Ejaculeren zonder orgasme

19-01-2015 15:39 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



M'n gebruikersnaam en onderwerp van deze topic geven het al weg. Ik wist al enige tijd dat het mogelijk is voor een man om klaar te komen zonder het orgasme gevoel (ejaculeren), tevens is het omgekeerde ook mogelijk: klaarkomen zonder te ejaculeren. Vandaag is het mij pas voor het eerst overkomen. En heb ik voor het eerst ervaren hoe het is om door te gaan nadat ik ben klaargekomen.



Maar nou ben ik erg benieuwd hoe dit kan, is dit iets wat je jezelf kunt aanleren? Ik hoopte hier mensen te vinden met ervaring hierin en/of het mogelijk is voor een man om zichzelf dit te kunnen doen of dat het niet beheersbaar is.



Thanks
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus klaargekomen zonder orgasme? Ik dacht altijd dat dit hetzelfde was maar misschien heb ik het mis.
In de broek geplast misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 19 januari 2015 @ 16:09:

In de broek geplast misschien?Neee, hij zegt toch zonder ejaculeren. Had je hierbij bij het gevoel van een orgasme?
Alle reacties Link kopieren
quote:Linda1991 schreef op 19 januari 2015 @ 16:13:

[...]



Neee, hij zegt toch zonder ejaculeren. Had je hierbij bij het gevoel van een orgasme?De titel zegt wat anders, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ben je een droogkloot misschien?



Nee gekkigheid. Ik heb het één keer meegemaakt, dat een man kwam zonder vocht. Het voelde voor hem zelf ook een beetje gek, alsof het niet helemaal af was, soort van half orgasme.

Hoe je dat kunt leren? Geen idee.
...
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft dus geëjaculeerd (=een zaadlozing?) zonder orgasme, maar in de op staat dat hij door kon gaan nadat hij was klaargekomen. Even aangenomen dat een orgasme hetzelfde is als klaarkomen snap ik er dus niks meer van.
Alle reacties Link kopieren
Lezen is ook een kunst.



Hij schrijft dat hij weet dat je kunt ejaculeren zonder orgasme (zgn natte droom) en weet nu ook dat hij kan klaarkomen zonder zaadlozing. Het verwarrende zit 'm in dat hij orgasme-gevoel en ejaculeren dezelfde betekenis geeft.



Schijnbaar kan hij na dat droge orgasme gewoon hard blijven en door seksen. En nu is hij op zoek naar het trucje.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 januari 2015 @ 16:28:

Lezen is ook een kunst.



Hij schrijft dat hij weet dat je kunt ejaculeren zonder orgasme (zgn natte droom) en weet nu ook dat hij kan klaarkomen zonder zaadlozing. Het verwarrende zit 'm in dat hij orgasme-gevoel en ejaculeren dezelfde betekenis geeft.



Schijnbaar kan hij na dat droge orgasme gewoon hard blijven en door seksen. En nu is hij op zoek naar het trucje.Ja ik koppelde de titel aan het verhaal, gek hè. Maar goed, dit heeft mijn man ook wel eens maar dan is zijn zaad "op". Overigens kan hij daarentegen niet meer doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt wel een punt inderdaad, volgens mij had de titel juist "klaarkomen zonder zaadlozing" moeten zijn.
...
Is dit niet iets tantrisch dan? Zo'n full body gebeuren?
Alle reacties Link kopieren
Excuses voor de titel, het is idd beetje vreemd nu ik het zelf ook teruglees.



Komt er inderdaad op neer, dat wat er gebeurde een zaadlozing plaatsvond, zonder het orgasme gevoel.



@van-vert

Anders kan ik na het klaarkomen ook niet zomaar doorgaan. Maar dit was anders, heel gek. Ik heb na het ejaculeren ook gewoon door kunnen gaan met seksen. Dit was aangenaam en ben daarom benieuwd of er anderen zijn met deze ervaring.



@ Rooss4.0

Het was ook voor mij echt heel vreemd. Je mist de helft van een eigenlijke orgasme.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat dus toch om een zaadlozing zonder het orgasme? Nu ben ik de draad ook kwijt.
...
Alle reacties Link kopieren
Oké, iemand moet het haar man/vriend gaan vragen. Die van mij is nog niet thuis.

Ik snap er niks meer van



Klaarkomen staat gelijk aan orgasme. Jij hebt dus geen orgasme gehad, dus je bent niet klaargekomen.

Je hebt dus alleen gespoten, zonder gevoel erbij?
Alle reacties Link kopieren
Kwam het uit je neus en oren?

Dan had je gewoon te lang niet gesekst.
Alle reacties Link kopieren
Zou een ruined orgasm kunnen zijn. Dan is de stimulatie op het moment dat je komt niet voldoende (omdat je even stopt met trekken/stoten/gepepen worden) en komt er dus wel vocht uit je penis maar niet met de kracht die je normaal gewend bent. Dat het er een beetje lafjes uit loopt zeg maar.

Was dat het?
Alle reacties Link kopieren
Lafjes zaad.. ai. Dat belooft wat!
...
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt al heel teleurstellend. Iets dat ik niet perse hoef te ervaren.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 19 januari 2015 @ 19:03:

Het klinkt al heel teleurstellend. Iets dat ik niet perse hoef te ervaren.

De naam zegt het al een beetje he?

Sommige mannen vinden het geweldig, al is het ook bij hen meer een haat/liefde ding.
Alle reacties Link kopieren
Ik sla over, dank u.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Ja, je kan het leren. Ik heb het 4 jaar geleden geleerd. Ben Eind veertig.

Het boek waaruit ik de techniek heb geleerd heet: de multi orgastische man. Schrijver weet ik even niet meer.

Het is een van oorsprong taoistische liefdes techniek.

De basis van de techniek, is het onder controle krijgen van je pc spier, om zo een zaadlozing te voorkomen, als je dat goed onder de knie hebt, komen er oefeningen in het opbouwen van sexuele opwinding tot ,zeg 98 %. Best lastig.

Op een gegeven moment kom je in een staat, waarin een full body orgasme ontstaat, zonder zaadlozing. Een soort trilling / spasmen door je hele lijf, erg lekker.

Ik vind Het zelf een verrijking van mijn seksleven.

Ff wat voor en nadelen.

Controle / stijfheid zolang je wil.

Behoud van energie.

Nadeel vind ik de onbekendheid bij veel vrouwen.veel vinden het maar gek, onaf zonder zaadlozing. Dit ondervonden bij diverse paren avonden.

Mss bonbon is erg blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Voelt het heel anders?
Ik kom ook wel eens droog klaar en soms kies ik er zelf voor.

Het gevoel van klaarkomen met of zonder zaadlozing is bijna hetzelfde.

Als ik klaarkom met zaadlozing voel ik het sperma in de eikel de druk opbouwen en dan na een paar bewegingen, vlats, pats, vroem, en het klaarkomen komt daar in een split-second achteraan.

Als ik droog klaar kom is dat hetzelfde gevoel maar dan zonder het opbouwen van de druk en de ontlading. Het is een heerlijk gevoel, wat ik niet uit kan leggen en niet met iets herkenbaars kan vergelijken. Meestal trekken dan alle spieren in mijn lijf samen en vertonen een ongecontroleerd gedrag.

Als ik droog kom dan komt dat omdat het sperma gewoon op is. Ben geen 18 meer waardoor de aanmaak wat langzamer gaat en ik voor een zaadlozing teveel seks heb gehad. In mijn ballen krijg ik dan soms krampen, dat kan mij niet deren het blijft heerlijk klaarkomen.

Met de juiste concentratie kan ik er zelf ook voor kiezen om zo klaar te komen maar dat lukt niet altijd.

Overigens gebeurt het niet vaak en kies er ook zelden voor.

Het trucje wat ik gebruik is concentratie en als ik voel dat de druk zich aan het opbouwen is, heel even stoppen zodat de druk weer een beetje wegebt en dat een paar keer volhouden. Het lukt alleen als ik erg opgewonden ben en tevens nog genoeg concentratievermogen heb.
quote:bonbon62 schreef op 19 januari 2015 @ 22:04:

Ja, je kan het leren. Ik heb het 4 jaar geleden geleerd. Ben Eind veertig.

Het boek waaruit ik de techniek heb geleerd heet: de multi orgastische man. Schrijver weet ik even niet meer.

Het is een van oorsprong taoistische liefdes techniek.

De basis van de techniek, is het onder controle krijgen van je pc spier, om zo een zaadlozing te voorkomen, als je dat goed onder de knie hebt, komen er oefeningen in het opbouwen van sexuele opwinding tot ,zeg 98 %. Best lastig.

Op een gegeven moment kom je in een staat, waarin een full body orgasme ontstaat, zonder zaadlozing. Een soort trilling / spasmen door je hele lijf, erg lekker.

Ik vind Het zelf een verrijking van mijn seksleven.

Ff wat voor en nadelen.

Controle / stijfheid zolang je wil.

Behoud van energie.

Nadeel vind ik de onbekendheid bij veel vrouwen.veel vinden het maar gek, onaf zonder zaadlozing. Dit ondervonden bij diverse paren avonden.

Mss bonbon is erg blij mee.



Ja mijn man kan dat ook. Soms gebeurt het ook wel eens zonder dat hij er bewust zo op aanstuurt.

Alleen geeft TO later aan dat het toch om een ejaculatie zonder orgasme zou gaan. Dan ken ik dan weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb graag en vaak seks, mijn man kan mij niet bijhouden. hij komt geregeld klaar zonder te spuiten, er zit gewoon niets meer in. Hij kan het niet zelf afdwingen of controleren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven