EgoIstisch in bed??!

09-01-2012 00:33 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal,



(Alvast sorry voor dit lange verhaal, maar dat is voor de duidelijkheid hahaha)



Ik ben nu bijna een jaar samen met mijn huidige vriend. Mijn seksleven is in eerste instantie super.. We ontdekken telkens nieuwe dingen zoals, speeltjes, standjes, filmpjes etc.



Ik moet zeggen dat ik ook mijn best doe om hem te pleasen, met eigenlijk elke sekspartij een hemelse pijpbeurt (iets wat hij heerlijk vind, en hij vraagt er dan ook geregeld om) Ik ga er helemaal in op, tenminste ik doe mijn best omdat ik weet dat als ik doe alsof ik het heerlijk vind, hij hier ook van geniet!



In het begin befte hij mij ook geregeld, (hiermee liet ik me totaal gaan en hij weet ook dat ik dat het lekkerst vind.) Dit wisselde hij af met vingeren. Ik ben nou eenmaal een vrouw en de meesten komen niet zo snel klaar als mannen tsja..



Dat beffen is eigenlijk verminderd (zwaar verminderd). We praten openlijk over seks, en geef ook vaak aan wat ik lekker vind etc, net als hij. Vaak krijg ik als reactie, dat ie dat de volgende keer wel doet.. Dit zei hij zo vaak dat ik op een gegeven moment vroeg wanneer? En dan zei hij bijv. volgende week vrijdag als we weer samen zijn dan ga je lekker genieten.. en dan is het die vrijdag, vaak geef ik dan stiekeme hints! En dan had ie wel weer een of ander smoesje: hij voelde een koortslip opkomen of iets dergelijks.Of kijkt ie me schattig/zielig aan: "sorry, maar het duurt altijd zo lang!" En door dat lieve gezichtje vergeef ik hem dan weer, en blijf ik met een vervelend kutgevoel zitten..

Van mij hoeft ie me niet elke sekspartij me te bevredigen met zijn tong, maar ik mis het wel verschrikkelijk!



En als het dan een keer zover is, wilt ie tot 69 tellen zodat ik hem ook weer een pijpbeurt kan geven.. Ik kan in dit standje niet optimaal genieten door de ongemakkelijke houding, ik kan me niet concentreren op mijn genot omdat ik hem ook 'moet' bevredigen!

Ik heb vaak genoeg aangegeven dat ik hier niet optimaal van kan genieten, dan kruipt ie (in mijn ogen) 'terleurgesteld' tussen me benen en doet z'n 'ding'! Wat ik trouwens een total turn-off vind, dit doet ie namelijk zo gedemotiveerd zonder passie, emotie of iets. Hierdoor is mijn zin helemaal weg en duurt het idd erg lang tot ik klaarkom! Het komt op mij over alsof hij dit ziet als een verplicht vervelend ritueel! Ik word er totaal niet geil van! Misschien dat het dan idd wat langer duurt!



Ik heb al van alles geprobeerd.. Erover praten helpt niet, hij belooft me weer een heerlijke befbeurt, waarop ik de moment-supreme weer word terleurgesteld door een of andere smoes. Een glijmiddel met smaakje (misschien wat aantrekkelijker??) Heb wel eens hetzelfde geprobeerd en geweigerd hem te pijpen.. toch kreeg hij me zover met de zin: 'Schatje, zou je me even willen pijpen? Dan zal ik je morgenvroeg eens lekker likken.." Wat dan natuurlijk de volgende ochtend weer niet gebeurde!



Ik weet niet of ik 'terecht kritiek' heb of dat ik een zeur ben?! Want mij komt het egoistisch over. En ben vaak genoeg met mijn rug naar hem toe in slaap gevallen met een kut gevoel!



(Ik kom nog wel soms klaar door een vingerbeurt) Kunnen jullie me helpen wat ik moet doen??!



Alvast bedankt jullie!



Liefs Marlou (19 jaar)
marlou123 wijzigde dit bericht op 26-01-2012 02:12
Reden: spellingsfoutje hihi.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ah, welkom en doei!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt er niks aan, dat lijkt me wel duidelijk. En het is geen " pleaser " .Hij zit ook niet te wachten op de titel " beste lover van het jaar ". Het is zelfs geen onwetendheid; je hebt het hem verteld.



Take it or leave him.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 09 januari 2012 @ 00:35:

Ah, welkom en doei!?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 januari 2012 @ 00:37:

[...]





?Kom ik op terug. Later in het topic.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hij geniet er duidelijk niet van om je te beffen. Ik snap dat je het jammer vindt, maar ik vrees dat je je er bij neer hebt te leggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 09 januari 2012 @ 00:38:

[...]





Kom ik op terug. Later in het topic.



Je kan niet iedereen die voor het eerst post ( loepje) zomaar van trollen of niet reageren beschuldigen, Fame.

We merken het vanzelf wel als dat zo is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat hij het voortaan altijd spontaan en enthousiast gaat doen...
Alle reacties Link kopieren
Weet je, als hij niet wil dan wil hij niet. Meer dan dat kan je er niet van maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:mazzelen schreef op 09 januari 2012 @ 00:39:

Hij geniet er duidelijk niet van om je te beffen. Ik snap dat je het jammer vindt, maar ik vrees dat je je er bij neer hebt te leggen.Je erbij neerleggen, óf de benen nemen. Dat is natuurlijk ook nog een optie.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Oh, zie nu dat Bianca ook al zei: "take it or leave it". Had ik overheen gelezen; sorry voor de mosterd na de maaltijd.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Je kan niet altijd maar aannemen dat een man dat prettig vindt. Maar goed: hij berekenend? Dan jij ook. Dus eerst jij aan je trekken komen en dan pas hij. Of er gebeurt helemaal niets.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ik snap dan niet waarom hij dat in het begin super vaak deed en met plezier?? (tenminste dat leek wel zo!)
Alle reacties Link kopieren
quote:En door dat lieve gezichtje vergeef ik hem dan weer, en blijf ik met een vervelend kutgevoel zitten..Dat moet je natuurlijk nooit pikken.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
quote:marlou123 schreef op 09 januari 2012 @ 01:00:

Ja maar ik snap dan niet waarom hij dat in het begin super vaak deed en met plezier?? (tenminste dat leek wel zo!)



In het begin doe je weleens dingen om je partner te imponeren. Je kan niet verwachten dat het altijd zo blijft als dat het was.



Heb je hier weleens serieus met hem over gepraat? Dus niet tijdens/vlak voor/meteen na de seks?
Alle reacties Link kopieren
Waarom hij in het begin veel enthousiaster en initiatiefrijker was, kunnen wij natuurlijk niet weten. Misschien omdat het toen voor hem ook nog allemaal nieuw was, of omdat hij toen veel verliefder was, of omdat hij nu in beslag genomen wordt door heel andere dingen (stress op zijn werk, vermoeiende voetbaltrainingen, noem maar op), of nog een heel andere reden. Vraag het hem zelf!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:marlou123 schreef op 09 januari 2012 @ 01:00:

Ja maar ik snap dan niet waarom hij dat in het begin super vaak deed en met plezier?? (tenminste dat leek wel zo!)Zou dit de reden zijn; (quote) "sorry, maar het duurt altijd zo lang!" ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij deed het in het begin waarschijnlijk om je te pleasen.

Nu heeft hij je waar hij je hebben wil. Jij pijpt hem en hij komt met loze beloftes.



Ik zie meerdere opties:



- een eerlijk en open gesprek buiten het bed. Waarin je beide aangeeft wat je fijn vind om te doen en te ontvangen.

- accepteren dat hij het niet leuk vindt om jou te plezieren

- overwegen of je wel een egoïstische man in bed wilt
Alle reacties Link kopieren
quote:marlou123 schreef op 09 januari 2012 @ 01:00:

Ja maar ik snap dan niet waarom hij dat in het begin super vaak deed en met plezier?? (tenminste dat leek wel zo!)Daar zou ik mijn hoofd niet over breken. Kennelijk is het een "grote stappen snel thuis" type. Dat verander je niet.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
quote:marlou123 schreef op 09 januari 2012 @ 01:00:

Ja maar ik snap dan niet waarom hij dat in het begin super vaak deed en met plezier?? (tenminste dat leek wel zo!)Pas na een tijdje komt de aap uit de mouw...
Alle reacties Link kopieren
quote:rionyriony schreef op 09 januari 2012 @ 01:05:

[...]



Daar zou ik mijn hoofd niet over breken. Kennelijk is het een "grote stappen snel thuis" type. Dat verander je niet. Mee eens, eigenlijk.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:marlou123 schreef op 09 januari 2012 @ 00:33:

Hoi hoi allemaal,





Ik ben nu bijna een jaar samen met mijn huidige vriend. Mijn seksleven is in eerste instantie super.. We ontdekken telkens nieuwe dingen zoals, speeltjes, standjes, filmpjes etc.Nou, dan is de spanning er wel van af he.....binnen 1 jaar????????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Vind het heel sneu voor je... maar je moet natuurlijk niet genoegen nemen met zijn "lieve gezichtje".. of met zijn zich steeds herhalende smoezen.. .. Als hij dit niet voor je over heeft zo nu en dan, waarom zou jij het er dan wel voor over moeten hebben??



Dan even kijkend naar oplossingen..

- kom je nu uberhaupt nog klaar eigenlijk?.. want door je "vingerbeurt" opmerking begrijp ik dat je van het neuken niet klaarkomt en die vingerbeurt, doet hij dat of moet je dat ook zelf doen?

- Die opmerking dat je niet elke keer een befbeurt verwacht maar wel zo nu en dan, heb je dat ook tegen hem gezegd?

- Hoe zou je het vinden als hij je beft en tegelijkertijd gebruik maakt van een vieb? zou je dat iets vinden? zorgt dat ervoor dat je sneller klaarkomt?

- Hoe zou je het vinden als hij je vaker zou beffen, maar dan niet totdat je klaarkomt, maar gewoon een minuut of 10?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 januari 2012 @ 01:05:

[...]





Zou dit de reden zijn; (quote) "sorry, maar het duurt altijd zo lang!" ?



Okee daar heb je gelijk in! Maar denk dat het zo lang duurt omdat hij het zonder passie doet en zonder plezier! En dan denk ik, oke als hij dit niet fijn/lekker/leuk vind! Maar het gaat dan toch om mij??! Jaa.. seks doe je met z'n 2, maar ik pijp hem toch ook niet voor mijn plezier? Dat doe ik voor hem!



En ik heb al zo vaak gezegd; Als je het niet wilt, dan hoef je dat niet te doen, ik wil ook niet dat je het met tegenzin doet! Maar toch doet hij die loze beloftes!



Komt ie weer met opmerkingen; Maar ik denk dat pijpen lekkerder is dan beffen! Dit komt waarschijnlijk omdat ik doe dat ik het lekker vind dat pijpen! ( Dan heb ik de neiging om zijn piemel eraf te knippen en hem in z'n mond te stoppen)



Oke nu klink ik gemeen, maar soms word ik echt gefrustreerd hoor!
Alle reacties Link kopieren
Jij hoeft hem toch ook niet te pijpen? Als je dat helemaal niet prettig vindt, doe je het gewoon niet. Seks is geen koehandel zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven