En toen had hij opeens een 'fetisj'...

29-04-2017 22:37 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers



Even kort: ik heb jaaaaren geleden heel wat forums actief bezocht maar door het opgroeien uit het tienerwereldje en het "echte" leven dat er opeens was, kwam dit op de achtergrond. Wat belangrijk is aan mij: ik ben een vrouw-zonder-de-tje, een echt familiemens met de nodige gezinsuitbreiding en altijd bereid anderen te helpen.



Waarom ik me na al die tijd toch weer aanmeld op een forum? Omdat ik met een verhaal loop over de fetisj van mijn man waar ik met niemand over kan praten en toch aan me vreet. Here goes...



Mijn man en ik waren verloofd en ons huwelijk kwam er snel aan. Opeens voelde hij de nood om me te vertellen dat hij al sinds zijn kindertijd opgewonden geraakt van opblaasbare dingen (een zwemband, bal, speeltjes voor in het zwembad, van die opblaaszetels, opblaaspoppen...) door een ervaring die hij toen had. Nu moet ik zeggen, we hadden al redelijk wat jaren een relatie, en dit kwam nogal hard aan. Waarom hield hij het zo lang geheim, heeft hij hier nood aan tijdens onze seks, was ik niet goed genoeg... het spookte allemaal door mijn hoofd.

Het lukte me om er rustig op te reageren en we hebben er op dat moment lang over gepraat. Hij vertelde dat dit geen must is tijdens seks, maar dat hij het wel graag nu en dan eens erbij wilt. Ik gaf na enkele gesprekken een beetje toe en zei hem dat ik zo'n opblaaszetel wel wilde proberen, maar niks meer en op voorwaarde dat het geen vast gegeven werd.



Eerlijk gezegd, het doet me niks. Erger nog, ik voel me er ongemakkelijk bij, maar we hadden het een paar keer gebruikt als hij het wat vaak ter sprake bracht. Wat me vooral stoort, is dat ik bij het kinderspeelgoed vaak de bedenking maak: "Ziet hij dit nu als sekstoys of speelgoed?" en dat is een rare gedachte als je daar een opblaasbare krokodil ziet hangen...



Intussen zijn we getrouwd, alles gaat zijn gangetje en nu en dan geef ik toe aan zijn grilletje met de zetel. Tot ik enkele maanden geleden op zijn laptop moet werken en daar filmpjes op terug vind. Wat blijkt... hij had al enkele andere toys gekocht voor eigen gebruik en dit dan voor zichzelf gefilmd. En alles voor me weggehouden. En gelogen dat die zetel voldoende was. En nog een aantal dingen had verdraaid/verzwegen toen ik hem in een furie hierover smste. Kortom, hij had mijn vertrouwen beschaamd en ik voelde mijn zelfbeeld zakken (want hij heeft toch mij??).



Hij sliep 2 dagen in de zetel. Ik kan het niet opbrengen om er met hem over te praten en de eerste week wilde ik hem niet in mijn buurt want ik voelde me verraden. Hij heeft in het verleden wel meer seksfilmpjes bekeken op internet of opgeslaan op zijn laptop, maar dit deed me pijn. Daar komt nu nog bij dat ik onlangs heb gezien dat hij op een sekssite actief is waarbij hij info vraagt over bepaalde sekspoppen die hij interessant vindt...



Wat mijn bedoeling is met dit verhaal? Geen idee... Ventileren denk ik, want ik kan moeilijk naar mijn beste vriendin of mijn moeder gaan en dit er allemaal eens uit gooien. Met hem erover praten is ook moeilijk, want ik word boos en hij gaat in de slachtofferrol waardoor ik nog bozer word. Meestal houdt het gesprek daar op.



Ik denk dat ik me vooral afvraag: hoe gaan anderen hiermee om? Hoe zouden anderen ermee omgaan? Of ben ik gewoon een dramaqueen en moet ik me er over zetten...



Nu, allesinds bedankt om het gewoon te lezen.



R13
anoniem_343825 wijzigde dit bericht op 30-04-2017 00:36
Reden: Want blijkbaar trap ik op veel tenen als ik met mijn 1m60 zet dat ik een vrouwTJE ben...
% gewijzigd
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 23:12:

[...]





Ik vind dit een andere vorm van experimenteren, en zou jou bijvoorbeeld nooit onder categorie gestoord plaatsen. Je speelt alsnog met het onderwerp 'mensen' je speelt graag vanuit een andere rol. Jullie hebben vast een rijk seksleven samen



Wat vriend van TO doet is losgaan op een voorwerp dat er niet op ontworpen is. Het gaat vaak om het plakeffect en de krakende herrie. Ziek gewoon. Mijn mening, hoeft niet iedereen te vinden.



Lekker boeien dat die voorwerpen daar niet voor ontworpen zijn.

Zijn ook genoeg vrouwen die zich bevredigen door de douchekop of kraan of elektrische tandenborstel.. En mannen die hem in het gat van matras of teddybeer steken.

Zijn al die mensen ziek dan?



En nee.. een volwassen man op teddy is ook geen heil gezicht denk ik.

Maar iedereen is anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 29 april 2017 @ 22:43:

Je blaast de boel nogal op.
you go girl
quote:Roxy13 schreef op 29 april 2017 @ 23:14:

[...]





Believe me, ik heb redelijk wat fora's bezocht en dit forum was de enige die op zo'n zaken (meestal) eerlijke reacties geeft. Ik kan ook wat hebben van de minder serieuze reacties ;). Die andere fora laten eigenlijk de fetisjisten aan het woord met tips en tricks zeg maar.



Voor mij was dit bericht voldoende... Gewoon eens horen hoe andere mensen er tegenover staan en gewoon mijn verhaal eens kwijt kunnen zonder dat ik of mijn man er vreemd voor worden aangekeken (hoewel ik me kan inbeelden dat er enkelen toch raar opkeken bij mijn eerste bericht )Nee hoor. Ik wist dat het bestond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 23:09:

[...]





Wat voor afspraken?Dat het enkel bij die zetel bleef en we er niet in verder gingen. Dat hij er niet te vaak over begon, want dat werkt linksom bij mij. Dat hij me de tijd gaf er wat aan te wennen. Dat hij er gewoon eerlijk over was.
quote:Roxy13 schreef op 29 april 2017 @ 23:27:

[...]





Dat het enkel bij die zetel bleef en we er niet in verder gingen. Dat hij er niet te vaak over begon, want dat werkt linksom bij mij. Dat hij me de tijd gaf er wat aan te wennen. Dat hij er gewoon eerlijk over was.



Hij mag dan ook wel weten wat jij hier bij voelt.

Denk dat de behoeften gewoon groot is en hij zich schaamt.

Daarom is hij niet eerlijk.

Hij zal iets gevoelt hebben misschien dat het je toch wat tegen staat.

Sommige vrouwen kopen veel verschillende vibrators enzo.

Het is misschien minder voorkomend. Maar toch een vorm van zelfbevrediging voor hem.

Als hij echt obsessief er mee bezig is zou ik dit wel bespreekbaar maken.
Nog een side note: ik heb zelf wat met sm en word niet opgewonden van vanilla seks. Dit staat volledig los van mijn partner. Hoe knap en geweldig hij ook is en hoe graag ik hem ook zou zien, als hij niet dominant is, lukt het voor mij niet. Ik word dan gewoon niet opgewonden, wat hij ook probeert.



Zijn fetisj staat volledig los van jou. Het feit dat hij je deels wel al in vertrouwen heeft genomen erover, zegt toch veel over wat hij voor jou voelt vind ik, want dat is allesbehalve evident.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 23:16:

[...]





Lekker boeien dat die voorwerpen daar niet voor ontworpen zijn.

Zijn ook genoeg vrouwen die zich bevredigen door de douchekop of kraan of elektrische tandenborstel.. En mannen die hem in het gat van matras of teddybeer steken.

Zijn al die mensen ziek dan?



En nee.. een volwassen man op teddy is ook geen heil gezicht denk ik.

Maar iedereen is anders.



euhhh ja, papa beer is knetter gestoord! Ik twijfelde héél even bij dat gat in het matras maar nee, ook dat is gewoon doorslaan in een bepaalde drang.



Ook niet fiepen, jij kan en mag ook gewoon met water spelen En een tandenborstel is dan ook niet besteed aan mij, je zal maar eens je "reserve"kopstuk in je mond stoppen



Doe normaal joh, haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloody_Mary schreef op 29 april 2017 @ 23:36:

Nog een side note: ik heb zelf wat met sm en word niet opgewonden van vanilla seks. Dit staat volledig los van mijn partner. Hoe knap en geweldig hij ook is en hoe graag ik hem ook zou zien, als hij niet dominant is, lukt het voor mij niet. Ik word dan gewoon niet opgewonden, wat hij ook probeert.



Zijn fetisj staat volledig los van jou. Het feit dat hij je deels wel al in vertrouwen heeft genomen erover, zegt toch veel over wat hij voor jou voelt vind ik, want dat is allesbehalve evident.Vanilla seks?
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 23:52:

[...]





euhhh ja, papa beer is knetter gestoord! Ik twijfelde héél even bij dat gat in het matras maar nee, ook dat is gewoon doorslaan in een bepaalde drang.



Ook niet fiepen, jij kan en mag ook gewoon met water spelen En een tandenborstel is dan ook niet besteed aan mij, je zal maar eens je "reserve"kopstuk in je mond stoppen



Doe normaal joh, hahaDe dingen die lampie beschrijft zijn zo goed als normaal, in ieder geval niet nieuw of bijzonder. Dus geen sprake van doorslaan o.i.d.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 23:53:

[...]





Vanilla seks? Ja die vieze normale seks die jullie hebben :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloody_Mary schreef op 29 april 2017 @ 23:36:

Nog een side note: ik heb zelf wat met sm en word niet opgewonden van vanilla seks. Dit staat volledig los van mijn partner. Hoe knap en geweldig hij ook is en hoe graag ik hem ook zou zien, als hij niet dominant is, lukt het voor mij niet. Ik word dan gewoon niet opgewonden, wat hij ook probeert.



Zijn fetisj staat volledig los van jou. Het feit dat hij je deels wel al in vertrouwen heeft genomen erover, zegt toch veel over wat hij voor jou voelt vind ik, want dat is allesbehalve evident.



Dank je voor je reactie! Hier lukt de vanilla seks wel nog, dus dat is voor mij zelf wel een meevaller. Ergens voel ik me (na al die tijd dat hij het voor het eerst opbiechtte) gevleid dat hij het me vertelde want zijn vorige lange relatie heeft dit nooit geweten. Ik heb gewoon wat meer moeite om het echt te aanvaarden denk ik.



Mag ik je iets vragen? Hoe verloopt de seksuele relatie dan tussen jullie beide of is die er dan gewoon niet? Heb je altijd de nood gevoeld om gedomineerd te worden of is dit gegroeid? Want dat weet ik bijvoorbeeld ook niet: gaat hij hierin blijven verder en verder gaan of is het iets wat er gewoon is en blijft dat dan ook zo. Snap je het een beetje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 23:32:

[...]





Hij mag dan ook wel weten wat jij hier bij voelt.

Denk dat de behoeften gewoon groot is en hij zich schaamt.

Daarom is hij niet eerlijk.

Hij zal iets gevoelt hebben misschien dat het je toch wat tegen staat.

Sommige vrouwen kopen veel verschillende vibrators enzo.

Het is misschien minder voorkomend. Maar toch een vorm van zelfbevrediging voor hem.

Als hij echt obsessief er mee bezig is zou ik dit wel bespreekbaar maken.Bedankt voor de reacties, stof om over na te denken!
Mijn eerste ex was niet into sm. We hebben geprobeerd, maar het lukte niet. Ik voelde aan hem dat hij het forceerde om mij een plezier te doen en dat was voor mij een afknapper. Dit is dan ook stukgelopen.



Ik zie sm als een geaardheid. Ik heb het ontdekt toen ik nog in het middelbaar zat. Wellicht is het gelinkt aan nare ervaringen uit mijn verleden (drang om te herbeleven). Ik merk dat mijn excessen al een tijdje stabiel zijn. Van mijn 16 tot mijn 23 ongeveer verlegde ik steeds mijn grenzen. Ik was toen erg bezorgd over waar dat ging eindigen. De laatste 2 jaar heb ik echter het gevoel dat mijn "fantasieën" stabiel zijn. Hoe het zal gaan als ik terug in een relatie terechtkom met sm weet ik niet. Ik denk dat je sowieso op een bepaald punt wel stopt met "verder" te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloody_Mary schreef op 30 april 2017 @ 00:07:

Mijn eerste ex was niet into sm. We hebben geprobeerd, maar het lukte niet. Ik voelde aan hem dat hij het forceerde om mij een plezier te doen en dat was voor mij een afknapper. Dit is dan ook stukgelopen.



Ik zie sm als een geaardheid. Ik heb het ontdekt toen ik nog in het middelbaar zat. Wellicht is het gelinkt aan nare ervaringen uit mijn verleden (drang om te herbeleven). Ik merk dat mijn excessen al een tijdje stabiel zijn. Van mijn 16 tot mijn 23 ongeveer verlegde ik steeds mijn grenzen. Ik was toen erg bezorgd over waar dat ging eindigen. De laatste 2 jaar heb ik echter het gevoel dat mijn "fantasieën" stabiel zijn. Hoe het zal gaan als ik terug in een relatie terechtkom met sm weet ik niet. Ik denk dat je sowieso op een bepaald punt wel stopt met "verder" te gaan.



Daarom vind ik het dus interessant om zoiets op een forum te gooien. Voor mij is dit nu eigenlijk een beetje de versie van de andere kant van het verhaal horen. Ik weet niet hoever mijn man staat in zijn fantasie en dat baart me soms zorgen omdat ik zelf niet weet hoe mijn reactie er op zal zijn. En ik wil hem niet tegenhouden als dat voor hem zo belangrijk is maar ik weet niet of ik er zo ver in kan meegaan. Ik ben blij dat je voor jezelf zo nuchter kijkt naar dit allemaal.

Ik zal de stap moeten zetten en er met hem zelf nog eens over praten hoe het voor hem is.
Ongelofelijk dat deze nog niet voorbij is gekomen.



https://youtu.be/I6kd3GnAGZg
Hoe ver je erin meegaat bepaal je volledig zelf. Ik denk dat het bij zijn fetisj wellicht al voldoende is als hij het tot op bepaalde hoogte kan beleven. Waar de grens ligt, moeten jullie gezamenlijk bepalen. En hij mag best stiekeme, extremere fantasieën hebben. Zoveel mensen delen niet al hun fantasieën met hun partner. Mijn extremere fantasieën besprak ik niet met mijn eerste ex, wel met mijn tweede omdat hij op hetzelfde kickte. Het is wel fijn als je dat met je partner kan delen, maar ook geen absolute must denk ik, ik voelde er ook niet zoveel voor om ze uit te voeren xD
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 23:52:

[...]





euhhh ja, papa beer is knetter gestoord! Ik twijfelde héél even bij dat gat in het matras maar nee, ook dat is gewoon doorslaan in een bepaalde drang.



Ook niet fiepen, jij kan en mag ook gewoon met water spelen En een tandenborstel is dan ook niet besteed aan mij, je zal maar eens je "reserve"kopstuk in je mond stoppen



Doe normaal joh, haha



Ik vind het allemaal wel normaal.

Je hoeft niet alles te zien maar bij mij is ook niet alles standaard.

Heb ook dingen gedaan die je waarschijnlijk gestoord vind.

Als je mij zo ziet lopen zou je het alleen niet verwachten en al die mensen waarvan je denkt dat ze "vanilla" seks hebben hebben wellicht een kelder ingericht en doen aan partnerruil.

Niemand die er last van heeft.



Wie bepaald wat normaal is eigenlijk?

Normale seks gaat ook vervelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy13 schreef op 30 april 2017 @ 00:15:

[...]





Daarom vind ik het dus interessant om zoiets op een forum te gooien. Voor mij is dit nu eigenlijk een beetje de versie van de andere kant van het verhaal horen. Ik weet niet hoever mijn man staat in zijn fantasie en dat baart me soms zorgen omdat ik zelf niet weet hoe mijn reactie er op zal zijn. En ik wil hem niet tegenhouden als dat voor hem zo belangrijk is maar ik weet niet of ik er zo ver in kan meegaan. Ik ben blij dat je voor jezelf zo nuchter kijkt naar dit allemaal.

Ik zal de stap moeten zetten en er met hem zelf nog eens over praten hoe het voor hem is.Het lijkt me heel moeilijk een balans te vinden die ervoor zorgt dat jullie je beiden relaxt en zonder gene voelen over dit onderwerp.
quote:Nouschi schreef op 29 april 2017 @ 22:44:

"Ik ben een vrouwtje" Volgens mij noemt geen enkele vrouw zichzelf vrouwtje.
quote:Bloody_Mary schreef op 29 april 2017 @ 23:58:

[...]





Ja die vieze normale seks die jullie hebben :PSlijmseks op rug liggen man bovenop en alleen op vrijdag.
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 00:29:

[...]



Slijmseks op rug liggen man bovenop en alleen op vrijdag.*siddert en beeft*
quote:Bloody_Mary schreef op 30 april 2017 @ 00:38:

[...]





*siddert en beeft*



Ja het is de enige normale manier geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
wat een bullshit, wat is je probleem nou eigenlijk? of ben je zelf de fetisjist in het verhaal?
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 23:12:

[...]





Ik vind dit een andere vorm van experimenteren, en zou jou bijvoorbeeld nooit onder categorie gestoord plaatsen. Je speelt alsnog met het onderwerp 'mensen' je speelt graag vanuit een andere rol. Jullie hebben vast een rijk seksleven samen



Wat vriend van TO doet is losgaan op een voorwerp dat er niet op ontworpen is. Het gaat vaak om het plakeffect en de krakende herrie. Ziek gewoon. Mijn mening, hoeft niet iedereen te vinden.Waarom? Omdat iemand een seksuele voorkeur heeft? Mijn ding is het ook niet, maar om dan gelijk iemand ziek te noemen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 30 april 2017 @ 01:11:

wat een bullshit, wat is je probleem nou eigenlijk? of ben je zelf de fetisjist in het verhaal?Ja, dat is het volledig... Wat heb je me goed kunnen doorgronden. /endsarcasm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven