fantaseren over donkere mannen

10-07-2007 12:44 537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik heb al een tijdje een leuke vriend maar betrap mezelf er steeds vaker op dat, als we seks hebben, ik fantaseer over een grote donkere man. Ik heb niet een bepaald persoon voor ogen maar gewoon een grote brede donkere man die me gewoon neemt zoals hij dat graag wilt en dat ik onderdanig ben.



Ik heb het nog nooit gedaan met een donkere man maar ze zeggen: once you go black, you never go back. Is het waar wat ze over donkere mannen zeggen? Meer ritmegevoel, groter uithoudingsvermogen enz ... Natuurijk weet ik dat je niet mag generaliseren maar toch...



Hebben meer meiden fantasien als ze vrijen met hun vriend of ben ik een uitzondering?



Liefs, Elke
Alle reacties Link kopieren
He Elkesdroom!



Once you go black, you never go back.. hahaha.. Ja, dat zinnetje hoor je ze vaak zeggen ja! Al moet ik zeggen dat dat voor mij ook wel een beetje opgaat.. niet dat ik alleen maar donkere partners/lovers heb gehad maar laten we zeggen dat 80% donker was! Nu heb ik zelf ook een kleurtje dus heb me altijd mee aangetrokken gevoeld tot andere kleurtjes!

En ja, ik moet zeggen dat de sex echt heerlijk is.. het zal wel niet zozeer met het kleurtje te maken hebben maar de donkere bedgenoten die ik heb gehad waren echt top!! Heb nu een Surinaamse vriend en de sex is geweldig!!
Alle reacties Link kopieren
Donkere man = neger in gewoon nederlands;) (Negert reken ik ook goed).
Alle reacties Link kopieren
bullshitttttttttttttttt



ligt niet aan ras.. maar aan de persoon... en geen garantie voor een grote piemel.. hahaha



veel plezier met dromen..
Wuahahah wat jij wil heb ik en nee hij houdt het niet langer vol en of ie groot is weet niet is men eerste. Ik denk dat als je een grote nederlandse man hebt dat ie ook behoorlijk ritmische kan zijn hoor..



En ik fataseer alleen over andere jongens als ik net een leuke jongen heb leren kennen. Niet iets specifieks nee..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 keer in mijn leven een negert gehad en die had een super klein lulletje..:( Echt de ultieme afknapper.



En goed neuken kon ie ook al niet, ach ja wat wil je met zo'n klein pikkie.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Natuurlijk weet ik dat iedere man verschillend is en dus ook anders presteert. Het mooie van fantaseren is dat deze man (ja neger) natuurlijk helemaal geweldig is. Gisterenavond was hij weer helemaal top. Ben erg benieuwd :$. Zou zoiets wel alleen met mijn vriend erbij willen, zal dus zeker wel een fantasie blijven.

Ben ik nou de enige die over een andere man fantaseer tijdens seks met mijn vriend?

Liefs, Elke
Alle reacties Link kopieren


Hallo meiden,



Natuurlijk weet ik dat iedere man verschillend is en dus ook anders presteert. Het mooie van fantaseren is dat deze man (ja neger) natuurlijk helemaal geweldig is. Gisterenavond was hij weer helemaal top. Ben erg benieuwd :$. Zou zoiets wel alleen met mijn vriend erbij willen, zal dus zeker wel een fantasie blijven.

Ben ik nou de enige die over een andere man fantaseer tijdens seks met mijn vriend?

Liefs, Elke



Je bent vast niet de enige hoor. Maar ik kan me er niet veel bij voorstellen. Ik heb heerlijk sex met mijn vriend en heb er echt geen fantasie bij nodig. Maar ja ieder zijn ding.
Alle reacties Link kopieren


Hallo meiden,



Natuurlijk weet ik dat iedere man verschillend is en dus ook anders presteert. Het mooie van fantaseren is dat deze man (ja neger) natuurlijk helemaal geweldig is. Gisterenavond was hij weer helemaal top. Ben erg benieuwd :$. Zou zoiets wel alleen met mijn vriend erbij willen, zal dus zeker wel een fantasie blijven.

Ben ik nou de enige die over een andere man fantaseer tijdens seks met mijn vriend?

Liefs, Elke
je bent zeker niet de enige die erover fantaseert, sterker nog ; er worden hele  "black and white " party's voor gegeven ; blanke vrouwen met veelal hun eigen blanke partner en een flink aantal (single ? )donkere mannen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
kan je me daar iets meer over vertellen blijfgewoonbianca? Je hebt mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Ben jij daar ook ooit geweest dan? Spannend zeg ....
Alle reacties Link kopieren
kan je me daar iets meer over vertellen blijfgewoonbianca? Je hebt mijn nieuwsgierigheid geprikkeld. Ben jij daar ook ooit geweest dan? Spannend zeg ....
Er worden in parenclubs B&W party's gehouden , maar er zijn ook heel veel thuispartys met dit thema. Beetje rondhangen op chatsites en je weet alles.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dromen mag natuurlijk altijd, maar verder kan ik je behoorlijk uit die droom helpen hoor.



Het heeft niets met huidskleur te maken, maar gewoon met de persoon.



Mijn ex is blank, mijn huidige man donker (een negert ;)) en mijn ex had een veeeeel grotere piemel. Dat negers grote piemels hebben is niet per definitie waar. Mijn man heeft een zeer geniddeld exemplaar, overigens een heerlijk exemplaar dat zeker!!

Ze waren beiden even ritmisch. Mijn man is veel passioneler, maar we hebben ook een heel andere relatie dan voorgaande en zijn heel erg gek op elkaar.



Waar ik wel gestoord van wordt is van de hordes kwijlende vrouwen die om mijn man heen hangen (vooral op zijn sportclub, hij speelt veel wedstrijden) te kwijlen, met hem flirten en wat proberen. Terwijl ik en onze kinderen er notabene naast staan.



Je ziet gewoon in hun ogen dat ze een keer met een neger willen...



Ok hij ziet er heel goed uit, lekker gespierd, lieve ogen, maar hij is van mij en al die kwijlende vrouwen die geilen puur op het feit dat hij een neger is komen me de strot nogal uit....
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, mijn man is ook totaal niet dominant....



Wordt liever genomen dan dat hij neemt... soms wel eens jammer ;-)



Ik ga maar eens over een andere neger met grote piemel en dominante trekken fantaseren :P
Alle reacties Link kopieren


Dromen mag natuurlijk altijd, maar verder kan ik je behoorlijk uit die droom helpen hoor.



Het heeft niets met huidskleur te maken, maar gewoon met de persoon.



Mijn ex is blank, mijn huidige man donker (een negert ;)) en mijn ex had een veeeeel grotere piemel. Dat negers grote piemels hebben is niet per definitie waar.  wat wél waar is , is dat negers met wél een grote veel kans maken op datingsites.....  die zijn dus ??  ruimschoots vertegenwoordigd .... exemplaren van ver boven de 20 cm zijn geen uitzondering.



Waar ik wel gestoord van wordt is van de hordes kwijlende vrouwen die om mijn man heen hangen (vooral op zijn sportclub, hij speelt veel wedstrijden) te kwijlen, met hem flirten en wat proberen. is toch een soort van een hype , kennelijk........



Je ziet gewoon in hun ogen dat ze een keer met een neger willen...



Ok hij ziet er heel goed uit, lekker gespierd, lieve ogen, maar hij is van mij en al die kwijlende vrouwen die geilen puur op het feit dat hij een neger is komen me de strot nogal uit....ik vraag me ook af of donkere mannen daar zelf mee zitten ; dat vrouwen sex willen OMDAT zij donker zijn , of is dat gewoon heel handig ?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bianca heeft helemaal gelijk. Zelf kom ik weleens op chatgirl en daar vliegen de bijzonder groot geschapen donkere mannen je om de oren. Zij zijn ook de enige alleenstaande mannen die kans maken op een date, alle anderen worden volgens mij gewoon genegeerd. In ieder geval wel door mij... :D
Alle reacties Link kopieren
Bianca heeft helemaal gelijk. Zelf kom ik weleens op chatgirl en daar vliegen de bijzonder groot geschapen donkere mannen je om de oren. Zij zijn ook de enige alleenstaande mannen die kans maken op een date, alle anderen worden volgens mij gewoon genegeerd. In ieder geval wel door mij... :D
Wat ook waar is ..vind ik ........ dat juist de donkere mannen van pak 'm beet tussen de dertig en de veertig wél single zijn , wél een goed uitziend lichaam hebben ,wél ervaring hebben met daten  .......wél een keuze gemaakt hebben tussen kaal of kalend willen zijn..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat de mannen die je daar treft gekozen hebben voor een bepaalde levensstijl. Dat is dus single blijven om veel te kunnen daten met veel verschillende vrouwen. Als je in die markt kansen wil blijven houden, moet je body in shape blijven natuurlijk, met alleen een dikke pik red je het niet...



En da's dan weer prettig voor ons! :D
Alle reacties Link kopieren
Ik fantaseer de laatste tijd vooral over een lekkere vent zoals die van Day Break (tv serie). Ik heb geen idee hoe hij heet maar ik zit dan soppend op de bank :$. Mijn vriend vindt het al gek dat die ik die serie met hem volg. Zouden mannen echt zo naief zijn???



Liefs, Elke
Alle reacties Link kopieren
Ja, mannen zijn naief. Ik werk regelmatig over (snel een hotelletje in dus met 2 of 3 donkere mannen, hehehe) en m'n man heeft niks in de gaten...
Alle reacties Link kopieren


Ik fantaseer de laatste tijd vooral over een lekkere vent zoals die van Day Break (tv serie). Ik heb geen idee hoe hij heet maar ik zit dan soppend op de bank :$. Mijn vriend vindt het al gek dat die ik die serie met hem volg. Zouden mannen echt zo naief zijn???



Liefs, Elke
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, mannen zijn naief. Ik werk regelmatig over (snel een hotelletje in dus met 2 of 3 donkere mannen, hehehe) en m'n man heeft niks in de gaten...
Méééén je niet !!! ????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, sorry.....:$
Alle reacties Link kopieren
Ja, sorry.....:$
moet je niet tegen mij zeggen........ :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon lekker en spannend en zo................
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon lekker en spannend en zo................






nooit eens een balletje opgeworpen hoe je man dat zou vinden ?

Er zijn mannen die dat juist heel opwindend vinden.



Maar lijkt mij op zich best tricky...... met een aantal onbekenden.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven