Erotische verhalen?!

07-08-2014 15:15 46 berichten
Misschien een beetje vreemd maar het kan mijn bijzonder erg opwinden, het lezen van erotische verhalen van anderen.. Is daar al een topic voor waarin mensen naar hartenlust verhalen schrijven, dan sluit ik me graag aan!



Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Niemand heeft hier seks
Alle reacties Link kopieren
Wil je erotische dingen horen?



Koop mijn huis! Je krijgt er gratis een buurmans bij die zich ieder weekend een slag in de rondte neukt, en die de term ' talk dirty to me' goed begrijpt.



En bij het alles krijg je ook nog eens geluid, veel geluid.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een beetje het langst lopende topic over de sexcapades van de forummers. Maar ik weet niet of je zoiets bedoelt.



beschrijf je laatste neuk
quote:boerderijgeit028 schreef op 07 augustus 2014 @ 15:21:

Niemand heeft hier seks Gefrustreerd zooitje hier dan
quote:boerderijgeit028 schreef op 07 augustus 2014 @ 15:22:

Dit is een beetje het langst lopende topic over de sexcapades van de forummers. Maar ik weet niet of je zoiets bedoelt.



beschrijf je laatste neukJa dit komt in de buurt maar ik bedoel het meer echt geschreven, een beetje 50 tinten maar dan geen boek. Ben ik erg onduidelijk ;)
Alle reacties Link kopieren
Geen sex voor het huwelijk hé

En met de handjes boven de dekens slapen.
zul je toch echt ergens anders moeten lezen: Waar lezen jullie sexverhalen?
quote:dessii schreef op 07 augustus 2014 @ 15:28:

Geen sex voor het huwelijk hé

En met de handjes boven de dekens slapen.Phoe dan..Gelukkig ben ik getrouwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:cags88 schreef op 07 augustus 2014 @ 15:23:

[...]

Gefrustreerd zooitje hier dan Waar denk je dat al die gemene reacties vandaan komen?
quote:boerderijgeit028 schreef op 07 augustus 2014 @ 15:33:

[...]



Waar denk je dat al die gemene reacties vandaan komen? Vrouwen onder elkaar? Maar ik geloof nog in de goedheid van de mens en hoop toch echt onder de baas zijn tijd tussen de bedrijven door een klein beetje opwindend verhaal te lezen.. Als ik dan thuis kom bespring ik mijn hubby!
Alle reacties Link kopieren
Hier staan 10 verhalen van de 'next 50 shades schrijfwedstrijd' : next 50 shades verhalen
Moeilijk hè, googelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me herinneren dat Viva een erotische verhalenwedstrijd organiseerde vanwege 50 tinten en dat er toen ook een topic geopend werd en mensen hun verhalen daarin posten. Liep volgens mij niet echt lekker, maar wie weet wat een upje kan doen. Of je begint gewoon zelf een topic



Edit:
Some flies are too awesome for the wall
quote:theemok schreef op 07 augustus 2014 @ 15:39:

Moeilijk hè, googelen.Googelen lukt me wel, vroeg ook expliciet of er al een topic over bestaat :/
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 07 augustus 2014 @ 15:39:

Hier staan 10 verhalen van de 'next 50 shades schrijfwedstrijd' : next 50 shades verhalenBedankt
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het een goede gewoonte dat TO altijd begint dus daar wachten we eerst maar eventjes op.



Waarom zou het mij trouwens niet verbazen wanneer TO een man zou zijn ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 07 augustus 2014 @ 15:48:

Volgens mij is het een goede gewoonte dat TO altijd begint dus daar wachten we eerst maar eventjes op.



Waarom zou het mij trouwens niet verbazen wanneer TO een man zou zijn ?Die zijn toch meer van het plaatjes kijken?
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Tip voor als je 50 tinten grijs hebt.



Merk de bladzijdes waar het intresante staat.
quote:Bitje93 schreef op 07 augustus 2014 @ 15:48:

Volgens mij is het een goede gewoonte dat TO altijd begint dus daar wachten we eerst maar eventjes op.



Waarom zou het mij trouwens niet verbazen wanneer TO een man zou zijn ?Als ik het goed begrijp suggereer jij dat ik een man ben? En waar maak je dat uit op?
Alle reacties Link kopieren
quote:cags88 schreef op 07 augustus 2014 @ 15:36:

[...]





Vrouwen onder elkaar? Maar ik geloof nog in de goedheid van de mens en hoop toch echt onder de baas zijn tijd tussen de bedrijven door een klein beetje opwindend verhaal te lezen.. Als ik dan thuis kom bespring ik mijn hubby!



Hubby...yeg, van dat woord alleen al droog ik spontaan op.

Ga je dan klussen met je hubby voor een beeb??
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:stala schreef op 07 augustus 2014 @ 15:59:

[...]





Hubby...yeg, van dat woord alleen al droog ik spontaan op.

Ga je dan klussen met je hubby voor een beeb??Ghehe je bent snel geïntegreerd
quote:stala schreef op 07 augustus 2014 @ 15:59:

[...]





Hubby...yeg, van dat woord alleen al droog ik spontaan op.

Ga je dan klussen met je hubby voor een beeb??Een beeb? Oke, hubby is misschien een beetje slecht..
Alle reacties Link kopieren
En staat er in je arbeidsovereenkomst genoemd dat het lezen van erotische verhaaltjes tot je taken behoort? Doe mij ook zo'n baan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 07 augustus 2014 @ 16:00:

[...]



Ghehe je bent snel geïntegreerd Ja dat zijn allemaal van die opdroogwoorden
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven