Flirten op feestje

12-07-2015 02:21 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist thuis gekomen van een feestje. Vriend is op zijn buik op de bank neergeploft en gelijk in slaap gevallen :( Ik heb nog geen slaap en moet dit gewoon kwijt!



Broer gaf vanavond een feestje, zoals altijd kwamen ongeveer dezelfde mensen. Eigenlijk allemaal stellen met kinderen. Ik ging naar buiten om te roken en daar stond een vriend van mijn broer. We raakten aan de praat over zijn dochter en het hebben van kinderen. Opeens zei hij uit het niets van ja ik zou eigenlijk iets willen zeggen maar dat kan ik beter maar niet doen. Dus ik reageerde verbaasd want had geen idee waar hij het opeens over had. Vervolgens kwam er iemand anders bijstaan en ging hij door met het gesprek over kinderen. De andere persoon ging weer naar binnen en toen zei hij opeens ik zou je gewoon keihard willen neuken nu.



Ik heb toen keihard gelachen en gezegd dat hij waarschijnlijk teveel had gedronken. Ben toen naar binnen gegaan en heb me hele avond ongemakkelijk gevoeld. Hij heeft vanaf dat moment ook steeds oogcontact proberen te zoeken. Mijn vriend vroeg op een gegeven moment zelfs of ik me niet lekker voelde ofzo. Hij merkte wel dat ik niet op mijn gemak zat. Bij het afscheid nemen zei die vriend van mijn broer nog zacht in mijn oor 'ik meen het'.



Ik weet dat ik dit moet vergeten maar omdat ik dit met niemand kan gaan delen, deel ik het hier. Ik vind het gewoon raar.
Alle reacties Link kopieren
Geil.
Speechless
Ik vind dit geen flirten maar gewoon onbeschaamd gedrag, ik had bij t afscheid teruggefluisterd 'ik moet er niet aan denken'
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 12 juli 2015 @ 02:34:

Geil.Als hij vrijgezel was geweest misschien wel
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 12 juli 2015 @ 02:55:

Ik vind dit geen flirten maar gewoon onbeschaamd gedrag, ik had bij t afscheid teruggefluisterd 'ik moet er niet aan denken'Dat was inderdaad misschien beter geweest ja! Dan was het ook direct afgesloten. Het flirten was meer daarna met het oogcontact zoeken. Ik vind het ook onbeschaamd gedrag hoor! En had dit ook echt totaal nooit verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat je het nog niet tegen je vriend hebt verteld? Jullie zijn neem ik aan samen naar huis gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Waarom vertel je het niet gewoon eerlijk. Jij doet alsof jij je ergens voor moet schamen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat voor opmerkelijks heeft hij dan gezegd? Want je schrijft dat hij iets wil zeggen, maar zegt dat hij dat beter niet kan doen en dan wordt jullie gesprek verstoord. Mocht je voor zijn charmes vallen, bedenk dan dat ie 'n kind heeft, dus je zou helemaal niets aan zo'n vent hebben die zit vast aan alimentatie- en bezoekregelingen. Dan is het romantisch sprookje heel snel weer voorbij.
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 12 juli 2015 @ 06:53:

Maar wat voor opmerkelijks heeft hij dan gezegd? Want je schrijft dat hij iets wil zeggen, maar zegt dat hij dat beter niet kan doen en dan wordt jullie gesprek verstoord. Mocht je voor zijn charmes vallen, bedenk dan dat ie 'n kind heeft, dus je zou helemaal niets aan zo'n vent hebben die zit vast aan alimentatie- en bezoekregelingen. Dan is het romantisch sprookje heel snel weer voorbij.

Gewoon de hele post lezen:



"De andere persoon ging weer naar binnen en toen zei hij opeens ik zou je gewoon keihard willen neuken nu."





En nee dat is nou niet iets waar je als gewone vrouw warm voor loopt, toch?
quote:peachy-br schreef op 12 juli 2015 @ 02:56:

[...]





Als hij vrijgezel was geweest misschien wel Als JIJ ook vrijgezel zou zijn, maar beiden bezet dus einde van dit topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sharon-Viva schreef op 12 juli 2015 @ 07:07:

[...]



Gewoon de hele post lezen:



"De andere persoon ging weer naar binnen en toen zei hij opeens ik zou je gewoon keihard willen neuken nu."





En nee dat is nou niet iets waar je als gewone vrouw warm voor loopt, toch?Had ik idd overheen gelezen. Maar zou er spontaan van opdrogen, zelfs als hij kindvrij was geweest. Wat 'n afknapper!
Shoot first, ask questions later!
Okay dus als hij vrijgezel was geweest had je t wel leuk gevonden?



Wat is nou precies je punt of probleem?
En op het volgende feestje kom je deze mafkees weer tegen? Ik zou hem dan aanspreken als hij weer alleen staat en melden dat jij hier niet van gediend bent en dat jij niet van plan bent je ongemakkelijk te voelen door zijn praatjes. Dus hij kan je normaal behandelen, anders neem jij je maatregelen (vriend vertellen, broer vertellen, zijn vrouw vertellen).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar z'n vrouw lopen en zeggen dat d'r vent blijkbaar wat tekort komt.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 12 juli 2015 @ 07:42:

Okay dus als hij vrijgezel was geweest had je t wel leuk gevonden?



Wat is nou precies je punt of probleem?Toch iets minder knipperen met die zaad vragende ogen.

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja maar dames en heren...TO vind dit helemaal niet erg. Ze fantaseert al de hele nacht hierover en daarom staat het ook bij sex. Ze wil het haar partner helemaal niet vertellen, want de volgende keer bereid ze zich voor op deze man en gaat ze op zijn aanzoek in.



Om hoeveel geld wedden we?

Pool opstarten?
Ik heb het al zo vaak mee gemaakt dat mannen aangeven iets met me te willen terwijl ze weten dat ik getrouwd ben. Dan zeg ik heel duidelijk nee en ik vertel het ook gelijk aan mijn man. Waarom vertel je het je vriend niet gewoon? Jij hebt niks verkeerds gedaan en dan weet je vriend waarom je je de volgende keer ongemakkelijk voelt als je de vriend van je broer weer ziet.
Ik snap dit topic niet. Wat wil je nou zggen of vragen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je keihard willen neuken vind jij onder de noemer flirten vallen?



Ik zou niet keihard gaan lachen geloof ik, ik zou eerst mijn kin van de grond afrapen, hem dan the look geven om me vervolgens op mijn hakken om te draaien en de beste man de rest van de avond totaal te negeren



Er is niets mis met een beetje flirten

Ik doe niet anders, zit een beetje in mijn aard denk ik

Maar het blijft allemaal wel in het nette
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kijk, dus daarom is roken slecht voor je!
Als je dat flirten noemt, zitten jullie wel redelijk op hetzelfde niveau. Wat is je probleem precies?
Ik zou het ook niet meteen, dus nog op het feestje, tegen vriend hebben gezegd, om problemen te voorkomen. Maar je kunt het nu toch wel vertellen?
Volgens mij is het "probleem" dat to het stiekem toch wel leuk vindt.



Oh...wat Troelala zegt dus.
quote:JollyJ schreef op 12 juli 2015 @ 11:06:

Als je dat flirten noemt, zitten jullie wel redelijk op hetzelfde niveau. Wat is je probleem precies?Dit dus.... wat een gekloot zeg: Ik wel je wel neuken.... is nou niet echt subtiel fllrten, maar is een line die ik wel tegen kom op Badoo/Tinder et all. De vent in kwestie block ik dan meteen....
Ik vind het nogal dubieus dat je zegt dat je het wel leuk zou hebben gevonden als hij vrijgezel was geweest. Zo lijkt het net alsof je hem stiekem wel leuk vindt en misschien voelt ie dat wel aan.



Maar wat is precies je vraag? Wil je het graag kwijt aan iemand en geneer je je om het aan iemand te vertellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven