Even voorstellen

16-09-2014 10:49 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ik ben Iris, 24 jaar en single. Sex is leuk om over te praten, dus ik ben benieuwd …..
liefde overwint alles
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 16 september 2014 @ 11:29:

Sex is zóóó 2013. Hier doen we aan seks ja!Okee!
liefde overwint alles
Alle reacties Link kopieren
Ben je zo machtig dat jij forummers kan verwijderen? Goh.



Start een eigen forum.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:14:

[...]

Hij, irisje, dat gaan we zeker doen hoor!



Hi Sylvia, fijn dat je er bent! Zullen we dit forum als echte VIVA vrouwen weer eens nieuw leven inblazen? Ik heb je toegevoegd hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:sylvia124 schreef op 16 september 2014 @ 12:19:

[...]

Best leuk, mannen die zich voordoen als vrouwen en elkaar gaan opgeilen...
quote:Ik zal al die botterikken wel verwijderen, krijgen we misschien nog een leuk forum hier!



U is mod?



Klein advies; niet zo hoogvan de toren blazen als je nieuw bent, maak je geen vrienden mee.




Nog geen halve dag lid, je wil het forum veranderen, forummers die langere tijd aanwezig zijn en jou niet bevallen verwijderen, mensen vertellen dat ze niet op jouw posts mogen reageren én noemt jezelf een echte VIVA vrouw...



In 1 woord: kansloos!
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 16 september 2014 @ 12:20:

[...]



Best leuk, mannen die zich voordoen als vrouwen en elkaar gaan opgeilen...
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:14:

[...]

Hai Iris, wat wil je weten over seks? Ik ben je luisterend oor dus zeg maar wat je kwijt wilt. Mag ook privé hoor



Hi Sylvia, fijn dat je er bent! Zullen we dit forum als echte VIVA vrouwen weer eens nieuw leven inblazen? Ik heb je toegevoegd hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 16 september 2014 @ 12:20:

[...]

Hai, weet tegen wie je het hebt maar ik ben 100% vrouw hoor

Best leuk, mannen die zich voordoen als vrouwen en elkaar gaan opgeilen...
Welkom irisjevan90, doe lekker mee in het forum.
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:07:

[...]



En laten we afspreken dat jij niet meer op mijn berichten reactie geeft, dan beloof ik je dat ik op geen enkel topic van jou zal reageren. Oke? Dan hebben we minder last van elkaar.



..of je gooit nog wat olie op het vuur



Je hebt je niet heel goed ingelezen hier geloof ik.
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:11:

[...]





Hi Marylyn, fijn dat er ook nog gewone spontane vrouwen zijn op dit forum. Ik zal al die botterikken wel verwijderen, krijgen we misschien nog een leuk forum hier!En vertel eens waar die verwijderknop zit?
Alle reacties Link kopieren
quote:sylvia124 schreef op 16 september 2014 @ 12:23:

[...]

Ik wil eerst even lezen Sylvia. 't is m'n eerste dag hier en het is al heel anders dan ik mij had voorgesteld. Ik heb wel wat vragen over seks, maar nu ook een beetje vraagtekens of ik daarmee hier goed terecht kan….. Maar wie weet
liefde overwint alles
Alle reacties Link kopieren
quote:MaenRo schreef op 16 september 2014 @ 12:27:

Welkom irisjevan90, doe lekker mee in het forum.Dank je wel Maenro. Eeuhhh.. ben jij een man of een vrouw?
liefde overwint alles
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:31:

[...] Geen enkel probleem hoor, je dat snap ik iedereen heeft zijn opmerkingen. Stel ze gerust je weet me te vinden hè





Ik wil eerst even lezen Sylvia. 't is m'n eerste dag hier en het is al heel anders dan ik mij had voorgesteld. Ik heb wel wat vragen over seks, maar nu ook een beetje vraagtekens of ik daarmee hier goed terecht kan….. Maar wie weet
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:33:

[...]





Dank je wel Maenro. Eeuhhh.. ben jij een man of een vrouw?Maakt het uit? Stel je niet zo aan, joh..
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Ik ben Ro de mannelijke helft van MaenRo die nu schrijft.
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:31:

[...]





Ik wil eerst even lezen Sylvia. 't is m'n eerste dag hier en het is al heel anders dan ik mij had voorgesteld. Ik heb wel wat vragen over seks, maar nu ook een beetje vraagtekens of ik daarmee hier goed terecht kan….. Maar wie weet



Met die vragen kun je hier heel goed terecht! Als je de juiste toon aanslaat krijg je ook nog heel veel serieuze tips en reacties. Deze binnenkomer is (hoop ik) meer een uitglijer/starters-inschattingsfout. Daar word je dan ook op gewezen, niet zo heel subtiel, maar 'subtiel' past niet in het VIVA woordenboek

Veel plezier hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op dinsdag 16 september 2014 12:21



Nog geen halve dag lid, je wil het forum veranderen, forummers die langere tijd aanwezig zijn en jou niet bevallen verwijderen, mensen vertellen dat ze niet op jouw posts mogen reageren én noemt jezelf een echte VIVA vrouw...



In 1 woord: kansloos! Klinkt als een blijvertje
Alle reacties Link kopieren
quote:MaenRo schreef op 16 september 2014 @ 12:39:

Ik ben Ro de mannelijke helft van MaenRo die nu schrijft.Toppie Ro!
liefde overwint alles
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 september 2014 @ 12:48:

[...]



Klinkt als een blijvertje Precies!!
liefde overwint alles
Alle reacties Link kopieren
Babybrabbel niveau.

Maar dan de seksvariant. Kansloos
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Welkome home.
Hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 16 september 2014 @ 12:30:

[...]





En vertel eens waar die verwijderknop zit?Goeie vraag Bieb. TO waar zit die verwijderknop? Lijkt mij namelijk hartstikke handig, 1 druk op de verwijderknop en van bepaalde forummers geen last meer.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven