Eerste keer seks met potentiële minnaar

13-02-2015 03:20 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Doei!



Groetjes

Anja
Alle reacties Link kopieren
Straks ben je niet meer getrouwd, is het je dat dan waard?
Alle reacties Link kopieren
Een hotel?
Je kan een sauna afhuren, soms met alles erop en eraan, massage..gezelschapsdames etc.

Je kan ook als koppel een sauna, bubbelbad enzo. afhuren.

Ik heb het van horen zeggen, wellicht helpt google je verder en anders een love-hotel.

Dat ik ideeën met je deel houdt niet in dat ik het goed- of afkeur, ik blijf op dit moment liever neutraal t.o.v. jouw keuze. Vreemdgaan is een grijs gebied in mijn boek, er zijn uitzonderingen. Dat kan wel/dat kan niet, afhankelijk v/d situatie.
Het is een openbaar forum. Hoe irritant jij het ook vind, mensen mogen jou hier een spiegel voorhouden en afkeuren wat je doet.



Ik ben niet tegen seks met andere, lijkt mij behoorlijk saai 15 jaar dezelfde. Kun je niet bespreken met je man dat je eens wat anders wil? Zodat hij ook wat anders kan zoeken. Grote kans dat hij ook wel een fijne mevrouw kent waar hij mee aan de rol wil (0:



Ik zou gewoon hotel boeken. Lekker dineren en daarna met een fles wijn naar je kamer. De eerste keer seks is vaak al spannend genoeg. Laat staan met pottenkijkers..
Mijn tip; huur een hotelkamer, neuk met elkaar en weg is de spanning en kan jij weer verder met je man & kinderen(?)



Ja ik ben tegen vreemdgaan en ik hoop onwijs dat jouw kerel jouw koffers op de stoep heeft staan als je thuiskomt! Toedels!
Alle reacties Link kopieren
Mag je man ook een ander? Of mag dat alleen als je 15 jaar om iemand heen draait? #onduidelijk
Is het niet erg als je man dit te weten komt? Als jullie samen in het openbaar zijn, zegt niemand daar wat van?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet openbaar doen, er is altijd iemand-die-iemand kent. (of je moet het risico willen lopen, dat kan. Dat je eigenlijk onbewust uit je huwelijk wil)

Zoek een hotel, betaal contant. En doe het

Of (veiliger) blijf bij fantaseren, de jacht is spannender dan de vangst
Stel dat hij een heel erg kleintje heeft en vroegtijdige zaadlozing krijgt en daarna in slaap valt. Hahahaha Dan is de spanning wel voor altijd eraf...
Alle reacties Link kopieren
In een auto op een weggetje achteraf kun je ook al leuke dingen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jou man er snel achter komt en zijn vrouw ook, Hoop dat je een bekende tegen komt die je verlinkt
Wat is dat toch met mensen die sauna koppelen aan seks / flirten / seksueel gedrag? TO wat doe je toch moeilijk, 'iets leuks' doen: etentje in hotel, daarna gelijk naar boven, hoppetee, klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat hij een kleine kromme pik heeft.
Alle reacties Link kopieren
to verwacht alleen maar positieve reacties bij negatieve reacties is ze in geen velden og wegen meer te bekennen
Alle reacties Link kopieren
Mag man van jou ook eens met een andere vrouw experimenteren? Misschien kunnen jullie partnerruil voorstellen :p?



Mijn mening: en ja die geef ik toch... Er zit iets niet goed in je relatie als je al 15 jaar lang over een ander denkt.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:LieveSophie schreef op 13 februari 2015 @ 08:52:

Stel dat hij een heel erg kleintje heeft en vroegtijdige zaadlozing krijgt en daarna in slaap valt. Hahahaha Dan is de spanning wel voor altijd eraf...





Wahahaha zou mooi zijn! En als kers op de taart dat haar man het ook nog te weten komt, wat ze heeft gedaan.



Sjonge jonge jonge.. Je kunt je eigen seks leven met je man waar je 15 jaar mee samen bent ook wel spannend maken hoor.

Deel je fantasieën, komt vanzelf wel goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:draaakje schreef op 13 februari 2015 @ 09:50:

[...]





Wahahaha zou mooi zijn! En als kers op de taart dat haar man het ook nog te weten komt, wat ze heeft gedaan.



Sjonge jonge jonge.. Je kunt je eigen seks leven met je man waar je 15 jaar mee samen bent ook wel spannend maken hoor.

Deel je fantasieën, komt vanzelf wel goed.of dat ze zwanger van hem raakt, Dat haar man zich af vraagt van wie het kind is
Alle reacties Link kopieren
Zij vinden de spanning die al 15 jaar heerst blijkbaar niet leuk meer en willen het uit hun systeem hebben door een keer goed van bil te gaan samen zodat de illusie weg is.



Wat hun respectievelijke partners ervan vinden is hun probleem, al zou het wel zo netjes zijn als die weten dat daar een knoop weggemasseerd moet worden. Wie weet staan ze beide wel open voor een partner ruil.



Maar als het dan toch moet, zoek een hotelletje ergens in bos of aan strand. Lekker als twee geile tieners de hele dag om elkaar heendraaien bij lange wandelingen, gevolgd door een lekker etentje en dan met een fles wijn tegen elkaar aan op bed gaan liggen, neem desnoods massageolie mee, en kijken hoe het verder loopt.



Maar kom niet aan met een Sauna, daar zit niemand te wachten op elkaar aflebberende stelletjes.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Stom. Ja, het kan dat je al 15 jaar om elkaar heen draait, maar kies dan ook gewoon voor elkaar. Stiekem is stom. Stiekem is niet eerlijk. 15 jaar is een lange tijd, maak het uit, ga scheiden en neuk de sterren van de hemel in jullie eigen bed. Zoiets. Kost heel veel lef en moed, maar het loont wel. Mits je natuurlijk écht al 15 jaar voor elkaar bestemd bent.



Dan hoeft er niks geheim, is niemand de dupe. Als je echt bij elkaar hoort, dan is het juist fijn om elkaar openbaar lief te kunnen hebben.
Ja maar..... Dit zijn niet de reacties die TO wil hebben, dat had ze toch gezegd?



Kom maar hoor, kopje thee en een koekje voor je. Wat spannend allemaal zeg en wat leuk voor jullie! Kan me voorstellen dat je heel erg uitkijkt naar jullie date. Heb je het al gehad over lengte, cupmaat en wel of niet geschoren?



En heb je het ook al gehad over wat er gaat gebeuren als het uit komt dat jullie eindelijk hebben toegegeven aan het onbedwingbare verlangen dat al 15 jaar jullie leven bepaalt?



Niet? Oh nee natuurlijk niet. Dat je een man en vrouw bedondert omdat je te laf bent om je veilige leventje op te geven kwam niet in jullie op. Dat er ook nog kinderen zijn die mee krijgen dat vreemdgaan maar gewoon moet kunnen omdat je al 15 jaar loopt te soppen, ook niet aan gedacht zeker?



Bah wat zijn jullie egocentrisch, achterbaks, laf, gemeen, stiekem, laag bij de grond. Ik hoop dat de seks waardeloos is en jullie daarna een vreselijk schuldgevoel hebben voor de komende 15 jaar.



Niet wat je wilde horen maar wel van iemand die weet hoe het voelt om belazerd te zijn door net zo'n waardeloos stuk vreten. Succes met jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je beter hier posten;



Minnaar deel 27
Alle reacties Link kopieren
quote:<noot: heb je hier problemen mee? Ga naar een ander topic en hou je mening voor je>Hahaha en dan post je dit op een OPENBAAR forum? Vrijheid van meningsuiting, 'dame'...
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
quote:ivankar schreef op 13 februari 2015 @ 11:26:

[...]





Hahaha en dan post je dit op een OPENBAAR forum? Vrijheid van meningsuiting, 'dame'...vrijheid vaan meningsuiting mag niet op dit forum
Alle reacties Link kopieren
TO, wat je precies zoekt bestaat helaas niet. Erg jammer, het zou een gat in de markt kunnen zijn, soort van semi PC met sauna waar seks niet is toegestaan maar flirten en zoenen wel.



En dan een hotelletje erbij voor als de temperatuur echt oploopt. Mmm.. ik zie mogelijkheden
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven