Ervaring op aan het doen met prostituee

02-11-2014 20:38 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik als 31 jarige man nog maar weinig sekservaring heb en mijn geduld min of meer op was (ik ben erg behoeftig) ben ik een poosje geleden naar een prostituee gegaan. Gewoon om meer ervaring op te doen.



Omdat het zo waanzinnig was met haar ben ik snel daarna meermalen bij d'r (in de leer;)) geweest...

Al snel wisten we heel veel van elkaar omdat we prettig en lang bleven praten en ze is lief, bloedmooi, geïnteresseerd, weet dus van mijn 'ervaring' en andere 'problemen'.

Na een paar keer vertelde ik dat ik haar bijzonder vind waarop zij vroeg om op date te gaan. Dat hebben we inmiddels 4 x gedaan. We praten echt een eind weg en ze heeft nog niet gevraagd om materiële dingen. Ze is ook te oprecht om te veronderstellen dat ze hierop uit is. Daar twijfel ik niet aan.



Maar afijn, nu is een vriend van mij komend weekend jarig, dat vertelde ik, waarop zij aangaf dat een vriendin van haar ook jarig is. Ze vroeg of ik met haar mee wilde gaan om dan daarna samen naar mijn vriend te gaan.

Ik heb gezegd dat ik graag met haar meega maar dat ik nog even na moet denken over het bezoek aan mijn vrienden. Dit klinkt heel lullig maar mijn vrienden/vriendinnen zijn, helaas, nogal wars zijn van prostituees.

Vond dit dus ook heel lullig over komen en ze vond het heel jammer maar wel begrijpelijk. Ik heb gezegd dat ik er spoedig op terugkom.



Ik heb mijn vrienden, van alles, ook nog niets verteld en twijfel nu of ik het moet doorzetten. Ik wil haar heel graag blijven zien, maar dan dus niet alleen tijdens haar werk. Maar uiteraard wil ik dat ze dan ook geaccepteerd kan worden door mijn omgeving.



De dames die na mijn 1ste alinea al walgend zijn afgehaakt hoef ik niks meer te vragen maar voor de rest van jullie:



Hoe zouden jullie reageren als een vriend/bekende met een prostituee 'aan komt zetten'? En is het misschien een idee, wat zij zelf voorstelde, om over haar werk te liegen? Ze is al op zoek naar ander werk...



Thanks dames.
Ik zou het niet gelijk vertellen. Ik denk dat je vreemde reacties zult krijgen waar je niet op zit te wachten. Ik zou er denk ik voor kiezen om er inderdaad over te liegen of de waarheid een beetje geweld aan te doen. Heeft ze een studie gedaan waarin ze nu werk zoekt? Of heeft ze ander werk gedaan waar je iets over kunt verzinnen?



Ik denk bovendien dat je de keuze om het wel/niet vertellen vooral aan haar moet overlaten. Zij zal erop aangekeken worden (jij ook, maar in mindere mate), en als zij nu al bedenkt dat ze er liever over liegt, zou ik dat respecteren.
Je hoeft toch niet te melden dat ze prostituee is?



Ik zou wel naar haar motieven vragen. Waarom wil ze met je daten? Ziet zij het als klantenbinding?
Persoonlijk zou het me niets uitmaken wat voor beroep iemand heeft. Mij gaat het erom of ze geen misbruik zou maken van een vriend van mij. Wat haar oprechte bedoelingen zijn met jou. Daarom zou ik mij afwachtend opstellen naar haar tot ik het idee zou hebben dat ze het met je meent.
Huh? En nog geen week geleden had je hier een OP over een vrouw met wie je aan het daten was... En toen was je nog bang dat ze je te onervaren zou vinden...
Alle reacties Link kopieren
Mij is geleerd om bepaalde zaken voor mij te houden in gezelschap dus ik zou niet gaan staan giechelen of met mijn ogen rollen. Maar aangezien zij helemaal niets weten, waarom zou het niet kunnen? Of zijn die vrienden echt van die hele degelijke jasje-dasje types en lijkt jouw date zo uit Pretty Woman (1e deel dan) te zijn weggelopen?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom zou je dat in hemelsnaam moeten vertellen dan?



Je kunt toch gewoon vertellen dat je haar tijdens haar werk achter de bar in een kroeg bent tegen gekomen?



Zij zal vast ook wel gewend zijn om af en toe een smoes op te hangen. Prostitutie is nou eenmaal niet zo geaccepteerd overal.
quote:Rasa schreef op 02 november 2014 @ 20:44:

Huh? En nog geen week geleden had je hier een OP over een vrouw met wie je aan het daten was... En toen was je nog bang dat ze je te onervaren zou vinden...Scherp Rasa.
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad, pas een beetje op.
Betaal je haar nog voor seks?
eens een hoer, altijd een hoer.

dat is waar je mee te maken gaat krijgen als mensen weten wat haar professie was. houd er rekening mee dat je wellicht ook wel eens oog in oog komt te staan met ouwe klanten van haar. met andere woorden: ze kan haar verleden verzwijgen maar er zullen altijd mensen zijn die ervan af weten.



en het is zoals het is: een hoer is enerzijds walgelijk maar anderzijds smullen mensen er ook van.



als je een relatie met haar aan gaat, zul je sterk in je schoenen moeten staan. een hoop mensen zullen het niet zeggen maar eigenlijk hebben ze hun vooroordeel al klaar. eens een hoer altijd een hoer, ze zal wel hoerenstreken hebben. dat soort dingen.



ik persoonlijk zou niets zeggen. vanwege bovenstaande. ik zou het allemaal lekker vaag houden en aansturen op werkzaam in de PR- of zoiets - mits daarom gevraagd wordt, anders zou ik helemaal niets zeggen.



en nog iets. je weet wat voor vlees je in de kuip hebt nu. mocht het tussen jullie tot een relatie komen, noem haar dan nooit hoer als je een keertje ruzie hebt. en nog beter, behandel haar nooit als een hoer.



heel veel succes
Alle reacties Link kopieren
Een vreemd verhaal, want ik zou het vreemd vinden dat een prostituee een relatie aangaat met een klant. Dat is zeer zeldzaam. Tenzij het dinnerdates zijn waar je grote bakken mwt geld betaalt.



Ik ken maar één voorbeeld van een prostituee die een relatie met een klant aanging.
World of Warcraft: Legion
Dit schreef je onder meer in je topic van nog geen week geleden:quote:Zij is een stuk ouder met 41. Maar het klikt gewoon, net als bij de eerste vrouw waarmee ik ging.

We hebben het nog niet gehad over ons seksleven maar ik schat zo in dat zij toch een boel meer ervaring heeft...@Stora, loepen is een tweede natuur geworden bij dit soort topics
Waarom zouden ze dat überhaupt moeten weten? Of stelt ze zich standaard voor als: 'Hoi, ik ben *naam* en ben prostituee'?
quote:Dystania schreef op 02 november 2014 @ 20:50:

Waarom zouden ze dat überhaupt moeten weten? Of stelt ze zich standaard voor als: 'Hoi, ik ben *naam* en ben prostituee'?Nou ja, het zit natuurlijk wel in het standaardpraatje op een verjaardag waar onbekenden zijn.
quote:hans66 schreef op 02 november 2014 @ 20:49:





Ik ken maar één voorbeeld van een prostituee die een relatie met een klant aanging.Pretty woman?
Alle reacties Link kopieren
Of heeft ze soms alleen haar "bedrijfskleding", zodat je het gelijk kunt zien?
Alle reacties Link kopieren
Kom jij met je nieuwe vriendin pronken op een feestje, blijkt ze de halve kamer gehad te hebben. Awkward



Maareh, ik denk dat dit een sprookjesverhaal is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het je vrienden vertellen?

Vraag het anders aan de vrouw zelf. Als zij erg gesloten is over haar beroep is het voor haar wellicht fijner als jij dat ook bent.
I've got nothing to do today but smile.
En een maand eerder was je nog met dit meisje in de weer:

http://forum.viva.nl/foru ... dame/list_messages/243274
quote:Rasa schreef op 02 november 2014 @ 20:59:

En een maand eerder was je nog met dit meisje in de weer:

http://forum.viva.nl/foru ... dame/list_messages/243274Jee Rasa, jij bent goehoed. Sherlock eat your heart out.
Betaal je haar om mee te gaan?



Zodat je ook eens met een vriendin aan kunt komen zetten?



En nu heb je zorgen dat je vrienden doorkrijgen dat ze ingehuurd is?



Vreemd verhaal...
Alle reacties Link kopieren
@Rasa: Voor alle duidelijkheid, dat wordt, naar mijn gevoel, dus niks en yes... shame on me.... Dat heeft elkaar gekruisd!



Alleen vind ik de seks die ik met de prostituee heb gehad niet optellen bij mijn ervaring. Zelf heb ik nl. niks met tong en handen bij haar gedaan, daar waar nog juist de onervarenheid ligt...



@Hans: Ik heb idd al veel verhalen op internet gelezen over relaties met prostituees die slecht zijn afgelopen.

Alleen zelf voel ik wel die oprechtheid. Dat maakt het lastig om te kiezen.
Nogmaals, heb je seks met haar zonder te betalen?
Als je haar nu bv tijdens het stappen had leren kennen en ze bleek achteraf een prostituee te zijn Uhm ok, who am i to judge maar dit verhaal.. Ik weet niet hoor. Wat anderen ook al vragen, betaal je haar nog steeds? Ik zou als je een vriend van me zou zijn nogal vraagtekens bij deze relatie hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven