Ervaring met de vibrator vertel!

08-07-2014 20:00 31 berichten
Hoe was jullie eerste ervaring met een vibrator en hoe voelde jullie erbij en welke gebruiken jullie en hoe oud was je enz.? en hoe het lekkerste te gebruiken? oftewel brand los!
Alle reacties Link kopieren
Fapfap.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Last van de warmte in noorwegen?
Been there, done that, got the T-shirt.
Me vraag?



*ril*
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf paar dagen geleden voor het eerst gemasturbeerd.



Bovenstaande zin is geen correct Nederlands..
Héé, een bewegende Ava. Ik wist niet dat dat kon.





Sorry, TO, ik heb er geen ervaring mee. (bij mezelf).
Alle reacties Link kopieren
Was vooral bang dat m'n huisgenoten 'm zouden horen.

Verder deed ik hem per ongeluk op de verkeerde stand waardoor hij te hard heen en weer bewoog, dat was niet opwindend en bovendien pijnlijk. Niks voor mij een vibo
Alle reacties Link kopieren
Wat doet het er toe hoe een ander het ervaart? Het gaat om jou dus douw 'm erin ennehhh..............laat je ons nog even weten hoe je het vond?



(denken ze in Noorwegen nu werkelijk dat wij zoooo dom zijn?)
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Oninteressant.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 26 en mijn eerste ervaring was fantastisch!

Had behoorlijk pijn aan nek en schouders en hij heeft het lekker los gemasseerd.
Eergisteren was het dan eindelijk zo ver: mijn vibrator en ik waren eindelijk samen alleen. Was nog een hoop gedoe geweest om mijn man de deur uit te krijgen: fictief boodschappenlijstje schrijven, mijn fietsband lek prikken, en toen moest ie natuurlijk weer poepen en zoals je weet duurt poepen echt heel erg lang bij mannen, vanwege dat harige perineum. Maar goed, uiteindelijk was man dan eindelijk opgezouten en kon ik eens heerlijk met mijn vibrator tekeer gaan.



Nou, dat begon al goed: de glijmiddel was op. En zonder glijmiddel valt er bij mij niks te beginnen, het is net de Sahara. Dus affijn, ik met mijn kop het keukenkastje in gedoken op zoek naar de olijfolie, maar die was dus net op. En hij stond ook al niet op mijn fictieve boodschappenlijstje, dus dat zou die avond met eten ook al een probleem worden. De roomboter was ook al op dus heb ik van ellende maar een flacon afgewerkte motorolie uit de garage gehaald, een mens moet tenslotte wat.



Lang verhaal kort: ik smeerde mijn genotsgrot in met de inhoud van de flacon en drukte verwachtingsvol op het 'aan' knopje van mijn paarse Tarzan 257... en er gebeurde niks. Geen gezoem, geen getril, he-le-maal-niks. Uitgebreid onderzoek leerde mij dat er geen batterijen in mijn Tarzan zaten, dus ik de klamme lappen weer uit op zoek naar de afstandsbediening, want daar zouden nog batterijen in moeten zitten. Na een kwartier zoeken had ik het kreng eindelijk gevonden en ik had er net de batterijen uit gewipt, toen ik de sleutel in het slot hoorde omdraaien. Kut, mijn man was alweer thuis!



Ik me dus als een gek weer aankleden, Tarzan in de kliko gooien en onschuldig op de bank gaan zitten. En nu zit ik dus op de bank, met een smerige onderbroek vol met afgewerkte motorolie en een chagrijnige vent omdat de afstandsbediening het niet doet.



Tot zo ver mijn ervaringen met de vibrator... nou geef mijn portie maar aan Fikkie.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
*ROFLOL*



Thanks LV, dat maakt m'n dag weer goed :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 juli 2014 @ 20:38:

Eergisteren was het dan eindelijk zo ver: mijn vibrator en ik waren eindelijk samen alleen. Was nog een hoop gedoe geweest om mijn man de deur uit te krijgen: fictief boodschappenlijstje schrijven, mijn fietsband lek prikken, en toen moest ie natuurlijk weer poepen en zoals je weet duurt poepen echt heel erg lang bij mannen, vanwege dat harige perineum. Maar goed, uiteindelijk was man dan eindelijk opgezouten en kon ik eens heerlijk met mijn vibrator tekeer gaan.



Nou, dat begon al goed: de glijmiddel was op. En zonder glijmiddel valt er bij mij niks te beginnen, het is net de Sahara. Dus affijn, ik met mijn kop het keukenkastje in gedoken op zoek naar de olijfolie, maar die was dus net op. En hij stond ook al niet op mijn fictieve boodschappenlijstje, dus dat zou die avond met eten ook al een probleem worden. De roomboter was ook al op dus heb ik van ellende maar een flacon afgewerkte motorolie uit de garage gehaald, een mens moet tenslotte wat.



Lang verhaal kort: ik smeerde mijn genotsgrot in met de inhoud van de flacon en drukte verwachtingsvol op het 'aan' knopje van mijn paarse Tarzan 257... en er gebeurde niks. Geen gezoem, geen getril, he-le-maal-niks. Uitgebreid onderzoek leerde mij dat er geen batterijen in mijn Tarzan zaten, dus ik de klamme lappen weer uit op zoek naar de afstandsbediening, want daar zouden nog batterijen in moeten zitten. Na een kwartier zoeken had ik het kreng eindelijk gevonden en ik had er net de batterijen uit gewipt, toen ik de sleutel in het slot hoorde omdraaien. Kut, mijn man was alweer thuis!



Ik me dus als een gek weer aankleden, Tarzan in de kliko gooien en onschuldig op de bank gaan zitten. En nu zit ik dus op de bank, met een smerige onderbroek vol met afgewerkte motorolie en een chagrijnige vent omdat de afstandsbediening het niet doet.



Tot zo ver mijn ervaringen met de vibrator... nou geef mijn portie maar aan Fikkie.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Hahhaha mens hoe kom je erop
Alle reacties Link kopieren
Niks zinnigs te melden aan TO, me vibo is me vriend niet echt. *Brrrrrr.....krijg jeuk van 'me' op die manier*



Lady-Voldemort: Hier moet je iets mee, geniaal!
Alle reacties Link kopieren
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
**Struint alle tuintjes af in Grubsevagijnveen op zoek naar die van Ladyvoldemort asend op de in de in de kliko geworpen tarzan, batterijen en pjuur liggen klaar op nachtkastje nananana!**
Alle reacties Link kopieren
*OP is drastisch ingekort? Vond het net zo'n boeiend verhaal...*
Alle reacties Link kopieren
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Het is weer vakantietijd. Komen de weet vraagjes weer langs.

Alle reacties Link kopieren
1ste ervaring: ik was al oud (midden 30 denk ik)

vibrator gewoon recht geval, zat ergens gratis bij, weet al niet meer waarbij

leuke manier om te gebruiken: zachte stand lekker trillen, tegen mijn klitje en zo in slaap vallen (wel kostelijk aan batterijen)



leukste manier om te gebruiken: als iemand anders hem bij mij gebruikt.



OPGELET: motorolie is niet voor inwendig gebruik, kan je aan sterven, toevallig gisteren in een ziekenhuisserie gezien :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk verhaal! ik heb er verder geen ervaring mee. Nog nooit geprobeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven