erotisch uitgaan

05-04-2016 21:40 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen graag weer een keer gezellig uitgaan met een erotisch tintje. Lekker dansen flirten en wie weet ietsje meer. Een parenclub gaat ons te ver omdat ik echt me zelf nog niet in lingerie wil vertonen. Maar een sexy jurkje en hij leuk gekleed heeft onze voorkeur.



We gingen regelmatig naar Tilburg, maar die gelegenheid is helaas gesloten. Wie weet een leuk en gezellig plek, we zijn 45 en 55 jaar
wat je niet kent moet je ook geen oordeel over hebben
Alle reacties Link kopieren
Swingersfeesten al geprobeerd zoals die van LittleSins?
Alle reacties Link kopieren
De Keukenhof?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 05 april 2016 @ 21:49:

De Keukenhof?Bestaat die nog?
P
anoniem_243683 wijzigde dit bericht op 05-04-2016 22:24
Reden: Verkeerd topic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Full Moon ( is wat softer, denk aan flirten etc, maar geen mogelijkheid tot seks)

Kinky on The Beach

Little Sins

Crazyland



En de meer "heftige" feesten:

Bitch

Wasteland

Beshameless



Verder is er Club Organza in Maarssen, daar kun je beneden dansen en eventueel boven euhh...andere dingen doen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook wel eens zoiets willen doen. Maar een parenclub vind ik weer zo geforceerd.



Gewoon lekker op stap gaan, maar dan wel aan elkaar mogen zitten in het openbaar. En geen extreem gedoe zoals SM.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 05 april 2016 @ 21:45:

Swingersfeesten al geprobeerd zoals die van LittleSins?nog niet maar lijkt ons ook een iets jonger publiek, maar toch bedankt voor je reactie.
wat je niet kent moet je ook geen oordeel over hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:aenj schreef op 06 april 2016 @ 18:17:

[...]

nog niet maar lijkt ons ook een iets jonger publiek, maar toch bedankt voor je reactie.Het zal je verbazen tussen de 35 - 55 jaar. De 40-ers zijn er in overvloed
Alle reacties Link kopieren
Ja over leeftijd zou je je zeker verbazen. Nu een paar keer een pc bezocht en wij waren de jonkies en we toch ook al half de veertig.
Alle reacties Link kopieren
21 mei in Almere erotic desire. Mischien is dat wat
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn de feesten van Exceptionnel wel wat jullie zoeken. Kijk maar eens op www.xceptionnel.eu .



Heel veel mensen van jouw leeftijd, en erotisch zonder het platte van een parenclub.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
allen dank voor de reacties we hebben iets om uit te zoeken, maar als jullie nog meer suggesties hebben graag.
wat je niet kent moet je ook geen oordeel over hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven