Eerste WAP-date

02-02-2010 19:14 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allen,



Binnenkort hebben wij onze eerste wap-date, bij ons thuis. Graag wil ik nog wat tips en must have om er een geweldige avond van te maken.



Lec en....
Alle reacties Link kopieren
Succes ermee...... Pfffff
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
Wat is een wap?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rogue1 schreef op 02 februari 2010 @ 19:23:

Wat is een wap?

Wappen



Wappen is sex met een pilletje

Voordat je aan de sex begint ga je eerst wat verdovende middelen(party drugs) tot je nemen waardoor je in een soort (sex) trance komt





In de wap wereld zijn er verschillende dingen die gebruikt worden.



De Joints



Softdrugs, bestaande uit Nederwiet of Hasjies.

PARTY DRUGS

Partydrugs zijn middelen die oppeppend en stimulerend werken, en veel gebruikt worden in het uitgaanscircuit.



Lachgas

Lachgas (N2O, stikstofmonoxyde) is oorspronkelijk een narcosemiddel dat bij operaties in ziekenhuizen werd gebruikt. Tegenwoordig wordt lachgas vooral in de voedingsindustrie gebruikt, in gaspatronen voor slagroomspuiten bijvoorbeeld. Als drug in het uitgaanscircuit wordt het vanuit een ballon geïnhaleerd. Lachgas zorgt voor een korte roes.



XTC

XTC is een harddrug. In het Engels uitgesproken geven de letters XTC de woordklank ecstasy, wat extase betekent. Het is te koop in pillen of capsules in allerlei vormen en kleuren.



XTC heeft een stimulerende en oppeppende werking, maar ook een bewustzijnsveranderend effect. Vermoeidheid wordt onderdrukt en je waarneming en je gevoel worden intenser. Het is daarom erg populair in het uitgaansleven. Na 20 tot 60 minuten raak je onder invloed en na anderhalf uur is het effect het sterkste. De effecten verdwijnen langzaam maar kunnen 4 tot 8 uur aanhouden.



Bij XTC bestaat het risico dat het lichaam oververhit raakt en uitdroogt, iets wat levensgevaarlijk is en moeilijk te behandelen. Bovendien wordt men vatbaarder voor infecties en kan het leiden tot depressies, angsten en slaapstoornissen.



Er worden vaak pillen als XTC verkocht terwijl de werkzame stof MDMA er niet in zit. Er kan een stof in zitten die er op lijkt of een totaal andere stof, maar die kunnen heel anders en onvoorspelbaar werken. Of niet werken.



GHB (gamma hydroxy butyraat) wordt wel eens als XTC verkocht, als kleurloos drankje of als poeder. Het is een narcosemiddel en het doseren is erg moeilijk. Bij een klein beetje te veel kun je in een diepe slaap vallen, en bij een overdosis zelfs bewusteloos raken. Een combinatie met alcohol of kalmeringsmiddelen is levensgevaarlijk.



Poppers

Poppers is een gelige brandbare vloeistof (amylnitriet of butylnitriet), oorspronkelijk gebruikt als geneesmiddel voor mensen met een hartkwaal. Vroeger werd het middel in capsules voorgeschreven, deze moesten worden opengebroken om de inhoud op te snuiven. Bij het openmaken maakte de capsule een 'poppend' geluid, vandaar de naam poppers.



Het middel wordt gebruikt door de vloeistof op een zakdoek te doen en de damp op te snuiven. Het mag nooit direct in contact komen met je huid of slijmvliezen.



Poppers werken snel en kort. Je voelt je warm, slap en zeer ontspannen. Het veroorzaakt een verslapping van de (gladde) spieren en de vaatwanden. Dus ook de kringspier van de anus; reden waarom poppers in homokringen tijdens het vrijen worden gebruikt.



Je bloeddruk daalt door het gebruik van poppers, je kunt misselijk en duizelig worden en flauwvallen. Ook bloedarmoede en gezichtsstoornissen kunnen voorkomen.

Geest verruimende middelen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
jeetje, dat moet leuk zijn ????
Alle reacties Link kopieren
Kijk, op BGB kun je rekenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:josske schreef op 02 februari 2010 @ 19:27:

jeetje, dat moet leuk zijn ????Ik snap dat ook niet.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Alle reacties Link kopieren
eh wow. Niets voor mij. Ben ik te oud/conservatief/preuts voor.



Ken je die persoon al goed die je hebt uitgenodigd?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet van het wappen , maar ik neem aan dat het niet zo heel erg verschilt van een date zonder pilletjes ?



Stook het lekker warm, zorg voor gezellige verlichting, voor genoeg condooms, tissues ,handdoeken , een schoon bad en toilet ( evt. logeerplaats plus ontbijt) , flesjes water , sfeervolle muziek , lekkere hapjes, eventueel een plek voor rokers, massage/glijmiddel ( geen olie vanwege de combinatie met het rubber van de condooms ).



Voor het geval Doddie niet komt zal ik schrijven wat zij altijd tipt ; begin de avond meteen op kussens/ matrassen en in lingerie ipv statisch op de bank zittend in je goeie goed ineens dé sfeer te moeten creeëren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rogue1 schreef op 02 februari 2010 @ 19:29:

Kijk, op BGB kun je rekenen.En voor veroordelingen op bijna heel de rest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
BGB, ik neem de afko maar gewoon over ;).



dank voor de tips..en ja we kennen het stel die we uitnodigen, doen ze al langer, en radde ook aan om te beginnen met een1/2 snoepje..



Lec
Alle reacties Link kopieren
O, je wilde tips over de drugs?

Nou, dan heb je helemaal niks aan mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je zeker dat erin zit wat zij zeggen dat erin zit Iec?
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier ermee. Wij daten niet met stellen die het gebruiken. Schijnbaar moet je daarna weer oppeppers gebruiken om weer in je gewone doen te raken. En dat dagen later.

Wij doen gewoon wat Blijfgewoonbianca schrijft en hetgeen ze citeert van Doddie. Werkt helemaal super.
Alle reacties Link kopieren
Goh, heet dat wappen, dan heb ik wat afgewapt met vriend in een ver verleden Het is een ervaring, heel intens ook, maar zeker niet altijd ok, soms duurt het ontzettend lang (denk in uren voordat je tot het uiteindelijke resultaat komt zeg maar. Ik heb het hier over pilletjes. En verder wat BGB zegt, zorg voor sfeer en doe het alleen als je lekker in je vel zit en je goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken alleen WOP....



Maar als het leuk moet worden door pilletjes o.i.d., hoeft het voor mij niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 februari 2010 @ 19:41:

[...]





En voor veroordelingen op bijna heel de rest. Enneh wanneer is zo'n feestje bij jou BGB ?
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
quote:RemboEnRembo schreef op 02 februari 2010 @ 20:17:

[...]





Enneh wanneer is zo'n feestje bij jou BGB ?Hoezo? Denk je in aanmerking te komen om uitgenodigd te worden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad weer en hoop vooroordelen, onwetendheid en invullingen.



Wat bianca al zei, het is niet veel anders dan gewoon daten, wat de middelen betreft raad ik je aan de adviezen op te volgen die verschillende drugs info site's geven, Vermeid die zaken die het risico verhogen.



Kijk op drusinfoteam.nl bij drugsinfo. Open daar de info van het (de) middel(len) die je wil gebruiken, Hier zie je alle risico's maar ook hoe je er zo veilig mogelijk mee om kan gaan. (tips)



Ik raad je aan deze tips op te volgen.



Gebruik alleen als de sfeer goed is en iedereen zich lichamelijk en geestelijk goed in zijn vel zit.



Zorg dat de relaties goed zijn want anders kan het wel eens een riagg date worden (komt alle ellende er juist uit)



En dan kan een wapdate (met mate ) een mooie fijne ervaring zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 februari 2010 @ 20:20:

[...]





Hoezo? Denk je in aanmerking te komen om uitgenodigd te worden?





Heb stille hoop

Aliquando et insanire lucundum est
Overigens, een bijwerking van seks met een pilletje kan inhouden dat het moeilijker is om tot een orgasme te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 februari 2010 @ 20:20:

[...]





Hoezo? Denk je in aanmerking te komen om uitgenodigd te worden?Zonder drugs dan he !!! Da's niet echt mijn ding
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook vernomen dat het pilletje juist je stemming versterkt waar je je op dat moment in bevindt. Dus klotestemming wordt nog meer klote.

En een orgasme is inderdaad veel moeilijker te bewerkstelligen.



Wij hebben 1x een ervaring gehad met een koppel wat gebruikt had. Wat een drama. Hij lag enkel naar het plafond te kijken en zij maar vertellen wat teachie bij hem moest doen, zonder dat er nog enig leven in hem zat. Sindsdien nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
en van 1 ervaring heb jij dan een beeld van een wappend stel?



Ik heb heel wat meer ervaringen en kan je vertellen dat er heel wat aktieve mensen bij zitten.



Daarbij wil TO samen met een stel wappen en zit je dus in een gelijke sfeer, dat kan heel mooi intens en gevoelig zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven