EgoIstisch in bed??!

09-01-2012 00:33 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal,



(Alvast sorry voor dit lange verhaal, maar dat is voor de duidelijkheid hahaha)



Ik ben nu bijna een jaar samen met mijn huidige vriend. Mijn seksleven is in eerste instantie super.. We ontdekken telkens nieuwe dingen zoals, speeltjes, standjes, filmpjes etc.



Ik moet zeggen dat ik ook mijn best doe om hem te pleasen, met eigenlijk elke sekspartij een hemelse pijpbeurt (iets wat hij heerlijk vind, en hij vraagt er dan ook geregeld om) Ik ga er helemaal in op, tenminste ik doe mijn best omdat ik weet dat als ik doe alsof ik het heerlijk vind, hij hier ook van geniet!



In het begin befte hij mij ook geregeld, (hiermee liet ik me totaal gaan en hij weet ook dat ik dat het lekkerst vind.) Dit wisselde hij af met vingeren. Ik ben nou eenmaal een vrouw en de meesten komen niet zo snel klaar als mannen tsja..



Dat beffen is eigenlijk verminderd (zwaar verminderd). We praten openlijk over seks, en geef ook vaak aan wat ik lekker vind etc, net als hij. Vaak krijg ik als reactie, dat ie dat de volgende keer wel doet.. Dit zei hij zo vaak dat ik op een gegeven moment vroeg wanneer? En dan zei hij bijv. volgende week vrijdag als we weer samen zijn dan ga je lekker genieten.. en dan is het die vrijdag, vaak geef ik dan stiekeme hints! En dan had ie wel weer een of ander smoesje: hij voelde een koortslip opkomen of iets dergelijks.Of kijkt ie me schattig/zielig aan: "sorry, maar het duurt altijd zo lang!" En door dat lieve gezichtje vergeef ik hem dan weer, en blijf ik met een vervelend kutgevoel zitten..

Van mij hoeft ie me niet elke sekspartij me te bevredigen met zijn tong, maar ik mis het wel verschrikkelijk!



En als het dan een keer zover is, wilt ie tot 69 tellen zodat ik hem ook weer een pijpbeurt kan geven.. Ik kan in dit standje niet optimaal genieten door de ongemakkelijke houding, ik kan me niet concentreren op mijn genot omdat ik hem ook 'moet' bevredigen!

Ik heb vaak genoeg aangegeven dat ik hier niet optimaal van kan genieten, dan kruipt ie (in mijn ogen) 'terleurgesteld' tussen me benen en doet z'n 'ding'! Wat ik trouwens een total turn-off vind, dit doet ie namelijk zo gedemotiveerd zonder passie, emotie of iets. Hierdoor is mijn zin helemaal weg en duurt het idd erg lang tot ik klaarkom! Het komt op mij over alsof hij dit ziet als een verplicht vervelend ritueel! Ik word er totaal niet geil van! Misschien dat het dan idd wat langer duurt!



Ik heb al van alles geprobeerd.. Erover praten helpt niet, hij belooft me weer een heerlijke befbeurt, waarop ik de moment-supreme weer word terleurgesteld door een of andere smoes. Een glijmiddel met smaakje (misschien wat aantrekkelijker??) Heb wel eens hetzelfde geprobeerd en geweigerd hem te pijpen.. toch kreeg hij me zover met de zin: 'Schatje, zou je me even willen pijpen? Dan zal ik je morgenvroeg eens lekker likken.." Wat dan natuurlijk de volgende ochtend weer niet gebeurde!



Ik weet niet of ik 'terecht kritiek' heb of dat ik een zeur ben?! Want mij komt het egoistisch over. En ben vaak genoeg met mijn rug naar hem toe in slaap gevallen met een kut gevoel!



(Ik kom nog wel soms klaar door een vingerbeurt) Kunnen jullie me helpen wat ik moet doen??!



Alvast bedankt jullie!



Liefs Marlou (19 jaar)
marlou123 wijzigde dit bericht op 26-01-2012 02:12
Reden: spellingsfoutje hihi.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hhahahahah ik lig echt dubbel om jullie! SPANNUND!!!

En die foto hahahahahahh!



Maar nu weer even serieus!

Wauw wat heb ik een goed gesprek gehad met hem, over mijn gevoelens, zijn gevoelens, wat we willen! Ook heb ik verteld dat ik er best onzeker van werd, en van alles in mijn hoofd haalde wat er 'mis' kon zijn met mij!



Ik heb uiteindelijk verteld dat ik ook op een forum om advies enzo heb gevraagd. Hier was hij echt stil van, maar maakte het wel duidelijk hoe serieus ik ben! Wat staat er dan, wat zeiden ze?

Ik zei dat er werd gezegd dat ie egoistisch was/is, of dat het aan mij lag.. ( daar heb ik het bij gelaten )

Hij kreeg zelfs tranen in z'n ogen en voelde zich een 'slechte' vriend! Hij gaat veranderen, en heel snel zei die! Ik vroeg nog of hij het forum wou lezen, dat hoefde hij niet te zien! En heel logisch, ik denk namelijk dat dat zijn zelfvertrouwen nogal de grond in trapt!



En.. ik heb inderdaad de lekkerste seks gehad na dit gesprek, en dat zelfs zonder bef beurt want hij had namelijk echt een koortslip ( was duidelijk te zien) en aangezien ik geen zin heb in een of andere herpes ofzo.



Ik kwam zelfs bijna 2 keer klaar dit keer! Ik weet niet wat er gebeurde maar :D ben weer helemaal 'bijgetankt' en heeft zich zelfs nu al bewezen, zonder het beffen! Hij zei dat ik over 2 dagen moet afwachten want dan zijn we weer samen.. en is zijn koortslip als goed is verdwenen, en wou hij het forum even ongelijk bewijzen hahah. En dan zijn we zelfs officieel samen in huis! Whooeww!



Dit gaat helemaal goed komen!



(Dus jullie hadden wel gelijk hahahaha, hij heeft me niet gebeft dus ik ben jullie ...een euro(?) schuldig)
Alle reacties Link kopieren
Wow, fantastisch, da's goed nieuws!



Het risico van zo'n gesprek was misschien dat hij zich aangevallen zou kunnen voelen, en dan misschien dichtklapt en helemaal niks meer wil. Maar zo te zien heeft het bij hem juist iets losgemaakt.



Ik durf te wedden dat hij zichzelf ook goed voelde dat hij jou lekker heeft verwend. Hopelijk houden jullie dit vast en krijgt hij de smaak nu pas echt goed te pakken!



Mocht je hem nog feedback van het forum willen geven: goed gedaan man! Door je vriendin lekker te verwennen en haar te laten genieten wordt de seks voor jezelf ook tien keer zo goed. Zo maak je het beest in haar wakker en gaat ze ook helemaal los op jou

En nog belangrijker: door zo fysiek en intiem lekker met elkaar bezig te zijn, en elkaar écht te verwennen, schep je een diepe band waardoor je veel verder met elkaar komt (ook buiten de slaapkamer bedoel ik). Je wilt niet weten hoeveel stellen al jaren uitgeblust zonder passie of lust bij elkaar zijn. Seks kan iets heel krachtigs zijn. Wees lief voor elkaar in bed (en onder de douche, en op de keukentafel, etc) het is de moeite waard!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren
Het is nog steeds wel een onderwerp die ik moeilijk vind en waarvan ik snel weer een rotgevoel van kan krijgen als ik een keer word 'overgeslagen.' Ik woon nu ongeveer een weekje bij hem in en ik vind het geweldig! Nog niet veel seks gehad aangezien we werken enzo.



Ik heb me trouwens laten waxen, mijn pussy. Dus alweer iets dat het fijner maakt voor hem..



Maar hij heeft me nog niet gebeft!



Ik heb eigenlijk ook beetje schuldgevoel denk ik als hij het nu zou doen.. En dat is juist niet de bedoeling natuurlijk!

Misschien voel ik me schuldig omdat ik er zo over heb 'gezeurd' en hij zich misschien verplicht voelt!



Ik mag hem trouwens ook niet meer pijpen tot hij mij heeft verwend zei hij. Dus.. Hij is er ook wel mee bezig nu hoor.



Liefs marloutjeeee
Ik herhaal mezelf maar eens...quote:naara schreef op 24 januari 2012 @ 18:49:

Wedje doen? Gaat het niet worden, tussen de lakens....
Alle reacties Link kopieren
@ naara: Ik wed alleen als er een reële kans is om te winnen



@ marlou: Stop met het schuldgevoel, je had reden te over om te zeuren!
quote:suzss schreef op 01 februari 2012 @ 13:10:

@ naara: Ik wed alleen als er een reële kans is om te winnen



@ marlou: Stop met het schuldgevoel, je had reden te over om te zeuren!Volgens mij is die kans hier nagenoeg 100%....
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je hem iig niet pijpt tot hij je beft.

Als jij er te vaak bij in schiet gewoon wat van zeggen hoor! Is toch niet eerlijk als hij de enige is die aan z'n gerief komt? Absoluut nix om je schuldig over te voelen! HIJ zou zich schuldig moeten voelen!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Marlou, gefeliciteerd dat jullie zijn gaan samenwonen ! Nu kan het alleen maar beter worden, don't you think?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft dus gelijk alweer zijn belofte gebroken ("wacht 2 dagen en dan...). Ik zet mijn geld in op naara.
Kind, woon je nu al samen? En je bent 19?
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels is de seksfrequentie tot een dieptepunt gedaald (en dat terwijl iedereen in het begin van het topic nog zo verbaasd was hoeveel seks Marlou en haar vriend hadden; je zou toch denken dat je zeker de eerste tijd dat je samenwoont de sterren van de hemel neukt?), wordt er niet meer gepijpt en nog steeds niet gebeft... dat klinkt allemaal niet zo positief als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:marlou123 schreef op 01 februari 2012 @ 11:05:

Maar hij heeft me nog niet gebeft!



Ik heb eigenlijk ook beetje schuldgevoel denk ik als hij het nu zou doen..

Niet doen! Nergens voor nodig!



Hij zou zich schuldig moeten voelen voor al die keren dat jij hem hebt gepijpt, en hij jou niet heeft gebeft terwijl jij daar ook zo naar verlangde!



Seks is geven en nemen, het moet een wisselwerking zijn waarvoor beide partners zich inzetten, en waarvan je *allebei* geniet en aan je trekken komt.



En je inzetten is dus niet alleen doen waar je zelf zin in hebt, maar datgene doen waar je ander mee verwent en lekker gek maakt. Dus hij moet niet langer treuzelen, en als de sodemieter zijn tong eens gaan gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
complimenten dat je de poes heb gewaxted! hij zou gek zijn als ie het niet zou doen deed het zeer? ( just curious!)
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 02 februari 2012 @ 00:56:

Kind, woon je nu al samen? En je bent 19?Dat is om persoonlijke redenen, omdat het thuis niet meer ging!
Alle reacties Link kopieren
quote:zwartrood schreef op 02 februari 2012 @ 18:00:

complimenten dat je de poes heb gewaxted! hij zou gek zijn als ie het niet zou doen deed het zeer? ( just curious!)Hhahah ja goed hè!! Jaa was niet zo fijn, maar ben blij met het resultaat.. Lekker weken niet hoeven scheren!
Alle reacties Link kopieren
Verslag;



Ik ben na die goede sekspartij weer naar het negatieve gedaald.



Pff,, Wordt er moedeloos van! En had het bijna opgegeven..

Begon hij met strelen beneden en dan hield het op! Heb het weer eens in de 'groep' gegooid en kwam natuurlijk op hetzelfde neer.. Hij voelt zich geen goede minnaar ook al probeert hij dat wel zegt ie.



Gisteravond was mijn planning om mezelf te laten genieten.. Vorige week een sexy lingerie-setje gekocht en dit dus gisteravond als verrassing aangetrokken.



Normaal zou hij het van me lijf trekken nog voordat ik de kamer binnen zou zijn en me alle hoeken van de kamer laten zien..

Nu dus niet! Ik ging naast 'm liggen begon te zoenen.. En dat was het!

Film afkijken tot ik vroeg of hij dit wel leuk vond dat ik dit aanhad.

Ja super schatje, ook leuk dat je dit durft. Ik doe de tv wel uit.

Toen zei hij dus voor de grap; Weltrusten! En draait op z'n zij, dat doet ie wel vaker en dan geeft ie me de kieteldood of iets dergelijks. Maar daar had ik dus al geen zin meer in!



Ik zei dat ik dan ook ging slapen en ik trok mijn setje uit en trok zijn lelijke slaapshirt aan en deed de lamp uit. Hij zei; Sorry schat ik ben echt moe, zo kapot! Sorry. En kwam tegen me aanliggen, terwijl stiekem de tranen over mijn wangen stroomden.



Ben je gekwetst vroeg hij? Een beetje zei ik, zonder te laten horen dat ik best verdrietig was.



NORMALE MANNEN DROMEN TOCH HIERVAN????



We gingen dus 'slapen' Hij merkte dat er wat was en deed de lamp aan en draaide me naar hem toe.. Ook hij was aan het janken!



Wat is er mis met mij? vroeg ik. Er is helemaal niets mis met jou schat! Echt niet!



Ik heb gewoon de laatste tijd nergens meer zin in, ik voel me een mislukkeling, op werk is niet wat ik wil. En meer dingen zijn inderdaad niet gegaan zoals hij had gewild.



Waarom heb je dat niet eerder gezegd?? Omdat hij geen medelijden wou enzo dus.



Dus was een gezellig jank en praat nachtje.



Meningen??!!
Ik heb niet alles gelezen en ga nu reageren op je laatste post.



Het komt op mij over alsof dit inderdaad niet direct met jou te maken heeft, maar met de situatie op zijn werk en zijn gebrek aan zelfvertrouwen. Hij zit niet lekker in zijn vel en voelt zichzelf geen goede minnaar. Het lijkt erop dat hij door een combinatie van die factoren het momenteel niet op kan brengen seks te hebben. Seks is ook een mind set en zijn hoofd staat er momenteel niet naar.



Ik vind het best heavy klinken dat hij min meer uit het niks opeens begint te huilen. Ik denk dat jullie ernaar moeten kijken waarom hij zich zo ongelukkig voelt. Ik denk dat de oorzaak van jullie daar ligt.
Alle reacties Link kopieren
Hij is heel onzeker. Vooral over zijn seksuele competentie. Dat is mijn inschatting.
Alle reacties Link kopieren
quote:martin81 schreef op 03 februari 2012 @ 18:10:

Hij is heel onzeker. Vooral over zijn seksuele competentie. Dat is mijn inschatting.





Ik neig ernaar te denken dat dit meer projectie is



Verder eens met Lupine
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Hmmm Marlou, dat is toch niet best. Faalangst. Misschien even een pauze inlassen met het pushen richting pussy
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar ik denk dat anouar een punt heeft. Even geen pussypush meer. Gewoon normaal vrijen zonder poespas.



En er een face to face gesprek over hebben. Geen drank, gewoon een kop thee of zo. Vragen wat er aan de hand is. Hem op een normale niet overdreven manier bevestigen. Iets in de trant dat je echt gek op hem bent, bal bal bal (echt ik krijg een punthoofd van die autspell).
Alle reacties Link kopieren
Wat hlg zegt.



Terug naar de basis: jullie twee. Even uit de competitie en prestatiedwang. Stand by your man...
Alle reacties Link kopieren
quote:anouar schreef op 03 februari 2012 @ 19:40:

Stand by your man...Het wat leuk om deze uitspraak weer eens te lezen. Geeft me een goed gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Mooi, dan kunnen we nu tenminste weer verder gaan met bomen knuffelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven