Fata morgana op zondagmiddag

30-09-2015 23:17 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn redelijk ervaren parenclubgangers. We zijn al vaak op vrijdag- en zaterdagavond geweest maar eigenlijk nooit op zondagmiddag naar bijvoorbeeld de fata morgana. Is er iemand die daar wel ervaring mee heeft? Is het op zondag vaak nog wel druk? Begint het feest al direct om een uur of 2, half 3 of pas eind van de middag? Vind je de sfeer anders omdat het overdag is? Natuurlijk snap ik dat het iedere keer anders is qua drukte en gaan we het zeker binnenkort eens zelf uitproberen maar ik ben gewoon benieuwd :-)
Oh ik dacht dat dit topic over de Efteling zou gaan.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk Aberella, daarom staat het ook onder de pijler seks😁😅. Helaas kan ik de titel niet meer aanpassen....
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste gedachte was ook de Efteling , zag daarna pas dat het onder seks stond. Ik dacht 'huh toch geen seks in die bootjes??'



Maar goed, het blijkt dus een parenclub te zijn. Alweer wat geleerd!
Alle reacties Link kopieren
De fata ken ik niet maar ik ben wel eens op zondagmiddag naar Mystique geweest, was gezellig druk, lekker sfeertje.
...
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er wel eens geweest op een lentedag toen de zon scheen, toen was het gelijk vanaf de opening erg druk. Maar ik denk dat het op een dag met slechter weer wat later op gang komt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe laten parenclub gangers dat los..vraag ik me af. Het is wel 'ok' dat de ander wordt gene*kt/uitgewoond? Daar ben ik veel te jaloers voor.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
quote:ferdinandje schreef op 01 oktober 2015 @ 00:00:

Hoe laten parenclub gangers dat los..

Als het jouw ding niet is moet je het dus niet doen. Hoe men dat loslaat, daar is geen antwoord op te geven, je heb jaloerse mensen en niet jaloerse mensen.



Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
...
quote:blue_lagoon schreef op 30 september 2015 @ 23:36:

Mijn eerste gedachte was ook de Efteling , zag daarna pas dat het onder seks stond. Ik dacht 'huh toch geen seks in die bootjes??'



Maar goed, het blijkt dus een parenclub te zijn. Alweer wat geleerd!+1
Alle reacties Link kopieren
ik dacht ook dat je seks zou hebben in die bootjes!!! nu is het zo dat ik zondag naar de efteling ga dus ik hield mn hart al vast
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 30 september 2015 @ 23:36:

Mijn eerste gedachte was ook de Efteling , zag daarna pas dat het onder seks stond. Ik dacht 'huh toch geen seks in die bootjes??'



Maar goed, het blijkt dus een parenclub te zijn. Alweer wat geleerd!



Dat was ook mijn gedachtengang

En toen ik zag dat het onder seks stobd dacht ik: nu komt de vraag of het er op zondagmiddag zo druk is dat ze de bootjes vol zetten of dat je best wel een eigen bootje/rij kunt bemachtigen...
Alle reacties Link kopieren
quote:gsleutel schreef op 01 oktober 2015 @ 07:08:

[...]





Dat was ook mijn gedachtengang

En toen ik zag dat het onder seks stobd dacht ik: nu komt de vraag of het er op zondagmiddag zo druk is dat ze de bootjes vol zetten of dat je best wel een eigen bootje/rij kunt bemachtigen...Ik dacht ook al aan de werknemer van de efteling die de camera's in de bootjes beheert. Maar die krijgt dus geen spannende zondagmiddagverrassing 😉
Alle reacties Link kopieren
Hahaha hier krijg ik dus een big smile van!

Leuke reacties, al is het niet wat je verwacht. Super!

Trouwens geen idee of het dan wat is. Ben nog nooit op een zondagmiddag geweest. Lijkt me wel lekker bij het zwembad.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Thanks Rooss en couplegooi. Zijn jullie ervaringen recent of is dat alweer jaren geleden? Enne Thanx; als we nu afspreken om op dezelfde zondagmiddag te gaan dan zijn we in ieder geval met z'n vieren :-).

En voor alle anderen; helaas ik kan de titel niet meer veranderen......
Alle reacties Link kopieren
Haha mieke, dat zou een goeie zijn.... Helaas is de zondag nogal omslachtig. Maandag weer werken.... ver weg.... oppas....

Maareh.... laat maar weten hoe het was. Ben toch benieuwd.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Als het mooi weer is (20+ graden Celsius) is het heerlijk in de tuin.

Wel overvol, er zijn niet genoeg hang-/ligplekkenvoor iedereen.

Het zwembad is kleiner dan klein, volgens mij zelfs kleiner dan het bubblebad.

Dit weekend is het nog mooi weer, maar volgens mij niet mooi genoeg om een paar uur buiten te liggen.



Als ik op de site kijk, dan vermoed ik dat het buitendeel gesloten is, maar je kunt ze vanavond natuurlijk nog even bellen om te vragen hoe dat morgen is.
quote:blue_lagoon schreef op 30 september 2015 @ 23:36:

Mijn eerste gedachte was ook de Efteling , zag daarna pas dat het onder seks stond. Ik dacht 'huh toch geen seks in die bootjes??'



Maar goed, het blijkt dus een parenclub te zijn. Alweer wat geleerd!

Haha, ik dacht precies hetzelfde. De vraag of de bootjes op zondagmiddag miss rustig genoeg zouden zijn voor wat seksactiviteiten.



Gelukkig maar dat het niet zo is. Van parenclubs heb ik verder geen verstand.
Alle reacties Link kopieren
Dacht ook even dat het over de Efteling ging. En ja, je kunt best veel voor elkaar krijgen in de fatamorgana. Tenminste, toen ik er jaaaaren geleden met mijn ex, toendertijd vriendin, was, konden we meerdere rondjes blijven zitten omdat het daar zo rustig was en hebben we best wel wat gevoost. Yay voor zomer jurkjes.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de nieuwe reacties. Ik denk dat ik toch maar wacht tot het mooi weer is voor we op zondagmiddag gaan. Voorlopig houden we het op de vrijdag- of zaterdagavond. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven