Ervaring pearly penile papules

26-01-2015 17:23 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 25 jaar, ruim 2 meter lang, penisgrootte is bijna 17 cm. Hier ben ik tevreden over, alleen heb ik van die witte bultjes op mijn eikelrand, genaamd pearly penile papules (foto http://nl.wikipedia.org/wiki/Parelketting_(aandoening)). Dit maakt mij toch onzeker voor, tijdens en na seks. Ervaring is goed tot nu toe, weet dat het voorkomt bij 1 op de 5 mannen en dat het medisch gezien geen kwaad kan, maar de onzekerheid blijft. Hoe kijken jullie (vrouwen) hier tegenaan? Wat is jullie ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Laat de dokter er eens tegenaan kijken als het je zo onzeker maakt, hij/zij heeft er verstand van.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft jouw penislengte daarmee te maken vraag ik me af?

Ik zeg, een centimetertje eraf aan de bovenkant, ben je meteen van die witte dingetjes af!
...
Ik kijk helemaal niet tegen jouw piemel aan.



Doe es een foto?
Ik neem aan dat een arts heeft bevestigd dat t niet toch per ongeluk wratjes zijn? In that case: Leg uit aan je bedpartner wat t is, en dat t geen kwaad kan. Leg er desnoods wat plaatjes van google naast om haar/hem t verschil te laten zien.



Ik zou er geen big deal van maken PPP's zijn completely harmless!
Alle reacties Link kopieren
quote:z-u-s schreef op 26 januari 2015 @ 17:36:

Ik neem aan dat een arts heeft bevestigd dat t niet toch per ongeluk wratjes zijn? In that case: Leg uit aan je bedpartner wat t is, en dat t geen kwaad kan. Leg er desnoods wat plaatjes van google naast om haar/hem t verschil te laten zien.



Ik zou er geen big deal van maken PPP's zijn completely harmless!Heet jij Mickey?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je had het laatst in dat doktersprogramma, genante lijven of dit is mijn lijf. Ik vond het nou niet wereldschokkend.
Ik heb ze ook, TO. Ik weet nog heel goed dat ik me er in mijn pubertijd kapot voor schaamde, omdat ik dacht dat ik een SOA had o.i.d. (zelfs zonder ooit geneukt te hebben).



Inmiddels weet ik al heel lang dat het niets raars is en ik heb van zo'n 25 sekspartners nog nooit ook maar één woord erover gehoord.
Geen ervaring, hoe ik ertegenaan kijk?

Misschien zou ik er eerst van opkijken, maar puur omdat ik tot dit topic nooit heb geweten van zulke bultjes.

Maar als je het vervolgens zou uitleggen dat het geen kwaad kan zou het me echt geen bal uitmaken.

Nothing to worry about

Enneh, je hebt er altijd van die zeikerds bij. Maar normaal-denkende mensen zou dit echt niets uitmaken lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Het zou mij niet afschrikken. Ik heb het een keer gezien bij het programma genante lijven,dus ik weet dat het geen soa is. Lijkt mij alleen wel wat vreemd bij het pijpen.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 26 januari 2015 @ 17:29:

Ik kijk helemaal niet tegen jouw piemel aan.



Doe es een foto?Zie bovenstaand een link!
Alle reacties Link kopieren
quote:z-u-s schreef op 26 januari 2015 @ 17:36:

Ik neem aan dat een arts heeft bevestigd dat t niet toch per ongeluk wratjes zijn? In that case: Leg uit aan je bedpartner wat t is, en dat t geen kwaad kan. Leg er desnoods wat plaatjes van google naast om haar/hem t verschil te laten zien.



Ik zou er geen big deal van maken PPP's zijn completely harmless!quote:pommiaan schreef op 26 januari 2015 @ 18:45:

Geen ervaring, hoe ik ertegenaan kijk?

Misschien zou ik er eerst van opkijken, maar puur omdat ik tot dit topic nooit heb geweten van zulke bultjes.

Maar als je het vervolgens zou uitleggen dat het geen kwaad kan zou het me echt geen bal uitmaken.

Nothing to worry about

Enneh, je hebt er altijd van die zeikerds bij. Maar normaal-denkende mensen zou dit echt niets uitmaken lijkt me.Is dit een soort van new fashion orso, om half englies en half nederlands te replyen?
quote:himalaya schreef op 26 januari 2015 @ 17:46:

[...]





Heet jij Mickey?Eh nee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 januari 2015 @ 17:27:

Wat heeft jouw penislengte daarmee te maken vraag ik me af?

Ik zeg, een centimetertje eraf aan de bovenkant, ben je meteen van die witte dingetjes af!Geef aan dat ik daar tevreden over ben, maar dat ppp mij in de weg zit.
Ik had er (tot nu toe) nog nooit van gehoord. Als je mij als ONS zou treffen zou ik er wel van schrikken ja.
Ik heb het nog nooit in het echt aangetroffen bij mijn bedpartners en ondanks dat ik weet day het onschuldig is, vind ik het er wel een beetje onsmakelijk uitzien. Maar, als ik verliefd zou zijn en een man heeft dat, echt geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 27 januari 2015 @ 12:51:

[...]





[...]





Is dit een soort van new fashion orso, om half englies en half nederlands te replyen?How come you there now by?
quote:kerol schreef op 27 januari 2015 @ 12:51:

[...]





[...]





Is dit een soort van new fashion orso, om half englies en half nederlands te replyen?



Haha is dat raar dan, 1 zinnetje engels?

Geen idee, bij mij flapt(typt) het er gewoon zo uit af en toe.
Dubbel.
Alle reacties Link kopieren
heey,



Je kan bij de huisarts een vloeistof krijgen en dat kan erop smeren na ongeveer 2-4weken is het weg.

Maar kans is wel groot dat het terug komt .
Mijn persoonlijke mening? Je bent te onzeker.





En nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 26 januari 2015 @ 18:41:

Ik heb ze ook, TO. Ik weet nog heel goed dat ik me er in mijn pubertijd kapot voor schaamde, omdat ik dacht dat ik een SOA had o.i.d. (zelfs zonder ooit geneukt te hebben).



Inmiddels weet ik al heel lang dat het niets raars is en ik heb van zo'n 25 sekspartners nog nooit ook maar één woord erover gehoord.holy shit.. 25 sekspartners, verveel je je?!
Alle reacties Link kopieren
Mijn twee langste relaties waren toevallig met mannen die allebei last hadden van het kwaaltje, 'parelketting' heet t geloof ik in de Nederlandse volksmond.



Ik vond het niet zo erg, t was geen dealbreaker ofzo. Dat gezegd hebbende; die tweede had het best wel erg. De eerste had 1 kringetje en daar stoorde ik me niet aan, maar die tweede had echt rij na rij na rij van die opgestapelde witte puntjes op zijn eikel. En omdat ik soms vond dat het er een best wel turn-off/onsmakelijk uit zag pijpte ik hem echt minder. Als ik hem al pijpte deed ik dat vooral in de douche en dan hield ik het liefst zijn voorhuid over zijn eikelrand als ik hem in m'n mond had en dat combineerde ik met handwerk. Omdat het meisje voor mij hem überhaupt niet pijpte was hij hartstikke tevreden. En we hadden veel seks, dat wel, maar ik vond pijpen bij hem niet echt geweldig. De jongen daarvoor pijpte ik juist vaak, maar die had ook echt een betere persoonlijke hygiëne, dus dat was altijd onbelemmerd zuigen aan een prachtige schone reukvrije penis. Mmmm.



Die tweede vertelde ook dat hij als maagd naar de huisarts ging omdat hij dacht dat hij een SOA te pakken had. Die legde hem uit dat het normaal was en dat er ook nog wel wat aan te doen was, maar dat had hij toen niet gedaan. Ik heb toen mijn schouders opgehaald alsof het me niets uitmaakte, want ik wilde hem echt geen pijn doen of onzeker maken.



Maar eerlijk? Toen het uit ging was zijn hevige parelketting wel eentje voor het lijstje met voordelen-dat-het-uit-is.



Bij mij zou je je kansen op een uitgebreide pijpbeurt behoorlijk vergroten door iets te laten doen aan je parelketting, als het echt erg is. Maar nogmaals, het is echt geen dealbreaker en ik zou er ook niet minder seks om hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:idddd schreef op 28 januari 2015 @ 23:25:

heey,



Je kan bij de huisarts een vloeistof krijgen en dat kan erop smeren na ongeveer 2-4weken is het weg.

Maar kans is wel groot dat het terug komt .Kan ik mij haast niet voorstellen, maar vertel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven