Eerste trio, tips?

28-06-2016 01:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar maanden vind ik het heel spannend om te zoenen met meisjes. Met een meisje ben ik echt bevriend geraakt. Zij en haar vriend willen graag een keer een trio, met mij. Ik ben een beetje vereerd en het lijkt me heel spannend. Ik voel me bij hen twee op mijn gemak en weet vrij zeker dat hun relatie sterk genoeg is om een trio aan te kunnen (het laatste wat ik zou willen is andermans relatie in de problemen brengen). Maar ik heb dus nog nooit seks gehad met twee mensen, of met een vrouw. Wie heeft er tips, of ervaringen om te delen?
Alle reacties Link kopieren
tip; niet doen met vrienden
Biertje?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Schulten-Frau schreef op 28 juni 2016 @ 01:59:

tip; niet doen met vriendenDit dus.....
Age is nothing but Numbers but Numbers count
quote:Schulten-Frau schreef op 28 juni 2016 @ 01:59:

tip; niet doen met vriendenWaarom niet? Hier ook ervaring met vrienden en dat zijn we nog steeds! Zorg in ieder geval dat je er goed met zn 3-en over gesproken hebt en dat de afspraken duidelijk zijn, zoals, wat wel en vooral, wat niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Schulten-Frau schreef op 28 juni 2016 @ 01:59:

tip; niet doen met vrienden



Ik vraag me altijd af of dit soort tips op ervaring zijn gebaseerd of op clichés?



Ik heb seks gehad met vrienden. Ik heb trios gehad met vrienden. En allemaal daarna nog steeds vrienden, zonder dat er iets was veranderd. Voornamelijk omdat we allemaal niet meer verwachten dan dat. Vriendschap op de eerste plaats. Het was leuk, het was goed, gebeurd het weer prima, gebeurt het niet ook prima. Denk dat dat ook meteen een tip is, verwacht en hoop niet op meer dan dat het is.



Verder helpt het soms om te weten wat voor trio je wilt, door bijvoorbeeld iemand centraal te stellen in eerste instantie. Gaan jullie beiden hem verwennen? Gaan zij jou verwennen of juist haar? Door er een beetje structuur in aan te brengen, gaat het vaak makkelijker.

Daarbij vespreek wat je er alledrie uit wilt halen en dat je opeen lijn zin. Wil hij bijvoorbeeld jullie twee zien seksen en daar dus de focus op? Zijn er dingen die jij wel eens met een vrouw wilt doen?

Natuurlijk is het heel leuk als het vanzelf gaat, maar zo werkt het niet altijd. Dus zorg dat je dezelfde verwachtingen hebt.



Als beginnen moeilijk is, begin met elkaar masseren en raak zo ook wat meer vertrouwd met elkaars lichaam.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hier ook de tip niet doen met vrienden. Onze vriendschap en trio vmm ging het helemaal mis. De 2 mannen werden jaloers. Het is volledig mis gelopen. En dat vind ik nog steeds jammer.
Ik heb, of eigenlijk wij als stel, met meerdere van mijn vriendinnen seks gehad en dat is echt nooit ongemakkelijk of wat dan ook geweest. Zou het dus vooral wel doen, met vrienden. Leuke ervaring juist.
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 28 juni 2016 @ 07:01:

[...]





Ik vraag me altijd af of dit soort tips op ervaring zijn gebaseerd of op clichés?



Ik heb seks gehad met vrienden. Ik heb trios gehad met vrienden. En allemaal daarna nog steeds vrienden, zonder dat er iets was veranderd. Voornamelijk omdat we allemaal niet meer verwachten dan dat. Vriendschap op de eerste plaats. Het was leuk, het was goed, gebeurd het weer prima, gebeurt het niet ook prima. Denk dat dat ook meteen een tip is, verwacht en hoop niet op meer dan dat het is.



Verder helpt het soms om te weten wat voor trio je wilt, door bijvoorbeeld iemand centraal te stellen in eerste instantie. Gaan jullie beiden hem verwennen? Gaan zij jou verwennen of juist haar? Door er een beetje structuur in aan te brengen, gaat het vaak makkelijker.



In mijn geval gebaseerd op ervaring en zeker geen clichés. Ik vind vriendschappen belangrijker dan sex en dus het risico te hoog. Vandaar dat mij advies zou zijn, vooral een eerst keer, om het niet te doen met vrienden, Maar neemt niet weg dat jouw benadering net zo plausibel is, gestoeld op een positieve ervaring.

Daarbij vespreek wat je er alledrie uit wilt halen en dat je opeen lijn zin. Wil hij bijvoorbeeld jullie twee zien seksen en daar dus de focus op? Zijn er dingen die jij wel eens met een vrouw wilt doen?

Natuurlijk is het heel leuk als het vanzelf gaat, maar zo werkt het niet altijd. Dus zorg dat je dezelfde verwachtingen hebt.



Als beginnen moeilijk is, begin met elkaar masseren en raak zo ook wat meer vertrouwd met elkaars lichaam.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Duidelijke afspraken maken inderdaad, gezellige avond (ochtend, middag??) van maken, wat drinken en gewoon laten gebeuren zou ik zeggen....
Forget the past remember the lesson
Alle reacties Link kopieren
Zij zijn zelf verantwoordelijk voor hun relatie. Zij vragen het jou, je dringt je niet op. Dus daar hoef je je verder geen zorgen om te maken. Het is een vriendin, maar geen jeugdvriendin zo te horen. Niet iemand die met heel je familie bevriend is.

Dus ook daar zou ik me dan niet te veel zorgen over maken. Het gaat vast goed, en als het niet zo is, dan is dat wel jammer maar kan gebeuren.

En verder goed afspreken of iedereen het met iedereen doet of alleen op hem gericht. Je weet nooit of die jongen dat idee heeft. Dus gewoon zeggen dat je bijvoorbeeld haar wilt likken terwijl je doggy flink geneukt wordt. Of dat je gelikt wilt worden terwijl je zijn pik in je mond hebt. Als hij het idee heeft dat een trio alleen is om hem te verwennen, of dat zij bijvoorbeeld niet wil dat je aan zijn lul zit, dan hoor je dat dan tenminste vooraf.

Verder denk ik ook wel goed om nog even af te spreken, mag hij komen op of in jou. Dus wordt zij jaloers als hij zijn zaad in je mond spuit met een gelukzalige blik in zijn ogen. Soms willen stellen dat moment dan juist samen. Dus dat hij jou wel mag neuken, maar alleen in of op haar mag komen.
Alle reacties Link kopieren
Idd goede afspraken maken. Zoals hierboven besproken.

En tja, de vriendschap kan akward worden. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
de wereld wacht om ontdekt te worden
wat ik zelf wel leuk vind: elkaar al een beetje ophitsen via Whatsapp, dan is het niet helemaal uit het niets. En ik vind het wel een plus om elkaar eerst een massage te geven Op die manier kan je elkaar even vrij aftasten. En spreek vooral duidelijk je verwachtingen af vantevoren en als je grenzen hebt, geef ze aan Niets lastigs aan, maar wel belangrijk

Verder kan ik je alleen maar zeggen, gewoon eens doen
Alle reacties Link kopieren
Je postte dat je nog nooit sex gehad hebt met een vrouw, en nu wil je direkt een trio doen, het lijkt me beter dat je eerst eens een vrouw probeert om te kijken of het wel is wat je verwacht. Als het mocht tegenvallen hoef je ook niet aan een MVV-trio te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
@PokingTheBear dankjewel voor je uitleg. Dan begrijp ik zeker dat je er zo instaat.



@klytemnestra Dat hoeft geen probleem te zijn. Je kunt bijvoorbeeld afspreken de man samen centraal te stellen, dan hoef je niet perse wat met de andere vrouw te doen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 01 juli 2016 @ 19:05:

@PokingTheBear dankjewel voor je uitleg. Dan begrijp ik zeker dat je er zo instaat.



@klytemnestra Dat hoeft geen probleem te zijn. Je kunt bijvoorbeeld afspreken de man samen centraal te stellen, dan hoef je niet perse wat met de andere vrouw te doen.In theorie zou het kunnen maar kan je dan nog wel van een trio spreken. Je zal toch iets samen moeten doen, elkaar beffen hoeft inderdaad niet maar om beurten pijpen is toch wel het minste. Overigens, ik spreek uit ervaring.
Alle reacties Link kopieren
quote:klytemnestra schreef op 01 juli 2016 @ 19:22:

[...]



In theorie zou het kunnen maar kan je dan nog wel van een trio spreken. Je zal toch iets samen moeten doen, elkaar beffen hoeft inderdaad niet maar om beurten pijpen is toch wel het minste. Overigens, ik spreek uit ervaring.



Dat bedoel ik dus ook met je hoeft niks met elkaar te doen. Ze hoeven geen seks met elkaar te hebben, ze hoeven elkaar niet eens aan te raken. Wat ze doen is hem samen verwennen.

Je kunt inderdaad geen trio hebben als je er om de beurten op gaat, dat is geen trio.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is om na de bekende klik eerst intimiteit te hebben met 2 mensen van hetzelfde geslacht MM of VV waarna er ook echt een trio VVM of MMV mogelijk is anders blijft het toch vaak hetero gericht zonder bisexualiteit
to bi or not too bi
Alle reacties Link kopieren
hahaha die avatar!
very metal
Alle reacties Link kopieren
niet alleen hahaha maar ook erg lekker
to bi or not too bi
Alle reacties Link kopieren
nee hoor.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 12 juli 2016 @ 14:52:

nee hoor.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
tja ieder zijn voorkeur
to bi or not too bi
En MissViss, inmiddels trio gehad? Of heb je dit topic voor niks geopend?
Alle reacties Link kopieren
quote:loisnvt schreef op 12 juli 2016 @ 19:50:

En MissViss, inmiddels trio gehad? Of heb je dit topic voor niks geopend?Ze is alleen gaan vissen.
Zonder Viva wisten we minder
Alle reacties Link kopieren
We zijn nog bezig het is iets uitgelopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven