Fantasie een fantasie laten?

05-02-2016 21:55 44 berichten
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hun seksuele fantasie in werkelijkheid gebracht hebben en daarna teleurgesteld waren?

Ik sta op dit punt omdat ik half maart naar de ladiesnight ga, in de fun. Zoenen, vrijen met een vrouw is al jaren mijn fantasie.

Heb lang getwijfeld omdat ik bang was dat het naleven van je fantasie wel eens een behoorlijke deceptie zou kunnen worden. En je daarmee je leuke fantasie ook weggegooid hebt....

Iemand die dit inderdaad ervaren heeft?
Alle reacties Link kopieren
Als je het niks vind ga je toch niet verder?

Ik denk dat het ook veel afhangt van de andere persoon.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Wanneer je jouw fantasie tot in detail weet te verwezenlijken, dan zal het vast niet op een deceptie uitdraaien. Fantasie is zo heerlijk omdat je het helemaal naar eigen inzicht en wens kunt invullen.
Alle reacties Link kopieren
Voordeel van fantasien, ze zijn eindeloos. Als deze wat tegenvalt, verzin je een nieuwe variant
Alle reacties Link kopieren
Zijn al je vakanties net zo gegaan als je van te voren gedacht had/ hoopte ? Vast niet. En hoogstwaarschijnlijk kijk je op de meeste met plezier terug.

Waarom zou het ineens anders zijn op een ander gebied, zoals seks?

Nou, dan was het niet zoals je gedacht had. Hoe erg is dat? En wil dat zeggen dat als je het nog eens zou proberen het dan nog niet leuk is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien zou ik er inderdaad meer naar moeten kijken als een leuk uitstapje. Vakantie. Maar seks voelt toch iets intiemer en daarmee kwetsbaarder.
Ik wil me niet laten lijden door angst (alleen gaan bijv...ieks!) en dan op mn 80e zeggen: da's toch jammer, dat ik t nooit geprobeerd heb. Tegen die tijd lijkt t me niet meer iets om uit te proberen
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, je weet pas of het tegenvalt als je het daadwerkelijk hebt gedaan!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:lilalinda schreef op 05 februari 2016 @ 22:07:

Voordeel van fantasien, ze zijn eindeloos. Als deze wat tegenvalt, verzin je een nieuwe variant



Waarom ben ik hier nooit eerder opgekomen?!

Een variant!
Alle reacties Link kopieren
quote:Surrender76 schreef op 05 februari 2016 @ 22:13:

Misschien zou ik er inderdaad meer naar moeten kijken als een leuk uitstapje. Vakantie. Maar seks voelt toch iets intiemer en daarmee kwetsbaarder.



Waren al jouw seksmomenten met mannen even geweldig dan?

Als iedereen gestopt was na de vaak toch wel tegenvallende eerste keer was de aarde nu een stuk minder dicht bevolkt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Surrender76 schreef op 05 februari 2016 @ 22:17:

[...]





Waarom ben ik hier nooit eerder opgekomen?!

Een variant!Misschien omdat je je blind staarde op die fantasie, in plaats van gewoon een leuk avondje met een open mind.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 februari 2016 @ 22:18:

[...]





Waren al jouw seksmomenten met mannen even geweldig dan?

Als iedereen gestopt was na de vaak toch wel tegenvallende eerste keer was de aarde nu een stuk minder dicht bevolkt.



Dat laatste was dan niet zo slecht geweest... :-)



Nee. Maar ik heb nog nooit seks met voorbedachte rade gehad. In een relatie wordt het uiteindelijk wel voorspelbaarder natuurlijk maar zoiets als dit is echt nieuw voor me. En de one night stands die ik had, die liepen gewoon zo. Ik had geen tijd om er over na te denken, dat scheelt.
quote:shalimara schreef op 05 februari 2016 @ 22:21:

[...]





Misschien omdat je je blind staarde op die fantasie, in plaats van gewoon een leuk avondje met een open mind. Misschien. Misschien niet. Maar ik ga. Met een open mind
Alle reacties Link kopieren
quote:Surrender76 schreef op 05 februari 2016 @ 22:24:

[...]





Misschien. Misschien niet. Maar ik ga. Met een open mind Misschien gebeurt er niet eens iets.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Surrender76 schreef op 05 februari 2016 @ 22:24:

[...]





Misschien. Misschien niet. Maar ik ga. Met een open mind Enjoy!
Thanks voor jullie reacties. En inderdaad, misschien gebeurt er he-le-maal niks
Alle reacties Link kopieren
Have fun!

Er komt vast wel weer een nieuwe fantasie!En nog 1...en nog 1

some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
quote:Surrender76 schreef op 05 februari 2016 @ 22:24:

[...]





Misschien. Misschien niet. Maar ik ga. Met een open mind Ik las open momd, en dacht
Alle reacties Link kopieren
Daar moet je wel voor durven hoor, vind ik, in een club een vrouw uitkiezen en het daarmee doen. Jeetje. Ik heb het 1 keer met een vrouw gedaan maar dat was bij mij thuis en die hadden mijn vriend en ik uitgekozen na maanden zoeken. Ik vond het een beetje tegenvallen maar idd, de eerste keer sex met iemand is nooit zo denderend. Maar ik vond het niet voor herhaling vatbaar omdat ik sex met een vrouw zo soft vind. Het bevredigt me daardoor niet. En een dildo ombinden, da's weer een stap verder die ik niet wens te maken. Maar het is voor iedereen weer een andere ervaring, lijkt mij, dus proberen is de enige manier om erachter te komen wat het met jou doet.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:yesyes123 schreef op 05 februari 2016 @ 22:33:

Have fun!

Er komt vast wel weer een nieuwe fantasie!En nog 1...en nog 1

Echt? Die ervaring heb ik dan weer niet eigenlijk. Ik heb nu alles wel gedaan wat ik wilde doen op gebied van sex. Okee, ik ben vrij saai.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 05 februari 2016 @ 22:40:

[...]





Echt? Die ervaring heb ik dan weer niet eigenlijk. Ik heb nu alles wel gedaan wat ik wilde doen op gebied van sex. Okee, ik ben vrij saai. Was ik ook lang hoor, vrij saai, maar nu niet meer Ik heb nog wel wat dingen op mijn lijstje staan hoor!
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
quote:yesyes123 schreef op 05 februari 2016 @ 22:46:

[...]





Was ik ook lang hoor, vrij saai, maar nu niet meer Ik heb nog wel wat dingen op mijn lijstje staan hoor!Het schijnt zo te zijn dat je libido toeneemt na de overgang omdat je dan relatief iets meer testosteron hebt. Ik ben er klaar voor. Ik ben 41 nu dus ik ben benieuwd. Stoppen met de pil heeft wel iets geholpen qua libido maar qua saaiheid, nee. Het is voor mij nog steeds ietwat verbazingwekkend om te zien hoeveel mensen van sex houden. En dan in zoveel soorten en op zoveel manieren. Maar da's volgens mij toch echt vooral een kwestie van hormonen. Hoe meer libido, hoe meer manieren je wil om je honger te bevredigen, denk ik.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:lilalinda schreef op 05 februari 2016 @ 22:37:

[...]



Ik las open momd, en dacht
Als je een bucketlist bijhoudt heb je denk ik sowieso een saai leventje.
Alle reacties Link kopieren
quote:shalimara schreef op 05 februari 2016 @ 23:09:

Als je een bucketlist bijhoudt heb je denk ik sowieso een saai leventje.O dan ben ik minder saai dan ik dacht, ik heb geen bucketlist. Ik erger me wel aan mensen die zoiets doen. Waarom houden mensen zich zo bezig met doodgaan terwijl ze nog midden in het leven staan, vraag ik me af. Bucketlist betekent voor mij vooral: doodgaan. Daar ging die film toch ook over? Met Morgan Freeman. Snap niet dat iedereen dat zo vrolijk adopteert.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven