Elke dag??

01-08-2012 13:43 29 berichten
Hallo allemaal



Zijn er meer dames die elke dag seks hebben??



Mijn vriend en ik zijn 4 en half jaar samen en doen het nog steeds elke dag.

Soms vraag ik me af of dat gek is??

Alle reacties Link kopieren
Kan jou dat nou schelen wat anderen ervan vinden. Als jij/jullie het fijn vinden is het toch prima?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet aan moeten denken maar als jullie dit allebei fijn vinden prima toch. Of ga je er mee stoppen als niemand anders op het viva forum dit blijkt te doen?
Alle reacties Link kopieren
Als ge maar leut het!
Als jij uit 92 komt lijkt mij dat gezond konijntjes gedrag voor jouw leeftijd! ( of is je vriend hier het duracellkonijn? Haha )
Alle reacties Link kopieren
nou lucky you zou ik maar zeggen
Alle reacties Link kopieren
1 keer maar per dag?
Alle reacties Link kopieren
Kun je dit concept even aan mijn vrouw gaan uitleggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:innote schreef op 01 augustus 2012 @ 13:51:

Kun je dit concept even aan mijn vrouw gaan uitleggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:innote schreef op 01 augustus 2012 @ 13:51:

Kun je dit concept even aan mijn vrouw gaan uitleggen?

Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo'n twintig jaar ouder en twee kinderen rijker: probeer het tegen die tijd nog eens, zou ik zeggen.

(onze tijd komt wel weer )
En dan nog als blijkt dat het gek zou zijn, dat maakt toch helemaal niet uit.

Maar nee vind het opzich niet heel gek.



Ik en ook mijn man zouden het wat te vaak vinden iedere dag.
Alle reacties Link kopieren
Je nick zou beter konijntje kunnen zijn...





Maar als jij en je partner dat okee vinden, wat boeit het dan wat de rest vindt? Geniet ervan, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is heel gek. Stop je er nu mee? Want nu weten we het allemaal hier en verklaren we je massaal voor gek, en dat wil je vast niet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat flower, dat hij het te vaak zou vinden? Is dat iets wat jullie bespreken, of een aanname ?



Hier 1 kleine, maar -ik- zie niet in hoe die de frequentie zou beinvloeden. ..
Toen ik 18 was wel 10 keer per weekend. Tijd teveel denk ik.



Tegenwoordig halen we dat ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 32 jaar oud en heb echt niet elke dag seks. Dat hangt ook een beetje van je partner af. Mijn huidige partner is niet zo'n "hete bliksem". Wij doen het gemiddeld denk ik twee keer per week, maar dan wel op initiatief van hem. Ik vind het eerlijk gezegd ook prima zo. Met mijn ex-vriend had ik wel elke dag seks en in het weekend en vakanties soms wel meerdere keren per dag. Ik heb het er nu nog wel eens met mijn beste vriendin over, wat en verschil. Mijn ex was zo geil, dat als hij thuis kwam, vaak al "even" wilde. En als ik nu bijv ongesteld ben, heb ik rust. Maar mijn ex wilde dan toch elke dag wel gepijpt cq afgetrokken worden. Hij kon ook vaak en snel achter elkaar, iets wat ik mijn huidige partner nog niet heb zien doen. Het hangt volgens mij in de meeste gevallen af, van de partner. In ben nu overigens heel tevreden met mijn seksleven.
Alle reacties Link kopieren
erg gek, raar ook. Bizar zou ik zeggen.

Denk dat jullie hulp moeten zoeken, want dit kan toch niet zo verder gaan.....

Is echt ver over de standaard maal seks per week heen hoor, ben je je daar wel bewust genoeg van?
quote:innote schreef op 01 augustus 2012 @ 14:26:

Hoe weet je dat flower, dat hij het te vaak zou vinden? Is dat iets wat jullie bespreken, of een aanname ?



Hier 1 kleine, maar -ik- zie niet in hoe die de frequentie zou beinvloeden. ..



Hoe ik dat weet? Simpel. Omdat we praten en hij dat dus gezegd heeft.

Het is geen aanname, ik ga geen dingen zelf verzinnen wat iemand bedoeld ik vraag het dan sowieso altijd na.
Het is absoluut niet raar!

Zo lang jullie het allebei nog fijn vinden lekker blijven doen!

Persoonlijk red ik dat niet meer... Maar moet er dan wel even bij verklappen dat ik 32 weken zwanger ben haha... Maar ook zonder die buik zou ik elke dag niet volhouden hoor!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dan een man en wat ouder,zou het dus niet elke dag meer kunnen.Maar geniet er maar van hoor,als je in de overgang raakt zou het wel kunnen veranderen. Dus fijn van blijven genieten.....
Alle reacties Link kopieren
quote:eekhoorntje92 schreef op 01 augustus 2012 @ 13:43:

Soms vraag ik me af of dat gek is??

Zoals je hierboven al enkele keren hebt kunnen lezen, mag je dat helemaal zelf weten.



Ik zou echter verontrust raken als het je enige vorm van communicatie zou zijn. Als je elke dag de nokken van het dak afbeukt maar bijvoorbeeld nooit samen praat over wat je die dag zoal hebt meegemaakt, dan komt misschien de vraag toch aan de orde of je seksualiteit niet iets compenseert.
Alles is liefde
Alle reacties Link kopieren
Eens met Charlene. Als jullie alleen neuken maar verder nooit praten over hoe je je voelt, iets vervelends wat je hebt meegemaakt etc. dan lijkt het me behoorlijk oppervlakkig.



Bovendien, ik geloof het niet. Al 4,5 jaar iedere dag?? Al die jaren hebben jullie elkaar dus iedere dag gezien (nooit apart van elkaar op vakantie geweest o.i.d.) ben jij of je vriend nooit zo strontziek geweest dat seks niet mogelijk was. En, er werd iedere dag van je ongesteldheid geneukt (eigen keuze maar ik moet er niet aan denken hoor)
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemis schreef op 01 augustus 2012 @ 14:17:

Je nick zou beter konijntje kunnen zijn...





Maar als jij en je partner dat okee vinden, wat boeit het dan wat de rest vindt? Geniet ervan, zou ik zeggen. konijntje
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ik man van 35 en 18 jaar relatie en 2 kids van 10 en 13 doe het ook nog steeds iedere dag. In de ochtend een vluggertje van 5 minuten voordat ik naar mijn werk moet en in de avond tussen de 1 uur en 3 uur. In het weekend neuken we de hele dag door maar kom dan niet iedere keer klaar. Ik denk dat alles draait om een goede relatie en tijd maken voor elkaar !

Uiteraard als één van ons ziek is of ze is ingesteld dan slaan we even over.



Dus heel gezond en normaal om dagelijks te neuken, probeer je relatie spannend te houden en blijf haar versieren. Ik versier mijn vriendin nog iedere dag alsof we net pas bij elkaar zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven