erg veel spijt van onenightstand, wat nu?!

28-11-2016 21:41 277 berichten
Vrijdagnacht ging ik stappen met een vriendin, het was erg gezellig en het werd al weer gauw 05:00 's ochtends. Had aardig wat drankjes op en was best aangeschoten. Helaas reden er geen bussen meer, maar een jongen die ik sprak in de club (die ik al een paar keer eerder had gesproken in de club) kwam met het idee om me naar huis te brengen met zijn auto. Dat vond ik heel erg aardig van hem (ja best naïef van mij achteraf gezien). Na gezellig gekletst te hebben, zoenden we en even later zoenden we in bed. Hij wilde al gauw verder gaan, en vertelde hem dat ik dit echt te snel vond gaan allemaal.. hij zei 'oké dan houden we het bij lekker knuffelen', even later probeerde hij weer verder te gaan en nogmaals zei ik dat ik het nu echt te snel vond gaan. Later gingen we verder met zoenen, en vroeg of ik aan de pil was.. dit ben ik niet meer, opeens deed hij snel zijn condoom om, ik vroeg aan hem op dat moment wat ben je nu aan het doen? waarbij hij zei dat merk je zo wel... en toen hadden we opeens seks (ging echt heel snel). Toen het klaar was, moest ik me gewoon inhouden om niet te gaan huilen, voelde me echt verschrikkelijk op dat moment dat ik het toch heb laten gebeuren en hem niet uit bed heb geschopt. Had hem liever eerst beter leren kennen. Heb hier zo ontiegelijk veel spijt van (ik weet dat het gebeurd is en niet terug te draaien is.. maar goed ik voel me best vies en nog steeds erg verdrietig) Hij kent ook een jongen waarmee ik een tijd gedate heb, wat ik ook niet chill vindt. Moet ik hem nu een berichtje sturen van dat hij naar mij had moeten luisteren toen ik zei dat ik het nog niet wilde die nacht? en dat ik me er best rot over voel? of is dat raar? Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? en wat hebben jullie toen aan dat rot/verdrietige gevoel gedaan?



X Silvy.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het moeilijk om aan de hand van je post de situatie in te schatten. Of het verkrachting is of "gewoon" seks waar je achteraf gezien toch niet blij mee was... ik vind het rot voor je en ik hoop dat je niet te lang blijft rond lopen met dit rotgevoel. Er zijn veel hulpverleners die je hiermee kunnen helpen!



Mocht je uiteindelijk besluiten om geen aangifte te doen, dan zou ik de man in kwestie wel een bericht sturen en daarin duidelijk aangeven dat je de manier waarop jullie seks hebben gehad niet prettig vond en dat hij veel te opdringerig is geweest en te weinig naar jou heeft geluisterd. Ik zou hem willen confronteren met zijn gedrag, al was het alleen maar in de hoop dat hij gaat nadenken over zijn gedrag richting vrouwen en dingen zal veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 29 november 2016 @ 11:02:

To had een duidelijke afspraak gemaakt en die nogmaals bevestigd, dacht ze:



"hij zei 'oké dan houden we het bij lekker knuffelen', even later probeerde hij weer verder te gaan en nogmaals zei ik dat ik het nu echt te snel vond gaan."

En toen ineens had ie een condoom om en vroeg TO zich af wat hij daarmee van plan was.... Tuurlijk....

Weet je, wat er in de tussentijd gebeurde staat er ook niet bij. Bleven ze zoenen, friemelen, voelen?

Daarbij, er staat nergens dat de seks ook echt onder dwang plaatsvond of zo. Ze hadden gewoon zo ineens seks... Ik heb sterk de indruk dat TO meegegaan is in het hele gebeuren en daar achteraf spijt van heeft. En dat kan. Maar om nou alles bij hem neer te leggen, TO had zelf ook verstandiger moeten zijn. Goede leer, denk ik dan maar.
quote:Erizon schreef op 29 november 2016 @ 11:02:

To had een duidelijke afspraak gemaakt en die nogmaals bevestigd, dacht ze:



"hij zei 'oké dan houden we het bij lekker knuffelen', even later probeerde hij weer verder te gaan en nogmaals zei ik dat ik het nu echt te snel vond gaan."



Ik zie je punt. Maar even inzicht in mijn mannenbrein als ik daar heel hitsig met een vrouw loop te knuffelen dan denk ik het volgende:



tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken



He wacht ze zegt iets over "te snel" oh dan moet ik nog 5 minuten wachten en dan kan ik wel:



tunnelvisie => neuken neuken neuken neukentunnelvisie => neuken neuken neuken neukentunnelvisie => neuken neuken neuken neukentunnelvisie => neuken neuken neuken neukentunnelvisie => neuken neuken neuken neukentunnelvisie => neuken neuken neuken neuken
quote:Sugarbaby schreef op 29 november 2016 @ 11:21:

Ik vind het moeilijk om aan de hand van je post de situatie in te schatten. Of het verkrachting is of "gewoon" seks waar je achteraf gezien toch niet blij mee was... ik vind het rot voor je en ik hoop dat je niet te lang blijft rond lopen met dit rotgevoel. Er zijn veel hulpverleners die je hiermee kunnen helpen!



Mocht je uiteindelijk besluiten om geen aangifte te doen, dan zou ik de man in kwestie wel een bericht sturen en daarin duidelijk aangeven dat je de manier waarop jullie seks hebben gehad niet prettig vond en dat hij veel te opdringerig is geweest en te weinig naar jou heeft geluisterd. Ik zou hem willen confronteren met zijn gedrag, al was het alleen maar in de hoop dat hij gaat nadenken over zijn gedrag richting vrouwen en dingen zal veranderen.



Als je je "verkracht" voelt moet je aangifte doen, of er een veroordeling uit rolt is een lastige tweede.



Ik zou t heel stoer vinden als je het wel aan hem laat weten. Dan kom je voor jezelf op en dan kom je er misschien ook sneller mee in het reine?
quote:badmeester schreef op 29 november 2016 @ 11:33:

[...]





Als je je "verkracht" voelt moet je aangifte doen, of er een veroordeling uit rolt is een lastige tweede.



Ik zou t heel stoer vinden als je het wel aan hem laat weten. Dan kom je voor jezelf op en dan kom je er misschien ook sneller mee in het reine?Dat voor jezelf opkomen kan je misschien beter van tevoren doen dan daarna. Ze had uit de auto kunnen stappen en dag en bedankt kunnen zeggen. Vooral als je geen seks wilt met een jongen moet je er niet mee op bed gaan liggen. Ook het moment dat hij dat condoom opdeed had je weg kunnen rennen ik lees nergens dat hij haar vast hield of iets. Ik heb meer het idee dat ze er naderhand spijt van heeft gekregen.
quote:Lovely7 schreef op 29 november 2016 @ 11:48:

[...]



Dat voor jezelf opkomen kan je misschien beter van tevoren doen dan daarna. Ze had uit de auto kunnen stappen en dag en bedankt kunnen zeggen. Vooral als je geen seks wilt met een jongen moet je er niet mee op bed gaan liggen. Ook het moment dat hij dat condoom opdeed had je weg kunnen rennen ik lees nergens dat hij haar vast hield of iets. Ik heb meer het idee dat ze er naderhand spijt van heeft gekregen.Dat is allemaal interpretatie want we waren er niet bij. Nu telt haar beleving en die kan juist door aangifte doen en of een gesprek met hem positief worden verbeterd.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-11-2016 15:23
Reden: ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 november 2016 @ 11:33:

[...]





Als je je "verkracht" voelt moet je aangifte doen, of er een veroordeling uit rolt is een lastige tweede.



Ik zou t heel stoer vinden als je het wel aan hem laat weten. Dan kom je voor jezelf op en dan kom je er misschien ook sneller mee in het reine?Ik snap deze reactie op mijn post niet helemaal?
quote:Sugarbaby schreef op 29 november 2016 @ 12:00:

[...]





Ik snap deze reactie op mijn post niet helemaal?



Ik probeerde gewoon te zeggen dat ik het met je eens was alleen met twee kanttekingen:



- aangifte doen / hem erover aanspreken => misschien haal je je gelijk niet.

- voor jezelf opkomen helpt goed om in het reine te komen met het hele verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Nooit met een aangeschoten kop een man mee naar huis nemen en samen op bed gaan liggen als je geen sex wilt.
quote:badmeester schreef op 29 november 2016 @ 11:52:

[...]





Dat is allemaal interpretatie want we waren er niet bij. Nu telt haar beleving en die kan juist door aangifte doen en of een gesprek met hem positief worden verbeterd.Klopt wij kennen alleen haar verhaal, je hebt best kans dat deze jongen niet eens weet wat hij verkeerd heeft gegaan omdat ze misschien easy go was. Op dat moment moet je voor jezelf opkomen. En niet achteraf. Er staat nergens dat ze de bosjes in is getrokken hand voor haar mond en op brute wijze is verkracht. Misschien als ze op dat moment had geschreeuwd laat mij met rust had die jongen misschien ook gedacht oké ze wilt echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 november 2016 @ 12:05:

[...]





Ik probeerde gewoon te zeggen dat ik het met je eens was alleen met twee kanttekingen:



- aangifte doen / hem erover aanspreken => misschien haal je je gelijk niet.

- voor jezelf opkomen helpt goed om in het reine te komen met het hele verhaal.



Ah, ok...



Ik zou ook helemaal niet mijn gelijk willen halen in een reactie naar hem toe.Ik zou er ook geen gesprek over gaan voeren, maar alleen een bericht met wat ik zeggen wil. Ik zou hem er wel bewust van willen maken wat zijn gedragingen met mij hebben gedaan. Er is een kans dat het gewoon een lul van een vent is geweest die koste wat kost sex wou, maar voor hetzelfde geld heeft hij de dingen gewoon echt compleet verkeerd ingeschat. Dan lijkt het me voor hem ook waardevol om dat te weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 november 2016 @ 11:31:

[...]





Ik zie je punt. Maar even inzicht in mijn mannenbrein als ik daar heel hitsig met een vrouw loop te knuffelen dan denk ik het volgende:



tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken

tunnelvisie => neuken neuken neuken neuken



He wacht ze zegt iets over "te snel" oh dan moet ik nog 5 minuten wachten en dan kan ik wel:



tunnelvisie => neuken neuken neuken neukentunnelvisie => neuken neuken neuken neukentunnelvisie => neuken neuken neuken neukentunnelvisie => neuken neuken neuken neukentunnelvisie => neuken neuken neuken neukentunnelvisie => neuken neuken neuken neukenIk vind het altijd zo bijzonder dat er zogenaamd alleen op die manier gedacht wordt "met een mannenbrein". Want heel eerlijk, andersom had ik me ook iets anders bij deze situatie voorgesteld. Nu zal ik niet zo snel bij een dronken vent in bed stappen, maar dan nog; als ik al zoenend een kerel in mijn bed trek, dan hoop ik - sterker nog, ga ik er écht wel van uit - dat dat op seks uitdraait. En ook als hij aangeeft dat het nog wat vroeg is, dan zou ik hem alsnog proberen te verleiden om mijn zin te krijgen. Ben ik nu een verkrachter?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 29 november 2016 @ 14:06:

Ik vind het altijd zo bijzonder dat er zogenaamd alleen op die manier gedacht wordt "met een mannenbrein". Want heel eerlijk, andersom had ik me ook iets anders bij deze situatie voorgesteld. Nu zal ik niet zo snel bij een dronken vent in bed stappen, maar dan nog; als ik al zoenend een kerel in mijn bed trek, dan hoop ik - sterker nog, ga ik er écht wel van uit - dat dat op seks uitdraait. En ook als hij aangeeft dat het nog wat vroeg is, dan zou ik hem alsnog proberen te verleiden om mijn zin te krijgen. Ben ik nu een verkrachter?Dan had ik een vrouwenbrein en zij het mannenbrein want ik ben ooit compleet verrast geweest door een dame zoals jij. Een verkrachter kun je daarmee niet worden want de man houdt de beslissingsmogelijkheid.
quote:Lovely7 schreef op 29 november 2016 @ 12:09:

[...]



Klopt wij kennen alleen haar verhaal, je hebt best kans dat deze jongen niet eens weet wat hij verkeerd heeft gegaan omdat ze misschien easy go was. Op dat moment moet je voor jezelf opkomen. En niet achteraf. Er staat nergens dat ze de bosjes in is getrokken hand voor haar mond en op brute wijze is verkracht. Misschien als ze op dat moment had geschreeuwd laat mij met rust had die jongen misschien ook gedacht oké ze wilt echt niet.



Want alleen als je door een vreemde de bosjes in wordt gesleurd kan je verkracht worden? Meerendeel van de verkrachtingen gebeurt nog altijd door bekenden in een vertrouwde omgeving.



Verder zeg ik niet perse dat dit een verkrachting was, dat doet te TO zelf ook niet trouwens, maar zeggen dat ze maar harder had moeten schreeuwen zodat hij écht wist dat ze niet wilde na herhaaldelijk 'nee' is wel een knap stukje blaming the victim hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 29 november 2016 @ 14:32:

[...]



Dan had ik een vrouwenbrein en zij het mannenbrein want ik ben ooit compleet verrast geweest door een dame zoals jij. Een verkrachter kun je daarmee niet worden want de man houdt de beslissingsmogelijkheid.

Nou lijkt het misschien alsof ik alle kerels mijn bed in sleur en ze bespring, of ze nou willen of niet, dat is uiteraard niet het geval. Maar ik wil er maar mee zeggen dat mensen dingen soms verschillend kunnen interpreteren, of je nou een man bent of een vrouw. En dat niet alleen mannen willen neuken. In ieder geval heb ik de mannen waar ik het over heb makkelijk kunnen overhalen. Hun "nee" was weinig overtuigend, misschien om mij het idee te geven dat we rustig aan konden doen als ik dat wilde? Maar ik heb zelf ook wel eens "nee" gezegd, terwijl ik eigenlijk "ja" bedoelde. Om hard-to-get (of in ieder geval niet te gretig) te lijken.

En nou moet ik natuurlijk weer oppassen met wat ik zeg, want nee=nee en dat klopt in veel gevallen ook wel. Alleen vind ik TO's verhaal echt een heel ander geval.

Anyway, ik heb mijn zegje wel gedaan in dit topic, verschil van mening zal er altijd zijn. Hoop in ieder geval dat TO het niet nog eens zover laat komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolingdown. schreef op 29 november 2016 @ 11:57:

[...]Dat zuipen staat er los van toch?
Alle reacties Link kopieren
Vent is een lul. OP heeft wel een beetje over zich heen laten lopen... je moet echt van je afbijten hoor als dat nodig is !
For whom the bell tolls
quote:YouWish schreef op 29 november 2016 @ 14:37:

[...]





Want alleen als je door een vreemde de bosjes in wordt gesleurd kan je verkracht worden? Meerendeel van de verkrachtingen gebeurt nog altijd door bekenden in een vertrouwde omgeving.



Verder zeg ik niet perse dat dit een verkrachting was, dat doet te TO zelf ook niet trouwens, maar zeggen dat ze maar harder had moeten schreeuwen zodat hij écht wist dat ze niet wilde na herhaaldelijk 'nee' is wel een knap stukje blaming the victim hoor.Nee dan moet je over je heen laten lopen en vooral niks zeggen en t toelaten. Je moet wel schreeuwen als je iets niet wilt. Zou lekker wezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, zie dit als een wijze levensles. Van zo'n ervaring leer je heel goed wat je wel en wat je niet moet doen in het vervolg. Je zal je even rot voelen, maar ik denk dat je er alleen maar sterker van wordt. Bekijk het dan ook vanuit deze positieve manier. Ik zou overigens geen bericht sturen. Misschien was het wel alleen om aan je ex (date) te showen dat hij jou ook had gepakt. Verder, wat kun je er zelf nog mee winnen?



Aan alleen dit meteen roepen verkrachting en aangifte. Je mist volgens mij een groot deel van het verhaal, en kan er ook niet echt conclusies uit trekken. TO is stappen met een vriendin: Waar is de vriendin ineens? Als het alleen om een lift gaat, dan neem je de vriendin ook mee. Waarom is TO ineens bij deze man thuis? Waarom is ze 'ineens' in zijn bed. En als hij verder wil, zegt ze nee, maar ze zoent wel gewoon door (afgaande op de info, ik weet niet wat ze nog meer deed). Als je een man 2x van je af moet slaan, zou je dan nog verder moeten zoenen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely7 schreef op 29 november 2016 @ 15:46:

[...]



Nee dan moet je over je heen laten lopen en vooral niks zeggen en t toelaten. Je moet wel schreeuwen als je iets niet wilt. Zou lekker wezen!Alsof ze zo lekker duidelijk was. Ze bleef gewoon gewillig zoenen en naast hem in bed liggen. Ik snap zo'n jongen wel hoor, dat hij denkt dat ze graag wil, maar gewoon even de tijd nodig heeft. En hij zat er heus niet ineens out of the blue in, haar broek/rok en slip moest nog uit, het condoom nog om. Al die dingen heeft hij niet met geweld gedaan zo te lezen. Al die stappen had ze op kunnen staan en kunnen zeggen dat ze niet wilde. Ze hadden het gewoon gezellig samen. Ze heeft gewoon spijt achteraf, dat mag, dat kan, maar dat is heel wat anders dan de verkrachting die hem nu door de strot wordt geduwd.
quote:toffifee schreef op 29 november 2016 @ 16:00:

[...]



Alsof ze zo lekker duidelijk was. Ze bleef gewoon gewillig zoenen en naast hem in bed liggen. Ik snap zo'n jongen wel hoor, dat hij denkt dat ze graag wil, maar gewoon even de tijd nodig heeft. En hij zat er heus niet ineens out of the blue in, haar broek/rok en slip moest nog uit, het condoom nog om. Al die dingen heeft hij niet met geweld gedaan zo te lezen. Al die stappen had ze op kunnen staan en kunnen zeggen dat ze niet wilde. Ze hadden het gewoon gezellig samen. Ze heeft gewoon spijt achteraf, dat mag, dat kan, maar dat is heel wat anders dan de verkrachting die hem nu door de strot wordt geduwd.Precies!
TO heeft het zelf helemaal niet over aangifte of verkrachting gehad, alleen over zich niet fijn voelen/rot voelen/spijt hebben en de vraag of ze die gozer een berichtje zal sturen om te laten weten hoe ze een en ander ervaren heeft.



Maak er niet allemaal jullie eigen versie of verhaal van.

Ze heeft spijt. Veel spijt.

Duidelijk toch.
Alle reacties Link kopieren
.
For whom the bell tolls
quote:YouWish schreef op 29 november 2016 @ 14:37:

[...]

Verder zeg ik niet perse dat dit een verkrachting was, dat doet te TO zelf ook niet trouwens, maar zeggen dat ze maar harder had moeten schreeuwen zodat hij écht wist dat ze niet wilde na herhaaldelijk 'nee' is wel een knap stukje blaming the victim hoor.Door nu 'blaming the victim' te roepen zorg je ervoor dat mensen de zogenaamde 'rape culture' steeds minder serieus nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven