Eerste keer sex met nieuwe vriend

07-02-2013 13:05 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend. We hebben nog geen sex gehad, maar ik blijf binnenkort bij hem slapen, dus dan zal dit zeker wel gaan gebeuren. Nu zit ik met het volgende; ik kom bijna nooit klaar (tenminste niet door een man). Wanneer ik sex heb met een man dan help ik mezelf altijd een handje, door mezelf te vingeren en zo "samen" klaar te komen. Dit heb ik altijd gedaan toen ik nog samen was met mijn ex, maar ik vind het lastig om dit bij iemand anders te doen. Weet niet hoe hij hier tegenaan kijkt, of hij dit normaal vindt etc...Hoe denken jullie hierover?
quote:iris1969 schreef op 07 februari 2013 @ 14:52:

[...]

Eens, daarom zei ik ook dat het voor andere vrouwen wellicht kan werken. Ik weet uit ervaring dat ik het niet prettig vind en daarom duw ik die hand weg.De ene man is de andere toch niet. Ik kan uit ervaring bij de een, niet generaliseren naar de ander. Heel wat mannen konden maar beter hun handen thuis houden, ze deden het gewoon niet lekker. Wat niet betekent dat ik bij de volgende, meteen al die hand wegduw omdat ik heb ervaren dat het niet lekker is. Een andere man kan het weer anders aanpakken, waardoor het wellicht juist wel lekker is.
quote:clarins schreef op 07 februari 2013 @ 14:46:

[...]



Ik persoonlijk hoef ook niet meteen de eerste keer bij iemand klaar te komen, ik vind sex alleen al voor de eerste keer spannend en lekker genoeg. Maar als iemand zich tegengehouden voelt door gene, dan is het een kwestie van vertrouwd raken en dan verdwijnt dat gevoel. In het begin is het altijd even wennen, je voelt je vanzelf steeds meer op je gemak.



Ik snap die gene wel, maar ik weet ook dat mannen dergelijke genes niet hebben, dus vind ik het doodzonde dat ze vanwege gene een orgasme laat schieten dat ze gewoon kan hebben. Ik zie daar het nut niet van in.



Uiteraard is sex meer dan klaarkomen voor de meeste vrouwen, zeker als je moeilijk of niet klaarkomt, maar ik vind het zo jammer dat dit soort dingen als zelfaanraking tijdens de penetratie nog zo'n taboe zijn.



[...]



Is ook zo, maar kun je niet eerst iemand leren kennen in bed, voordat je bedenkt hoe je jezelf wilt laten klaarkomen. Kijk maar eerst eens hoe het in bed uitpakt met de nieuwe partner.



Ja dat kan, maar ik neem aan dat TO ruime ervaring heeft opgedaan met wat bij haar werkt en wat niet en dan is het wiel opnieuw uitvinden nogal zonde van de tijd. Uiteraard is iedere man anders in bed, maar zij blijft wie ze is, dus kan het zijn dat ze gewoon haar manier van klaarkomen heeft gevonden.



[...]



Zeker niet onwaarschijnlijk, ik heb een bedpartner getroffen die weet wat hij doet. Als ik me had vastgehouden aan: laat maar, ik poets mezelf wel op, dan had ik gemist wat hij allemaal kan doen.



Dat kan toch ook, dus gewoon ernaast. Ze hoeft hem toch niet te beletten om ook zijn ding bij haar te doen?



Verantwoordelijk voor eigen orgasme? Het is toch geen solo sex? Geen masturbatie marathon?



Nee dat is het zeker niet, want sex doe je ook om intimiteit te voelen en om van elkaar te genieten, maar ik zou daar persoonlijk geen orgasme voor laten schieten als ik wist hoe ik die zou kunnen krijgen. Dan is het namelijk én-én, dus lekkere sex én een orgasme.



Dat je aan jezelf zit, maakt je nog niet solo verantwoordelijk voor je eigen orgasme. Als je dat wilt, dan kun je het alleen af en wat doet die hele partner dan nog bij je in bed, als je er zo in staat.



Zoals ik al zei: het is én-én, dus lekkere sex én een orgasme en waarom zou je dat orgasme dan bewust laten schieten? Echt, dat snap ik dus niet, want je ligt toch ook voor je eigen genot met hem in bed?
quote:clarins schreef op 07 februari 2013 @ 14:56:

[...]



De ene man is de andere toch niet. Ik kan uit ervaring bij de een, niet generaliseren naar de ander. Heel wat mannen konden maar beter hun handen thuis houden, ze deden het gewoon niet lekker. Wat niet betekent dat ik bij de volgende, meteen al die hand wegduw omdat ik heb ervaren dat het niet lekker is. Een andere man kan het weer anders aanpakken, waardoor het wellicht juist wel lekker is.Na sex te hebben gehad met diverse mannen weet ik wat voor mij werkt en wat niet. Ik waardeer het gebaar van zo'n man van harte, maar ik wijs hem dan liever op iets wat ik wel lekker vind dan hem de illusie te geven dat wat hij doet bij mij werkt.
quote:iris1969 schreef op 07 februari 2013 @ 15:03:

[...]



Na sex te hebben gehad met diverse mannen weet ik wat voor mij werkt en wat niet. Ik waardeer het gebaar van zo'n man van harte, maar ik wijs hem dan liever op iets wat ik wel lekker vind dan hem de illusie te geven dat wat hij doet bij mij werkt.

Dat bedoel ik ook niet. Je lichaam kennen, weten wat je lekker vindt is 1 ding, maar iemand de ruimte geven om jouw lichaam te ontdekken is iets anders. Daarbij hoef je niet te doen alsof, als het niets is dan niet. Maar bij voorbaat al zeggen: dat is niets voor mij, daarmee doe je die man en jezelf tekort.

Voorbeeld: *knip*
anoniem_159748 wijzigde dit bericht op 07-02-2013 21:24
Reden: privacy
% gewijzigd
Ooh maar dat ben ik ook helemaal met je eens hoor, experimenteer er vooral op los, maar laat je vooral niet tegenhouden door dingen als gene zoals TO in haar OP aangeeft. Dat heb ik zelf te lang gedaan en ik heb een hoop gemist. Doodzonde.
quote:iris1969 schreef op 07 februari 2013 @ 15:00:

Ja dat kan, maar ik neem aan dat TO ruime ervaring heeft opgedaan met wat bij haar werkt en wat niet en dan is het wiel opnieuw uitvinden nogal zonde van de tijd. Uiteraard is iedere man anders in bed, maar zij blijft wie ze is, dus kan het zijn dat ze gewoon haar manier van klaarkomen heeft gevonden.Hoezo zonde van de tijd? Sex is toch ontdekken en genieten, en geen efficiency contest? Een run naar de eindstreep. Vele wegen leiden naar Rome, met een nieuwe partner is het een kwestie van ontdekken. Daarmee niet gezegd dat je vorige ervaringen niet kan meenemen naar de nieuwe partner. Maar bij voorbaat al je druk maken om niet kunnen klaar komen en aan jezelf zitten, is mosterd voor de maaltijd als je het mij vraagt.quote:Nee dat is het zeker niet, want sex doe je ook om intimiteit te voelen en om van elkaar te genieten, maar ik zou daar persoonlijk geen orgasme voor laten schieten als ik wist hoe ik die zou kunnen krijgen. Dan is het namelijk én-én, dus lekkere sex én een orgasme.Ze weet toch nog niet hoe ze kan klaarkomen bij hem? Daar moet ze nog achter komen.quote:Zoals ik al zei: het is én-én, dus lekkere sex én een orgasme en waarom zou je dat orgasme dan bewust laten schieten? Echt, dat snap ik dus niet, want je ligt toch ook voor je eigen genot met hem in bed?Je laat iets toch niet schieten, als je nog even open laat hoe de sex zal zijn met die ander. En misschien zit dat orgasme er de eerste keer al in, of misschien niet. Dat kun je toch niet plannen van tevoren?
quote:iris1969 schreef op 07 februari 2013 @ 15:22:

Ooh maar dat ben ik ook helemaal met je eens hoor, experimenteer er vooral op los, maar laat je vooral niet tegenhouden door dingen als gene zoals TO in haar OP aangeeft. Dat heb ik zelf te lang gedaan en ik heb een hoop gemist. Doodzonde.Zoals ik al eerder aangaf, die gene verdwijnt als je elkaar beter leert kennen.
quote:clarins schreef op 07 februari 2013 @ 15:23:

[...]



Hoezo zonde van de tijd? Sex is toch ontdekken en genieten, en geen efficiency contest? Een run naar de eindstreep. Vele wegen leiden naar Rome, met een nieuwe partner is het een kwestie van ontdekken. Daarmee niet gezegd dat je vorige ervaringen niet kan meenemen naar de nieuwe partner. Maar bij voorbaat al je druk maken om niet kunnen klaar komen en aan jezelf zitten, is mosterd voor de maaltijd als je het mij vraagt.



Ik geloof dat we langs elkaar heen praten, want ik vind zeker ook dat je samen vooral moet genieten en experimenteren, maar ik vind het vooral zo nutteloos dat er blijkbaar vrouwen zijn die bewust hun orgasme laten schieten terwijl dat niet hoeft. Dus ontdek vooral samen wat je lekker vindt én geniet van je eigen manier van klaarkomen.



[...]



Ze weet toch nog niet hoe ze kan klaarkomen bij hem? Daar moet ze nog achter komen.



Zeker en ze weet ook hoe ze zelf graag klaarkomt, dus ik vind niet dat ze dat achterwegen moet laten zoals hier door sommigen gesuggereerd wordt.

[...]





Je laat iets toch niet schieten, als je nog even open laat hoe de sex zal zijn met die ander. En misschien zit dat orgasme er de eerste keer al in, of misschien niet. Dat kun je toch niet plannen van tevoren?



Nee dat kun je zeker niet plannen, maar leer mij de eerste man kennen die bewust een orgasme laat schieten dat hij makkelijk kan krijgen en dus vind ik het onzin dat een vrouw dat dan wel doet uit gene.
quote:clarins schreef op 07 februari 2013 @ 15:24:

[...]



Zoals ik al eerder aangaf, die gene verdwijnt als je elkaar beter leert kennen.Klopt, maar is het ook niet zo dat je beter eerlijk kunt zijn of wat je prettig vindt? Daar kan een man ook veel plezier van hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben misschien ouderwets in deze, maar als je verliefd bent, elkaar aantrekkelijk vindt, écht into eachother bent, dan is de seks toch altijd lekker. En kan je weer nieuwe dingen over jezelf ontdekken. Elke x met een nieuwe liefde is toch een beetje als de eerste x. Of ben ik nu hopeloos romantisch. Of misschien gewoon lucky ; )?
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer TO dat je je hier zorgen over maakt. Hij gaat je vast niet uit bed kieperen omdat jij, samen met hem, met jezelf speelt denk ik. Ik zou zeggen ...doe gewoon lekker je ding en geniet er van!!
quote:iris1969 schreef op 07 februari 2013 @ 15:29:

[...]

Klopt, maar is het ook niet zo dat je beter eerlijk kunt zijn of wat je prettig vindt? Daar kan een man ook veel plezier van hebben.Je verwart twee dingen met elkaar; dat je niet direct begint met "in mijn vorige relatie kon ik alleen klaarkomen door aan mezelf te zitten, dus daar ga ik nu ook maar vanuit, dat je het even weet." Maar open staat voor een nieuwe partner en misschien een andere manier van klaarkomen, wil niet zeggen dat je niet eerlijk bent. Niet eerlijk zijn is een orgasme faken, en daar gaat het hier niet over.
quote:mosdef schreef op 07 februari 2013 @ 15:30:

Ik ben misschien ouderwets in deze, maar als je verliefd bent, elkaar aantrekkelijk vindt, écht into eachother bent, dan is de seks toch altijd lekker. En kan je weer nieuwe dingen over jezelf ontdekken. Elke x met een nieuwe liefde is toch een beetje als de eerste x. Of ben ik nu hopeloos romantisch. Of misschien gewoon lucky ; )?Ik vind de eerste keer vooral een kwestie van elkaar leren kennen op lichamelijk gebied en dat is meestal nogal onhandig en het duurt even voor je echt op elkaar ingespeeld raakt, maar de spanning en de verliefdheid maken inderdaad een hele hoop goed .
quote:mosdef schreef op 07 februari 2013 @ 15:30:

Ik ben misschien ouderwets in deze, maar als je verliefd bent, elkaar aantrekkelijk vindt, écht into eachother bent, dan is de seks toch altijd lekker. En kan je weer nieuwe dingen over jezelf ontdekken. Elke x met een nieuwe liefde is toch een beetje als de eerste x. Of ben ik nu hopeloos romantisch. Of misschien gewoon lucky ; )?Jup, agree. Heb hetzelfde idee erover.
quote:clarins schreef op 07 februari 2013 @ 15:35:

[...]



Je verwart twee dingen met elkaar; dat je niet direct begint met "in mijn vorige relatie kon ik alleen klaarkomen door aan mezelf te zitten, dus daar ga ik nu ook maar vanuit, dat je het even weet." Maar open staat voor een nieuwe partner en misschien een andere manier van klaarkomen, wil niet zeggen dat je niet eerlijk bent. Niet eerlijk zijn is een orgasme faken, en daar gaat het hier niet over.Nee ik haal geen 2 dingen door elkaar, want ik heb het over én-én, dus elkaar ontdekken en ook voor je eigen genot zorgen. Niet bewust je eigen genot al bij voorbaat buiten spel zetten omdat je het genant vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind soms dat jullie t nogal plastisch en technisch benaderen. Seks is seks. En als t goed is, geil en lekker en fijn en lief. Soms kom ik klaar, soms niet. Maar het is toch altijd lekker.
quote:mosdef schreef op 07 februari 2013 @ 15:48:

Ik vind soms dat jullie t nogal plastisch en technisch benaderen. Seks is seks. En als t goed is, geil en lekker en fijn en lief. Soms kom ik klaar, soms niet. Maar het is toch altijd lekker.Het gaat mij ook niet om het orgasme hoor, maar om het feit dat TO wellicht zichzelf een orgasme wil gaan weerhouden uit gene of misschien omdat de ego van haar vriend dat niet trekt (zoals ik in dit topic ook las). Dát vind ik dus nutteloos. Sex zonder orgasme is verder ook heel lekker hoor, dat is voor mij ook niet het discussiepunt.
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 07 februari 2013 @ 14:25:

[...]



Zo'n bekrompen egoïstisch figuur trap je dan op een gegeven moment toch je bed uit? Of je zegt: ja maar ik dan?



.Waarom denk je dat het een scharrel is gebleven en nooit een relatie is geworden
quote:iris1969 schreef op 07 februari 2013 @ 15:37:

[...]

Nee ik haal geen 2 dingen door elkaar, want ik heb het over én-én, dus elkaar ontdekken en ook voor je eigen genot zorgen. Niet bewust je eigen genot al bij voorbaat buiten spel zetten omdat je het genant vindt.Je haalt wel 2 dingen door elkaar, want je hebt het bij herhaling over niet eerlijk zijn. Dat je bij de eerste keer met een nieuwe partner, niet gelijk de kast opentrekt aan ervaringen met ex-partners, betekent niet dat je niet eerlijk bent. Je zet je genot niet bij voorbaat al buitenspel.
quote:clarins schreef op 07 februari 2013 @ 16:12:

[...]



Je haalt wel 2 dingen door elkaar, want je hebt het bij herhaling over niet eerlijk zijn. Dat je bij de eerste keer met een nieuwe partner, niet gelijk de kast opentrekt aan ervaringen met ex-partners, betekent niet dat je niet eerlijk bent. Je zet je genot niet bij voorbaat al buitenspel.

Nee ik heb het niet over niet-eerlijk zijn, maar juist over gewoon eerlijk en open zijn over je voorkeuren. Ik zeg dus niets over liegen ofzo.



En zodra je bewust een orgasme overslaat uit gene zet je dus wel degelijk je genot bij voorbaat al buitenspel.



Maar goed, we vallen in herhalingen of we praten langs elkaar heen. Ik denk het laatste, want ik ben, net als jij, een voorstander van experimenteren met een nieuwe partner, maar ik voeg er nog aan toe dat ik het logisch vind dat je daarnaast ook gewoon aangeeft wat zeker werkt, zodat je die mogelijkheid gewoon ook heb, naast de rest dus.



Overigens vind ik zelfaanraking tijdens de penetratie zoiets normaals (aangezien erg veel vrouwen dit doen), dat ik me überhaupt afvraag waarom je dit niet gewoon de eerste keer al gelijk zou doen. Als het nu om een wat extremere vorm van sexuele beleving zou gaan kan ik me goed voorstellen dat je even wacht totdat je wat meer aan elkaar gewend bent en dat je niet gelijk de eerste keer dan alles al op tafel gooit, maar bij zoiets kleins kan ik me toch nauwelijks voorstellen dat het een issue is.
quote:iris1969 schreef op 07 februari 2013 @ 16:16:

[...]



Nee ik heb het niet over niet-eerlijk zijn, maar juist over gewoon eerlijk en open zijn over je voorkeuren. Ik zeg dus niets over liegen ofzo.



En zodra je bewust een orgasme overslaat uit gene zet je dus wel degelijk je genot bij voorbaat al buitenspel.



Maar goed, we vallen in herhalingen of we praten langs elkaar heen. Ik denk het laatste, want ik ben, net als jij een voorstander van experimenteren met een nieuwe partner, maar ik voeg er nog aan toe dat ik het logisch vindt dat je daarnaast ook gewoon aangeeft wat zeker werkt, zodat je die mogelijkheid gewoon ook heb, naast de rest dus.Wat ik steeds probeer duidelijk te maken, is dat iemand heus niet bij voorbaat een orgasme overslaat. Hoe weet je dat nou, ze heeft nog niet eens sex met hem gehad! Het feit dat je niet direct begint over je ervaringen, en wat je bij de ex-partner deed niet direct doet bij de nieuwe partner, betekent niet dat je niet eerlijk bent over wat je lekker vindt en betekent niet dat je jezelf een orgasme ontzegt. Ben het helemaal met je eens dat je jezelf aanraken niet moet uitsluiten uit gene, maar hoe TO zich gaat voelen bij de nieuwe partner straks, dat ziet ze vanzelf wel. En mocht ze net als bij de ex-partner de behoefte hebben om aan zichzelf te zitten, dan probeer je dat (net als je alles voor het eerst doet) uit.
quote:clarins schreef op 07 februari 2013 @ 16:26:

[...]



Wat ik steeds probeer duidelijk te maken, is dat iemand heus niet bij voorbaat een orgasme overslaat. Hoe weet je dat nou, ze heeft nog niet eens sex met hem gehad! Het feit dat je niet direct begint over je ervaringen, en wat je bij de ex-partner deed niet direct doet bij de nieuwe partner, betekent niet dat je niet eerlijk bent over wat je lekker vindt en betekent niet dat je jezelf een orgasme ontzegt. Ben het helemaal met je eens dat je jezelf aanraken niet moet uitsluiten uit gene, maar hoe TO zich gaat voelen bij de nieuwe partner straks, dat ziet ze vanzelf wel. En mocht ze net als bij de ex-partner de behoefte hebben om aan zichzelf te zitten, dan probeer je dat (net als je alles voor het eerst doet) uit.

Dan zijn wij het geloof ik met elkaar eens, wat ik al vermoedde.



TO geeft echter in de OP aan dat ze twijfelt of ze het überhaupt wel moet doen omdat ze het genant vindt en daar vind ik het echt een te onbekenend iets voor (zie ook mijn aanvulling op mijn vorige post).
Het is absoluut niet gek, welnee! Maar ik wil dat hij zijn vingers en tong gebruikt. Zelf doen kan ik ieder moment van de dag, tijdens seks moet hij aan de slag, vind ik.



Best leuk soms natuurlijk, voor de afwisseling en helemaal prima maar standaard jezelf klaarvingeren tijdens seks? Neuhh, daar is een kerel voor!
En wat denkt TO hier nou allemaal van? Of ligt die druk bezig te zijn met haar nieuw lover?
quote:wellebellie schreef op 07 februari 2013 @ 21:08:

Het is absoluut niet gek, welnee! Maar ik wil dat hij zijn vingers en tong gebruikt. Zelf doen kan ik ieder moment van de dag, tijdens seks moet hij aan de slag, vind ik.



Best leuk soms natuurlijk, voor de afwisseling en helemaal prima maar standaard jezelf klaarvingeren tijdens seks? Neuhh, daar is een kerel voor!En wat nu als er dan niets gebeurt omdat het niet helemaal gaat zoals jij dat prettig vindt? Soms hebben vrouwen zo'n ingewikkelde gebruiksaanwijzing op dat gebied dat het voor een man niet te doen is (dan weer snel, dan weer langzaam, dan weer hard dan weer zacht enz.). Zou jij dan eindeloos van hem blijven verwachten dat hij aan de slag blijft gaan terwijl het zinloos is gebleken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven