erg veel spijt van onenightstand, wat nu?!

28-11-2016 21:41 277 berichten
Vrijdagnacht ging ik stappen met een vriendin, het was erg gezellig en het werd al weer gauw 05:00 's ochtends. Had aardig wat drankjes op en was best aangeschoten. Helaas reden er geen bussen meer, maar een jongen die ik sprak in de club (die ik al een paar keer eerder had gesproken in de club) kwam met het idee om me naar huis te brengen met zijn auto. Dat vond ik heel erg aardig van hem (ja best naïef van mij achteraf gezien). Na gezellig gekletst te hebben, zoenden we en even later zoenden we in bed. Hij wilde al gauw verder gaan, en vertelde hem dat ik dit echt te snel vond gaan allemaal.. hij zei 'oké dan houden we het bij lekker knuffelen', even later probeerde hij weer verder te gaan en nogmaals zei ik dat ik het nu echt te snel vond gaan. Later gingen we verder met zoenen, en vroeg of ik aan de pil was.. dit ben ik niet meer, opeens deed hij snel zijn condoom om, ik vroeg aan hem op dat moment wat ben je nu aan het doen? waarbij hij zei dat merk je zo wel... en toen hadden we opeens seks (ging echt heel snel). Toen het klaar was, moest ik me gewoon inhouden om niet te gaan huilen, voelde me echt verschrikkelijk op dat moment dat ik het toch heb laten gebeuren en hem niet uit bed heb geschopt. Had hem liever eerst beter leren kennen. Heb hier zo ontiegelijk veel spijt van (ik weet dat het gebeurd is en niet terug te draaien is.. maar goed ik voel me best vies en nog steeds erg verdrietig) Hij kent ook een jongen waarmee ik een tijd gedate heb, wat ik ook niet chill vindt. Moet ik hem nu een berichtje sturen van dat hij naar mij had moeten luisteren toen ik zei dat ik het nog niet wilde die nacht? en dat ik me er best rot over voel? of is dat raar? Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? en wat hebben jullie toen aan dat rot/verdrietige gevoel gedaan?



X Silvy.
quote:Lovely7 schreef op 30 november 2016 @ 10:44:

[...]



Snap best dat je dat niet verwachte. Maar ze heeft alle tijd gehad om weg te gaan je beland niet ineens van een auto in een bed. Ze is ook niet verkracht ze heeft spijt van haar onenightstand.Ach, als je niet verwacht dat hij hem er in propt zag ze ook geen reden om weg te gaan denk ik.
Ik vind het eigenlijk best erg dat de meerderheid hier eigenlijk aangeeft dat een man niet alleen kan knuffelen, maar dat het dan automatisch tot seks leidt. Mannen hebben verdorie toch net zoveel verstand als vrouwen en kunnen zich best inhouden, als ze dat willen. Wat een bizarre opvatting.



En voor sommigen die aangeven dat TO niet naakt met hem in bed had moeten gaan liggen, wijs mij eens waar staat dat ze naakt waren? TO geeft dat nergens aan en praktisch gezien is het ook maar beperkt noodzakelijk voor seks.
Het is gewoon allemaal erg lullig gelopen en hij was dus een slappe egoistische, lege, geile, stomme zak en zo.

Dat is k*t, fak it!

Move on.



Misschien nog een liedje om lekker mee te zingen van Brigitte Kaandort met: Ik haat je.

https://www.youtube.com/watch?v=nEQBYiMaSUk
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 30 november 2016 @ 12:34:

Ik vind het eigenlijk best erg dat de meerderheid hier eigenlijk aangeeft dat een man niet alleen kan knuffelen, maar dat het dan automatisch tot seks leidt. Mannen hebben verdorie toch net zoveel verstand als vrouwen en kunnen zich best inhouden, als ze dat willen. Wat een bizarre opvatting.Over het algemeen denken mannen meer aan seks dan vrouwen, dat is nou eenmaal een feit. Maar er zijn ook genoeg uitzonderingen op de regel, hoor. Zowel voor mannen als voor vrouwen. Mannen kunnen best knuffelen als ze dat willen. Maar het gaat hier toch gewoon om de tijd, het moment, het hele gebeuren waarbij hij dacht dat het op seks zou uitdraaien? En ik ben een vrouw en dacht hetzelfde. Als je je na een nachtje doorzakken 's morgens om 5 uur door iemand thuis laat brengen, hem mee naar binnen neemt en al zoenend in bed beland, dan verwacht ik eigenlijk ook dat dit op seks uitdraait. Daarmee zeg ik absoluut niet dat hij daar dan ook "recht" op heeft of zo, maar om nou te zeggen dat die gedachte bizar is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 30 november 2016 @ 12:34:

Ik vind het eigenlijk best erg dat de meerderheid hier eigenlijk aangeeft dat een man niet alleen kan knuffelen, maar dat het dan automatisch tot seks leidt. Mannen hebben verdorie toch net zoveel verstand als vrouwen en kunnen zich best inhouden, als ze dat willen. Wat een bizarre opvatting.



En voor sommigen die aangeven dat TO niet naakt met hem in bed had moeten gaan liggen, wijs mij eens waar staat dat ze naakt waren? TO geeft dat nergens aan en praktisch gezien is het ook maar beperkt noodzakelijk voor seks.+1
quote:Erizon schreef op 30 november 2016 @ 12:34:

Ik vind het eigenlijk best erg dat de meerderheid hier eigenlijk aangeeft dat een man niet alleen kan knuffelen, maar dat het dan automatisch tot seks leidt. Mannen hebben verdorie toch net zoveel verstand als vrouwen en kunnen zich best inhouden, als ze dat willen. Wat een bizarre opvatting.

Je bent niet erg concreet; ik neem aan dat je een bepaalde inhoud toekent aan 'dat mannen verdorie toch net zoveel verstand hebben als vrouwen', maar je laat na te vermelden wat dat volgens jou dan zou moeten zijn.



En mannen kunnen zich best inhouden, als ze dat willen. Inderdaad. En nu?
quote:Erizon schreef op 30 november 2016 @ 12:34:

Ik vind het eigenlijk best erg dat de meerderheid hier eigenlijk aangeeft dat een man niet alleen kan knuffelen, maar dat het dan automatisch tot seks leidt. Mannen hebben verdorie toch net zoveel verstand als vrouwen en kunnen zich best inhouden, als ze dat willen. Wat een bizarre opvatting.



En voor sommigen die aangeven dat TO niet naakt met hem in bed had moeten gaan liggen, wijs mij eens waar staat dat ze naakt waren? TO geeft dat nergens aan en praktisch gezien is het ook maar beperkt noodzakelijk voor seks.TO schrijft wel dat hij opeens een condoom om deed en ze toen opeens heel snel seks hadden. Daarvoor dienen bepaalde lichaamsdelen toch onbedekt te zijn lijkt me. Als je niet aangeeft dat je je kleding aan en dicht wil houden, dan is het niet zo raar dat je partner denkt dat je nu misschien wel zin hebt?
Alle reacties Link kopieren
Nee = nee, doorgaan tegen de wil van de ander is verkrachting. Ik zou aangifte doen, ik snap dat je het wilt vergeten en achter je wilt laten. Maar dit kan en mag niet.



Sterkte TO

van een kerel die wel weet wat er met "nee" bedoelt wordt..
Ik snap dat je verdrietig bent, TO. Seks is blijkbaar niet jouw bedoeling geweest en niet wat jij wilde. Toch is het gebeurd. Deze man is over jouw grenzen heen gegaan. Hij heeft jouw signalen verkeerd geïnterpreteerd en op een gegeven moment zelfs genegeerd. Dat laatste had hij absoluut niet mogen doen.



Je kan hier van leren. Je na het uitgaan thuis laten brengen door een man en zoenend met hem in bed belanden zijn wel de algemene signalen dat je seks wil. Daar was deze man op uit en hij dacht dat jij daar ook op uit was. Dit zijn dus dingen die je niet meer moet doen als je niet de intentie hebt om seks te hebben met een man.



Natuurlijk betekent bovenstaande absoluut niet dat hij daarom maar het recht had om te doen wat hij deed of dat het jouw eigen schuld was. Ik ben de laatste die er zo over denkt! Wel vind ik het belangrijk dat (jonge) vrouwen situaties goed leren inschatten en duidelijk leren zijn in het aangeven van hun grenzen. "Nee" zeggen maar "ja" doen: doorgaan met zoenen als een man verder gaat dan jij wil, is allerminst handig. Op het moment dat hij volgens jou te ver gaat, kan je het beste heel erg duidelijk zijn en dat dus niet alleen zeggen (verbaal), maar zelf ook echt stoppen en de 'vrijpartij' helemaal afkappen (non-verbaal). Dan is jouw boodschap heel erg duidelijk en kunnen daar geen misverstanden over ontstaan.



Ook denk ik dat het verstandig is om -als jij geen seks wil- voortaan niet meer met mannen mee te gaan of mannen mee te nemen naar huis na een avondje uit. Zo vermijd ik dit soort situaties in ieder geval. Maar ik ben sowieso erg voorzichtig, ik beschouw echt niet elke man die me thuis wil brengen of mij uitnodigd als een potentiële verkrachter of seriemoordenaar ofzo, maar ik wil gewoon graag doen wat ik kan om te voorkomen dat ik in een vervelende situatie terecht kom. Dat is nu eenmaal nodig, mensen kunnen heel anders zijn dan ze op het eerste gezicht doen voorkomen. Daarom wil ik een man op z'n minst eerst goed leren kennen voordat ik hem in mijn huis toelaat of voordat ik met hem meega.



Maar goed. Mannen horen te weten dat ze niet door moeten gaan als een meisje/vrouw er ook maar enigzins niet achter staat. Helaas snapt niet elke man dat. Voor je eigen genot (lust) doorgaan terwijl de ander zegt dat niet te willen, is niet veel beter dan verkrachten omdat je kickt op macht/geweld.



Voor nu denk ik dat het goed is dat je hierover praat met mensen die je kan vertrouwen en die jou zullen steunen. Dat je zo verdrietig bent, je schaamt en je vies voelt betekent dat het voor jou echt helemaal mis is gegaan die avond. En dat is heel erg naar en jammer. Dit is iets wat je op je eigen tijd en je eigen manier moet verwerken. Misschien helpt het om met een professional (een psycholoog bijvoorbeeld) te praten.
quote:Libra1990 schreef op 30 november 2016 @ 15:24:

Ik snap dat je verdrietig bent, TO. Seks is blijkbaar niet jouw bedoeling geweest en niet wat jij wilde. Toch is het gebeurd. Deze man is over jouw grenzen heen gegaan. Hij heeft jouw signalen verkeerd geïnterpreteerd en op een gegeven moment zelfs genegeerd. Dat laatste had hij absoluut niet mogen doen.



Je kan hier van leren. Je na het uitgaan thuis laten brengen door een man en zoenend met hem in bed belanden zijn wel de algemene signalen dat je seks wil. Daar was deze man op uit en hij dacht dat jij daar ook op uit was. Dit zijn dus dingen die je niet meer moet doen als je niet de intentie hebt om seks te hebben met een man.



Natuurlijk betekent bovenstaande absoluut niet dat hij daarom maar het recht had om te doen wat hij deed of dat het jouw eigen schuld was. Ik ben de laatste die er zo over denkt! Wel vind ik het belangrijk dat (jonge) vrouwen situaties goed leren inschatten en duidelijk leren zijn in het aangeven van hun grenzen. "Nee" zeggen maar "ja" doen: doorgaan met zoenen als een man verder gaat dan jij wil, is allerminst handig. Op het moment dat hij volgens jou te ver gaat, kan je het beste heel erg duidelijk zijn en dat dus niet alleen zeggen (verbaal), maar zelf ook echt stoppen en de 'vrijpartij' helemaal afkappen (non-verbaal). Dan is jouw boodschap heel erg duidelijk en kunnen daar geen misverstanden over ontstaan.



Ook denk ik dat het verstandig is om -als jij geen seks wil- voortaan niet meer met mannen mee te gaan of mannen mee te nemen naar huis na een avondje uit. Zo vermijd ik dit soort situaties in ieder geval. Maar ik ben sowieso erg voorzichtig, ik beschouw echt niet elke man die me thuis wil brengen of mij uitnodigd als een potentiële verkrachter of seriemoordenaar ofzo, maar ik wil gewoon graag doen wat ik kan om te voorkomen dat ik in een vervelende situatie terecht kom. Dat is nu eenmaal nodig, mensen kunnen heel anders zijn dan ze op het eerste gezicht doen voorkomen. Daarom wil ik een man op z'n minst eerst goed leren kennen voordat ik hem in mijn huis toelaat of voordat ik met hem meega.



Maar goed. Mannen horen te weten dat ze niet door moeten gaan als een meisje/vrouw er ook maar enigzins niet achter staat. Helaas snapt niet elke man dat. Voor je eigen genot (lust) doorgaan terwijl de ander zegt dat niet te willen, is niet veel beter dan verkrachten omdat je kickt op macht/geweld.



Voor nu denk ik dat het goed is dat je hierover praat met mensen die je kan vertrouwen en die jou zullen steunen. Dat je zo verdrietig bent, je schaamt en je vies voelt betekent dat het voor jou echt helemaal mis is gegaan die avond. En dat is heel erg naar en jammer. Dit is iets wat je op je eigen tijd en je eigen manier moet verwerken. Misschien helpt het om met een professional (een psycholoog bijvoorbeeld) te praten.



Bedankt voor je bericht! Inderdaad, ik heb ik hier erg veel van geleerd en zie dit als een wijze les. Ik liet me eigenlijk thuis brengen omdat ik hem al wel eens vaker sprak, anders moest ik 2 uur wachten op de bus en die avond hadden we een leuk gesprek (ik heb hier echt van geleerd, was erg naïef van me en laat het niet nog eens doen.) Hij zei dat we gewoon verder zouden gaan met knuffelen en geen seks zouden hebben, wat achteraf helaas toch is gebeurd. Ik zie dit nogmaals als een wijze les en dit gebeurd me geen tweede keer meer.. voel me er nog steeds slecht over, hopelijk gaat dit gevoel snel weg.



X
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/pZwvrxVavnQ



Zo zou het moeten zijn..
quote:wauqs schreef op 30 november 2016 @ 18:29:

https://youtu.be/pZwvrxVavnQ



Zo zou het moeten zijn..

+ 100000



Dat ga ik mijn eventuele toekomstige zoons/ dochters zeker bijbrengen. Nee is nee en we respecteren elkaars grenzen.



Ik denk echt dat het voor een heel groot deel aan opvoeding (en onze cultuur, maar ik wil hier geen discussie mee starten) ligt, dat seksueel grensoverschrijdend gedrag zoveel voorkomt.
Oh, het kopje thee weer. Ja, het nuttigen van een kopje thee is echt vergelijkbaar met neuken of geslachtsdrift. Not.
quote:Amand schreef op 30 november 2016 @ 18:57:

Oh, het kopje thee weer. Ja, het nuttigen van een kopje thee is echt vergelijkbaar met neuken of geslachtsdrift. Not. Wanneer ga je het nou eens begrijpen?
quote:Amand schreef op 30 november 2016 @ 18:57:

Oh, het kopje thee weer. Ja, het nuttigen van een kopje thee is echt vergelijkbaar met neuken of geslachtsdrift. Not.
quote:Ameliaaa schreef op 30 november 2016 @ 19:34:

[...]





Wanneer ga je het nou eens begrijpen?Ik verwerp je suggestie dat ik het niet zou begrijpen.
quote:Amand schreef op 30 november 2016 @ 19:43:

[...]



Ik verwerp je suggestie dat ik het niet zou begrijpen.Precies mijn punt. Probeer je eens voor te stellen, dat je het niet begrijpt. Net zoiets als wanneer een vrouw mee wil praten over voetbal. Begrijp je dat wel?
Daarmee suggereer je dat jij het wél begrijpt, wat je ook zou kunnen heroverwegen. Maar dat komt niet in je op, of wel?
quote:Amand schreef op 30 november 2016 @ 19:54:

Daarmee suggereer je dat jij het wél begrijpt, wat je ook zou kunnen heroverwegen. Maar dat komt niet in je op, of wel?Nee. Ik ben namelijk een VROUW! Ik denk, dat sommige mannen het nooit zullen begrijpen. Het is wel hetzelfde als een kopje thee aanbieden, alleen bied jij een erecte penis aan. En raad eens, die mag je gewoon weigeren, al staat ie te steigeren! Om in het seizoen te blijven qua sfeer.
Nou, ik ben een man. Hoofdletters zijn onnodig hierbij. En ik zeg dat dat kopje thee verhaal een verhaal is over een kopje thee. Je wilt niet weten (of wel) in welk mijnenveld je je als man begeeft wanneer je een vrouw wilt veroveren. Daar lusten de honden geen kopje thee van, terwijl die vrouwen meestal echt niets anders willen dan dat kopje thee drinken.



Of ik ben god's gift to women, dat kan natuurlijk ook nog.
Ik zit te denken aan mijn eigen ervaringen als jonge vrouw en ik voelde me nogal opgejaagd wild af en toe. Dat weet je alleen, als je zelf vrouw bent, hoe dat voelt, nogal kwetsbaar dus. Bv alleen al je maagdelijkheid, daar moet je ook 'zuinig' mee omgaan. Of denk je dat iemand het leuk vindt, voor slet te worden uitgemaakt? Not me. En je moet ze gewoon van je afslaan, soms, ik heb die ervaring ook wel. Van lang geleden dan he.



Ik heb eens een vriendje geweigerd, ik was denk ik 15. Ik was 'er' gewoon nog niet aan toe. We waren wel on second base, geloof ik. Geen probleem was dat. En belachelijk, als dat wel een probleem zou zijn, eigenlijk. Stop hem maar even in de diepvries ofzo. Of neem een koude douche.



Maar goed, ik lees dat To de pijnlijke harde les meeneemt en er wel bovenop komt. Gelukkig maar, sterkte.
quote:HaGer schreef op 30 november 2016 @ 14:17:

Nee = nee, doorgaan tegen de wil van de ander is verkrachting. Ik zou aangifte doen, ik snap dat je het wilt vergeten en achter je wilt laten. Maar dit kan en mag niet.



Sterkte TO

van een kerel die wel weet wat er met "nee" bedoelt wordt..

Tegen de wil van een ander doorgaan is inderdaad verkrachting, maar wat nu als de ander niet duidelijk is omdat diegene zelf twijfelt?

Het is enkel om die reden dat ik het dus eerder een zeer onaangenaam misverstand zou willen noemen, i.p.v. een verkrachting.

En sommige mannen hebben nu eenmaal een enorme plaat voor hun kop, is het dan meteen ook een verkrachter en dus een pleger van een zeer zwaar misdrijf?
quote:Amand schreef op 30 november 2016 @ 20:05:

Nou, ik ben een man. Hoofdletters zijn onnodig hierbij. En ik zeg dat dat kopje thee verhaal een verhaal is over een kopje thee. Je wilt niet weten (of wel) in welk mijnenveld je je als man begeeft wanneer je een vrouw wilt veroveren. Daar lusten de honden geen kopje thee van, terwijl die vrouwen meestal echt niets anders willen dan dat kopje thee drinken.



Of ik ben god's gift to women, dat kan natuurlijk ook nog.Ja. Dat zal het zijn.
Ik denk het ook ja.
Helemaal met je eens Shisha. Die man is zeker weten een onbehouwen plurk, maar dat is niet strafbaar.

Om hier het label verkrachting aan te hangen, lijkt me wat overdreven. TO opende niet voor niets een topic over een onenightstand, dus ze heeft het zelf blijkbaar ook niet als een verkrachting ervaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven