erg veel spijt van onenightstand, wat nu?!

28-11-2016 21:41 277 berichten
Vrijdagnacht ging ik stappen met een vriendin, het was erg gezellig en het werd al weer gauw 05:00 's ochtends. Had aardig wat drankjes op en was best aangeschoten. Helaas reden er geen bussen meer, maar een jongen die ik sprak in de club (die ik al een paar keer eerder had gesproken in de club) kwam met het idee om me naar huis te brengen met zijn auto. Dat vond ik heel erg aardig van hem (ja best naïef van mij achteraf gezien). Na gezellig gekletst te hebben, zoenden we en even later zoenden we in bed. Hij wilde al gauw verder gaan, en vertelde hem dat ik dit echt te snel vond gaan allemaal.. hij zei 'oké dan houden we het bij lekker knuffelen', even later probeerde hij weer verder te gaan en nogmaals zei ik dat ik het nu echt te snel vond gaan. Later gingen we verder met zoenen, en vroeg of ik aan de pil was.. dit ben ik niet meer, opeens deed hij snel zijn condoom om, ik vroeg aan hem op dat moment wat ben je nu aan het doen? waarbij hij zei dat merk je zo wel... en toen hadden we opeens seks (ging echt heel snel). Toen het klaar was, moest ik me gewoon inhouden om niet te gaan huilen, voelde me echt verschrikkelijk op dat moment dat ik het toch heb laten gebeuren en hem niet uit bed heb geschopt. Had hem liever eerst beter leren kennen. Heb hier zo ontiegelijk veel spijt van (ik weet dat het gebeurd is en niet terug te draaien is.. maar goed ik voel me best vies en nog steeds erg verdrietig) Hij kent ook een jongen waarmee ik een tijd gedate heb, wat ik ook niet chill vindt. Moet ik hem nu een berichtje sturen van dat hij naar mij had moeten luisteren toen ik zei dat ik het nog niet wilde die nacht? en dat ik me er best rot over voel? of is dat raar? Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? en wat hebben jullie toen aan dat rot/verdrietige gevoel gedaan?



X Silvy.
Alle reacties Link kopieren
bruh
l'état c'est moi
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Zo wat is er zo grappig?



Hoe kwam die jongen zo snel in je bed?

Ik ken de situaties wel ja dat eeuwige aandringen. Of paar tikken geven als ze echt handtastelijk worden. Beste je huis uit zetten.
Wie roept er als eerste 'verkrachting'?
Doe normaal Louis. Wat een achterlijke reactie. Mag ze zich onprettig voelen bij de gang van zaken zonder zo uitgelachen te worden?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat ge u zo voelt.... kan me voorstellen dat het zo gelopen is. Volgende keer natuurlijk proberen meer op je strepen te staan... niet evident altijd, maar voor je eigen goed.



Je zou idd een berichtje kunnen sturen, eentje, en het daarmee laten. Of het persoonlijk zeggen. Gewoon dat het echt niet netjes is van hem en dat jij nu met een rot gevoel zit. In zijn beleving zal hij wrs niets mis gedaan hebben omdat je niet expliciet nee zei of je verzet hebt, maar toch.. hij mag wel weten dat je het zo eigenlijk niet speelt.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik nu goed dat hij je heeft gedwongen ondanks dat jij nee zei? Of ben je er wel zelf in mee gegaan?
quote:Amand schreef op 28 november 2016 @ 21:45:

Wie roept er als eerste 'verkrachting'?Jij. En weet je, je hebt gelijk ook.
quote:LouisXIV schreef op 28 november 2016 @ 21:42:

bruhwat een rot reactie. waarom?
Alle reacties Link kopieren
.
l'état c'est moi
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat ik het ook ooit meegemaakt heb. Het was een zeer charismatische jongen, stukje ouder dan mij en voor dat ik het door had, waren we aan het vrijen. Eigenlijk wilde ik het niet, maar heb ook geen nee gezegd. Tot op vandaag voelt dat moment fout aan. Maar heb er niet meer aan over gehouden hoor.
Alle reacties Link kopieren
Louis, ik heb je gestaft, je reactie kan echt niet. Niet grappig en niet oké.

TO, ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt, ik was stomdronken en ben bij een kennis blijven slapen. Dom van me en ik heb nooit meer zoveel gedronken. Ik heb wel aan die jongen meegegeven dat het voor mij niet zo prettig was als voor hem (al kan ik me niet voorstellen dat er erg veel te beleven viel met mij die nacht, ik was behoorlijk inactief) en daar heb ik het verder bij gelaten. Het slijt en ik heb flink van mezelf (en van hem) gebaald, maar ik kon het toch niet meer terugdraaien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 28 november 2016 @ 21:46:

[...]





Jij. En weet je, je hebt gelijk ook.Waar lezen jullie dit?
l'état c'est moi
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 28 november 2016 @ 21:46:

Doe normaal Louis. Wat een achterlijke reactie. Mag ze zich onprettig voelen bij de gang van zaken zonder zo uitgelachen te worden?Ik snapte die reactie ook al niet?!
dat was dus geen leuke onenightstand TO. Wat zou jou nu helpen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 28 november 2016 @ 21:45:

Wie roept er als eerste 'verkrachting'?Was ook mijn gedachte!
Alle reacties Link kopieren
TO ben je verkracht? Want ik lees het niet terug in de post?
l'état c'est moi
Ik hoop echt, dat dit een grap is.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rot reactie..



Ik zou geen bericht sturen, maar het als wijze les zien dat je niet zomaar iemand mee in je huis/bed moet nemen, dat rottige gevoel slijt vanzelf wel ook al voelt het nu van niet, ik hoop dat je je snel beter voelt
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisXIV schreef op 28 november 2016 @ 21:48:

[...]



Waar lezen jullie dit?

In hetzelfde bericht als wat jij o zo geinig vindt. Je bent echt walgelijk bezig.



To, ik zou helemaal geen contact meer zoeken. Praat erover met anderen. Dat helpt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:LouisXIV schreef op 28 november 2016 @ 21:50:

TO ben je verkracht? Want ik lees het niet terug in de post?waarom wil je dit weten? Je hebt eerst heel hard gelachen en nu stel je zo'n vraag? Wat is je doel?
Wat een belachelijke reactie Louis.



Verder, deze loser laten weten wat een onbeschoft stuk verdriet het is en hem schrappen uit je contactlijst en voorlopig niet meer stappen in die club. Wat een egoïstische vent. Naar dat het zo gegaan is.
quote:LouisXIV schreef op 28 november 2016 @ 21:48:

[...]



Waar lezen jullie dit?In de OP. TO wilde geen seks, heeft dat meerdere keren gezegd en toch ging hij door. Dat heet verkrachting.
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisXIV schreef op 28 november 2016 @ 21:42:

bruh



Lekker kinderachtig zeg. Word eens volwassen.



TO, wat rot dat het zo gegaan is! Ik kan me voorstellen dat het lastig is om in zo'n situatie resoluut nee te zeggen, maar het is wel belangrijk. Is die weerbaarheid iets waar je vaker tegen aan loopt?

Ik zou hem wel een berichtje sturen met dat je het echt niet fijn is en dat ie moet leren niet zo aan te dringen. Maar uiteindelijk moet je ook realiseren dat je zelf de touwtjes in handen moet nemen. Als het erop aankomt, kan je niet de ander veranderen maar wel je eigen reactie erop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven