En toen had hij opeens een 'fetisj'...

29-04-2017 22:37 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers



Even kort: ik heb jaaaaren geleden heel wat forums actief bezocht maar door het opgroeien uit het tienerwereldje en het "echte" leven dat er opeens was, kwam dit op de achtergrond. Wat belangrijk is aan mij: ik ben een vrouw-zonder-de-tje, een echt familiemens met de nodige gezinsuitbreiding en altijd bereid anderen te helpen.



Waarom ik me na al die tijd toch weer aanmeld op een forum? Omdat ik met een verhaal loop over de fetisj van mijn man waar ik met niemand over kan praten en toch aan me vreet. Here goes...



Mijn man en ik waren verloofd en ons huwelijk kwam er snel aan. Opeens voelde hij de nood om me te vertellen dat hij al sinds zijn kindertijd opgewonden geraakt van opblaasbare dingen (een zwemband, bal, speeltjes voor in het zwembad, van die opblaaszetels, opblaaspoppen...) door een ervaring die hij toen had. Nu moet ik zeggen, we hadden al redelijk wat jaren een relatie, en dit kwam nogal hard aan. Waarom hield hij het zo lang geheim, heeft hij hier nood aan tijdens onze seks, was ik niet goed genoeg... het spookte allemaal door mijn hoofd.

Het lukte me om er rustig op te reageren en we hebben er op dat moment lang over gepraat. Hij vertelde dat dit geen must is tijdens seks, maar dat hij het wel graag nu en dan eens erbij wilt. Ik gaf na enkele gesprekken een beetje toe en zei hem dat ik zo'n opblaaszetel wel wilde proberen, maar niks meer en op voorwaarde dat het geen vast gegeven werd.



Eerlijk gezegd, het doet me niks. Erger nog, ik voel me er ongemakkelijk bij, maar we hadden het een paar keer gebruikt als hij het wat vaak ter sprake bracht. Wat me vooral stoort, is dat ik bij het kinderspeelgoed vaak de bedenking maak: "Ziet hij dit nu als sekstoys of speelgoed?" en dat is een rare gedachte als je daar een opblaasbare krokodil ziet hangen...



Intussen zijn we getrouwd, alles gaat zijn gangetje en nu en dan geef ik toe aan zijn grilletje met de zetel. Tot ik enkele maanden geleden op zijn laptop moet werken en daar filmpjes op terug vind. Wat blijkt... hij had al enkele andere toys gekocht voor eigen gebruik en dit dan voor zichzelf gefilmd. En alles voor me weggehouden. En gelogen dat die zetel voldoende was. En nog een aantal dingen had verdraaid/verzwegen toen ik hem in een furie hierover smste. Kortom, hij had mijn vertrouwen beschaamd en ik voelde mijn zelfbeeld zakken (want hij heeft toch mij??).



Hij sliep 2 dagen in de zetel. Ik kan het niet opbrengen om er met hem over te praten en de eerste week wilde ik hem niet in mijn buurt want ik voelde me verraden. Hij heeft in het verleden wel meer seksfilmpjes bekeken op internet of opgeslaan op zijn laptop, maar dit deed me pijn. Daar komt nu nog bij dat ik onlangs heb gezien dat hij op een sekssite actief is waarbij hij info vraagt over bepaalde sekspoppen die hij interessant vindt...



Wat mijn bedoeling is met dit verhaal? Geen idee... Ventileren denk ik, want ik kan moeilijk naar mijn beste vriendin of mijn moeder gaan en dit er allemaal eens uit gooien. Met hem erover praten is ook moeilijk, want ik word boos en hij gaat in de slachtofferrol waardoor ik nog bozer word. Meestal houdt het gesprek daar op.



Ik denk dat ik me vooral afvraag: hoe gaan anderen hiermee om? Hoe zouden anderen ermee omgaan? Of ben ik gewoon een dramaqueen en moet ik me er over zetten...



Nu, allesinds bedankt om het gewoon te lezen.



R13
anoniem_343825 wijzigde dit bericht op 30-04-2017 00:36
Reden: Want blijkbaar trap ik op veel tenen als ik met mijn 1m60 zet dat ik een vrouwTJE ben...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zie ik het probleem niet zo. Hij heeft een 'fetish' en jij houd daar niet zo van. Af en toe doen jullie er eens wat mee en verder niet. Maar dan mag hij zelf daar toch wel mee bezig zijn? Zolang die filmpjes niet online komen en hij het niet bij anderen zoekt, wie schaad hij ermee? Dit is zijn vorm van masturberen dan, nou, prima. Veel plezier. Hij heeft het waarschijnlijk verzwegen omdat hij bang was voor jouw reactie omdat hij weet dat jij dit helemaal niets vind. Maar ja, het zijn maar opblaasdingen. De ene man gaat graag naar heavy metal concerten in zijn vrije tijd terwijl zijn vrouw dat vreselijk vind, en de ander trekt zich af op een opblaaskrokodil. Ieder z'n pleziertje.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa hoor ga er in mee! Wie weet delen jullie binnenkort dezelfde passies
quote:Roxy13 schreef op 29 april 2017 @ 22:53:

[...]





Ik ben ongelooflijk onzeker, altijd al geweest. Mij stoort het niet zozeer dat het hem opwindt, maar het geeft me gewoon het gevoel dat ik voor hem niet 'genoeg' ben. Wat is het moeilijk om dit zo uit te leggen op papier.. Je weet wel hé.



Ik kan mij jou gevoel wel voorstellen.

Maar het heeft niks met jou te maken.

Al zou hij een relatie met iemand anders hebben dan blijft hij dit houden.

Het is ook wel apart maar ja..
Alle reacties Link kopieren
Serieus zouden jullie het geen punt vinden? Mijn libido zou onmiddellijk rond het vriespunt liggen bij zo'n man, zo totaal onaantrekkelijk.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fayan schreef op 29 april 2017 @ 22:56:

De ene man gaat graag naar heavy metal concerten in zijn vrije tijd terwijl zijn vrouw dat vreselijk vind, en de ander trekt zich af op een opblaaskrokodil. Ieder z'n pleziertje. Hahaha ik ga stuk om die opblaaskrokodil.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 29 april 2017 @ 22:58:

Serieus zouden jullie het geen punt vinden? Mijn libido zou onmiddellijk rond het vriespunt liggen bij zo'n man, zo totaal onaantrekkelijk.+1, high 5
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 29 april 2017 @ 22:43:

Je blaast de boel nogal op.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben travestiet mijn vrouw weet dat. Maar ze weet niet hoeveel kleren ik heb en wat voor precies. Terwijl die wel gewoon in de kast liggen en hangen. Ik lieg er niet over maar laat haar ook niet alles zien, gewoon omdat zij dat niet wil. Verder is het geen enkel probleem voor haar.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
quote:lisannez schreef op 29 april 2017 @ 22:45:

Heb je al eens informatie opgezocht over fetisjen?Ja, ik denk nog geen uur na het allereerste gesprek. En ik weet ook dat zijn voorliefde niet echt als fetisj wordt bestempeld omdat hij zonder die extra's kan euhm... functioneren. Maar voor mij heeft het er wel veel van weg, want hij brengt het regelmatig ter sprake dat hij dit wil gebruiken of dat ik andere zaken ook zou willen toelaten. Hij is er dus echt vaak mee bezig en ik denk dat dit vooral komt sinds dat gesprek waarin hij ervoor uitkwam. Het is voor hem meer toegankelijk geworden want hij schaamde zich hiervoor en niemand anders weet hiervan af. Aangezien ik begripvol probeerde te reageren in het begin, is hij volgens mij de drempel over maar ik vind hem er wat te ver in gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen plaatjes plakken, iemand in de zaal?
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 29 april 2017 @ 22:58:

Serieus zouden jullie het geen punt vinden? Mijn libido zou onmiddellijk rond het vriespunt liggen bij zo'n man, zo totaal onaantrekkelijk.



Nou als hij op de opblaaskrokodil zich af zit te trekken...

Dat beeld hoeft van mij ook niet maar ik ben best ruimdenkend.

Heb al zo veel gekke dingen gedaan met gekke partners en met mijn eigen partner.

Ik kijk nergens meer van op.

Dit met opblaasdingen dan weer niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy13 schreef op 29 april 2017 @ 23:00:

[...]





Ja, ik denk nog geen uur na het allereerste gesprek. En ik weet ook dat zijn voorliefde niet echt als fetisj wordt bestempeld omdat hij zonder die extra's kan euhm... functioneren. Maar voor mij heeft het er wel veel van weg, want hij brengt het regelmatig ter sprake dat hij dit wil gebruiken of dat ik andere zaken ook zou willen toelaten. Hij is er dus echt vaak mee bezig en ik denk dat dit vooral komt sinds dat gesprek waarin hij ervoor uitkwam. Het is voor hem meer toegankelijk geworden want hij schaamde zich hiervoor en niemand anders weet hiervan af. Aangezien ik begripvol probeerde te reageren in het begin, is hij volgens mij de drempel over maar ik vind hem er wat te ver in gaan.Maar dat zou ik ook vervelend vinden. Dat hij dat fijn vind, prima. Dat hij daar zelf in zijn eigen tijd mee bezig is, ook prima. Maar ik heb dan wél mijn grenzen en dan hoef ik niet steeds gezeur aan mijn hoofd of ik nog een stapje verder wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 23:01:

[...]





Nou als hij op de opblaaskrokodil zich af zit te trekken...

Dat beeld hoeft van mij ook niet maar ik ben best ruimdenkend.

Heb al zo veel gekke dingen gedaan met gekke partners en met mijn eigen partner.

Ik kijk nergens meer van op.

Dit met opblaasdingen dan weer niet.Ik heb het indertijd opgezocht en er bestaan ongelooflijk veel fora van. Daar heb ik me dan weer niet aangemeld
Daarbij mag je in een relatie ook best geheimen hebben vind ik.

Je hoeft je partner niet alles te vertellen.

Als je vreemd gaat ofzo is het anders maar zelfverdediging hoef je niet te vertellen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fayan schreef op 29 april 2017 @ 23:04:

[...]





Maar dat zou ik ook vervelend vinden. Dat hij dat fijn vind, prima. Dat hij daar zelf in zijn eigen tijd mee bezig is, ook prima. Maar ik heb dan wél mijn grenzen en dan hoef ik niet steeds gezeur aan mijn hoofd of ik nog een stapje verder wil.Ik kan me wel vinden in je reacties, ik denk dat het er vooral om gaat dat we bepaalde afspraken er rond hadden gemaakt en dat hij zich daar niet aan lijkt te houden. En toegegeven, het heeft er toch een beetje voor gezorgd dat ik op een andere manier naar hem kijk. Zo van vergeven maar niet vergeten
quote:Roxy13 schreef op 29 april 2017 @ 23:04:

[...]





Ik heb het indertijd opgezocht en er bestaan ongelooflijk veel fora van. Daar heb ik me dan weer niet aangemeld



Ik weet niet wat hij bestelt heeft.

Maar ik denk dat jullie meer moeten prafen.

Jij hoeft sowieso niks te doen wat je zelf als onprettig ervaard ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Waarom meld je je dan niet op zo'n forum aan. Daar zit vast meer deskundigheid dan hier. Er zijn vast meer partners die moeite hebben me de voorkeuren van hun man/vrouw.



Als je met je man verder wilt dan heb je meer aan tips van "lotgenoten" Ik betwijfel of je die hier zult vinden.
quote:Roxy13 schreef op 29 april 2017 @ 23:07:

[...]





Ik kan me wel vinden in je reacties, ik denk dat het er vooral om gaat dat we bepaalde afspraken er rond hadden gemaakt en dat hij zich daar niet aan lijkt te houden. En toegegeven, het heeft er toch een beetje voor gezorgd dat ik op een andere manier naar hem kijk. Zo van vergeven maar niet vergeten Wat voor afspraken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 23:06:

Daarbij mag je in een relatie ook best geheimen hebben vind ik.

Je hoeft je partner niet alles te vertellen.

Als je vreemd gaat ofzo is het anders maar zelfverdediging hoef je niet te vertellen vind ik.Ik wilde het eerlijk gezegd ook niet weten... Maar als je een map opent op de (gemeenschappelijke!) laptop waar een titel op staat van een gewone, gekende stripreeks dan verwacht je die filmpjes ook niet.
quote:lisannez schreef op 29 april 2017 @ 23:08:

Waarom meld je je dan niet op zo'n forum aan. Daar zit vast meer deskundigheid dan hier. Er zijn vast meer partners die moeite hebben me de voorkeuren van hun man/vrouw.



Als je met je man verder wilt dan heb je meer aan tips van "lotgenoten" Ik betwijfel of je die hier zult vinden.



Ik weet zeker dat er hier genoeg vrouwen zijn die weten van de fetisj van hun man.

Of andersom.

Misschien niet met opblaasbare dingen maar wel met andere dingen.
quote:Roxy13 schreef op 29 april 2017 @ 23:09:

[...]





Ik wilde het eerlijk gezegd ook niet weten... Maar als je een map opent op de (gemeenschappelijke!) laptop waar een titel op staat van een gewone, gekende stripreeks dan verwacht je die filmpjes ook niet.Wat doet hij met die filmpjes dan?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:zeefietser1 schreef op 29 april 2017 @ 23:00:

Nou ik ben travestiet mijn vrouw weet dat. Maar ze weet niet hoeveel kleren ik heb en wat voor precies. Terwijl die wel gewoon in de kast liggen en hangen. Ik lieg er niet over maar laat haar ook niet alles zien, gewoon omdat zij dat niet wil. Verder is het geen enkel probleem voor haar.



Ik vind dit een andere vorm van experimenteren, en zou jou bijvoorbeeld nooit onder categorie gestoord plaatsen. Je speelt alsnog met het onderwerp 'mensen' je speelt graag vanuit een andere rol. Jullie hebben vast een rijk seksleven samen



Wat vriend van TO doet is losgaan op een voorwerp dat er niet op ontworpen is. Het gaat vaak om het plakeffect en de krakende herrie. Ziek gewoon. Mijn mening, hoeft niet iedereen te vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisannez schreef op 29 april 2017 @ 23:08:

Waarom meld je je dan niet op zo'n forum aan. Daar zit vast meer deskundigheid dan hier. Er zijn vast meer partners die moeite hebben me de voorkeuren van hun man/vrouw.



Als je met je man verder wilt dan heb je meer aan tips van "lotgenoten" Ik betwijfel of je die hier zult vinden.



Believe me, ik heb redelijk wat fora bezocht en dit forum was de enige die op zo'n zaken (meestal) eerlijke reacties geeft. Ik kan ook wat hebben van de minder serieuze reacties ;). Die andere fora laten eigenlijk de fetisjisten aan het woord met tips en tricks zeg maar.



Voor mij was dit bericht voldoende... Gewoon eens horen hoe andere mensen er tegenover staan en gewoon mijn verhaal eens kwijt kunnen zonder dat ik of mijn man er vreemd voor worden aangekeken (hoewel ik me kan inbeelden dat er enkelen toch raar opkeken bij mijn eerste bericht )
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 23:11:

[...]





Wat doet hij met die filmpjes dan?



Geen idee, ik denk vooral masturbatie? Ik heb het hem niet gevraagd.

Naar mijn gevoel is het echt voor 'eigen gebruik' en niet om te delen op een sekssite ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven