lijkt mij enorm geil en ben daar enorm nieuwsgierig naar. Hoewel het per persoon verschilt wil ik even weten: wat moet je zeker niet doen en wat wordt zeker als prettig ervaren.



Kan het ook aan mijn partner vragen, maar tijdens de daad zie ik dat niet zo zitten. Zij heeft er volgens mij wel al ervaring, aangezien zij aangaf het heerlijk te vinden.



Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Zeker niet in 1 keer erin!!! Haha, raad ik je echt sterk af.. Daar zijn de meesten echt niet voor!



Denk dat het belangrijkste is dat je echt langzaam opbouwt.. Als je merkt dat je vingers (gebruik echt genoeg glijmiddel) soepel gaan kan je verder gaan kijken of penetratie lukt. Het is overigens niet zo dat anale sex als je eraan 'gewend' bent gemakkelijker is, de anus neemt namelijk na een paar uur alweer zijn oorspronkelijke grootte aan waardoor je dus iedere keer opnieuw op moet rekken en rustig aan moet doen.. Het ontspannen gaat wel steeds beter dus het zal sneller lukken maar toch word voorzichtigheid aangeraden!



X
Life your dreams!
Veel glijmiddel, haar goed geil maken, op haar aangeven naar binnen.. Anders doet het pijn.



En stimuleer ook haar clitoris als je erin zit.
Alle reacties Link kopieren
niet anaal en vaginaal gaan afwisselen.

komen de darmbeestjes op verkeerde plekken terecht.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Is het raadzaam een condoom te gebruiken? Is misschien niet echt geil, maar wel hygiënisch/veilig. Bovendien zit er glijmiddel op, wat penetratie gemakkelijker maakt?



Wil wel extra glijmiddel gebruiken.
quote:happy-daddy schreef op 19 november 2014 @ 20:03:

niet anaal en vaginaal gaan afwisselen.

komen de darmbeestjes op verkeerde plekken terecht.Ohja heel belangrijk!
quote:Moriah schreef op 19 november 2014 @ 20:10:

Is het raadzaam een condoom te gebruiken? Is misschien niet echt geil, maar wel hygiënisch/veilig. Bovendien zit er glijmiddel op, wat penetratie gemakkelijker maakt?



Wil wel extra glijmiddel gebruiken.



Kan je doen, waar jullie je prettig bij voelen.

Wel speciale condooms daarvoor gebruiken en alsnog extra glijmiddel erbij voor de zekerheid.
@ Lux: haar goed geil maken lukt volgens mij aardig, anders komt zij net met het voorstel lijkt mij.. Ze fluistert het trouwens ook steeds. Ook nieuw voor mij Een vrouw die praat hoe geil ze van me wordt. Heel leuk, op latere leeftijd nieuwe dingen ontdekken..
anoniem_63afe04a005b9 wijzigde dit bericht op 19-11-2014 20:22
Reden: Hoofdletter en komma vergeten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat het dan helemaal goed komen met jullie :-)!
Life your dreams!
Oh vast wel . Ik kijk in ieder geval uit naar deze nieuwe ervaring...
Zijn er ook nog posities welke aan te bevelen zijn? Doggy, missionaris, lepeltje..
Alle reacties Link kopieren
Hm... Dat zijn er zoveel maar denk dat als je partner er al wel ervaring mee heeft dat ze wel zo gaat liggen zoals het voor haar in eerste instantie prettig is.. En als ze zich niet schaamt om te vertellen hoe opgewonden ze van je word dan word ze dat ook niet van je laten zien wat ze fijn vind waarschijnlijk!
Life your dreams!
Daar heb je gelijk in. Ik heb trouwens ook aangegeven dat zij het mij moet leren, maar ik wil toch wat voorwerk doen. Anders krijg je, zoals ik al aangaf, het gesprek tijdens de daad. Ook niet echt opwindend lijkt mij.
quote:Moriah schreef op 19 november 2014 @ 20:10:

Is het raadzaam een condoom te gebruiken? Is misschien niet echt geil, maar wel hygiënisch/veilig. Bovendien zit er glijmiddel op, wat penetratie gemakkelijker maakt?



Wil wel extra glijmiddel gebruiken.Zijn jullie beiden nu al getest dan?
Alle reacties Link kopieren
Als jullie een beetje op elkaar ingespeelt zijn gaat het echt als vanzelf...
Life your dreams!
@ Kadanz: nee, we zijn niet getest
@ Sharon: jij geniet mee
Alle reacties Link kopieren
Hahaha neee hoor, gewoon tips
Life your dreams!
quote:Moriah schreef op 19 november 2014 @ 20:51:

@ Kadanz: nee, we zijn niet getestDan zeker condoom.
Alle reacties Link kopieren
Niet getest? Is dat wel handig? Onafhankelijk van anaal natuurlijk...
Ik voel me zo moedellooos
@ Kadanz/Tjjjjjemig: van mijzelf weet ik dat ik het afgelopen jaar geen wisselende contacten heb gehad, en dus geen onveilige seks. Van haar weet ik dat ze ook al twee jaar geen relatie heeft gehad ( via een gezamenlijke vriend ). En onze eerste keer was niet gepland en had ik niets bij me. Kun je je afvragen of een condoom nu nog zin heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moriah schreef op 19 november 2014 @ 21:00:

@ Kadanz/Tjjjjjemig: van mijzelf weet ik dat ik het afgelopen jaar geen wisselende contacten heb gehad, en dus geen onveilige seks. Van haar weet ik dat ze ook al twee jaar geen relatie heeft gehad ( via een gezamenlijke vriend ). En onze eerste keer was niet gepland en had ik niets bij me. Kun je je afvragen of een condoom nu nog zin heeft.Dit meen je toch hopelijk niet echt, he?
@ Sharon: bedankt voor de tips..
@ Minnimouse: wat meen ik niet echt?
Alle reacties Link kopieren
@Moriah.. Your welcome :-)! Ben benieuwd of je het net zo ervaart :-)!



En wat betreft het niet echt menen.. Wss word er bedoeld dat het niet slim is om sex te hebben zonder condoom als je niet getest bent.. Slim? Nee! 3de wereldoorlog? Nee! Lekkerder? Ja!



Misschien minnimouse heel verstandig maar ik weet niet hoeveel procent van de bevolking is dit niet... Niet oordelen Minni, leven en laten leven :-)! Nu valt er toch niks meer aan te doen....
Life your dreams!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven