ervaring met sexdating?

20-01-2009 22:36 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, even een vraagje :-)



ik had hier op het forum al naar gezocht, maar kan niet echt iets

concreets vinden. Dus sorry anders...



ik date weleens via normale datingsites, maar vroeg me af of iemand ervaring heeft met sexdatingsites. En zo ja, werkt dat ook een beetje?



Of is hengelen in die visvijver hier handiger, of heb ik daar een verkeerde voorstelling van zaken van..? ;)



groetjes, van mars
Deze had je toch net en al eerder neergezet??
Alle reacties Link kopieren
Je bent wel hardnekkig, he?
Alle reacties Link kopieren
quote:IvyRosa schreef op 20 januari 2009 @ 22:37:

Deze had je toch net en al eerder neergezet??klopt alleen had ik een paar namen van websites neergezet, maar wist niet dat dat niet mocht..
Alle reacties Link kopieren
quote:Parnell schreef op 20 januari 2009 @ 22:40:

Je bent wel hardnekkig, he?



doortastend ;)



maar iemand ervaring daarmee..?
Alle reacties Link kopieren
Hij vraagt zich gewoon af of die vrouwkes waarmee die sexsites adverteren wel echt zijn dus komt ie ff hier peilen.

Bij de viva zitten de echte vrouwen tenslotte..



Nou man van mars……natuurlijk zitten wij geile loeders ook allemaal daar maar incognito dat snap je wel he..



Dus hop hop ….ga maar gauw weer hengelen op die sites.
Alle reacties Link kopieren
Zeg nou gewoon wat je wil manvanmars. En dat is hier iemand scoren voor een sexdate. Toch?? Trouwens oproepjes moeten op het prikbord.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik een vraag over sexdating heb, lijkt het me logisch dat ik ook wel een sexdate zoek, ja.



Mag op verschillende manieren.. Als die vijver zich daar toevallig voor leent is dat mooi meegenomen, maar vind het zeker ook interessant om hier te lezen en te posten :-)



Maar nog serieuze reacties? Iemand ervaring met sexdatingsites? Kan niet echt iets concreets vinden op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Voor alle duidelijkheid: je openingspost is inderdaad goed zoals hij nu is



Op viva is het niet toegestaan dates te scoren, ténzij je je in de vijver bevindt. Ook daar geldt: niet te expliciet.



Voor hengelen buiten de vijver krijg je gelijk een twee-weken-blokkade. Dus als dat niet je bedoeling is, zorg er dan voor dat dit topic écht over ervaringen met (sex)datingsites gaat!
Sexdatingsites, nou nee, daar doe ik niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sexdates gedaan...paar weken en het is simpel:



1 men slaan ene man danwel vrouw aan den haak.

2 men spreekt af op een neutrale plek

3 met leert elkander kennen en bouwt wat spanning op

4 bij wederwijds goedkeuren ga je naar huis en ga je van bil



Het is echt heel simpel.

het is echter wel een probleem een dame te krijgen als je er niet echt lekker uit ziet.

Oh ja...wij dames gaan voor foto's of een webcam...ik zie in elk geval graag wat ik in de kuip heb...daarna wil ik ook nog je piemelmaat weten, want voor kleiner dan een cm of 17-18 doe ik het niet. Misschien shallow, maar het is een sexdate en die moet wel van kwaliteit zijn
Alle reacties Link kopieren
Ok Angel5, dank je wel.



Was niet mijn bedoeling buiten de vijver te hengelen, was ook wel benieuwd hoe dat gaat in die vijver, als onderdeel van de vraag. Maar aangezien dat niet te expliciet moet, zal ik me beperken tot de sexdating sites.



Dusssssssss, iemand nog ervaring met sexdating sites..?
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet gewoon naar de hoeren \//



Vrek!
Alle reacties Link kopieren
quote:Odesa schreef op 20 januari 2009 @ 23:10:

het is echter wel een probleem een dame te krijgen als je er niet echt lekker uit ziet.

Oh ja...wij dames gaan voor foto's of een webcam...ik zie in elk geval graag wat ik in de kuip heb...daarna wil ik ook nog je piemelmaat weten, want voor kleiner dan een cm of 17-18 doe ik het niet. Misschien shallow, maar het is een sexdate en die moet wel van kwaliteit zijn

Ok interessant



Via de normale datingsites krijg ik wel genoeg reacties, dus dan misschien ook wel op een sexdating site, alleen lijkt me dat er veel minder dames aanwezig zijn, dus automatisch minder reacties.



Van die foto of cam vind ik erg logisch, je wil toch beetje weten hoe iemand er uit ziet en ook wel of je een bepaalde klik verwacht. Dat vroeg ik me dus een beetje af hoe dat in die vijver gaat, dan heb je geen foto;s enzo.. Nou ja, misschien werkt dat ook anders.



Kijk je naast piemelmaat nog ook naar andere dingen of gaat het je verder niet heel erg om uiterlijk, of juist wel?



Ik ga maar niet vragen hoe strak een dame is, vind ik beetje onbeleefd. Als vrouw word je natuurlijk ook overspoeld met reacties, dus snap het ergens ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met sexdatingsites. Wel hier gereageerd op iemand die op het topic minnaar zijn verhaal deed: en voila een sexdate. En hij is nu mijn sv...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alina08 schreef op 20 januari 2009 @ 23:19:

Geen ervaring met sexdatingsites. Wel hier gereageerd op iemand die op het topic minnaar zijn verhaal deed: en voila een sexdate. En hij is nu mijn sv...sv, nog beter ;) maar dat snap ik dus niet helemaal, aangezien je hier toch niet echt foto;s kan zien enzo. Ja sorry, ben nieuw
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hier het eerste contact leggen. Dan ga je met elkaar mailen of chatten. Als het dan klikt kun je foto's uitwisselen. Hebben wij niet gedaan, hebben zo afgesproken om te zien of er irl ook een klik was, en die bleek er te zijn. En hebben nu een sv relatie. Dus je kunt hier maar zo iemand tegenkomen.... Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe strak een dame is? Daar bestaan toch geen maattabellen voor of wel?



Geen foto van je pik sturen meteen. Ik zou daar gigantisch op afknappen.



Ik heb enkel betaalde seksdates (zij betalen mij dus). Waar ik op zou letten: gespierd, gebruind, lang, grote dikke pik.



Sja, lekker oppervlakkig, maar een seksdate is ook oppervlakking en gaat qua diepgang zo'n 17 a 18 cm.
Alle reacties Link kopieren
Ik let ook wel een beetje op opleiding. Er moet ook een gesprek mogelijk zijn. Mannen die spellingsfouten maken vallen al af. En dan bedoel ik zware fouten....zoals ik wordt...of me moeder...



En bruin, gespierd maakt me allemaal niks uit....

Alleen die piemel...dat mag geen beneden gemiddeld zijn...

Oh ja...ook geen gebonden man met kinderen...maar dat is meer een soort valse moraal die ik heb



Lichamelijke dingen zijn zo persoonlijk. Er zijn zat mannen op sexdatingsites die alleen dikke vrouwen willen...of alleen gaan voor vrouwen met minder tiet.....dat is veel te subjectief om je tips op te geven. Er zijn trouwens ook zat vrouwen die helemaal niet voor een ponypiemel gaan...die dat pijn doet (heeft weinig met wel of niet strak zijn te maken).
Alle reacties Link kopieren
@Odesa: mee eens. Fysieke diepgang kan m.i. niet plaatsvinden zonder mentale diepgang. Een goed gesprek dan wel behoorlijke communicatieskills zijn daarbij onontbeerlijk. En spelfouten zijn inderdaad afknappers. Dat zegt -hoe zeer en hoe vaak dat ook wordt tegengesproken- toch wel iets over degene waarmee je van plan bent om af te spreken. In tegenstelling tot jou heb ik dan weer geen moeite met getrouwde/samenwonende vrouwen met kinderen. Van een valse moraal heb ik dan ook geen last. En verder...absolute musts zijn een recente foto of -nog liever- bewegende beelden voor de webcam. Ik wil niet worden teleurgesteld en de dame waar ik mee afspreek wil dat natuurlijk ook niet. Dan is een wederzijdse virtuele kennismaking m.b.v. de cam natuurlijk een prima uitkomst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Odesa schreef op 21 januari 2009 @ 00:51:

Ik let ook wel een beetje op opleiding. Er moet ook een gesprek mogelijk zijn. Mannen die spellingsfouten maken vallen al af. En dan bedoel ik zware fouten....zoals ik wordt...of me moeder...

Ik ben natuurlijk geen vrouw, maar vallen mannen die het op sexdatingsites over hun moeder hebben sowieso niet af....?
Alle reacties Link kopieren
quote:MeneerDeRaaf schreef op 21 januari 2009 @ 12:34:

[...]



Ik ben natuurlijk geen vrouw, maar vallen mannen die het op sexdatingsites over hun moeder hebben sowieso niet af....?Wat mij betreft wel, maar ook als ze het over me pik hebben
Alle reacties Link kopieren
geldt ook voor me poes
Alle reacties Link kopieren
ONtopic graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi.... gebruik zelf nooit datingsites. Wel geprobeerd, maar allemaal erg hijgerig die mannen daar. Ga zelf dus gewoon in het weekend de kroeg in of andere leuke tent. Kun je op je gemak wat lekkers uitzoeken. Op een gegeven moment pik je ze er zo uit en gaat het vrijwel altijd goed!!! Heb zo heel wat (in mijn geval donkere jongens) kunnen scoren hoor !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven