Eerste keer seks gespannenheid- tips

30-10-2016 16:16 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,



Sinds een paar weken ben ik intensief aan het daten met een leuke man. We hebben inmiddels 2 keer bij elkaar geslapen en de fysieke aantrekkingskracht is zeker aanwezig. Alleen heb ik nog nooit seks gehad (26jr) en zal dit de eerste keer worden. Wel ervaring op andere gebieden en ben hierin eerlijk naar hem geweest. Hij is heel lief en geduldig en elke keer komen we een stapje verder. Echter, merk ik dat ik het zelf heel lastig vind. Als hij me bevredigt dan word ik heel opgewonden en nat en zodra er sprake gaat zijn van penetratie, "droog ik op" . Daarnaast is hij ook wat breder geschapen. Dit is nu een aantal keer gebeurd. Hij zegt dat we geen haast hebben en dat het goed komt, hij maakt zich echt geen zorgen hierover. Ik daarentegen was wel teleurgesteld, vooral tav mezelf en ben bang dat het elke keer een 'groter ding' word; gaat het wel of niet lukken. En daarnaast wil ik het ook gewoon graag met hem. Hebben jullie evt. tips hoe ik hiermee om kan gaan, ook in praktische zin?
Glijmiddel. Veel.
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel, daar hebben we het vanmorgen inderdaad ook over gehad.. dus dat wordt nu bevestigd, thanks!
Gewoon doen, dat scheelt echt.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie het samen naar de zin hebben! Je schrijft "dat ik het zelf heel lastig vind". Weet je zeker dat je gepenetreerd wilt worden? Je opwinding kan verdwijnen vanwege wat onzekerheid of onwennigheid, maar het kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat je het eigenlijk niet wilt. Voel je altijd vrij om dat te zeggen.



Mocht je zeker weten dat je het wel wilt: glijmiddel helpt. Wij vinden spul op siliconenbasis veel fijner dan dat op waterbasis. Voelt veel warmer en zachter.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je vriend zich zo opstelt. Super toch....enne jullie gaan nog heel vaak vrijen dus of je nou over een week neukt of een maand maakt niet uit. Dwing jezelf niet, je lichaam is intelligenter dan je mind. Respecteer de grens die je lichaam aangeeft....het is niet voor niks, heb nog wat geduld. Geduld voor iets moois, geduld voor goede timing en fijne ervaringen.

Geloof niet het beeld in de media dat iedereen sex heeft en dat dat altijd vanzelf gaat en in 1 x goedgaat etc etc.

Waarom niet eerst het vingeren opbouwen van 1 naar 2 naar 3, dan gaat het wat geleidelijker .
--
Lukt het met z'n vingers wel om in je te komen? Als hij dat langzaam met glijmiddel opbouwt, van 1 naar 2 of 3 en dan zijn penis?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind glijmiddel dan weer niet zo'n heel goed plan, als je niet nat genoeg bent om een penis te ontvangen ben je er stomweg niet klaar voor. Schijnbaar ben je bang dat het pijn doet, span je onwillekeurig je spieren aan en reageert je lijf door op te drogen. Met glijmiddel ga je iets forceren wat niet geforceerd hoeft te worden. Blijf lekker doorvrijen en experimenteren zoals jullie nu doen, spreek af dat jij aangeeft wanneer je klaar bent om te neuken. Als je leert te ontspannen onder zijn aanrakingen komt er vanzelf een moment waarop je hem wilt. Helemaal.
...
Lief van je vriend dat hij zoveel begrip heeft. Je schrijft dat hij je bevredigt en dat je dan heel nat bent, ben je dan al klaargekomen soms ? Misschien dat je daarna zoals jij het schrijft opdroogt. Verwen jij je vriend wel of laat je hem onbevredigd achter ?
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt als een prima kerel, je kan inderdaad glijmiddel gebruiken, maar als het spanning tussen je oren is heb je misschien meer aan een borrel. (Neem er niet voor de zekerheid 3, dan werkt het averechts )
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties! Geduld is niet m'n sterkste kant..



@ Sjors; Idd vingeren lukt wel en zelf met een vibrator ook (hebben we niet samen gedaan..)



Dank Roos voor je bericht! Ik ben idd wat gespannen.. maar dat is omdat het eerder al een aantal keren is gebeurd met elke keer andere mannen maar steeds net niet. Een keer omdat ik het niet wilde en 2x omdat het bij de man in kwestie niet lukte. Dus dat helpt denk ik ook niet mee.. en ik ben dan nu rationeel en voel me tot hem aangetrokken en wil hem dan ook! Maar kennelijk reageert mn lichaam toch erop..



@Ann; klaar komen clitoraal is geen probleem en bij hem ook gelukt. En hij komt zeker aan z'n trekken...



@ Slekire; haha thanks! Zal ik idd miss de volgende keer wel doen een paar wijntjes
quote:Rooss4.0 schreef op 30 oktober 2016 @ 17:18:

Ik vind glijmiddel dan weer niet zo'n heel goed plan, als je niet nat genoeg bent om een penis te ontvangen ben je er stomweg niet klaar voor. Schijnbaar ben je bang dat het pijn doet, span je onwillekeurig je spieren aan en reageert je lijf door op te drogen. Met glijmiddel ga je iets forceren wat niet geforceerd hoeft te worden. Blijf lekker doorvrijen en experimenteren zoals jullie nu doen, spreek af dat jij aangeeft wanneer je klaar bent om te neuken. Als je leert te ontspannen onder zijn aanrakingen komt er vanzelf een moment waarop je hem wilt. Helemaal.Dit. Zo vreemd om voor een eerste keer meteen glijmiddel te adviseren. Nergens voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Niet denken. Doen en genieten.
Life is fun. Live it.
In ieder geval 2 dingen die funest zijn voor je sexbeleving: forceren en in je hoofd gaan zitten...
Laat het gewoon even los joh. Je vriend maakt er geen issue van, doe dat dan zelf ook niet. Doe zoals Roos zegt en geniet van wat wel lekker gaat, en dat neuken komt dan echt vanzelf wel.
Alle reacties Link kopieren
glijmiddel en glaasje wijn...
Denk dat het inderdaad wel goed komt, niet teveel focussen op penetratie. Als je nu allebei al geniet komt het vanzelf. Veel vrouwen komen alleen via klit klaar he ....
Alle reacties Link kopieren
Anderen zeggen: laat het los. Ik heb de ervaring dat dit heel moeilijk is. Als het eenmaal in je hoofd zit, gaat het er niet meer uit.

Uit eigen ervaring en verschillende sessies bij een sexuologe weet ik hoe je het kunt opbouwen. Je moet proberen om het heel rustig op te bouwen. Alles wat jullie doen, moet fijn zijn en mag geen pijn doen. Mijn vriend heeft mij heel goed geholpen met opbouwen. Eerst een vinger, dan twee en later eerst een vibrator (vrij smal), dit allemaal verdeeld over meerdere keren. Het duurt even, je moet geduld hebben, maar uiteindelijk krijg je het vertrouwen dat zijn penis past en heb je de ervaring dat het fijn is.

Ga alsjeblieft niet doorduwen als het niet gaat, hiermee ben je verder van huis en kan het zijn dat je daardoor pijn krijgt en elke keer als je seks wil hebben (onbewust) aanspant.

Ik hoop dat het jullie lukt!
Let it go
En alweer gedate summershopping ?
Alle reacties Link kopieren
Is het wellicht een idee om niet in bijzijn van de partner te masturberen met gebruikmaking van een dildo om te wennen, te leren ontspannen en ervaring op te doen met penetratie op een voor jou zeer ontspannen moment?
Een vreedzame multiculturele samenleving is een utopie
Gaat het al beter summershopping ?
Laat hem je anders eerst alleen met zijn hand stimuleren joh, denk dat hij dat ook best ok zal vinden
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook lepeltje lepeltje vrijen, dan ontspan je beter en is ook prima standje voor jou; zeker dat dames hier zullen bevestigen?
en als je op hem zit en dan niet penetreert, maar met je schaamlippen over zijn penis wrijft droog je dan ook op ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu pas de posts!

Een update; we zijn nog steeds aan het daten maar nog steeds geen seks gehad. Ik word steeds losser, neem vaak initiatief en heb er ook echt zin in als ik hem zie maar hij werd terughoudender. Initiatief kwam van mij en hij ging er soms in mee en vaak ook niet. Ik voelde me op een gegeven moment meer 'de man'.. Daar hebben we over gepraat onlangs en blijkt dat ik zo anders ben dan z'n ex. Bij die ex ging die al snel te ver op seksueel gebied en daardoor is hij terughoudender en laat hij initiatief bij mij. Dat vind ik lastig soms omdat hij me dan aantrekt en afstoot dus daar hebben we het over gehad. Ook dat ik het leuk vind als hij af en toe de leiding neemt. Daar lijkt nu sinds een week een positieve verandering in te zijn maar echt seks is er niet van gekomen. Het lijkt (waar ik ergens al bang voor was) een ding te worden.. ik wil hem dus niet daartoe pushen en probeer het maar bij hem te laten. Wat ik wel lastig vinderdaad ergens.. Overigens hebben we het ook gehad over evt standjes die we zouden kunnen proberen en heb ik glijmiddel gekocht. Maar hij lijkt huiverig te zijn voor dat glijmiddel..

Kortom, waar ik in eerste instantie het gevoel had dat het aan mijn gespannenheid ligt, denk ik dat er bij hem ook eea speelt.. en dat maakt het er niet makkelijker op aangezien ik steeds geiler wordt..
anoniem_181737 wijzigde dit bericht op 03-12-2016 15:30
Reden: Typefout
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven