En toen had hij opeens een 'fetisj'...

29-04-2017 22:37 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers



Even kort: ik heb jaaaaren geleden heel wat forums actief bezocht maar door het opgroeien uit het tienerwereldje en het "echte" leven dat er opeens was, kwam dit op de achtergrond. Wat belangrijk is aan mij: ik ben een vrouw-zonder-de-tje, een echt familiemens met de nodige gezinsuitbreiding en altijd bereid anderen te helpen.



Waarom ik me na al die tijd toch weer aanmeld op een forum? Omdat ik met een verhaal loop over de fetisj van mijn man waar ik met niemand over kan praten en toch aan me vreet. Here goes...



Mijn man en ik waren verloofd en ons huwelijk kwam er snel aan. Opeens voelde hij de nood om me te vertellen dat hij al sinds zijn kindertijd opgewonden geraakt van opblaasbare dingen (een zwemband, bal, speeltjes voor in het zwembad, van die opblaaszetels, opblaaspoppen...) door een ervaring die hij toen had. Nu moet ik zeggen, we hadden al redelijk wat jaren een relatie, en dit kwam nogal hard aan. Waarom hield hij het zo lang geheim, heeft hij hier nood aan tijdens onze seks, was ik niet goed genoeg... het spookte allemaal door mijn hoofd.

Het lukte me om er rustig op te reageren en we hebben er op dat moment lang over gepraat. Hij vertelde dat dit geen must is tijdens seks, maar dat hij het wel graag nu en dan eens erbij wilt. Ik gaf na enkele gesprekken een beetje toe en zei hem dat ik zo'n opblaaszetel wel wilde proberen, maar niks meer en op voorwaarde dat het geen vast gegeven werd.



Eerlijk gezegd, het doet me niks. Erger nog, ik voel me er ongemakkelijk bij, maar we hadden het een paar keer gebruikt als hij het wat vaak ter sprake bracht. Wat me vooral stoort, is dat ik bij het kinderspeelgoed vaak de bedenking maak: "Ziet hij dit nu als sekstoys of speelgoed?" en dat is een rare gedachte als je daar een opblaasbare krokodil ziet hangen...



Intussen zijn we getrouwd, alles gaat zijn gangetje en nu en dan geef ik toe aan zijn grilletje met de zetel. Tot ik enkele maanden geleden op zijn laptop moet werken en daar filmpjes op terug vind. Wat blijkt... hij had al enkele andere toys gekocht voor eigen gebruik en dit dan voor zichzelf gefilmd. En alles voor me weggehouden. En gelogen dat die zetel voldoende was. En nog een aantal dingen had verdraaid/verzwegen toen ik hem in een furie hierover smste. Kortom, hij had mijn vertrouwen beschaamd en ik voelde mijn zelfbeeld zakken (want hij heeft toch mij??).



Hij sliep 2 dagen in de zetel. Ik kan het niet opbrengen om er met hem over te praten en de eerste week wilde ik hem niet in mijn buurt want ik voelde me verraden. Hij heeft in het verleden wel meer seksfilmpjes bekeken op internet of opgeslaan op zijn laptop, maar dit deed me pijn. Daar komt nu nog bij dat ik onlangs heb gezien dat hij op een sekssite actief is waarbij hij info vraagt over bepaalde sekspoppen die hij interessant vindt...



Wat mijn bedoeling is met dit verhaal? Geen idee... Ventileren denk ik, want ik kan moeilijk naar mijn beste vriendin of mijn moeder gaan en dit er allemaal eens uit gooien. Met hem erover praten is ook moeilijk, want ik word boos en hij gaat in de slachtofferrol waardoor ik nog bozer word. Meestal houdt het gesprek daar op.



Ik denk dat ik me vooral afvraag: hoe gaan anderen hiermee om? Hoe zouden anderen ermee omgaan? Of ben ik gewoon een dramaqueen en moet ik me er over zetten...



Nu, allesinds bedankt om het gewoon te lezen.



R13
anoniem_343825 wijzigde dit bericht op 30-04-2017 00:36
Reden: Want blijkbaar trap ik op veel tenen als ik met mijn 1m60 zet dat ik een vrouwTJE ben...
% gewijzigd
Het heeft er niks mee te maken of jij wel of niet genoeg bent . Het ligt niet aan jou.

Hij schaamt zich misschien gewoon.

Blijf met elkaar praten en vertel wat je ons ook verteld dat je onzeker word.
Alle reacties Link kopieren
Wat lees ik hier nou toch weer joh?







Sorry!
Vraag me af in welke mate hij zijn fetisj op een gezonde manier beleeft. Verzwijgen, liegen... wijzen voor mij op verkeerde signalen.
Alle reacties Link kopieren
Je blaast de boel nogal op.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 22:42:

Wat lees ik hier nou toch weer joh?







Sorry!Geen probleem, verwachtte wel zo'n reacties. Kan enkel hopen dat je zelf niet zoiets tegen komt, happy my sorrow makes you smile
Alle reacties Link kopieren
"Ik ben een vrouwtje"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat is een opblaas zetel eigenlijk en wat doe je er dan mee?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft toch jou? Jij bent toch niet opblaasbaar? Staat daar dan toch los van? Ik zie het probleem niet zo.

En van woorden als vrouwtje en grilletje krijg ik meer de kriebels dan van zijn fetisj, eerlijk gezegd.

Lekker laten gaan wat hij doet. Sommige mannen rukken wanneer ze alleen zijn, hij gaat op een opblaasbaar iets zitten. Zolang je er niet bij hoeft te zijn maakt dat dan echt uit?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al eens informatie opgezocht over fetisjen?
quote:Bloody_Mary schreef op 29 april 2017 @ 22:42:

Vraag me af in welke mate hij zijn fetisj op een gezonde manier beleeft. Verzwijgen, liegen... wijzen voor mij op verkeerde signalen.



+1



En verder: waarom zou een parafilie voor jou bedreigend zijn? Das toch niet te vergelijken? Mensen raken nou eenmaal allemaal van meerdere, verschillende dingen opgewonden. Whatever tickles your fancy.
Ik heb het al opgezocht .

Zo erg is het toch niet eigenlijk? Ik zou het niet erg vinden het op zo'n ding te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 22:44:

Wat is een opblaas zetel eigenlijk en wat doe je er dan mee?

Echt een gewone zetel die gebruikt wordt om bv in een zwembad te zetten en te laten drijven. Hij vindt het leuk om daar dan standjes in te doen. Het is vooral het gevoel van de materie.



En voor je andere reactie, ergens weet ik wel dat het niet aan mij ligt. Maar anderzijds kwetst het toch...
Alle reacties Link kopieren
Misschien voelt hij zelf ook wel aan dat mensen net zo reageren op zijn balloon-fetisj (google materiaal) als ik en is het daarom zo lang geheim gebleven?



Dit kan hij natuurlijk niet zomaar even uitzetten voor je, dus wat wil jij hier nou mee? Je loopt naast iemand die straks in het gunstigste geval deze fetisj overwonnen heeft. Is dat geen probleem voor je? Ik vind het bij voorbaat een rare snuiter zo, wil jij dat verdedigen?



Het antwoord ligt bij jezelf. Anderzijds heb je al wel al die tijd met exact dezelfde jongen een relatie. Hij heeft dus ook zijn vele pluspunten.



Wikken en wegen..



Succes
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 29 april 2017 @ 22:43:

Je blaast de boel nogal op.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 22:44:

Wat is een opblaas zetel eigenlijk en wat doe je er dan mee?Ik zie dan zo'n ABN Amro ding voor me die je bij het openen van een spaarrekening kreeg. Blazen, vouwen en drijven.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 29 april 2017 @ 22:43:

Je blaast de boel nogal op.







Hahahahaha
"Vrouwtje"...?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dan ook een vrouwtje, ben van het vrouwelijke geslacht en maar 1m60, en bedoel daar verder niks mee



Ik zeg niet dat de fetisj er niet mag zijn maar het leugenachtige die erbij komt, is voor mij wel moeilijk. Daarom dat ik me afvroeg of iedereen gewoon in meegaat en het aan mij ligt dat ik er zo mee zit...
Alle reacties Link kopieren
quote:z-u-s schreef op 29 april 2017 @ 22:46:

[...]





+1



En verder: waarom zou een parafilie voor jou bedreigend zijn? Das toch niet te vergelijken? Mensen raken nou eenmaal allemaal van meerdere, verschillende dingen opgewonden. Whatever tickles your fancy.Ik ben ongelooflijk onzeker, altijd al geweest. Mij stoort het niet zozeer dat het hem opwindt, maar het geeft me gewoon het gevoel dat ik voor hem niet 'genoeg' ben. Wat is het moeilijk om dit zo uit te leggen op papier.. Je weet wel hé.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou het echt een no go zijn hoor. Ik ga niet concurreren met een opblaaskrokodil
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 29 april 2017 @ 22:43:

Je blaast de boel nogal op.Haha! Nice one ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy13 schreef op 29 april 2017 @ 22:51:

Ik ben dan ook een vrouwtje, ben van het vrouwelijke geslacht en maar 1m60, en bedoel daar verder niks mee



Ik zeg niet dat de fetisj er niet mag zijn maar het leugenachtige die erbij komt, is voor mij wel moeilijk. Daarom dat ik me afvroeg of iedereen gewoon in meegaat en het aan mij ligt dat ik er zo mee zit.



Hij heeft aangevoeld dat jij dit niet goedkeurde en zo zou reageren als hij wel echt alles had verteld, en nu blijkt dat ook zo te zijn.

Het is m.i. een vrij onschuldige fetisj, en het is je goed recht om er niet in mee te willen gaan, maar om nou boos te worden op de filmpjes.. Nouja daarvoor is het dus al te laat.



Jij vraagt hoe anderen er mee om zouden gaan: Persoonlijk zou ik er geen big deal van maken en het vooral niet opblazen ( ) .
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
quote:Roxy13 schreef op 29 april 2017 @ 22:51:

Ik ben dan ook een vrouwtje, ben van het vrouwelijke geslacht en maar 1m60, en bedoel daar verder niks mee



Ik zeg niet dat de fetisj er niet mag zijn maar het leugenachtige die erbij komt, is voor mij wel moeilijk. Daarom dat ik me afvroeg of iedereen gewoon in meegaat en het aan mij ligt dat ik er zo mee zit.



Nou.. Ik vind ook dat hij er niet over moet liegen eigenlijk maar begrijp het wel.

Dat is schaamte.

Ik snap niet hoe iets opblaasbaar zo opwindend kan zijn maar ik zou er geen punt van maken. Zou een oplblaasbed kopen. Voor er bij.

Waarom niet? En zon zetel... Die pop had ik niet hoeven zien maar als hij dat graag zou willen dan vind ik het geen vreemdgaan ofzo.

Vrolijk zou ik er ook niet van worden maar vind het een vorm van zelfbevrediging
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy13 schreef op 29 april 2017 @ 22:51:

Ik ben dan ook een vrouwtje, ben van het vrouwelijke geslacht en maar 1m60, en bedoel daar verder niks mee



Ik zeg niet dat de fetisj er niet mag zijn maar het leugenachtige die erbij komt, is voor mij wel moeilijk. Daarom dat ik me afvroeg of iedereen gewoon in meegaat en het aan mij ligt dat ik er zo mee zit.



Joh hij schaamt zich dood natuurlijk.



Het antwoord op je brandende vraag.

Laat dat verbergen maar gewoon gaan dus, ik zou me druk maken over die fetisj zelf. Deze valt gewoon onder categorie gestoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven