EgoIstisch in bed??!

09-01-2012 00:33 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal,



(Alvast sorry voor dit lange verhaal, maar dat is voor de duidelijkheid hahaha)



Ik ben nu bijna een jaar samen met mijn huidige vriend. Mijn seksleven is in eerste instantie super.. We ontdekken telkens nieuwe dingen zoals, speeltjes, standjes, filmpjes etc.



Ik moet zeggen dat ik ook mijn best doe om hem te pleasen, met eigenlijk elke sekspartij een hemelse pijpbeurt (iets wat hij heerlijk vind, en hij vraagt er dan ook geregeld om) Ik ga er helemaal in op, tenminste ik doe mijn best omdat ik weet dat als ik doe alsof ik het heerlijk vind, hij hier ook van geniet!



In het begin befte hij mij ook geregeld, (hiermee liet ik me totaal gaan en hij weet ook dat ik dat het lekkerst vind.) Dit wisselde hij af met vingeren. Ik ben nou eenmaal een vrouw en de meesten komen niet zo snel klaar als mannen tsja..



Dat beffen is eigenlijk verminderd (zwaar verminderd). We praten openlijk over seks, en geef ook vaak aan wat ik lekker vind etc, net als hij. Vaak krijg ik als reactie, dat ie dat de volgende keer wel doet.. Dit zei hij zo vaak dat ik op een gegeven moment vroeg wanneer? En dan zei hij bijv. volgende week vrijdag als we weer samen zijn dan ga je lekker genieten.. en dan is het die vrijdag, vaak geef ik dan stiekeme hints! En dan had ie wel weer een of ander smoesje: hij voelde een koortslip opkomen of iets dergelijks.Of kijkt ie me schattig/zielig aan: "sorry, maar het duurt altijd zo lang!" En door dat lieve gezichtje vergeef ik hem dan weer, en blijf ik met een vervelend kutgevoel zitten..

Van mij hoeft ie me niet elke sekspartij me te bevredigen met zijn tong, maar ik mis het wel verschrikkelijk!



En als het dan een keer zover is, wilt ie tot 69 tellen zodat ik hem ook weer een pijpbeurt kan geven.. Ik kan in dit standje niet optimaal genieten door de ongemakkelijke houding, ik kan me niet concentreren op mijn genot omdat ik hem ook 'moet' bevredigen!

Ik heb vaak genoeg aangegeven dat ik hier niet optimaal van kan genieten, dan kruipt ie (in mijn ogen) 'terleurgesteld' tussen me benen en doet z'n 'ding'! Wat ik trouwens een total turn-off vind, dit doet ie namelijk zo gedemotiveerd zonder passie, emotie of iets. Hierdoor is mijn zin helemaal weg en duurt het idd erg lang tot ik klaarkom! Het komt op mij over alsof hij dit ziet als een verplicht vervelend ritueel! Ik word er totaal niet geil van! Misschien dat het dan idd wat langer duurt!



Ik heb al van alles geprobeerd.. Erover praten helpt niet, hij belooft me weer een heerlijke befbeurt, waarop ik de moment-supreme weer word terleurgesteld door een of andere smoes. Een glijmiddel met smaakje (misschien wat aantrekkelijker??) Heb wel eens hetzelfde geprobeerd en geweigerd hem te pijpen.. toch kreeg hij me zover met de zin: 'Schatje, zou je me even willen pijpen? Dan zal ik je morgenvroeg eens lekker likken.." Wat dan natuurlijk de volgende ochtend weer niet gebeurde!



Ik weet niet of ik 'terecht kritiek' heb of dat ik een zeur ben?! Want mij komt het egoistisch over. En ben vaak genoeg met mijn rug naar hem toe in slaap gevallen met een kut gevoel!



(Ik kom nog wel soms klaar door een vingerbeurt) Kunnen jullie me helpen wat ik moet doen??!



Alvast bedankt jullie!



Liefs Marlou (19 jaar)
marlou123 wijzigde dit bericht op 26-01-2012 02:12
Reden: spellingsfoutje hihi.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Marlou, ik vind het heel naar voor je dat je thuissituatie dusdanig slecht is dat je bij je vriend hebt moeten intrekken. Ik hoop oprecht dat jullie er samen uit kunnen komen maar ik krijg de indruk dat er weinig moeite vanuit zijn kant meer gaat komen om het op te lossen...



Door het meerdere malen bespreekbaar te maken weet hij nu dondersgoed wat jouw wensen zijn maar ligt er nu ook een grijze wolk over jullie seksleven. Van seks hoor je samen te genieten en zolang jij je alleen maar aan het afvragen bent of het nu dan eindelijk gaat gebeuren, kan ik me niet voorstellen dat jij je nog echt kunt laten gaan bij hem.



Het is een lastige discussie en ik kijk steeds op dit topic in de hoop dat er verbetering is, maar helaas..

Ik snap van hem ook gewoon oprecht niet waarom hij die paar minuten van jou verwennen teveel moeite vindt.. Hij moest eens weten hoeveel plezier hij je ermee doet!



Geen tips eigenlijk maar een hart onder de riem!
Alle reacties Link kopieren
quote:marlou123 schreef op 07 februari 2012 @ 11:21:

Hij is hard op zoek nu naar een andere baan. En ik geef hem de kans om zich te verbeteren. En misschien kan dat pas als hij een nieuwe baan heeft.

Dit is echt totale lulkoek. Het is niet alsof hij moet inleveren als hij jou beft, en dat er nu niet bij kan hebben ofzo. Van goede seks krijgt hij zelf ook een oppepper!



(en goede seks is per definitie seks waar beiden van genieten)



Ik zou zeggen: hij niet zijn best doen = helemaal geen seks meer, want op die manier is er voor jou ook niets aan. En brengt dat geen verbetering, dan helaas, zul je op den duur toch de conclusie moeten trekken.
Alle reacties Link kopieren
Als de sex nu geen reden is om t uit te maken, doe het dan niet. Het is altijd lekker makkelijk om over iemands anders relatie te zeggen dat t niet werkt. Als alles verder goed is, so be it.



Kijk t lekker aan voorlopig. Misschien wordt t beter en misschien ook niet. Je bent 19. Leer van je relatie. Los je (thuis)problemen op.



Dr komt vanzelf een moment waarop jij beslist dat t genoeg is als de zaken niet beter worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gamayun schreef op 07 februari 2012 @ 12:56:

Dat snap ik Marlou, het gaat namelijk verder dan 'niet gebeft worden'. Hij luistert niet naar je en vindt blijkbaar jouw wensen en verlangens minder belangrijk dan die van hemzelf.

Kijk, het kan natuurlijk zijn dat hij beffen echt afschuwelijk vindt - wat dat betreft heeft iedereen een andere seksuele grens, en iemands seksuele grenzen moet je wat mij betreft respecteren. Maar wat hier aan de orde is, is dat hij het eerst wel deed om de buit binnen te halen (zijn eigen woorden) en vervolgens continu verbetering belooft, om het niet te dóen. Hij houdt je dus voor het lapje, hij communiceert niet goed met je en blijkbaar vindt hij jouw wensen en verlangens onbelangrijk. Hij kwetst je daarmee en dat weet hij, dat doet hij dus bewust. Dat is het werkelijke probleem wat speelt.

En daar zou ik mezelf te goed voor voelen. Jij pikt het tot nu toe.Dat dus. Een beroerd seksleven kun je veranderen. Een beroerd seksleven omdat een van de twee geen moeite wil doen en geen respect heeft voor de ander is andere koek, dat zal echt niet zo snel verbeteren. Je vriend heeft toneel gespeeld om een relatie met je te krijgen, verzint nu continue smoesjes om het jou maar niet naar de zin te hoeven maken terwijl hij donders goed weet dat hij je daarmee kwetst. Waar is zijn respect voor jou gebleven? Het komt op mij over alsof hij weet dat je nu eenmaal bij hem woont en toch wel bij hem blijft, dus nu hoeft hij geen moeite meer voor je te doen. Wil je de rest van je leven elke nacht gefrustreerd zijn omdat de seks niet is zoals je hoopt?quote:Ik snap dat er omstandigheden kunnen zijn dat je het huis uit moet, maar waarom niet op kamers, zoals zovelen doen?En dat. Je vriend is natuurlijk niet de enige optie om ergens te wonen. Je maakt het hem wel heel erg makkelijk zo om te volharden in zijn egoïsme. Heb je je relatie niet heel erg geïdealiseerd om maar zo snel mogelijk thuis weg te komen?
Alle reacties Link kopieren
Marlou, je vroeg opnieuw af wat te doen. Ik denk dat hier toch genoeg goede reactie te lezen zijn.

Je hebt je vriend verteld dat je het op een forum aangekaart hebt. Misschien is het toch een idee om hem dit hele topic te laten lezen. Er staat richting hem ook goede dingen in. ( dat je bijv. heel veel van hem houdt, de rest van je relatie super goed is in jouw ogen.) Dus je kan het hem best laten lezen.

Maak het ook niet te groot dan dat het is, het gaat voor jou om de orale bevrediging, de rest van de seks was tot voor kort toch wel goed? Al blijft een goed seksleven in mijn ogen wel erg belangrijk voor het standhouden van een relatie.

Verder ben ik het geheel eens met wat Loki1984 hierboven geschreven heeft. En zorg dat je niet te onafhankelijk van hem wordt. Je kan niet naar thuis, maar straks samen blijven wonen omdat je geen kant op denkt te kunnen is ook verre van ideaal.
quote:marlou123 schreef op 07 februari 2012 @ 11:21:





Enige wat een minpunt is is ons seksleven nu. Nouja.. MIJN seksleven, want de zijne is goed.



:(



Ik ben zo vrij om met je van mening te verschillen. In een relatie heb je samen een seksleven. Als dat van jou niet goed is, dan is zijn seksleven ook niet goed.



Misschien is dat wel iets wat hem ontgaat. Zolang je het blijft beschouwen/beschrijven als jouw probleem, en bij hem het inzicht ontbreekt dat het een probleem is van jullie samen, gaat het gewoon niet verbeteren. Niet nu, niet als hij straks weer een baan heeft/lekke rin zijn vel zit, gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik denk dat je je iets moet beseffen.



Dit gaat eigenlijk niet eens meer om het beffen zelf. Als hij het echt zo naar had gevonden (en hij doet het daarom niet) had hij je wel gevingerd o.i.d. tot hij een ons woog. Je vriend is alleen geinteresseerd in jouw orgasme als het hem direct iets oplevert (hij moet jzichzelf bewijzen in de beginfase van jullie relatie).



Dat gedoe met die stress is echt onzin. Ik ben het er ook helemaal mee eens dat dat niet willen beffen, maar de rest wel VEEL te specifiek is. Dat is echt een smoesje.



Stel je een situatie voor waarin jouw vriend je klaarbeft en je daarna meteen de seks afkapt, zonder dat hij is klaargekomen?

Dat doet hij eigenlijk bij jou nu!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het onderwerp nog 1x aanpakken met hem. 's avonds in bed (op een onseksuele manier, ben ook zo ongesteld als het maar kan, dus sowieso geen seks deze week.)



Want volgens mij is dit inderdaad weer een of andere smoes. En toen het begon, dat niet meer beffen enzo toen vond hij z'n werk nog leuk!



Ik weet dat er druk op hem staat vanwege werk en dat ie moe is enzo. MAAR KUN JE DAAROM NIET MIJ PLEZIEREN??



Dus ik ga er nog maar een keer over beginnen, ik wil nu wel eens weten wat er echt is. Als hij een andere baan heeft, dat dan alles in 1 keer weer goed is?? Dat lijkt me stug namelijk.



Goed plan?
Ik mag toch hopen dat jij inmiddels gestopt bent hem te pijpen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: niet lullen maar poetsen!

Heb het al een keer eerder gezegd: volgens mij is hij gewoon een luie minnaar. Heeft hij in het begin ook gezegd: dat het zo lang duurt.

En stel dat hij dat toegeeft, wat heb je er dan eigenlijk aan?
Alle reacties Link kopieren
Sex is meer dan voor wat hoort wat, hou toch is op met dat gezeur over niet pijpen.

Stap is.af van dat ruilhandel idee.



Genoeg andere manieren om duidelijk te maken dat je niet happy bent in dit geval.
quote:loki1984 schreef op 09 februari 2012 @ 09:54:

Sex is meer dan voor wat hoort wat, hou toch is op met dat gezeur over niet pijpen.

Stap is.af van dat ruilhandel idee.



Genoeg andere manieren om duidelijk te maken dat je niet happy bent in dit geval.Ik vind pijpen geen zak aan, dat doe ik dus alleen maar als mijn minnaar mij happy maakt (en dan ook vol overgave) maar maakt hij mij niet happy stop ik accuut met de dingen die mij niet happy maken. Zou me net 'n onbetaalde hoer voelen als ik zou gaan pijpen terwijl ik er geen plezier voor terug krijg en dat gaat over mijn persoonlijke grens.
Alle reacties Link kopieren
quote:marlou123 schreef op 09 februari 2012 @ 09:41:

Goed plan?Ik zie niet wat het toevoegt aan hetgeen je al geprobeerd hebt. Het is inmiddels wel duidelijk dat jouw genot hem niets kan schelen, en dat het hem geen drol uitmaakt of hij je kwetst of niet. Wat hoop je te bereiken door hem nòg een keer het vuur aan de schenen te leggen? Nog meer uitvluchten en smoesjes, of nog meer mooie beloftes die hij toch nooit nakomt?
Alle reacties Link kopieren
Nee geen goed plan!



Je maakt de druk alleen maar hoger en erger. Hij zal zich 100% achter nog meer dingen gaan verschuilen dan dat hij nu al doet

.

Laat het pijpen en beffen een tijdje los in jullie seksleven. Vrij lekker met elkaar door alleen die dingen te doen die jullie beide plezieren. Als hij en/of jij het toch als een absoluut gemis ervaren in jullie seksleven (wat ik wel verwacht) dan kan je het na een tijdje alsnog een keer aankaarten. Het mooiste zou zijn als hij er zelf over begint. Maar hak dan ook echt de knop door, of het veranderd, of niet! En trek vervolgens je eigen conclusie met wat je zelf wil in je seksleven cq. relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:suzss schreef op 09 februari 2012 @ 13:58:

Laat het pijpen en beffen een tijdje los in jullie seksleven. Vrij lekker met elkaar door alleen die dingen te doen die jullie beide plezieren. Als hij en/of jij het toch als een absoluut gemis ervaren in jullie seksleven (wat ik wel verwacht) dan kan je het na een tijdje alsnog een keer aankaarten. Het mooiste zou zijn als hij er zelf over begint. Maar hak dan ook echt de knop door, of het veranderd, of niet! En trek vervolgens je eigen conclusie met wat je zelf wil in je seksleven cq. relatie.Zeker weten? Dat zou betekenen dat TO bijna niet gaat klaarkomen...Hij is ook al niet zo'n enthousiaste vingeraar heb ik begrepen (af en toe deed hij het). Met dit vooruitzicht droog je toch spontaan op als vrouw!
Alle reacties Link kopieren
@paarseappel: Dan houdt het gewoon op. TO heeft absoluut der best gedaan om het bespreekbaar te maken heb ik het idee. Ergens moet je een grens voor jezelf trekken. Maar om er nu weer over te beginnen gaat echt niet werken.

Persoonlijk zie ik het helaas ook niet goed komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:marlou123 schreef op 09 januari 2012 @ 00:33:

Kunnen jullie me helpen wat ik moet doen??!



Ik heb zo'n vermoeden dat ik mosterd ben, maar ik zou deze jongen nog één kans geven en hem daarna dumpen.

Vrijen, of neuken zo je wilt, is twee richtingsverkeer. Dat hij elke keer smoezen verzint, geeft mij het idee dat hij met name uit is op zijn eigen genot. Ik zou hem laten kiezen of delen. Of hij neemt jou wensen serieus of hij viert zijn lusten maar op iemand anders bot. Want daar komt het nu ook op neer; zijn lusten, niet jouw verlangens.
Alle reacties Link kopieren
quote:suzss schreef op 09 februari 2012 @ 13:58:

Laat het pijpen en beffen een tijdje los in jullie seksleven. Vrij lekker met elkaar door alleen die dingen te doen die jullie beide plezieren.

Wat TO pleziert, daar is haar vriend te besodemieterd voor.



Dus nogmaals:

quote:joop_2000 schreef op 07 februari 2012 @ 13:15:

Ik zou zeggen: hij niet zijn best doen = helemaal geen seks meer, want op die manier is er voor jou ook niets aan. En brengt dat geen verbetering, dan helaas, zul je op den duur toch de conclusie moeten trekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn man jarenlang niet gepijpt, hij befte mij wel. Ik kom nooit klaar door wat mijn man bij me doet, wat hij ook probeert.

Ik kom alleen klaar met een vibrator op mijn clitoris.

Ik heb hem jaren niet gepijpt omdat ik het eigenlijk vies vond en hij vond het toch leuk en lekker om mij te beffen.

Inmiddels pijp ik hem elke vrijpartij want hij wast hem gewoon effe en geniet ik er heeel veel van.

Snap niet waarom ik jaren niet gedaan heb, behalve dan dat ik gelijk weer moest stoppen omdat hij veel te snel klaarkwam, dit probleem is ook over ...
Soms moet je veranderen om jezelf te blijven
Alle reacties Link kopieren
Wauw ik heb nieuws!



In een gesprek kwam het ter sprake en barste ik in tranen uit met de vraag of hij alsjeblieft het forum wou lezen..



We hebben dus samen het forum doorspit en hij was er stil van!Wist niet dat het zo diep zat bij mij, dat ik het zo erg vond!



En... Heb nu zoooo lekkere seks! Ben zelfs weer gebeft, ben weer helemaal happy!!



Ik wil jullie allemaal bedankten voor jullie hulp&steun!



Liefs mij!
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws! Ben blij voor je!



Ik hoop dat dit een knop bij hem heeft omgezet en hij nu helemaal begrijpt wat een bevredigend seksleven doet voor je relatie.



Geniet van elkaar!
Alle reacties Link kopieren
En oefening baart kunst. Als hij het vervelend vindt dat het zo lang duurt, moet hij het juist vaker doen, hoe meer behendigheid hij erin krijgt, hoe sneller het gaat
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel blij voor je! Ik volg dit topic al vanaf het begin en heb echt gehoopt dat hij beter zijn best ging doen.



Wel een kleine kanttekening: ik verbaas me erover dat hij niet uit zichzelf begrijpt dat het voor iemand (of een vrouw?) ook erg belangrijk kan zijn om klaar te komen (ik vind het in ieder geval wél belangrijk). Ook nadat je het herhaardelijk tegen hem hebt gezegd. Ik vraag me dan af waar dat vandaan komt dan.



En zoals yazz al zegt hierboven, oefening baart kunst!



Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
goedzo
Alle reacties Link kopieren
Wat goed, ik ben blij voor je.

Hopelijk begrijpt hij het na al die keren nu echt en blijft het zo goed allemaal.

Have fun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven