fantaseren over donkere mannen

10-07-2007 12:44 537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik heb al een tijdje een leuke vriend maar betrap mezelf er steeds vaker op dat, als we seks hebben, ik fantaseer over een grote donkere man. Ik heb niet een bepaald persoon voor ogen maar gewoon een grote brede donkere man die me gewoon neemt zoals hij dat graag wilt en dat ik onderdanig ben.



Ik heb het nog nooit gedaan met een donkere man maar ze zeggen: once you go black, you never go back. Is het waar wat ze over donkere mannen zeggen? Meer ritmegevoel, groter uithoudingsvermogen enz ... Natuurijk weet ik dat je niet mag generaliseren maar toch...



Hebben meer meiden fantasien als ze vrijen met hun vriend of ben ik een uitzondering?



Liefs, Elke
Alle reacties Link kopieren
haha, zeg xtina jij hebt wel lef zeg. Niet normaal. Nou ben in natuurlijk wel nieuwsgierig naar jouw ervaringen. Ik begin het me echt af te vragen of mannen zo naief zijn. Waarschijnlijk heb je zoiets toch meteen in de gaten.



Zeg Bianca, jij wil mij zeker ook soppend achter mijn computer hebben? Wat een ontzettend lekkere vent vind ik dat zeg. Zelden zo'n spetter gezien. Heeft iemand enig idee hoe die heet en waar je met hem kan afspreken???



Liefs, Elke
Alle reacties Link kopieren
@Elke: afspreken met een Amerikaanse tv-acteur? Wake up!
Alle reacties Link kopieren
@BGB: ja,ik moet dat toch eens op tafel gooien, maar ik durf niet zo goed.... Btw, ze zijn niet onbekend voor mij hoor, het zijn min of meer m'n vaste neukertjes.
Alle reacties Link kopieren
quote: Elkesdroom reageerde



Zeg Bianca, jij wil mij zeker ook soppend achter mijn computer hebben? Wat een ontzettend lekkere vent vind ik dat zeg. Zelden zo'n spetter gezien. Heeft iemand enig idee hoe die heet en waar je met hem kan afspreken??? waar je kan afspreken ? Ja joh, ik heb elke zwarte acteur in mijn adressenboekkie staan ; krijgen allemaal een kaart met kerst ........ :?



Liefs, Elke

Maar voor uit , als jij denkt dat jij niet Googlen kan en ik wel ............ Toch is het de moeite waard om ‘Day Break’ te kijken. Ten eerste is hoofdpersonage Brett Hopper (Taye Diggs) een indrukwekkende acteur. Hij was eerder te zien in de serie Ally McBeal en de film Chicago.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
sorry dames. Ik was zelf ondertussen ook maar aanhet googlen geslagen. Excuses en bedankt voor de moeite Bianca.

Dat van het afspreken was natuurlijk een grapje. Ik dacht dat dit wel duidelijk zou zijn. Toch blijft het een waanzinnige lekkere vent waar ik wel een pak beschuitjes mee zou willen eten ...
Alle reacties Link kopieren


sorry dames. Ik was zelf ondertussen ook maar aanhet googlen geslagen. Excuses en bedankt voor de moeite Bianca.

Dat van het afspreken was natuurlijk een grapje. Ik dacht dat dit wel duidelijk zou zijn. Toch blijft het een waanzinnige lekkere vent waar ik wel een pak beschuitjes mee zou willen eten ...






Ik ken een dater die er sprekend op lijkt :D:D:D

( na,na,nananaaaaa )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hebbuh! :D:P
Alle reacties Link kopieren
dat menen julie niet. Ik ben jaloers. ik durf mijn fantasie echt niet tegen mijn vriend te vertellen maar anders hadden jullie de gegevens van die lookalikes gerust door mogen geven ....
Alle reacties Link kopieren
Elke: gewoon doen waar je zin in hebt!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Heb grotendeels (90%) donkere vriendjes gehad.

Geen verschil met die ene blanke, hahaha! Donker kwam gewoon op mijn pad en ik moet zeggen dat ik me nu wel meer aangetrokken voel tot huidskleur, want dat is totaal het tegenovergestelde van mijzelf (blond en heel blank). En dat ziet er supergeil uit.



Inmiddels ben ik single en eigenlijk wil ik geen zwarte kerel meer. Ze zijn allemaal onbetrouwbaar gebleken.

Het zijn gewoon snoeperds en wanneer de "candy" voor hen op is, zoeken ze wat nieuws.

Ik zou zeggen, probeer uit, maar klamp je er niet aan vast.

(Zit nu zelf met een kindje en ex in geen velden of wegen te bekennen. Is zeer zeker druk met een andere suikerspin.)
Alle reacties Link kopieren
Yulia: precies de reden waarom ik ze voor de fun heb, en niet voor een relatie...............
Alle reacties Link kopieren
Dat heb je inderdaad dan beter aan gepakt.

Echter ben ik geen type voor alleen "fun". Geef mezelf alleen maar in een relatie. Nogal ouderwets, maar goed, ieder zijn ding.



Deze ex was naar mijn idee een "bounty". Tenminste, deed zichzelf járen zo voor bij vrienden, familie en schoonfamilie.

We zijn allemaal genept.



Oh ja, uithoudingsvermogen bij donkere mannen?? Nee, kan ik niet over mee praten. Ligt denk ik toch echt aan de persoon.

Denk dat de meesten een zwart/wit combi gewoon geil vinden. En dat er daarom zoveel gefantaseerd wordt.
Alle reacties Link kopieren
En weer moet ik je gelijk geven Yulia. Het gaat om het contrast in kleur, dat vind ik zo geweldig (ook op foto's.....). Qua bedprestaties maakt het niet zo gek veel uit, er zijn ook genoeg blanke volhouders. Ik moet wel zeggen dat 'mijn' heren zeer fors geschapen zijn, dat heb ik bij blanke mannen nog nooit in die mate getroffen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn enige blanke vent die ik heb gehad, was de grootst geschapen van allemaal. Daar kon geen neger aan tippen, hahha!

Maar nu hoeft het van mij niet zo groot, doet al snel zo'n zeer.

Dus ook de grootte heeft niets met huidskleur te maken, denk ik.



Enne........ negers en wannabe-negers houden zelf dat fabeltje vaak in stand. Dus zou er maar niet al te veel in geloven, Elkesdroom.

Heb ooit een neger gehad waarvan ik dacht: shit, dit moet een meid zijn! Kan hem niet vinden! Hahahaha, gelukkig kwam dat kleine ding al snel in opstand en "kon hij er wel mee door". Hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is verschillend natuurlijk. Negers hebben over het algemeen gemiddeld genomen een iets grotere pik, maar dat verschil is peanuts (2 cm of zo meen ik). En dan nog heb je de afwijkingen naar boven en beneden bij zowel zwarte als witte mannen.



Volgens mij zijn juist die negers die je in het 'circuit' tegenkomt wel degelijk forser dan gemiddeld. Maar dat is niet zo gek natuurlijk, ze zitten immers niet voor niets in dat dating circuit. Juist doordat ze 20+ meten zijn ze geliefd bij de dames die van de vooroordelen handig gebruik willen maken. Het gaat immers om de sex, niet om een innige relatie die draait om liefde en genegenheid.



Ach, mij hoor je verder niet klagen hoor! ;)
Alle reacties Link kopieren
dat menen julie niet. Ik ben jaloers. ik durf mijn fantasie echt niet tegen mijn vriend te vertellen maar anders hadden jullie de gegevens van die lookalikes gerust door mogen geven ....
Eh........... zo werkt het niet ...... ik zou ook zwaar de ziekte in hebben als iemand mijn gegevens zomaar zou doorspelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo van het veralgemeniseren , maarrrrrrrr ...........mijn ervaring is dat donkere mannen langer door kunnen  gaan zonder klaar te komen . Blanke mannen komen  eerder maar ook váker .........dat heft elkaar dus wel weer op , zeg maar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik heb ook een gm, een neger.In een woord geweldig, heerlijk strak lichaam.Keiharde billen en kan uuuuuuren doorgaan.Maar ik ben wel zo realistis dat ik zeker niet de enige voor hem ben.Ik neem dat voor lief want ik ga me relatie niet opzeggen voor hem.Maar hiervoor gaf ik niet om negers, tot dat ik hem ontmoette en sindsdien kan ik me ogen niet van hun afhouden.Echt super mooie mannen zijn het.trouwens zijn geslacht is wel groter dan de blanke mannen die ik gehad had.



trouwens een leuk weetje...wij zijn strakker dan negerinnen dus mss is dat de reden waarom ze graag met een blanke vrouw willen?
Alle reacties Link kopieren
Doet mijn vriendin ook en niets mis mee. Ik zeg tegen m'n kinderen ook altijd: "In je fantasie mag alles. Dat is een andere wereld." Het is fijn en veilig om op die manier een leven er bij te hebben. Je eigen wereldje waarin je naar hartelust experimenteren kunt. En of negroïde mannen nu wel/niet grootgeschapen zijn doet er niet toe. Het is immers fantaseren ...
.
Alle reacties Link kopieren
Doet mijn vriendin ook en niets mis mee. Ik zeg tegen m'n kinderen ook altijd: "In je fantasie mag alles. Dat is een andere wereld." Het is fijn en veilig om op die manier een leven er bij te hebben. Je eigen wereldje waarin je naar hartelust experimenteren kunt. En of negroïde mannen nu wel/niet grootgeschapen zijn doet er niet toe. Het is immers fantaseren ...
je bracht me op een idee voor een nieuw topic
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Momodoe, negermannen willen blanke vrouwen neuken omdat ze daarmee blanke mannen vernederen en domineren. Heeft niets te maken met een strakker kutje. Negerinnen hebben geen srakker kutje dan blanke vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Momodoe, negermannen willen blanke vrouwen neuken omdat ze daarmee blanke mannen vernederen en domineren.???? zo dan..........zouden ze niet  gewoon profiteren van het feit dat er mensen zijn die black en white mooi vinden om te zien , zouden ze niet gewoon op iemand vallen  om wie diegene is ipv welk ras diegene afstamt , zouden ze geen voorkeur hebben voor bijv. blonde haren en blauwe ogen  of iets dergelijks ? VOLGENS JOU IS DÄT DE HOOFDREDEN ?  Heeft niets te maken met een strakker kutje. Negerinnen hebben geen srakker kutje dan blanke vrouwen.  volgens mij...maar daar kan ik naastzitten , zijn aziatische vrouwen zo gebouwd dat het goed past met aziatische mannen..........en aziatische mannen zijn wél kleiner geschapen dan bijv. blanke of negroïde mannen. Dus als dat zo is , zou het me ook niet verbazen als er verschillen zouden zijn tussen blanke dames en donkere dames.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Negerinnen hebben geen srakker kutje dan blanke vrouwen.
Dat zegt Momodoe toch juist, dat juist blanke vrouwen een strakker kutje zouden hebben en daarom donkere mannen liever met blanke vrouwen zouden willen spelen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn er geen omgekeerde party's ? vallen negerinnen niet op blanke mannen en/of andersom ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn lover heeft met verschillende blanke en negerinnen sex gehad.En dan wel heel toevallig dat alle blanke vrouwen een stuk strakker waren dan de donkere vrouwen.Zelfs de blanke vrouwen die al kinderen hadden gebaard.Ik denk ook dat je als  ras voor elkaar geschapen bent en je lichaam daar op aanpast.Dus dat daarom de negerinnen een wijdere vagina hebben dan de blanke vrouwen.Trouwens wat een onzin om te horen dat negers met blanke vrouwen neuken omdat ze de blanke mannen willen domineren.Je hebt ook negers die niet kunnen neuken, maar het is gewoon het totaal plaatje.Ik vindt ze gewoon waarzinnig sexy, kijk een naar Akon, die straalt gewoon een en al sex uit.Ja sorry vindt ze gewoon echt super om te zien en te voelen.....;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven