Fleshlight ervaringen en meningen

25-10-2010 20:48 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lijkt erop dat toys voor mannen een beetje in opkomst zijn.



Een schijnbare topper de fleshlight.



Zijn hier mannen met ervaringen?

En wie weet zijn er vrouwen die er wel eens 1 van dichtbij in actie hebben gezien?



Aan de vrouwen. Hoe zou je het vinden als je partner zo een speeltje gebruikt? Wel okay of zie je dit een beetje als het gebruik van een opblaaspop? (daar heb ik zelf namelijk een beetje sneu gevoel bij).



Mijn mening: lijkt me een lekkere ervaring, maar er kleeft voor mij toch wel een beetje het "opblaaspop gevoel" aan.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel een collectebus!

Zou er persoonlijk niet bijzonder blij mee zijn als mijn vriend thuis zou komen met dat ding.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee. Ik krijg altijd hygiënerillingen als ik zo'n ding zie. Maar als het lekker is, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik er inderdaad niet uitzien. Ken je de tenga eieren?
Gewoon aanschaffen en uitproberen. En hoezo een sneu gevoel?

Ik heb geen sneu gevoel als ik vibrator gebruik. Is in principe het zelfde.

Ik zou er dus geen moeite mee hebben als mijn partner met een fleshlight zou thuis komen. Het wordt tijd dat jullie ook emanciperen op speeltjes gebied. ;)

Ik vind de twenga trouwens wel mooier qua design dan de fleshlight.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook absoluut geen moeite mee als mijn man zoiets zou willen gebruiken hoor!

Mijn man stak trouwens zo door het tenga ei heen . Ik lag dubbel, maar hij vond het niet leuk
Alle reacties Link kopieren
Ken de Tenga ook en die ziet er inderdaad leuker uit.



Tja gevoel kun je niet altijd uitschakelen, maar inderdaad misschien moeten we inderdaad maar emanciperen op het gebied van speeltjes..
Alle reacties Link kopieren
Heb je het zelf wel eens uitgeprobeerd?
heb ff de moeite genomen om je "reclame" te bekijken.



vind het zelf idd een beetje opblaaspop gevoel! mijn man zou het best mogen gebruiken als ie het zelf zou willen, maar net als een vibe integreren in ons spel?



liever niet! zal het eens bespreken hier thuis!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaringen mee.



Gr. ram72
Het kan maar op twee manieren voelen: kut of kut.
Alle reacties Link kopieren
quote:leveke schreef op 25 oktober 2010 @ 21:08:

Het kan maar op twee manieren voelen: kut of kut. scherp
Alle reacties Link kopieren
Absoluut niet bedoeld als reclame. ik ben denk ik ook niet onverdeeld positief.



Nog nooit geprobeerd, maar het idee trekt me dus (deels) aan. Enige "toy" die ik zelf heb en gebruik is een goedkope verstelbare cockring
Alle reacties Link kopieren
Maar eh, het aller aller ergste dat er kan gebeuren is toch dat je ¤60,- armer bent en dat het niet zo lekker is als je had gehoopt? Dan zet je d'r gewoon een leuke bos bloemen in.



Had je deze al eens gezien? Lijkt me lekkerder, maar ik heb geen piemel, dus wat weet ik nou .
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik namens meerdere penissen spreek als ik zeg dat die het ook wel zal doen.



Inderdaad misschien moet ik er gewoon 1 kopen.
Alle reacties Link kopieren
Hi, uit pure nieuwsgierigheid heb ik vorig jaar een Fleshlight gekocht. Eigenlijk als grap om cadeau te doen aan een maatje van me. Maar uiteindelijk heb ik m zelf gehouden.



Mijn vrouw (32) moest heel hard lachen toen ze m zag maar dat ging al snel over in een ondeugende blik. Ze vond het stiekem toch wel spannend om aan zo'n nepkut te voelen en wou m op mij uitproberen. Dat liep uiteraard uit op een vergelijkend warenonderzoek en natuurlijk is het geen echte maar als je m eerst even onder de warme kraan houdt en voldoende glijmiddel gebruikt is het toch een verrekte goed ding! (daar is de prijs ook naar) En zo nu en dan pakken we de Fleshlight er bij voor wat extra's in de slaapkamer. Wij hebben zo'n doorzichtige (ice lady) en dat vindt mevrouw Uprighteous machtig spannend om naar te kijken.



Een aanrader dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Uprighteous schreef op 25 oktober 2010 @ 22:05:

Wij hebben zo'n doorzichtige (ice lady) en dat vindt mevrouw Uprighteous machtig spannend om naar te kijken.

Mevrouw lalalol vind het ook prachtig.



Mag ik nog even kwijt dat ik het een, euhm, vrij aparte vraag vind op het Viva forum?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het leuk vinden als mijn man zo'n kadootje kon waarderen. Helaas durf ik dat niet voor hem te kopen
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zie ik als man het voordeel van een nep-vagina niet zo als je lekker samen bezig bent. Ik me niet zo goed voorstellen dat het gebruik van de flashlight aangenamer is dan intiem contact met echte vrouw (oraal, vaginaal of anaal). Als hulpje voor wanneer je het weer es zelf doet lijkt hij me wel erg geschikt. Zelf vindt ik een butplug een lekkerder speeltje bij de sex; zeker de combinatie buttplu-cockring....heerlijk!

Wiebi.
Alle reacties Link kopieren
quote:schouderklopje schreef op 30 oktober 2010 @ 21:51:

Ik zou het leuk vinden als mijn man zo'n kadootje kon waarderen. Helaas durf ik dat niet voor hem te kopen Nou ben ik echt de moeilijkste niet maar ik zou toch wel raar hebben staan kijken als mijn vrouw hem onaangekondigd kado had gedaan. Het is nogal een apparaat wat je uit de doos tovert, beetje intimiderend misschien.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik Lalalol. Ik kreeg van mijn man voor kerst ook op een goed moment een paarse vibo

Ik had toen ook zoiets van ehm bedankt ofzo? Dus vanuit dat perspectief zou ik die reactie inderdaad kunnen verwachten. Het lijkt me zelf ook leuker om zoiets samen te kopen, maar dan zou mijn man dus nooit doen.
Alle reacties Link kopieren
Goed kijken wat je koopt
Alle reacties Link kopieren
quote:autumnrainbow schreef op 25 oktober 2010 @ 21:14:

[...]





scherp Messcherp. Mijn complimenten.
Alle reacties Link kopieren
Het is een geweldig ding. Heerlijk kutje, lekker strak en voelde beter dan de poes van mijn ex-vrouw. Daarom heb ik haar ook de deur uit gezet. De fleshlight zeurt niet en heeft altijd zin.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook 1, maar gebruik deze zaklantaarn vooral op reis bij gebrek aan de echte variant. Uiteraard is het niet hetzelfde, maar beter dan Mr. Righthand.



Zeker het proberen waard. Die eieren heb ik ook geprobeerd, maar zijn voor eenmalig gebruik, dus erg duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven