eindelijk klaargekomen :)

19-01-2015 21:38 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben 30 jaar en heb 3 lange relaties gehad

1 van 7 jaar 1 van 4 jaar en 1 van 1.5 jaar

Bij deze 3 relaties vond ik alleen de begin periode van sex leuk, omdat het dan nog spannend is

Maar na mate de spanning eraf was vond ik het niet meer zo leuk

Ik vond sex ook nooit echt super lekker en was Nog nooit klaargekomen

Ik fakte altijd, zolang het maar klaar was :(

Ik ben nu een tijdje single en ik dacht nah Laat Ik eens een kijkje nemen op badoo

Raakte daar aan de praat met een jongen die eigenlijk maar op 1 ding uit was. ..sex

Maar op de een of andere manier kon ik het van hem wel hebben

Tijdje met elkaar geappt en toen maar een keer afgesproken

Ik ging naar zijn huis en we keken een filmpje

Een beetje cliché maar steeds meer naar elkaar toeschuiven enzo

Toen we uiteindelijk heftig zoenend elkaar aan het uitkleden waren

Ik was best onzeker want hij wist duidelijk wat hij deed en ja ik deed altijd maar wat

Ik wist niet dat voorspel zo lang, zo lekker en zo heftig kon zijn

hij ging maar Door en ik ben denk ik wel 8/10 keer klaargekomen ik kon echt niks meer ik was totaal uitgeput

en toen moest het "echte werk" nog beginnen

ik heb hem maar zijn ding laten doen want ik kon me niet meer bewegen

de sex was ook gewoon echt GEWELDIGGGG! !!

Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vraag me af waar die andere jongens in godsnaam mee bezig waren?

Ik heb het dan niet alleen over mijn exen maar ook over tussendoortjes

ik snap het gewoon niet!

Maar nu... Deze sexgod word (helaas) nooit mijn vaste bedpartner

ik ben echt heel erg bang dat ik nooit meer zulke sex mee ga maken.

ik heb denk ik met 15 jongens het bed gedeeld en pas deze keer was het raak

Kunnen jullie mij misschien geruststellen Door te zeggen dat hij niet de enige is die vreselijk goed is in bed

Want na deze ervaring wil ik nooit meer de sex die ik hiervoor had...:(
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf zoals ik ben, en niet zo piet luttig als de rest die van elke fout een enorm probleem maakt.

Je weten wat er bedoeld wordt, dus kraak elkaar niet zo af
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Nah, ik kraak niemand af. Ik kwam alleen maar 'cheeren' en toen las ik dat jij samen met jouw vriendin achter het scherm zit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 19 januari 2015 @ 22:26:

Nah, ik kraak niemand af. Ik kwam alleen maar 'cheeren' en toen las ik dat jij samen met jouw vriendin achter het scherm zit.



Ik heb het ook niet tegen jou :-)

Maar ik moest het even kwijt
leef je droom
TO, je hoeft niet te wachten op een volgende man voor een orgasme. Lekker zelf op onderzoek uitgaan wat fijn voelt. Dan kun je de volgende keer bij een andere jongen ook beter aangeven wat bij jou lekker voelt.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je zo genoten hebt maar waarom is het niet mogelijk deze man vaker te zien?
Alle reacties Link kopieren
Faken is nooit goed

Hoe leert je partner dan ooit

Wat jij lekker vindt
Vijf lettergrepen - heeft regel 1 en 3 ook - 2 heeft er zeven
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 19 januari 2015 @ 22:04:

[...]



Tel het anders even na, scheelt mij weer tellen dan 2 tellen werk, ff knippen en plakken naar Word
Nooit meer faken TO. Als jij faket dat je klaarkomt denkt je bedpartner dat ie het goed doet. Niet meer doen dus. Gewoon duidelijk laten horen wat jij wel lekker vindt, en stil zijn als hij iets doet wat jou niets doet. En dan zul je zien dat veel mannen wel goed zijn in bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:hopperdepopper schreef op 20 januari 2015 @ 07:33:

Fijn dat je zo genoten hebt maar waarom is het niet mogelijk deze man vaker te zien?



Omdat hij een jongen is die alleen maar sex wilt

Ik ken mezelf als ik hiermee doorga word ik verliefd op hem

Dus ik stop op "het hoogtepunt" hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 20 januari 2015 @ 08:28:

Nooit meer faken TO. Als jij faket dat je klaarkomt denkt je bedpartner dat ie het goed doet. Niet meer doen dus. Gewoon duidelijk laten horen wat jij wel lekker vindt, en stil zijn als hij iets doet wat jou niets doet. En dan zul je zien dat veel mannen wel goed zijn in bed.



Ja was idd stom van me

Maar dacht dat dat het was

Wist niet dat sex zo lekker kon zijn

Nu ik dat wel weet kan ik idd aangeven wat ik lekker vind en niet ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:joysjuhhh schreef op 20 januari 2015 @ 00:36:

TO, je hoeft niet te wachten op een volgende man voor een orgasme. Lekker zelf op onderzoek uitgaan wat fijn voelt. Dan kun je de volgende keer bij een andere jongen ook beter aangeven wat bij jou lekker voelt.Je hebt helemaal gelijk! Thnx
Alle reacties Link kopieren
quote:ohhxchantal schreef op 19 januari 2015 @ 21:58:

Ik heb een tijdje geleden ergens gelezen dat vrouwen op verschillende manieren kunnen klaarkomen. Dit kan zijn door je clitoris of inwendig, dus echt door de seks. Het klaarkomen door inwendig bevredigen is voor de meeste vrouwen lastig. Als je weet welke bij jou van toepassing was, zou je dit kunnen aangeven bij de volgende bedpartner. Omdat je zegt dat je wel onzeker bent, snap ik dat dat moeilijk is. Toch is het erg belangrijk, vertel degene wat je fijn vind! Hoop dat je er iets mee kan.. In ieder geval succes! ;)Dank je wel!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je ervaring meid!



Nu je weet hoe het kan, weet je ook waar je naar moet zoeken. Wat ik van bedpartners heb begrepen zijn er een hoop eigenaardige klunzen in bed (ik heb natuurlijk geen ervaring met mannen), maar je laatste date is natuurlijk niet de enige die er wat van kan. Je hart, je gevoel en je verstand zijn je raadslieden in de zoektocht naar een fijne vriend met een bevredigend seksleven.



Blijf jezelf ontdekken, en zorg dat je weet wat je wil. Laat je niet afschepen voor minder, want een goed seksleven is de slagroom en de kers op de taart van het leven. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:michelleobama schreef op 19 januari 2015 @ 21:53:

Er zullen vast nog meer mannen zijn die goed zijn in bed. Je moet ze alleen zoeken. Je hebt het niet getroffen met je vorige relaties. Nu weet je gelukkig ook dat het anders kan en moet!



Je bent nooit in je eentje goed in bed als je seks hebt met een ander.

Seks doe je namelijk niet alleen.

Je kan wrijven wat je wil; als een ander er zich niet voor openstelt zal een orgasme er meestal niet komen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
95% van de mannen denkt een goede minnaar te zijn.

95% van de mannen is helaas geen goede minnaar.

Ik heb in de afgelopen 10 jaar tijdens het swingen de nodige ervaring mogen op doen maar echte toppertjes zijn zeldzaam. Het zoeken naar deze toppers blijft het swingen ook weer leuk houden....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet heel veel minnaars gehad, stuk of 10a15, maar echt nog nooit een slechte.
Alle reacties Link kopieren
Miniminimini, dat klinkt helemaal geweldig. Gefeliciteerd en geniet voorlopig nog fijn na :cheer:!



Weet je nog wat deze man deed en wat de anderen niet of anders deden? Lag het aan de techniek van die anderen, aan jouw gevoel/instelling, aan zijn houding/geur?
Alle reacties Link kopieren
quote:millennial schreef op 20 januari 2015 @ 12:53:

Miniminimini, dat klinkt helemaal geweldig. Gefeliciteerd en geniet voorlopig nog fijn na :cheer:!



Weet je nog wat deze man deed en wat de anderen niet of anders deden? Lag het aan de techniek van die anderen, aan jouw gevoel/instelling, aan zijn houding/geur?





Ja hij nam de tijd voor me. ..zijn geluiden die hij maakte speelde ook mee.

Hij wist echt precies wat ik lekker vond. ..
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 20 januari 2015 @ 10:37:

Gefeliciteerd met je ervaring meid!



Nu je weet hoe het kan, weet je ook waar je naar moet zoeken. Wat ik van bedpartners heb begrepen zijn er een hoop eigenaardige klunzen in bed (ik heb natuurlijk geen ervaring met mannen), maar je laatste date is natuurlijk niet de enige die er wat van kan. Je hart, je gevoel en je verstand zijn je raadslieden in de zoektocht naar een fijne vriend met een bevredigend seksleven.



Blijf jezelf ontdekken, en zorg dat je weet wat je wil. Laat je niet afschepen voor minder, want een goed seksleven is de slagroom en de kers op de taart van het leven. :-)

Precies zo is dat

Ik weet nu hoe het ook kan en voor minder wil ik niet meer hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:mini-mini-mini schreef op 20 januari 2015 @ 19:31:



Hij wist echt precies wat ik lekker vond. ..Maar wat was dat dan? Niet dat je dat nou hier moet gaan neerzetten, maar zorg dat je dat helder voor jezelf hebt zodat je een volgende bedpartner aanwijzingen kan geven over wat jij wel of niet fijn vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:millennial schreef op 20 januari 2015 @ 20:27:

[...]





Maar wat was dat dan? Niet dat je dat nou hier moet gaan neerzetten, maar zorg dat je dat helder voor jezelf hebt zodat je een volgende bedpartner aanwijzingen kan geven over wat jij wel of niet fijn vindt.Ja dat is idd ook zo. Ik ga het allemaal even helder krijgen want ben nog steeds in de wolken hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:merelj1972 schreef op 20 januari 2015 @ 12:42:

95% van de mannen denkt een goede minnaar te zijn.

95% van de mannen is helaas geen goede minnaar.

Ik heb in de afgelopen 10 jaar tijdens het swingen de nodige ervaring mogen op doen maar echte toppertjes zijn zeldzaam. Het zoeken naar deze toppers blijft het swingen ook weer leuk houden....





Bedoel je nou 95 procent van de mannen die JIJ hebt gehad?

Zo niet: dan is het natte vingerwerk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mini-mini-mini schreef op 20 januari 2015 @ 21:08:

[...]





Ja dat is idd ook zo. Ik ga het allemaal even helder krijgen want ben nog steeds in de wolken hahahaNou, hij klinkt wel heel geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Je weet nu iig hoe het WEL hoort te voelen voor jou en die tips kan je aan je partner geven.

Sorry hoor maar (in het algemeen) ik snap het niet dat er vrouwen zijn die er gewoon bij gaan liggen en het maar laten gebeuren.

Je kan toch ook wel wat aansturing geven en vertellen hoe je het wilt. Ik wil potverdorie gewoon lekkere seks dus reken maar dat ik hints geef!
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
quote:goddess23 schreef op 21 januari 2015 @ 00:38:

Je weet nu iig hoe het WEL hoort te voelen voor jou en die tips kan je aan je partner geven.

Sorry hoor maar (in het algemeen) ik snap het niet dat er vrouwen zijn die er gewoon bij gaan liggen en het maar laten gebeuren.

Je kan toch ook wel wat aansturing geven en vertellen hoe je het wilt. Ik wil potverdorie gewoon lekkere seks dus reken maar dat ik hints geef!Ik denk dus, dat ik daarom alleen maar goede minnaars gehad heb, ik ben vrij duidelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven