erg veel spijt van onenightstand, wat nu?!

28-11-2016 21:41 277 berichten
Vrijdagnacht ging ik stappen met een vriendin, het was erg gezellig en het werd al weer gauw 05:00 's ochtends. Had aardig wat drankjes op en was best aangeschoten. Helaas reden er geen bussen meer, maar een jongen die ik sprak in de club (die ik al een paar keer eerder had gesproken in de club) kwam met het idee om me naar huis te brengen met zijn auto. Dat vond ik heel erg aardig van hem (ja best naïef van mij achteraf gezien). Na gezellig gekletst te hebben, zoenden we en even later zoenden we in bed. Hij wilde al gauw verder gaan, en vertelde hem dat ik dit echt te snel vond gaan allemaal.. hij zei 'oké dan houden we het bij lekker knuffelen', even later probeerde hij weer verder te gaan en nogmaals zei ik dat ik het nu echt te snel vond gaan. Later gingen we verder met zoenen, en vroeg of ik aan de pil was.. dit ben ik niet meer, opeens deed hij snel zijn condoom om, ik vroeg aan hem op dat moment wat ben je nu aan het doen? waarbij hij zei dat merk je zo wel... en toen hadden we opeens seks (ging echt heel snel). Toen het klaar was, moest ik me gewoon inhouden om niet te gaan huilen, voelde me echt verschrikkelijk op dat moment dat ik het toch heb laten gebeuren en hem niet uit bed heb geschopt. Had hem liever eerst beter leren kennen. Heb hier zo ontiegelijk veel spijt van (ik weet dat het gebeurd is en niet terug te draaien is.. maar goed ik voel me best vies en nog steeds erg verdrietig) Hij kent ook een jongen waarmee ik een tijd gedate heb, wat ik ook niet chill vindt. Moet ik hem nu een berichtje sturen van dat hij naar mij had moeten luisteren toen ik zei dat ik het nog niet wilde die nacht? en dat ik me er best rot over voel? of is dat raar? Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? en wat hebben jullie toen aan dat rot/verdrietige gevoel gedaan?



X Silvy.
Bij verkrachting gaat het om dominantie en macht en machtsmisbruik.

Was daar sprake van in dit geval?

Niet echt...eerder lijkt het mij dat hij gewoon hartstikke horny was en misschien inderdaad wel even iets te gretig misbruik/gebruik maakte van het moment en van de situatie...maar dat was pas nadat to hem al had uitgenodigd voor seks.

Blijft het een slappe lul met geen greintje empathie hoor, dat wel, maar niet een verkrachting in de zin van een misdrijf waarvoor aangifte moet worden gedaan.

Ik zou het hem enkel vertellen als hij er om vroeg en er verder geen woorden meer aan vuilmaken.



Beter opletten voortaan en duidelijk nee of ja zeggen en doen en verder zo vlug mogelijk vergeten, want het is al gebeurd, het is al voorbij.

Zoiets vergeet je het beste als je een echte leuke vent treft binnenkort.
quote:shisha schreef op 29 november 2016 @ 16:23:

Bij verkrachting gaat het om dominantie en macht en machtsmisbruik.

Was daar sprake van in dit geval?

Niet echt...eerder lijkt het mij dat hij gewoon hartstikke horny was en misschien inderdaad wel even iets te gretig misbruik/gebruik maakte van het moment en van de situatie...maar dat was pas nadat to hem al had uitgenodigd voor seks.

Blijft het een slappe lul met geen greintje empathie hoor, dat wel, maar niet een verkrachting in de zin van een misdrijf waarvoor aangifte moet worden gedaan.

Ik zou het hem enkel vertellen als hij er om vroeg en er verder geen woorden meer aan vuilmaken.



Beter opletten voortaan en duidelijk nee of ja zeggen en doen en verder zo vlug mogelijk vergeten, want het is al gebeurd, het is al voorbij.

Zoiets vergeet je het beste als je een echte leuke vent treft binnenkort.Niets aan toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 29 november 2016 @ 16:23:

Bij verkrachting gaat het om dominantie en macht en machtsmisbruik.

Was daar sprake van in dit geval?

Niet echt...eerder lijkt het mij dat hij gewoon hartstikke horny was en misschien inderdaad wel even iets te gretig misbruik/gebruik maakte van het moment en van de situatie...maar dat was pas nadat to hem al had uitgenodigd voor seks.

Blijft het een slappe lul met geen greintje empathie hoor, dat wel, maar niet een verkrachting in de zin van een misdrijf waarvoor aangifte moet worden gedaan.

Ik zou het hem enkel vertellen als hij er om vroeg en er verder geen woorden meer aan vuilmaken.



Beter opletten voortaan en duidelijk nee of ja zeggen en doen en verder zo vlug mogelijk vergeten, want het is al gebeurd, het is al voorbij.

Zoiets vergeet je het beste als je een echte leuke vent treft binnenkort.



Dit vind ik ook.

Daarnaast zou ik mezelf de moeite besparen. Dit levert toch niks voor je op.
quote:kadanz schreef op 29 november 2016 @ 16:14:

[...]



Door nu 'blaming the victim' te roepen zorg je ervoor dat mensen de zogenaamde 'rape culture' steeds minder serieus nemen.Heb je moeite met lezen?
quote:Lovely7 schreef op 29 november 2016 @ 15:46:

[...]



Nee dan moet je over je heen laten lopen en vooral niks zeggen en t toelaten. Je moet wel schreeuwen als je iets niet wilt. Zou lekker wezen!



Er zijn ook mensen die bevriezen als er gevaar dreigt. Maar als ik het goed begrijp telt die keer dat ik compleet verrast werd door een bekende die ik 100% vertrouwde omdat ik niet schreeuwde niet als verkrachting? Wat ik MOET WEL schreeuwen volgens jou. Altijd fijn als anderen je wel even vertellen hoe je MOET reageren bij een verkrachting.



Ik schreeuwde niet en hij sprong niet uit de bosjes dus geen verkrachting. Goed om te weten.
quote:YouWish schreef op 29 november 2016 @ 17:04:

[...]





Heb je moeite met lezen?

Nee, ik lees heel goed wat je schrijft.

Jullie trekken het voorval beiden in het extreme. Nee, er hoeft niemand de bosjes ingetrokken te worden voordat er sprake is van verkrachting, maar vragen waarom TO gedurende de meerdere vrij- en zoensessies niet is gestopt nadat de intenties van deze jongen overduidelijk waren is nog lang geen blaming the victim. En je stelt zelf al dat er niet gezegd kan worden of er sprake is van verkrachting, dus waarom dan nog wel schermen met 'blaming the victim'?
Je hebt dus moeite met lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 29 november 2016 @ 17:19:

[...]



Nee, ik lees heel goed wat je schrijft.

Jullie trekken het voorval beiden in het extreme. Nee, er hoeft niemand de bosjes ingetrokken te worden voordat er sprake is van verkrachting, maar vragen waarom TO gedurende de meerdere vrij- en zoensessies niet is gestopt nadat de intenties van deze jongen overduidelijk waren is nog lang geen blaming the victim. En je stelt zelf al dat er niet gezegd kan worden of er sprake is van verkrachting, dus waarom dan nog wel schermen met 'blaming the victim'?Eens!
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 29 november 2016 @ 17:19:

[...]



Nee, ik lees heel goed wat je schrijft.

Jullie trekken het voorval beiden in het extreme. Nee, er hoeft niemand de bosjes ingetrokken te worden voordat er sprake is van verkrachting, maar vragen waarom TO gedurende de meerdere vrij- en zoensessies niet is gestopt nadat de intenties van deze jongen overduidelijk waren is nog lang geen blaming the victim. En je stelt zelf al dat er niet gezegd kan worden of er sprake is van verkrachting, dus waarom dan nog wel schermen met 'blaming the victim'?



Hoezo intenties overduidelijk. 'OK dan houden we het bij lekker knuffelen'. Tsja overduidelijk.

Dat ze doorging met vrijen maakt het niet ok dat hij overging tot penetratie. Ze heeft gezegd dat ze het te snel vond gaan. 2x. Welk deel daarvan begreep hij niet? Blijkbaar begeeep hij het wel (gezien zijn knuffelen tekst), maar had hij gewoon geen respect voor wat ze zei. Het is toch duidelijk dat hij hier 100% fout zat.

Bah dat zoveel mensen zijn actie nog normaal vinden (met uitspraken in de trant van ' ja t is een man hè, die moet zijn pik wel achterna lopen').
Alle reacties Link kopieren
Gooi toch dit artikel er even in. Ook voor TO



https://www.google.nl/amp ... 4423244/amp?client=safari



Sterkte TO. Zoek een vriendin ofzo waarmee je erover kan praten. Anders begin je over dit nieuwsartikel en als t goed voelt Kun je dan je eigen verhaal kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprietgras schreef op 29 november 2016 @ 17:37:

[...]





Hoezo intenties overduidelijk. 'OK dan houden we het bij lekker knuffelen'. Tsja overduidelijk.

Dat ze doorging met vrijen maakt het niet ok dat hij overging tot penetratie. Ze heeft gezegd dat ze het te snel vond gaan. 2x. Welk deel daarvan begreep hij niet? Blijkbaar begeeep hij het wel (gezien zijn knuffelen tekst), maar had hij gewoon geen respect voor wat ze zei. Het is toch duidelijk dat hij hier 100% fout zat.

Bah dat zoveel mensen zijn actie nog normaal vinden (met uitspraken in de trant van ' ja t is een man hè, die moet zijn pik wel achterna lopen').



Waarom in bed gaan liggen zoenen om 5 uur in de ochtend met een man waarmee je geen seks wilt?

Het is niet dat het prima is van hem maar dat maakt het nog wel een stomme keuze.

Ik zou voortaan wel wat verstandiger zijn en minder goedgelovig.

En ja, heb een soortgelijke ervaring en les geleerd. Zelf ben ik toen overigens weggerend.
quote:sprietgras schreef op 29 november 2016 @ 17:37:

[...]





Hoezo intenties overduidelijk. 'OK dan houden we het bij lekker knuffelen'. Tsja overduidelijk.

Dat ze doorging met vrijen maakt het niet ok dat hij overging tot penetratie. Ze heeft gezegd dat ze het te snel vond gaan. 2x. Welk deel daarvan begreep hij niet? Blijkbaar begeeep hij het wel (gezien zijn knuffelen tekst), maar had hij gewoon geen respect voor wat ze zei. Het is toch duidelijk dat hij hier 100% fout zat.

Bah dat zoveel mensen zijn actie nog normaal vinden (met uitspraken in de trant van ' ja t is een man hè, die moet zijn pik wel achterna lopen').

Er zijn een stuk of vier momenten geweest waarbij die kerel heel duidelijk liet blijken wat hij wilde. Elke keer stribbelt TO tegen maar gaat daarna weer door met seksen, zelfs na een pauze. Hoe kun je dan zeggen dat de intenties niet duidelijk waren?



Die man dreef zijn zin door. En nee, dat is niet goed. Dat is absoluut niet wenselijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprietgras schreef op 29 november 2016 @ 17:37:

[...]





Hoezo intenties overduidelijk. 'OK dan houden we het bij lekker knuffelen'. Tsja overduidelijk.

Dat ze doorging met vrijen maakt het niet ok dat hij overging tot penetratie. Ze heeft gezegd dat ze het te snel vond gaan. 2x. Welk deel daarvan begreep hij niet? Blijkbaar begeeep hij het wel (gezien zijn knuffelen tekst), maar had hij gewoon geen respect voor wat ze zei. Het is toch duidelijk dat hij hier 100% fout zat.

Bah dat zoveel mensen zijn actie nog normaal vinden (met uitspraken in de trant van ' ja t is een man hè, die moet zijn pik wel achterna lopen').Ik denk dat je er niks over kan zeggen zonder dat je erbij bent geweest. Als ik iemand iets wil uitleggen, maar diegene zegt dat ik te snel ga, denk ik niet dat die persoon de uitleg niet wil horen, maar dat het langzamer moet. Als die persoon ondertussen zich steeds verder naar mij toe buigt om het allemaal beter te kunnen horen, vragen stelt en mij geïnteresseerd in de ogen kijkt, dan ga ik er niet vanuit dat ze geen interesse in mijn uitleg heeft en dat ik moet stoppen. Dat ga ik wel als diegene geen oogcontact meer maakt, me negeert of ronduit zegt, ik heb hier geen behoefte aan. Alles wat er tussen ligt hangt heel erg van de omstandigheden van het geval af. En die kennen wij niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Delite_ schreef op 29 november 2016 @ 09:35:

[...]





Eerlijk gezegd denk ik dat die jongen dacht dat ze er oke mee was.

TO heeft namelijk geen "nee" gezegd.

Dat lees ik nergens.

TO heeft gezegd dat het wel een beetje snel ging. Om vervolgens door te gaan met zoenen en knuffelen.

Die jongen heeft misschien wel gedacht dat ze bedoelde dat ze een wat langer voorspel wilde.

Hij had het duidelijk mis, maar als je die vent nu van verkrachting zou beschuldigen, dan denk ik dat hij oprecht geschokt zal zijn. Ik denk dat hij zich van geen kwaad bewust is.

Maar goed, ook ik wil niet speculeren.

En ik vind het oprecht beroerd voor TO.Ik denk dat hij het vooral niet zo belangrijk vond of zij wel wilde. Hij zal geen sadist zijn die het er expres om heeft gedaan, maar het interesseerde hem niet genoeg om na te gaan of ze wel wilde. Anders stop je wanneer iemand het te snel vind gaan. Zoald de link van graspriet aangeeft kunnen heel wat mensen begrip opbrengen voor verkrachting (vooral als je het maar niet met dat woord omschrijft).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 29 november 2016 @ 19:44:

[...]





Ik denk dat hij het vooral niet zo belangrijk vond of zij wel wilde. Hij zal geen sadist zijn die het er expres om heeft gedaan, maar het interesseerde hem niet genoeg om na te gaan of ze wel wilde. Anders stop je wanneer iemand het te snel vind gaan. Zoald de link van graspriet aangeeft kunnen heel wat mensen begrip opbrengen voor verkrachting (vooral als je het maar niet met dat woord omschrijft).Zou het niet kunnen zijn dat hij vooral dacht: als ze echt niet wil dan stopt ze toch?
Alle reacties Link kopieren
silvasylvi. Wat naar dat je je nu zo verdrietig voelt. Ik snap wel dat het zo gelopen is. In theorie weet iedereen wel hoe je moet reageren en handelen. In de praktijk loopt het soms anders. Zie het inderdaad maar als een wijze les om niet meer in zo'n situatie te belanden. En je bent de enige niet...

Het zou goed zijn voor de jongen om te weten hoe jij je hieronder voelt. Hoe je dit aan moet pakken of wilt aanpakken weet ik niet.

Zoek in ieder geval vertrouwde mensen om je heen om dit te delen.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 29 november 2016 @ 19:44:

[...]





Ik denk dat hij het vooral niet zo belangrijk vond of zij wel wilde. Hij zal geen sadist zijn die het er expres om heeft gedaan, maar het interesseerde hem niet genoeg om na te gaan of ze wel wilde. Anders stop je wanneer iemand het te snel vind gaan. Zoald de link van graspriet aangeeft kunnen heel wat mensen begrip opbrengen voor verkrachting (vooral als je het maar niet met dat woord omschrijft).



Daar zit wellicht wat in, dat hij niet zo boeiend vond.

In ieder geval op een gegeven moment niet meer.

Ik denk dat de les die TO hieruit kan halen voornamelijk is dat als jij niet met een man wil neuken, je hem ook niet naakt in bed moet gaan liggen opgeilen.

Dan breng je namelijk zowel jezelf als die man in een positie waarin grensoverschrijdend gedrag waarschijnlijk is.



TO, ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die in hun jongere jaren iets vergelijkbaars hebben meegemaakt.

Ik ook.

Ik was naief, en toen was ik de siuatie ineens niet meer de baas.

Het is me niet weer gebeurt, en het zal jou ook niet meer overkomen.

Live and learn.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Ik snap wel dat je het niet leuk vond.

Maar misschien is het de volgende keer verstandig om iemand die je nog niet zo goed kent niet mee te nemen je slaapkamer in.

Ik keur zijn gedrag zeker niet goed want hij wist dat je het te snel vond gaan.

Dat vind ik van hem onbeschoft en denk dat hij je niet serieus nam op dat moment.

En dat vind ik een vreselijk iets.. mensen die je niet serieus nemen nadat je 2x gezegd hebt dat je het niet wil of te snel vond gaan. Hij ging gewoon steeds een stukje verder. En dat hoor je niet te doen bij iemand.

Je gaat niet over grenzen heen.

Denk dat hij ook gedronken had maar ook dit js geen excuus.

Hij is een lompe hork en jij moet eerder op de rem trappen dus iemand niet mee nemen naar je bed.

Nu kun je er op verschillende manieren naar kijken maar ik wil jou gevoel niet invullen en zeker niet bepalen wat je wel of niet mag voelen.

Zelf heb ik ook genoeg ervaring ook op dezd manier en weet dus nu beter mijn grenzen aan te geven.

En ik Denk dat jij het de volgende keer anders doet en je je grenzen beter zal bewaken.

Maar dat leer je dus Door dit soort dingen. Ik heb alleen het topic gelezen maar mocht er wel dwang in het spel zijn geweest is deze tekst van mij ook niet van toepassing.



Maar wat ik tot nu toe gelezen heb zeg ik bewaak je grenzen. Minder drinken. .. Samen met vriendin naar huis en niemand in je bed waar je geen seks mee wil.



En dit topic zegt mij ook dat hij Hoe dan ook een enorme honden lul is omdat hij na 2x je grenzen nog over gaat.
quote:YouWish schreef op 29 november 2016 @ 17:15:

[...]





Er zijn ook mensen die bevriezen als er gevaar dreigt. Maar als ik het goed begrijp telt die keer dat ik compleet verrast werd door een bekende die ik 100% vertrouwde omdat ik niet schreeuwde niet als verkrachting? Wat ik MOET WEL schreeuwen volgens jou. Altijd fijn als anderen je wel even vertellen hoe je MOET reageren bij een verkrachting.



Ik schreeuwde niet en hij sprong niet uit de bosjes dus geen verkrachting. Goed om te weten.Snap best dat je dat niet verwachte. Maar ze heeft alle tijd gehad om weg te gaan je beland niet ineens van een auto in een bed. Ze is ook niet verkracht ze heeft spijt van haar onenightstand.
.
anoniem_287059 wijzigde dit bericht op 30-11-2016 11:09
Reden: .
% gewijzigd
[
anoniem_287059 wijzigde dit bericht op 30-11-2016 10:53
Reden: X
% gewijzigd
quote:YouWish schreef op 29 november 2016 @ 17:15:

[...]





Er zijn ook mensen die bevriezen als er gevaar dreigt. Maar als ik het goed begrijp telt die keer dat ik compleet verrast werd door een bekende die ik 100% vertrouwde omdat ik niet schreeuwde niet als verkrachting? Wat ik MOET WEL schreeuwen volgens jou. Altijd fijn als anderen je wel even vertellen hoe je MOET reageren bij een verkrachting.



Ik schreeuwde niet en hij sprong niet uit de bosjes dus geen verkrachting. Goed om te weten.Snap best dat je dat niet verwachte. Maar ze heeft alle tijd gehad om weg te gaan je beland niet ineens van een auto in een bed. Ze is ook niet verkracht ze heeft spijt van haar onenightstand. Het gaat hier niet om jou dus ik reageer dan ook op haar situatie en niet op die van jou
[
quote:Lovely7 schreef op 30 november 2016 @ 10:50:

[...]



Snap best dat je dat niet verwachte. Maar ze heeft alle tijd gehad om weg te gaan je beland niet ineens van een auto in een bed. Ze is ook niet verkracht ze heeft spijt van haar onenightstand. Het gaat hier niet om jou dus ik reageer dan ook op haar situatie en niet op die van jouJe stelt nogal algemene regels vandaar dat ik even een ander voorbeeld gaf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desime schreef op 29 november 2016 @ 15:24:

[...]





Dat zuipen staat er los van toch?Normaal gesproken wel alleen lijkt TO de drank er in dit geval een beetje de schuld van te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven