Ervaring op aan het doen met prostituee

02-11-2014 20:38 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik als 31 jarige man nog maar weinig sekservaring heb en mijn geduld min of meer op was (ik ben erg behoeftig) ben ik een poosje geleden naar een prostituee gegaan. Gewoon om meer ervaring op te doen.



Omdat het zo waanzinnig was met haar ben ik snel daarna meermalen bij d'r (in de leer;)) geweest...

Al snel wisten we heel veel van elkaar omdat we prettig en lang bleven praten en ze is lief, bloedmooi, geïnteresseerd, weet dus van mijn 'ervaring' en andere 'problemen'.

Na een paar keer vertelde ik dat ik haar bijzonder vind waarop zij vroeg om op date te gaan. Dat hebben we inmiddels 4 x gedaan. We praten echt een eind weg en ze heeft nog niet gevraagd om materiële dingen. Ze is ook te oprecht om te veronderstellen dat ze hierop uit is. Daar twijfel ik niet aan.



Maar afijn, nu is een vriend van mij komend weekend jarig, dat vertelde ik, waarop zij aangaf dat een vriendin van haar ook jarig is. Ze vroeg of ik met haar mee wilde gaan om dan daarna samen naar mijn vriend te gaan.

Ik heb gezegd dat ik graag met haar meega maar dat ik nog even na moet denken over het bezoek aan mijn vrienden. Dit klinkt heel lullig maar mijn vrienden/vriendinnen zijn, helaas, nogal wars zijn van prostituees.

Vond dit dus ook heel lullig over komen en ze vond het heel jammer maar wel begrijpelijk. Ik heb gezegd dat ik er spoedig op terugkom.



Ik heb mijn vrienden, van alles, ook nog niets verteld en twijfel nu of ik het moet doorzetten. Ik wil haar heel graag blijven zien, maar dan dus niet alleen tijdens haar werk. Maar uiteraard wil ik dat ze dan ook geaccepteerd kan worden door mijn omgeving.



De dames die na mijn 1ste alinea al walgend zijn afgehaakt hoef ik niks meer te vragen maar voor de rest van jullie:



Hoe zouden jullie reageren als een vriend/bekende met een prostituee 'aan komt zetten'? En is het misschien een idee, wat zij zelf voorstelde, om over haar werk te liegen? Ze is al op zoek naar ander werk...



Thanks dames.
Dus als ik het goed begrijp, heb je de afgelopen maand:

... minstens 8 dates gehad met een meisje van 25, waarna zij vraagt naar je liefdesleven

... het aangelegd met een 41-jarige waarbij je je zorgen maakt of je wel genoeg ervaring hebt op seksgebied

... een aantal keren ervaring opgedaan bij een prostituee en daarna nog 4 dates met haar gehad



You are on a roll, TO!
Wat zijn haar intenties?



Weten je vrienden dat je een prostituee bezoekt/aan het daten bent?
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij je beurs moet trekken heeft het geen enkele zin haar voor te stellen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou ze nu opeens op zoek moeten naar ander werk? Schaam jij je voor haar beroep? Of was ze sowieso van plan om van baan te veranderen?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe heb ik alle 'ritten' betaald (en dat zijn er 5 geweest, als ik het goed heb). Ik ben ook nog niet privé met haar naar bed geweest.



Het punt is, ik heb haar niet voor de eerste keer 'ontmoet' met het idee een relatie op te bouwen. Dat maakt de seks voor mij ook gemakkelijker, soepeler en veel onzekerder. Bij haar wist ik zeker dat ze niet per definitie ervaring wenste ;)

Dat ik weinig ervaring heb stoort mij alleen bij dates waarmee ik dus nog geen seks heb gehad.... Ik ben dus onzeker aangelegd.



Nu is de seks eerst gekomen en dat haalt een bepaalde schroom weg. Hoewel ik haar dus nog steeds niet heb gevingerd of gebeft. Maar eerlijk gezegd zegt mijn gevoel dat dat er wel aan te komen bij de volgende keer dat ik seks met haar heb. En nu ik me heel zeker en op m'n gemak bij haar voel, kan ik niet wachten om dit dus bij haar te doen!



Misschien de wereld op z'n kop zo maar voor mij voelt het heel prettig. De seks is dus nog niet bepaald spetterend voor beide geweest ;) maar ze geeft me het gevoel dat dat wel goed komt.
Alle reacties Link kopieren
TMI.....





je betaalt dus is het gewoon een prostituee. Waarom voorstellen aan mensen?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb haar geappt dat we gaan vertellen dat ze bij een uitzendbureau werkt. Daar waar ze nu naar solliciteert. Ze heeft overigens de ambitie om modeontwerp te gaan doen voor zichzelf, maar voor dat van de grond is...



Eigenlijk hoeft dat liegen van mij helemaal niet, ik schaam me er absoluut niet voor, ben daar heel makkelijk in. Vroeger ook al eens ooit naar een prostituee geweest, daar weten vrienden van.

Maar voor haar ligt het kennelijk moeilijker.
Uit je OP:



Na een paar keer vertelde ik dat ik haar bijzonder vindt waarop zij vroeg om op date te gaan. Dat hebben we inmiddels 4 x gedaan. We praten echt een eind weg en ze heeft nog niet gevraagd om materiële dingen.



Dat klopt dus niet. Ik snap in godesnaam niet waarom ze mee zou willen naar de verjaardag van die vriend van je. En hoe is het nu met de 25-jarige en de 41-jarige? Je vertelt nogal warrige verhalen hier...
Alle reacties Link kopieren
@Saaaar81: Omdat zij mij zal voorstellen aan haar bekenden en blijkbaar graag ook mijn vrienden wil ontmoeten...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het behoorlijk verdacht vinden dat zij JOU op date vraagt en vervolgens aangeeft met haar baan te willen stoppen. Dat klinkt alsof ze jou gebruikt om uit het wereldje te komen. Wat mij ook doet denken dat ze er niet vrijwillig in zit. Is ze buitenlandse? Weet je of ze verblijfspapieren heeft?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
@Rasa (citeren lukt niet meer???): Wat klopt er niet?



25-jarige, dat was 'm niet. Zij zag het niet op iets uitdraaien. Vandaar dat ik telkens het initiatief moest nemen.



41 jarige: Dat gevoel heb ik nu ook bij haar.
OK, het blijft mij te vaag en te warrig allemaal...

Ik haak af...
Ik ben wel benieuwd wat je antwoorden zijn op de vragen van Dubiootje, TO.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben aan het 'rollen' geweest



Dubiootje: Voor mij komt ze heel oprecht over. Ze is half Pools/half Russisch en werkt in principe vrijwillig, om haar familie te steunen.



Ze is, uiteraard, niet happy dat het zo moet, (ze is ook nog erg jong (20) vandaar dat ze zsm een andere baan wil.



Ze is daarbij overigens totaal niet afhankelijk van mij. Dat zou igg geen reden kunnen zijn om met me af te spreken.



Ik zie wel wat het gaat worden! Ik zal haar toch snel nog wat beter leren kennen en ik blijf gewoon op mijn hoede.



Vind het zelf ergens ook nog wel ongemakkelijk, om eerlijk te zijn, maar ik heb gevoelens voor haar...
Hoe vind je het dan dat ze nog met jan en alleman seks heeft als jullie een relatie hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ze houdt je gewoon aan het lijntje.

En buiten dat, de vrijwilligheid in de soort beroepen is meer dan eens fragwurtig.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ze vindt het verschrikkelijk, maar doet het wel vrijwillig. Sure.
Alle reacties Link kopieren
Dat dus....
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Zolang ze uitkijkt naar ander werk vind ik dat totaal geen probleem. You gotta do what you gotta do



Ben iig niet bezitterig/jaloers. Of ik het leuk vind? Nee.



Maar ik zie haar erg graag en zolang ze zich voor blijft doen zoals ze echt is, kan ik er makkelijk mee leven! Wie ben ik om haar dat te verbieden?? Het is toch ook nog 'pril' allemaal he... Maar mocht het echt op een relatie uitdraaien: Weet eigenlijk niet in hoeverre ik dat erg zou vinden, daarvoor is het echt te vroeg omdat te 'voelen'. Maar aangezien ik totaal niet jaloers ben...



Maar eerlijk: Het zou wel prettig zijn als ik nu echt zeker wist dat ze serieus ander werk zoekt. Die indruk heb ik overigens wel.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaan alle alarmbellen rinkelen...half pools/hals russisch, 20, "maar ze doet het wel vrijwillig om haar familie te steunen"denk even na TO, hoe zij nou dit beroep is ingerold?



Het zou prachtig zijn als het echte liefde is, maar het kán ook heel goed zijn dat zij denkt - ik vind zo een man die mij kan onderhouden en waardoor ik in NL kan blijven....en de vraag is of jij dat ook wilt.
Heb je verteld dat je veel geld hebt? Half Pools half Russisch, het initiatief tot een relatie komt van haar kant, je betaald haar nog wel voor seks...

Ze wil de mode in, maar voordat dit van de grond is... dus daar gaat tijd overheen. En wat doet ze dan tot die tijd.



Mijn alarmbellen gaan af. Ze zit straks zonder geld in jouw huis op jouw geld te teren. Denk er om!
Alle reacties Link kopieren
Ben daarom nog steeds ook wel voorzichtig. Op dit moment ben ik werkloos, dat weet ze. En ze weet dat ik daardoor op dit moment ook niet heel 'breed' ben. Pratend over de andere problemen... Dus voor veel poen... Next! ;)



Zij is over alles ook heel open en lief. Ze verteld heel overtuigend dat ze op eigen houtje in NL is geraakt maar daar is natuurlijk niet alle zekerheid aan gegeven. Als ik daar op doorvraag zie ik toch wel vertwijfeling. Of is dat een illusie? Maar eerlijk gezegd maakt me dat niet zoveel uit, zolang ze maar eigenhandig er ook weer uit kan!



Dat ze via mij in NL kan blijven, daar zit wat in!! Dat maalt ook wel door m'n hoofd.



Maar de dates met haar, in de stad, waren heel leuk en romantisch! En ik heb daar maar weinig hoeven te betalen Kortingsbonnen he ;)



Maar voorzichtigheid geboden, ik weet het, ik ga 't wel zien!
Ik zou ermee stoppen. Je bent een reuze goede kandidaat voor haar om hier te mogen blijven. Zielig verhaaltje, hoe weet je of zij de waarheid spreekt? Beetje pruillipje, tranen in de ogen en hoppá, binnen!



Ik vind je naief. Stel een goede vriend op de hoogte hiervan, die je kan vertellen of het echt is omdat liefde blind maakt en jij nu een goed stel ogen nodig hebt en je verstand erbij moet houden.
Klinkt echt als een droom relatie maar jouw leven .. Maar even een vraag die niets met t topic te maken heeft. Ga je echt terwijl je betaalde sex hebt haar beffen? Ik heb echt verder niets tegen prostituees maar ik zou echt van t idee gruwelen dat er een half uur geleden een vreemde kerel overheen is geweest en dan moet je daar met je snufferd inzitten. ( ja ze zal best douchen etc maar toch..)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk echt dat je een balk voor je ogen hebt. Je hebt het over dates, maar jij hebt ervoor betaald. Je hebt dus betaald voor een dienst.

En de vraag is dan hoe gelijkwaardig die dates dan zijn geweest?



Ik zou Doreia's advies opvolgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven