Even voorstellen

16-09-2014 10:49 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ik ben Iris, 24 jaar en single. Sex is leuk om over te praten, dus ik ben benieuwd …..
liefde overwint alles
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd naar wat?
Alle reacties Link kopieren
Ben even aan het lezen op dit forum. Het gaat soms wel erg bot hoor. Kunnen we niet wat vriendelijker over sex praten?

Ik ben benieuwd wat hier allemaal te lezen en waar over te praten is. Maar tussen al die botte reacties voel ik me nog niet zo thuis. Zijn er nog vrouwen die wat minder bot zijn?
liefde overwint alles
Ik krijg zomaar het idee dat je niet Iris bent van 24 maar een Henk, Gerrit of Klaas van 43.
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 11:04:

Ben even aan het lezen op dit forum. Het gaat soms wel erg bot hoor. Kunnen we niet wat vriendelijker over sex praten?

Ik ben benieuwd wat hier allemaal te lezen en waar over te praten is. Maar tussen al die botte reacties voel ik me nog niet zo thuis. Zijn er nog vrouwen die wat minder bot zijn?Neuh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 11:04:

Ben even aan het lezen op dit forum. Het gaat soms wel erg bot hoor. Kunnen we niet wat vriendelijker over sex praten?

Ik ben benieuwd wat hier allemaal te lezen en waar over te praten is. Maar tussen al die botte reacties voel ik me nog niet zo thuis. Zijn er nog vrouwen die wat minder bot zijn?



Irisss!



Welkom! Ben zelf ook helemaal nieuw hier. Vandaag lid geworden, terwijl ik dit forum wel al langer kende.



En, o ja, ik ben zelf helemaal niet bot op het gebied van seks ^^. Ben zelf ook benieuwd hoe het er aan toe gaat op het seksuele gebied van dit forum, haha!



Groetjes
A smile a day keeps the doctor away
quote:marylynn schreef op 16 september 2014 @ 11:10:

[...]





Irisss!



Welkom! Ben zelf ook helemaal nieuw hier. Vandaag lid geworden, terwijl ik dit forum wel al langer kende.



En, o ja, ik ben zelf helemaal niet bot op het gebied van seks ^^. Ben zelf ook benieuwd hoe het er aan toe gaat op het seksuele gebied van die forum, haha!



Groetjes Ja, en met een beetje geluk wordt je Nederlands ook beter door al dat schrijven met hete oortjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 september 2014 @ 11:13:

[...]



Ja, en met een beetje geluk wordt je Nederlands ook beter door al dat schrijven met hete oortjes.O, lol, ''die forum''. Bedoel uiteraard ''dit forum''. Het was een typefout, geen spelfout. Mijn Nederlands is zeker niet optimaal, maar zo erg is het nou ook weer niet, haha.
A smile a day keeps the doctor away
Je weet dat dubbelnicken niet mag he? Voor het geval je niet weet wat dubbelnicken is, dat is met 2 accounts doen alsof je twee verschillende mensen bent.
quote:marylynn schreef op 16 september 2014 @ 11:20:

[...]





O, lol, ''die forum''. Bedoel uiteraard ''dit forum''. Het was een typefout, geen spelfout. Mijn Nederlands is zeker niet optimaal, maar zo erg is het nou ook weer niet, haha.Kijk, al iets geleerd vandaag, hiha
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 september 2014 @ 11:20:

Je weet dat dubbelnicken niet mag he? Voor het geval je niet weet wat dubbelnicken is, dat is met 2 accounts doen alsof je twee verschillende mensen bent.



Sorry hoor, maar waarom deze achterdochtigheid?



Ik snap heel goed dat dubbelnicken niet de bedoeling is. Lijkt me ook totaal niet interessant om 2 nicks op een forum te hebben.



Dus nee, dat heb ik niet.
A smile a day keeps the doctor away
Sex is zóóó 2013. Hier doen we aan seks ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 16 september 2014 @ 11:29:

Sex is zóóó 2013. Hier doen we aan seks ja!Dit ja, gewoon lekker op zn Nederlands ^^
A smile a day keeps the doctor away
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 september 2014 @ 11:20:

Je weet dat dubbelnicken niet mag he? Voor het geval je niet weet wat dubbelnicken is, dat is met 2 accounts doen alsof je twee verschillende mensen bent.



Ik begin je reactie inmiddels te begrijpen. Heb wat verder zitten lezen op het forum. En daar zie je zeker in het seksuele gedeelte toch wel af en toe wat nep accounts voorbij komen.



Triest
A smile a day keeps the doctor away
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 11:04:

Ben even aan het lezen op dit forum. Het gaat soms wel erg bot hoor. Kunnen we niet wat vriendelijker over sex praten?

Ik ben benieuwd wat hier allemaal te lezen en waar over te praten is. Maar tussen al die botte reacties voel ik me nog niet zo thuis. Zijn er nog vrouwen die wat minder bot zijn?Hai Irisje, welkom hier... Ik ben een lieve vrouw hoor, dus wees niet bang.. Wat wil je weten en je mag me ook toevoegen als je wilt.. Ik ben Sylvia
Alle reacties Link kopieren
Bot??? de Vivaforummers welnee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 september 2014 @ 11:05:

Ik krijg zomaar het idee dat je niet Iris bent van 24 maar een Henk, Gerrit of Klaas van 43.



Met alle respect netniet, maar ik heb even op jouw profiel gekeken en jij durft niet eens in je profiel op te nemen of je een man of een vrouw bent. Dus voordat je commentaar op anderen geeft en doet alsof je helderziende bent, kun je misschien beter eerst even je profiel compleet maken en je wat beleefder opstellen.



En laten we afspreken dat jij niet meer op mijn berichten reactie geeft, dan beloof ik je dat ik op geen enkel topic van jou zal reageren. Oke? Dan hebben we minder last van elkaar.
liefde overwint alles
Alle reacties Link kopieren
quote:marylynn schreef op 16 september 2014 @ 11:10:

[...]





Irisss!



Welkom! Ben zelf ook helemaal nieuw hier. Vandaag lid geworden, terwijl ik dit forum wel al langer kende.



En, o ja, ik ben zelf helemaal niet bot op het gebied van seks ^^. Ben zelf ook benieuwd hoe het er aan toe gaat op het seksuele gebied van dit forum, haha!



Groetjes Hi Marylyn, fijn dat er ook nog gewone spontane vrouwen zijn op dit forum. Ik zal al die botterikken wel verwijderen, krijgen we misschien nog een leuk forum hier!
liefde overwint alles
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 16 september 2014 @ 11:05:

Ik krijg zomaar het idee dat je niet Iris bent van 24 maar een Henk, Gerrit of Klaas van 43.Eugh wat ben jij dan man of vrouw ?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hier ook gewoon niet komen..
quote:StoraHuntur schreef op 16 september 2014 @ 11:29:

Sex is zóóó 2013. Hier doen we aan seks ja!
quote:charlottew88 schreef op 16 september 2014 @ 12:00:

Bot??? de Vivaforummers welnee.
Alle reacties Link kopieren
quote:sylvia124 schreef op 16 september 2014 @ 11:56:

[...]

Hai Irisje, welkom hier... Ik ben een lieve vrouw hoor, dus wees niet bang.. Wat wil je weten en je mag me ook toevoegen als je wilt.. Ik ben SylviaHi Sylvia, fijn dat je er bent! Zullen we dit forum als echte VIVA vrouwen weer eens nieuw leven inblazen? Ik heb je toegevoegd hoor
liefde overwint alles
Je wilt in dit topic communiceren over seks?
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:07:

[...]





Met alle respect netniet, maar ik heb even op jouw profiel gekeken en jij durft niet eens in je profiel op te nemen of je een man of een vrouw bent. Dus voordat je commentaar op anderen geeft en doet alsof je helderziende bent, kun je misschien beter eerst even je profiel compleet maken en je wat beleefder opstellen.



En laten we afspreken dat jij niet meer op mijn berichten reactie geeft, dan beloof ik je dat ik op geen enkel topic van jou zal reageren. Oke? Dan hebben we minder last van elkaar.Je bent te lief, en netniet is dat niet. Je leert vast snel bij. Succes op het forum en veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven