Etiquette in de sauna

25-01-2015 22:54 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de serieuze antwoorden.

Voor de overigen: oordeel niet te snel.
weest eerlijk en oprecht.
Dus ALS je besneden bent mag je sowieso niet in de sauna
Alle reacties Link kopieren
Nou ga ik persoonlijk niet naar de sauna om piemels te bekijken.

Dus denk zo maar dat er meer mensen om een andere reden naar de sauna gaan.

Denk ik maar hoor. Misschien komt iedereen juist wel om piemels te kijken. Kan ook.
Denk idd niet dat mensen daar echt naar gaan zitten kijken.

En daarbij ziet dat er gewoon normaal uit toch? Ik zou het echt niet raar vinden. Zullen vast ook wel eens mannen komen die besneden zijn.

Nothing to worry about
Een sauna topic op de sekspijler is al fout.

Aan je piem frotten in het zicht is nog veel fouter. Laat hangen die wurm en als je de drang hebt iets recht te trekken doe je dat in de wc.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig vind je het gênant om aan je voorhuid te trekken. Zolang je dat niet doet, zou ik er niks van vinden.

Ik kom niet in de sauna om piemels te kijken, dus het zou mij ook echt niet opvallen!
Alle reacties Link kopieren
Je plaatst een non-sex onderwerp: sauna, onder sex. Voor jou is het dus sexueel beladen. Voor de meesten is dat niet zo.

Het is niet sexy, het is onbelangrijk. In de sauna zit ik niet naar piemels te kijken. Aan je piemel gaan frunniken zou ik niet doen, en plein public in je nakie in de sauna. Blijf eraf, doe het op de plee of bezoek een erotische sauna.
En dit staat op seks, omdat?
quote:

Wat vinden jullie? is een ontblote eikel in die situatie:

juist sexy?







Sauna en sexy horen niet bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 25 januari 2015 @ 23:02:

Een sauna topic op de sekspijler is al fout.

Aan je piem frotten in het zicht is nog veel fouter. Laat hangen die wurm en als je de drang hebt iets recht te trekken doe je dat in de wc.Er is geen ander topic waar deze vraag in past. Graag even serieus.
weest eerlijk en oprecht.
Geen idee. Ik kijk daar niet naar. Mocht een man een moeilijk gaan zitten wiebelen en graaien dan misschien wel trouwens. En als mij oog er anderzijds toch op valt dan denk ik: dat is een eikel zonder voorhuid.



Etiquette gaat volgens mij niet om de situatie is, maar om hoe je met een situatie omgaat. Er bestaat geen etiquette betreffende al dan niet ontblote eikels.
quote:joostmiljoen schreef op 25 januari 2015 @ 23:06:

[...]





Er is geen ander topic waar deze vraag in past. Graag even serieus.

Ik ben bloedserieus. Frotten NIET doen.

En wel hebben hier een "overig" pijler.
Dit is jouw onzekerheid Joost. Heeft niks te maken met de sauna.
quote:joostmiljoen schreef op 25 januari 2015 @ 23:06:

[...]





Er is geen ander topic waar deze vraag in past. Graag even serieus.Thuis, overig. Het past overal beter dan op Seks.
Wat is er sexy aan een ontblote eikel in een sauna?
Als er iemand aan zijn piemel friemelt in een sauna maak ik een melding bij een medewerker. Oprotten dan!
quote:yajes schreef op 25 januari 2015 @ 23:10:

Wat is er sexy aan een ontblote eikel in een sauna?Niks.
Done, not done of sexy zijn termen die niet in de sauna thuishoren ook. Mensen zijn daar gewoon naakt.
Als je een sauna-topic op de Seks-pijler zet, heb je weinig begrepen van sauna-etiquette.
quote:Bieb2.0 schreef op 25 januari 2015 @ 23:11:

[...]



Niks.Apart dat een vent denkt dat het sexy zou kunnen zijn..
Ik heb het antwoord al gevonden na een loepje; to is voornamelijk bezig met seks. Kan blijkbaar ook aan niets anders denken.
quote:yajes schreef op 25 januari 2015 @ 23:15:

Ik heb het antwoord al gevonden na een loepje; to is voornamelijk bezig met seks. Kan blijkbaar ook aan niets anders denken.Dan heb ik nog wel een sauna voor je TO: http://saunadiana.nl/. En blijf ver weg van sauna's die bekend staan als thermen e.d.
Alle reacties Link kopieren
quote:joostmiljoen schreef op 25 januari 2015 @ 23:06:

Er is geen ander topic waar deze vraag in past. Graag even serieus.



Nee, das waar.



Of misschien toch ? Bij LIJF en lijn ?
Niet geschoten is altijd mis
Sauna-etiquette:

- niets sexueels (voor sommige heren lastig schijnt)

- stilte in de sauna (voor sommige dames erg lastig)
Alle reacties Link kopieren
Sauna is niet seksueel, dus ik kijk daar echt niet naar. Ben zelf weleens met een besneden vriend naar de sauna geweest, volgens mij keek niemand daar ook expliciet naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven