Fantasie - Vriendin flirt met andere jongen

21-01-2015 12:20 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.



Ik en mijn vriendin (20 j.) zijn al 3 jaar samen. Eind vorig jaar waren we eens op chatroullete gegaan na een dronken avond. Mijn vriendin is echt een heel mooi meisje (zowel haar gezicht als haar lichaam) dus ze viel daar enorm in de smaak. Zij heeft met een jongen 'waarheid of doen' gespeeld en ik keek ernaar. Tot mijn verbazing vond ik dat enorm opwindend en zij ergens ook wel. We hebben het een paar keer gedaan ondertussen en ik moet er steeds heel vaak aan terugdenken.



Door de gevaren van het internet echter, begin ik meer en meer te twijfel om het opnieuw te doen via zo'n sites. Je hoort meer en meer erge verhalen en dit wil ik mijn vriendin ook niet aandoen. Ik ben daarom op zoek naar nieuwe manieren ( veilige) om hetzelfde te ervaren, ik sta ook open voor iets in real life maar heb geen idee hoe.



Wat ik er persoonlijk zo opwindend aan vind, want ik kan begrijpen dat die niet voor iedereen is weggelegd? Het feit dat ik dan een andere kant van mijn vriendin zie. Ik vind haar nog altijd extreem knap, maar na 3 jaar is die verleiding er logisch niet meer. Het feit dat ik haar dan zie flirten en verleiden, doet me terug denken aan de tijd van vroeger en ik vind dat extreem opwindend om te zien, t ervaren. Ook de blik bij die jongens wanneer ze naar mijn vriendin kijken, vind ik heel opwindend. Vaak zijn dat jongens die niet verwachten dat zo een meisje flirt met hen op zo'n manier, het feit dat ze helemaal gek worden door haar..



Nu wil ik iets anders zoeken , waarin ik dezelfde gevoelens kan terugvinden, een veilig alternatief. Heeft iemand dezelfde fantasie/verlangens of weet iemand een goed idee? Voor alle duidelijkheid, ik wil niet dat mijn vriendin met iemand anders sex heeft of iemand anders kust. Ze mag hem wel helemaal gek maken, ook met haar lichaam, maar net niet tot de grens van het fysiek bedriegen, en ik zou er graag zicht op hebben.
Alle reacties Link kopieren
Parenclub? Maar alleen seks met jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 21 januari 2015 @ 12:22:

Parenclub? Maar alleen seks met jou?



Oh nee, dat zal zij nooit zien zitten en ik ook niet. Wat ik er vooral opwindend aan vind is het feit dat ik een andere kant zie van haar wanneer ze iemand verleid of flirt met iemand en dan die andere jongens die er helemaal gek van wordt



Gewoon sex hebben met haar voor anderen zegt mij niets, dat doe ik liever privé zonder pottekijkers Maar bedankt voor je reactie
Dan wordt het toch lastig, denk ik. En hoe denk je dat de mannen in kwestie reageren? Zal er niet een keer iemand bij zijn die het niet pikt dat hij wel helemaal geil wordt gemaakt, maar als hij doorheeft dat het een spelletje van jullie is even flink kwaad wordt? Ik weet niet, ik zou er niet blij mee zijn. Ik snap de opwinding van jouw kant, ik snap de lol die zij erin kan hebben, maar de derde partij krijgt helemaal niks. Grote kans dat er een keer iemand op zijn zachtst gezegd pissig over wordt.
Alle reacties Link kopieren
An sich vind ik zo'n fantasie niet raar. Boeit ook niet wat ik er van vind maar zo raar klinkt het niet echt.



Het gaat jou meer om het gevoel dat je herbeleeft van vroeger? Ik zou dan meer proberen de dingen te doen die jullie vroeger ook wel eens een keertje deden. Misschien een avond waarbij je je roleplay hebt en doet alsof je elkaar weer helemaal weer opnieuw leert kennen en doet alsof zij misschien al een vriend heeft en jij haar moet verleiden ofzo.



Geen idee. Gewoon een tip.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
Je bent 20, hebt 3 jaar een relatie en de verleiding is er niet meer?!



Denk dat jullie gewoon simpelweg op elkaar zijn uitgekeken, maar dat kan ook aan mij liggen.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jou vriendin eigenlijk zelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 21 januari 2015 @ 12:34:

Dan wordt het toch lastig, denk ik. En hoe denk je dat de mannen in kwestie reageren? Zal er niet een keer iemand bij zijn die het niet pikt dat hij wel helemaal geil wordt gemaakt, maar als hij doorheeft dat het een spelletje van jullie is even flink kwaad wordt? Ik weet niet, ik zou er niet blij mee zijn. Ik snap de opwinding van jouw kant, ik snap de lol die zij erin kan hebben, maar de derde partij krijgt helemaal niks. Grote kans dat er een keer iemand op zijn zachtst gezegd pissig over wordt.Tuurlijk. Daarmee moet je goed nadenken bij wie we dat doen, dat deden we voorheen ook. Als we geen lekker gevoel hebben over iemand, dan doen we het niet bij die persoon. Meestal kun je die mensen die zo zullen reageren wel op voorhand kunnen detecteren en trouwens bij zo'n persoon zouden we nooit allebei een goed gevoel hebben , maar ja je kan dat nooit uitsluiten. In ieder geval, het is natuurlijk de bedoeling dat de andere persoon het niet door heeft, anders is de lol er ook af.
quote:groenebroek schreef op 21 januari 2015 @ 12:37:

Je bent 20, hebt 3 jaar een relatie en de verleiding is er niet meer?!



Denk dat jullie gewoon simpelweg op elkaar zijn uitgekeken, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ow, even overheen gelezen. Hm, daar heb je absoluut een punt.



quote:Niels_A schreef op 21 januari 2015 @ 12:38:

In ieder geval, het is natuurlijk de bedoeling dat de andere persoon het niet door heeft, anders is de lol er ook af.Beetje naïef? Of zijn jullie slachtoffers zo naïef?
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 21 januari 2015 @ 12:37:

Je bent 20, hebt 3 jaar een relatie en de verleiding is er niet meer?!



Denk dat jullie gewoon simpelweg op elkaar zijn uitgekeken, maar dat kan ook aan mij liggen.Nee hoor, we zijn niet uitgekeken op elkaar, maar ik bedoel ja. Het gevoel dat je hebt als je naar je lief kijkt nu, is toch niet meer hetzelfde als je haar voor de eerste keer zag? Ondertussen weet je al alles van haar op seksueel vlak Als je haar in een mooi kleedje ziet, weet je nu wat er onder zit en is dat geen verbeelding meer.. Je moet het meer in die zin begrijpen. Bovendien flirt je ook niet meer, je hebt elkaar al
Alle reacties Link kopieren
quote:goddess23 schreef op 21 januari 2015 @ 12:36:

An sich vind ik zo'n fantasie niet raar. Boeit ook niet wat ik er van vind maar zo raar klinkt het niet echt.



Het gaat jou meer om het gevoel dat je herbeleeft van vroeger? Ik zou dan meer proberen de dingen te doen die jullie vroeger ook wel eens een keertje deden. Misschien een avond waarbij je je roleplay hebt en doet alsof je elkaar weer helemaal weer opnieuw leert kennen en doet alsof zij misschien al een vriend heeft en jij haar moet verleiden ofzo.



Geen idee. Gewoon een tip.Kan ik zeker in overweging nemen, bedankt :)! Maar eerlijk gezegd, het gevoel zal niet helemaal hetzelfde zijn vrees ik .. het is en blijft nog altijd naspelen maar voor een keer variatie op het gewone kan het zeker geen kwaad moeten we zeker eens doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Niels_A schreef op 21 januari 2015 @ 12:38:

[...]





Tuurlijk. Daarmee moet je goed nadenken bij wie we dat doen, dat deden we voorheen ook. Als we geen lekker gevoel hebben over iemand, dan doen we het niet bij die persoon. Meestal kun je die mensen die zo zullen reageren wel op voorhand kunnen detecteren en trouwens bij zo'n persoon zouden we nooit allebei een goed gevoel hebben , maar ja je kan dat nooit uitsluiten. In ieder geval, het is natuurlijk de bedoeling dat de andere persoon het niet door heeft, anders is de lol er ook af.



Ik vind dat je het niet kunt maken om een ander te betrekken in jouw fantasie. Zonder dat die andere man dat weet dan.



Verder vind ik jouw fantasie het gevolg van een misplaatste vorm van zelfvertrouwen. Want wat als jullie prooi eens op zo'n manier het spel speelt dat jouw vriendin het wel erg leuk vindt en dat jij plots op een tweede plek terecht komt?

Flirten hoort erbij. En ik snap je fantasie ook ergens wel. Maar als je er echt voor gaat in real life met onwetende mannen als slachtoffer kon dat weleens heel anders aflopen dan jij denkt. Ik hoop dat je je dat realiseert. Het is op termijn ook wel een beetje openen van pandora's box en een recept voor gedoe.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 21 januari 2015 @ 12:37:

Wat wil jou vriendin eigenlijk zelf?Goh tot nu toe heeft ze het altijd wel gedaan, ze vind cr niet zo erg zolang het onder haar voorwaarden is wat ik begrijp. Daarbuiten weet ik het nog niet, moeten we eens bespreken maar daarvoor moet ik eerste voorstellen hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Niels_A schreef op 21 januari 2015 @ 12:47:

[...]





Nee hoor, we zijn niet uitgekeken op elkaar, maar ik bedoel ja. Het gevoel dat je hebt als je naar je lief kijkt nu, is toch niet meer hetzelfde als je haar voor de eerste keer zag? Ondertussen weet je al alles van haar op seksueel vlak Als je haar in een mooi kleedje ziet, weet je nu wat er onder zit en is dat geen verbeelding meer.. Je moet het meer in die zin begrijpen. Bovendien flirt je ook niet meer, je hebt elkaar al In amper 3 jaar alles van elkaar kennen op seksueel vlak?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Niels_A schreef op 21 januari 2015 @ 12:47:

[...]





Nee hoor, we zijn niet uitgekeken op elkaar, maar ik bedoel ja. Het gevoel dat je hebt als je naar je lief kijkt nu, is toch niet meer hetzelfde als je haar voor de eerste keer zag? Ondertussen weet je al alles van haar op seksueel vlak Als je haar in een mooi kleedje ziet, weet je nu wat er onder zit en is dat geen verbeelding meer.. Je moet het meer in die zin begrijpen. Bovendien flirt je ook niet meer, je hebt elkaar al

Dan doe je iets niet goed. Ben 11 jaar samen met mijn man en wij kunnen elkaar nog steeds heerlijk verleiden, hebben we geen anderen bij nodig. Flirten doen we ook nog steeds (met elkaar voor de duidelijkheid) en dat houdt onze relatie levendig.



Denk toch echt dat je in zekere zin wel op elkaar bent uitgekeken hoor. Je bent mijns inziens nog veel te jong om nu al anderen nodig te hebben, om mee te flirten, te verleiden en vervolgens als jullie allebei weer zijn opgewarmd door die anderen, met elkaar de liefde te bedrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:strike schreef op 21 januari 2015 @ 12:49:

[...]





Ik vind dat je het niet kunt maken om een ander te betrekken in jouw fantasie. Zonder dat die andere man dat weet dan.



Verder vind ik jouw fantasie het gevolg van een misplaatste vorm van zelfvertrouwen. Want wat als jullie prooi eens op zo'n manier het spel speelt dat jouw vriendin het wel erg leuk vindt en dat jij plots op een tweede plek terecht komt?

Flirten hoort erbij. En ik snap je fantasie ook ergens wel. Maar als je er echt voor gaat in real life met onwetende mannen als slachtoffer kon dat weleens heel anders aflopen dan jij denkt. Ik hoop dat je je dat realiseert. Het is op termijn ook wel een beetje openen van pandora's box en een recept voor gedoe.



Ik denk eerlijk gezegd niet dat die andere man zal te klagen hebben. Het is ook niet de bedoeling om iemand te misbruiken fzo. Tot nu heeft geen van die mensen klachten gehad denk ik , integendeel. Daar waak ik wel op.



Je maakt daar een terecht punt. Dat besef ik maar al te goed. Daarom ben ik zoek naar manier om zo'n zaken te vermijden. Het enigste is dan altijd maar een zeer kort project hoor. En er moeten goeden afspraken zijn met de vriendin, maar daar vertrouw ik haar 100% in
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 21 januari 2015 @ 12:54:

[...]



In amper 3 jaar alles van elkaar kennen op seksueel vlak?Haaa moet ook alles niet zo letterlijk opvatten.. Nee waarschijnlijk niet nee, maar de voornaamste zaken toch , althans waar we voorlopig mee tevreden zijn.
quote:Niels_A schreef op 21 januari 2015 @ 12:58:

[...]





Ik denk eerlijk gezegd niet dat die andere man zal te klagen hebben. Het is ook niet de bedoeling om iemand te misbruiken fzo. Tot nu heeft geen van die mensen klachten gehad denk ik , integendeel. Daar waak ik wel op.

Je misbruikt mensen wel degelijk als je ze zonder hun medeweten gebruikt voor je eigen seksuele genot.
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 21 januari 2015 @ 12:55:

[...]



Dan doe je iets niet goed. Ben 11 jaar samen met mijn man en wij kunnen elkaar nog steeds heerlijk verleiden, hebben we geen anderen bij nodig. Flirten doen we ook nog steeds (met elkaar voor de duidelijkheid) en dat houdt onze relatie levendig.



Denk toch echt dat je in zekere zin wel op elkaar bent uitgekeken hoor. Je bent mijns inziens nog veel te jong om nu al anderen nodig te hebben, om mee te flirten, te verleiden en vervolgens als jullie allebei weer zijn opgewarmd door die anderen, met elkaar de liefde te bedrijven. Ik begrijp wat je wil zeggen. Maar je kan toch onmogenlijk ontkennen dat dat EXACT hetzelfde is als de eerste keer? De eerste keer dat je al die zaken ziet, kan gewoon niet herhaald worden. Om alle misverstanden te vermijden, tuurlijk kan ze mij nog verleiden.. ik wordt ook nog elke keer opgewonden als ik nog maar in de buurt ben van haar of ze toevallig wat minder aan heeft maar niet expres . Feit is wel dat ik alles al wel is gezien heb, dus die extreme vorm van spanning en opwinding die ik ervaarde bij de eerste keer is gewoon procentueel iets minder wat compleet logisch is, ik heb het al is gehad. Bij een vreemdeling is die er nog wel..
quote:theemok schreef op 21 januari 2015 @ 13:04:

[...]



Je misbruikt mensen wel degelijk als je ze zonder hun medeweten gebruikt voor je eigen seksuele genot.Hm, wel opvallend dat je hier niet op reageert.
Alle reacties Link kopieren
Zo uniek is dit toch allemaal niet?

Ik denk dat dit op een doodgewone zaterdagavond enorm veel gebeurt in de plaatselijke kroeg. Meisje krijgt aandacht van andere man en blijkt aan het eind van de avond bij iemand te horen.

Als ze te ver gaat krijgt ze waarschijnlijk een keer een peut op haar neus, risico van het vak, dat zal je dus even mee moeten nemen.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 21 januari 2015 @ 13:37:

Als ze te ver gaat krijgt ze waarschijnlijk een keer een peut op haar neus, risico van het vak, dat zal je dus even mee moeten nemen.Da's nou krek wa'k zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 21 januari 2015 @ 14:08:

[...]



Da's nou krek wa'k zeg!Er zijn wel genoeg manieren om dat te voorkomen. Daarbij, met flirten is op zich niets mis mee. Het is niet omdat je flirt met iemand dat je ook automatisch iets daarvoor zal terugkrijgen. Dat zou pas erg zijn op zo een manier denken.
Je gaat wel iets verder dan flirten, toch? Je wil dat die jongens helemaal gek van haar worden. Ik zeg alleen dat niet iedereen daar even van gecharmeerd zal zijn als blijkt dat het een spelletje is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven