Eerste keer anaal met nieuwe partner

19-11-2014 19:50 97 berichten
Aan de dames, en misschien ook wel heren,



Ik (man) heb sinds kort een nieuwe partner. Vorige keer tijdens de seks gaf ze te kennen mij anaal( voor mij nieuw) te willen voelen. Lijkt mij enorm geil en ben daar enorm nieuwsgierig naar. Hoewel het per persoon verschilt wil ik even weten: wat moet je zeker niet doen en wat wordt zeker als prettig ervaren.



Kan het ook aan mijn partner vragen, maar tijdens de daad zie ik dat niet zo zitten. Zij heeft er volgens mij wel al ervaring, aangezien zij aangaf het heerlijk te vinden.



Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
@Paulaner... Dan heb jij het helemaal goed begrepen ! Haha!



Maar kan me voorstellen dat het voor sommigen onprettig is om te stoppen om het 'schoon te maken'
Life your dreams!
@ Paulaner: een douche kan inderdaad heel fijn zijn. Maar ik denk dat Sharon bedoelt dat direct na de daad onder de douche springen weer minder leuk kan zijn...
Alle reacties Link kopieren
Of tijdens...
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Wie zij er hier direct onder de douche springen. eerst nog even op adem komen en dan onder de douche lekker schoonmaken.. tsakkaaaaaaa...
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
@ Paulaner: oké, dat was een aanname van mij.
quote:lux. schreef op 19 november 2014 @ 19:59:

Veel glijmiddel, haar goed geil maken, op haar aangeven naar binnen.. Anders doet het pijn.



En stimuleer ook haar clitoris als je erin zit.Stimulatie van mijn clit leid mij juist af van het anale genot, zou ik dus echt niet zomaar doen als ik TO was.
Ik kan niet namens een ander spreken, maar ik hoefde niet vooraf opgerekt te worden. Kennelijk kan ik me voldoende ontspannen. Ik geef toe, dat ik eerder anaal wil als ik twee wijntjes op heb dan zonder. Dat zal helpen bij het ontspannen.

Mijn voorwaarden zijn: condoom, glijmiddel en mijn man houdt zich stil terwijl ik in mijn eigen tempo naar achteren ga (doggystyle dus). Als ik dan even gewend ben, mag hij lekker meedoen.
@ Jean-Grey: kijk, daar kan ik ook weer wat mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moriah schreef op 19 november 2014 @ 22:22:

@ Paulaner: oké, dat was een aanname van mij.





En ik bedoelde het goed.

Jouw voordeel is dat je mag, ik mag niet,,,en daar baal ik van.



Dus gaat heen en geniet ervan.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
@ Naara: dat zal verschillen per vrouw. Ik zal dus maar zien hoe het gaat lopen...
Alle reacties Link kopieren
Nooit aan gedacht het zo te doen.. Wel inderdaad een goede tip! Vind het een beetje lastig aangezien je niet weet hoe ervaren ze is maar als ze het heerlijk zegt te vinden zit dat waarschijnlijk wel goed!



Enjoy :-)
Life your dreams!
@ Paulaner: ja, ik zal genieten. Ik hoopte het al eens mee te mogen maken. Des te leuker dat een vrouw zelf met het voorstel komt.
@ Sharon: ik heb er maar niet naar gevraagd hoe ervaren ze is. Het doet er voor mij denk ik ook niet zo toe. Ik ben meer bezig met het idee hoe het zal zijn/voelen en haar reactie en of het voor haar zo fijn zal zijn als dat ze hoopt. Afwachten dus maar. Ben in ieder geval erg blij met alle positieve reacties. Lees ook topics waarbij een man/vrouw compleet wordt afgemaakt....
Alle reacties Link kopieren
Kan ik me iets bij voorstellen.. Doet er ook niet toe maar kan handig zijn om te weten. Als je dit niet weet vooral rustig doen. Houd ze meer van ruw merk je dat vanzelf..



Die topics heb je ook veel inderdaad. Denk dat maar net de juiste mensen moeten reageren aangezien er nog steeds wel een beetje een 'taboe' op rust.. Gelukkig hier niet zo veel van te merken!
Life your dreams!
quote:happy-daddy schreef op 19 november 2014 @ 20:03:

niet anaal en vaginaal gaan afwisselen.

komen de darmbeestjes op verkeerde plekken terecht.



Volgens mij is dit ook weer zo'n broodje-aap verhaal.



In 2 jaar tijd heeft mijn vriendin nergens last van gehad.



Maar goed. Ieder z'n ding.
@ Spraakwaterval: Wat Happy-Daddy en Sharon al eerder opmerkten, lijkt mij toch ook wel. Niet wisselen ivm bacteriën. Maar ook dit kan verschillen per persoon.
@ Sharon: dacht ook dat er een taboe op rustte, maar er zijn er meer die hier ervaring mee hebben blijkt nu. En dankzij jou (en de rest) blijkt dit weldegelijk een onderdeel van seks te zijn en heb ik toch een hoop praktische tips voorbij zien komen. Sommige had ik al zelf bedacht, maar zeker praktische tips. Maar zoals ik al eerder aangaf: misschien jammer dat je moet blijven nadenken.. Althans, een beetje, want genieten staat voorop.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk? Op dat moment interesseert het me helemaal niks... Maar fris en gezond is het niet. Er zitten bacteriën in die de zuurgraad in de vagina veranderen, infecties veroorzaken, noem maar op... Is het echt niet waard als het simpel verholpen kan worden. Maar iedere vrouw weer anders, een heel gevoelig en de ander nooit ergens last van! Iig niet zomaar doen, zit je nooit fout :-)
Life your dreams!
Inderdaad. Als je samen geil bent, let je daar mogelijk niet op. Maar een eerste keer wat voorzichtigheid kan geen kwaad lijkt mij. Zoals je zegt: niet zomaar doen, zit ik ook niet fout..
Alle reacties Link kopieren
Met jullie komt het wel goed ga ik vanuit :-) Bij vragen lees ik ze wel !
Life your dreams!
quote:Sharon1994 schreef op 19 november 2014 @ 23:23:

fris en gezond is het niet. Er zitten bacteriën in die de zuurgraad in de vagina veranderen, infecties veroorzaken, noem maar op...



Ik zeg dus net: ik en mijn vriendin doen 't al 2 jaar zonder enig probleem. Anaal, vaginaal, oraal, over en weer en geen centje pijn.



Daarom zei ik dat ik vermoed dat 't 'n broodje-aap verhaal is.



Net zoals iedereen op fora als dit altijd wel een verpleegster kent die hele rare voorwerpen uit anussen haalt.
@ Spraakwaterval: Zoals meerdere mensen eerder aanhaalden, zal ik er zelf wat voorzichtig mee omgaan. Dat het bij jullie geen probleem is, wil nog niet zeggen dat het bij iedereen zo gaat. Maar dit is nu wel besproken. Ik heb de topic geopend omdat mijn nieuwe partner graag anale seks wil en ik daar nog geen ervaring mee heb. Ik zoek eigenlijk tips van wat je beter niet of juist wel kunt doen. Tot nu toe komen er goeie tips binnen waar ik zeker iets mee kan.
Ik heb echt nog nooit een verhaal gelezen waar 't mis is gegaan door anaal met vaginaal af te wisselen.



Wel heel veel verhalen waaruit voor mij uit niks blijkt dat het gebaseerd is op reëele ervaring dat dat waarschuwende vingertje terecht is.



Ik zou er dus vooral allemaal niet te moeilijk over doen.
Alle reacties Link kopieren
Het is per persoon wisselend.

Als de dame in kwestie gevoelig is voor blaasontstekingen, en daar ervaring mee heeft, dan is wisselen niet raadzaam.

Maar TO, dat zal jouw dame dan wel weten, aangezien ze het vaker heeft gedaan.

Ze zal het zelf wel aangeven, mocht je die aanstalte maken, denk ik.



Kom je nog wel even terug om te vertellen hoe het was?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:spraakwaterval schreef op 20 november 2014 @ 00:42:

Ik heb echt nog nooit een verhaal gelezen waar 't mis is gegaan door anaal met vaginaal af te wisselen.



Wel heel veel verhalen waaruit voor mij uit niks blijkt dat het gebaseerd is op reëele ervaring dat dat waarschuwende vingertje terecht is.



Ik zou er dus vooral allemaal niet te moeilijk over doen.Ik krijg er standaard blaasontsteking van, als we geen condooms gebruiken/wassen tussendoor. Ernstig? Neuh. Onnodig vervelend? Ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven