Ervaring met de vibrator vertel!

08-07-2014 20:00 31 berichten
Hoe was jullie eerste ervaring met een vibrator en hoe voelde jullie erbij en welke gebruiken jullie en hoe oud was je enz.? en hoe het lekkerste te gebruiken? oftewel brand los!
Alle reacties Link kopieren
Fapfap.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Last van de warmte in noorwegen?
Been there, done that, got the T-shirt.
Me vraag?



*ril*
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf paar dagen geleden voor het eerst gemasturbeerd.



Bovenstaande zin is geen correct Nederlands..
Héé, een bewegende Ava. Ik wist niet dat dat kon.





Sorry, TO, ik heb er geen ervaring mee. (bij mezelf).
Alle reacties Link kopieren
Was vooral bang dat m'n huisgenoten 'm zouden horen.

Verder deed ik hem per ongeluk op de verkeerde stand waardoor hij te hard heen en weer bewoog, dat was niet opwindend en bovendien pijnlijk. Niks voor mij een vibo
Alle reacties Link kopieren
Wat doet het er toe hoe een ander het ervaart? Het gaat om jou dus douw 'm erin ennehhh..............laat je ons nog even weten hoe je het vond?



(denken ze in Noorwegen nu werkelijk dat wij zoooo dom zijn?)
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Oninteressant.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 26 en mijn eerste ervaring was fantastisch!

Had behoorlijk pijn aan nek en schouders en hij heeft het lekker los gemasseerd.
Eergisteren was het dan eindelijk zo ver: mijn vibrator en ik waren eindelijk samen alleen. Was nog een hoop gedoe geweest om mijn man de deur uit te krijgen: fictief boodschappenlijstje schrijven, mijn fietsband lek prikken, en toen moest ie natuurlijk weer poepen en zoals je weet duurt poepen echt heel erg lang bij mannen, vanwege dat harige perineum. Maar goed, uiteindelijk was man dan eindelijk opgezouten en kon ik eens heerlijk met mijn vibrator tekeer gaan.