eerste keer

27-10-2012 18:22 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang wikken en wegen toch besloten hier wat te schrijven!

Ik zit een beetje in een lastige situatie. 30+, een leuke man ontmoet en nu zit het er aan te komen dat we verder gaan dan zoenen, maar ik ben nog maagd! Nu is dat op zich al een beetje een taboe als je ouder bent (durf het hem eigenlijk niet te zeggen, alhoewel hij het misschien wel vermoedt), maar het eigenlijke probleem is dat ik hem knijp voor de eerste keer. Ik ben bang dat ik me geen houding weet te geven, dat het stuntelig is en dat ik me niet op mijn gemak voel. Hoe ga ik hier mee om?
Eerlijk over zijn tegen hem, ik zou met geen twijfel mogelijk een ander antwoord geven dan dat
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch ook beginnen met het hem te vertellen, zodoende kan hij daar toch ook rekening mee houden

Je schreef zelf dat hij het al wel vermoed, maar dat blijft een veronderstelling.

Je wéét in elk geval dat hij je leuk vindt.

Ik zie niet echt in waarom hij er iets op tegen kan hebben dat je het vroeger nog niet met iemand anders gedaan hebt. Als hij daar een probleem mee heeft dan zegt dat iets over zijn inleefvermogen en empathie wat ook een belangrijke karaktertrek is voor andere elementen in een verdere relatie.

Ik denk zelfs dat sommige mannen er wel een beetje "kicken" om het met een maagd te "mogen" doen.

Maar ik begrijp wel dat je wat zenuwachtig/bang bent voor de "eerste" keer.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad toch eerlijk zeggen, hoe lastig je dat ook vindt. Hij vindt jou leuk, dus hij zal heus niet ineens op je afknappen.

En verder: alle eerste keren zijn spannend, ook al heb je het al eens eerder gedaan, met een nieuwe partner is het altijd nieuw, anders en spannend.

Verder kan je proberen te zorgen dat je jezelf zo lekker mogelijk in je vel voelt. Bijvoorbeeld lekker scheren, bodylotion op, ondergoed waar je je lekker in voelt.

Spannend voor je! Heb je helemaal geen seksuele ervaring of ben je wel al iets verder gegaan dan zoenen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon met hem erover hebben. Als je je ongemakkelijk voelt moet je dit ook gewoon uitspreken en hij gaat dat zeker merken. En in een relatie moet je elkaar kunnen zeggen wat je prettig vind en niet, en ook eerlijk zijn.



Er zijn genoeg mensen wat ouder als ze voor het eerst het bed delen met een ander en dat is niets om je voor te schamen. Ik zie niet in waarom hij dit een probleem vindt.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk zeggen , toen ik mijn ex leerde kennen was hij mijn 2e had voor hem een hele lange relatie.

Ik vond het dood eng alsof ik het weer voor de 1e x ging doen.



Succes komt goed en geniet er van....
Alle reacties Link kopieren
@goldmember; nee ik ben nooit verder gegaan dan zoenen. Heb dus totaal geen ervaring. Ik ben eigenlijk nog nooit iemand tegen gekomen met wie ik de stap wilde wagen. Tot nu!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk voor je! En spannend! Als ik je nog een tip mag geven: neem de tijd! Enne, oefening baart kunst, dus lekker vaak doen!
Alle reacties Link kopieren
Het eerlijk zeggen tegen hem, dan weet hij ervan en kan hij er rekening mee houden. Spannend hoor, geniet er vooral van!
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Ik was net 32 toen ik voor het eerst met een jongen naar bed ben geweest. ( paar maand geleden) Ik had het hem een paar weken ervoor verteld en hij reageerde heel lief. Heeft het langzaam aan gedaan, waardoor we steeds een stapje verder gingen.



Als je het niet verteld val je wss wel door de mand, want ik had en toe geen flauw idee hoe me te gedragen.



Succes en vooral veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
@ stouteschoenen; goed om te horen dat er meer mensen zijn die zo'n beetje het zelfde hebben mee gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
T vliesje moet er toch een keer uit.



Gewoon eerlijk zeggen, en er gaat eenwereld voor je open.



Laat het gewoon op je af komen...suc6!
Alle reacties Link kopieren
Zeker eerlijk zijn.

Vanaf de andere kant: mijn vriend was technisch gezien geen maagd meer toen we wat kregen, maar het scheelde niet veel. Hij was er gewoon eerlijk over, en het was totaal geen probleem, ik voelde me eerder vereerd dat hij met mij dus wel verder wilde. Zou in jouw situatie heel goed kunnen dat hij dat ook zo ziet - en anders is hij je sowieso niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Het vliesje moet er uit? Misschien moet jij e nog een biologielesje tegenaan gooien. Er is geen vlies en er hoeft ook niets uit.
Alle reacties Link kopieren
Mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eerlijk zijn, en je kunt er nog een heel poëtische draai aan geven ook: je hebt nooit een man ontmoet die je de moeite waard voldoende waard vond, tot je deze man ontmoette.
Alles is liefde
Alle reacties Link kopieren
Op je af laten komen, want het valt echt wel mee.

Als het moment daar is, lukt het wel.

En je hoeft amper wat te doen, liggen spreiden en wachten....



Gewoon beetje ontspannen, voor je het weet is het klaar.

Je kunt het groter maken dan het is.



Ik zou er niet zelf over beginnen en hij zal toch wel merken dat je wat strakker bent. Maar goed, dan hoef je nog geen maagd te zijn.



Door er zelf over te beginnen, maak je het belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Liggen, spreiden en wachten? :-)

Klinkt als saaie seks!
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer zou ik er niet meer van maken.

Die vent leidt het maar!
quote:noah87 schreef op 27 oktober 2012 @ 20:25:

Liggen, spreiden en wachten? :-)

Klinkt als saaie seks!Bij je eerste keer probeer je niet alle standjes uit. Dan ben je allang blij dat het lukt.
Alle reacties Link kopieren
Ja daar hebben jullie inderdaad wel een punt.
Alle reacties Link kopieren
Mss vindt hij het wel een hele eer dat hij jou eerste is!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bouquetin schreef op 27 oktober 2012 @ 19:45:

Het vliesje moet er uit? Misschien moet jij e nog een biologielesje tegenaan gooien. Er is geen vlies en er hoeft ook niets uit.nee,alleen er IN!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik denk dat het helemaal geen probleem is om het te zeggen of desnoods uitgebreid te bespreken. Dat doe (deed eigenlijk) ik altijd als ik een nieuwe vriend had en we het voor het eerst zouden doen. Die eerste keer met een nieuwe persoon is gewoon eng en spannend, zelfs als je het al 500 keer hebt gedaan met een ander. Nou ja, voor mij dan, want er zijn natuurlijk ook mensen die zonder schroom met Jan en alleman ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven