Foonseks

05-06-2015 19:32 377 berichten
Ik denk dat de meesten van jullie wel eens een seks chat gehad hebben. Het is mij wel eens over komen dat er zo'n spannende klik tijdens het chatten was dat het een stapje verder ging. Foonseks dus. Ik vind het vreselijk spannend. Het contact is nog steeds vrijblijvend maar wel een stukje echter dan tekst die op je beeldscherm voorbij komt. Zoals met alles gaat het om de juiste toon en woorden op het juiste moment. Het maakt voor mij het verschil tussen plat en spannend. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en wat jullie mening is over foonseks!
Alle reacties Link kopieren




Gelukkig ben ik te ongeduldig om te vissen met wormpjes!

Safrat, relsub vind ik dan weer zo'n hokje, zo van ik noem mezelf sub maar ik heb heust een eigenste mening. Nah, laat mij maar lekker een kut-sub zijn. Ik ben nl helemaal geen sub.

Maar dat hebben cor en max natuurlijk allang uitgevogeld!
...
De sub noemt zichzelf ook geen relsub, maar de D die de sub niet onder controle heeft. De zeg maar wannabe D
O wacht 'ns even... Volgens mij weet ik het nu! Ga gelijk even vragen, momentje.
Goed, ik heb net m'n visvergunning aan één of andere gek met een leren masker meegegeven. Volgens hem was het moeilijk happen met een rubberen bal in je mond. Geen idee waar dat over gaat. Carnaval is pas in februari weer dacht ik
Alle reacties Link kopieren
Roos, jij mag die indruk en die mening hebben. Waar je dat op baseert is me een raadsel. Dat ik niet alles op de voet volg, is waar. Jouw vragen ontgaan me kennelijk. In ieder geval zijn ze niet aan mij gericht. Ik ben een ervaren D wat ik vertel is waar. Ik praat uit eigen ervaring. Uit de verhalen hier kan ik niet precies opmaken hoe bdsm'erig het is en hoe streng. Van mij mag ieder soort, als je samen maar dat vindt. wat je zoekt. Geef gericht een vraag en ik zal gericht antwoord geven. Me bewijzen hoeft niet en heb dat ik niet als doel gezien. Kom maar met je vragen...
Alle reacties Link kopieren
Oh Max, zonde!

Kan je er niet achteraan op je fietsje?



Neem die wanneBD even lekker mee op het agteroppie en zet m af op een afgelegen plekje. Vermoeienis.
...
Jammer Roos, ik vond het toch heel leuk met je. Waarom blijf je niet? Ik blijf ook. Waarom zo bozig?
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf hoor.

Ik moet alleen enorm gapen van Die corstreng. Of je die even achterop je fiets wilt nemen en ergens af wilt zetten. Alstublieft.
...
AH fijn Roos! Als lijder aan het koene ridder syndroom was ik al op mn fiets gesprongen maar ik bedacht me dat jij mij helemaal niet nodig hebt om je boontje komt om z'n loontje te doppen. Zet m lekker op negeer
Alle reacties Link kopieren
Heb je je visvergunning teruggehaald?



En ik hou wel van geridderkoen hoor. Om mijn loontje te komen bonen. Grote meid wil ook wel eens wegduiken achter een paar brede schouders!
...
Alle reacties Link kopieren
Roos, ik heb begrip. Ik ken het van elders op een andere site met vage namen van 'ervaren' meiskes.

Worden de vragen te moeilijk? Gewoon afhaken en met misplaatste opmerkingen antwoorden.... succes.
Alle reacties Link kopieren
Wat een complete onzin, Cor. Nogmaals, ik vroeg jou of jij jouw eigen beschreven situatie onder machtsmisbruik schaarde. Dat negeerde je .

Toen ik je zei dat ik dat jammer vond kwam je met je onnozele "huh, vroeg je wat?" Dus ik herhaalde mijn vraag en weer negeer je hem en vertelt me vervolgens dat ik je alles mag vragen.

Is het gek dat ik doodmoe van je word? Dus begin niet over afhaken en misplaatste opmerkingen, je hebt het he-le-maal zelf in de hand gewerkt.

Doe wat aan je communicatieskills, die deugen niet. En dat je daar op andere sites ook tegenaan knalt verbaast me niks!
...
Hij heeft antwoord gegeven toch? Misschien heb je die post gemist.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Roos.

Ik heb daar antwoord op gegeven. Ik schreef dat als je het virus eenmaal hebt, dat je dan niet normaal meer kan reageren. Het tolt in je hoofd en bent er van bezeten. De uitdrukking 'twee weldenkende volwassenen' geldt dan niet meer. Als je echt een onderdanige bent, dan werkt het zo. Men (of ik) zou er dan misbruik van kunnen maken. Maar mijn vraag was aan jullie (aan jou) gesteld. Je gaf de vraag terug en je kreeg antwoord. IK maak er geen misbruik van, ik zoek wel de grenzen op.

Ik knal niet op andere siteS, maar het viel me op dat ik dat elders vaker las. Knal nergens tegenop.

Ik heb privé met je gemaild en daar ging het toch wel wat normaler. Dat ik dominant overkom, dat zal zeker, want ik ben dat. Ik praat over mijn ervaringen, zoals jij zegt, je vindt je eigen verhalen belangrijk.

Fantasieverhalen gebruik ik nooit. De verslagen die ze maakten, lees ik een heel enkele keer.

Ik legde uit dat ik geen stopwoorden nodig heb, ik observeer en stel bij. Nooit hoorde ik het stopwoord noemen. En nooit is langere tijd met verschillende subjes. Met geen van hen heb ik ruzie gehad en normaal de D/s-relatie beëindigd.
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt, serieus geen antwoord op de vraag.

Jij schetste een situatie en vroeg of dat onder machtsmisbruik geschaard kon worden, ik vroeg je of jij het onder machtsmisbruik zou scharen.

Dan vertel je een heel verhaal over grenzen en sublijsten maar dat was de vraag helemaal niet. Zie je dat nou echt niet?

Een antwoord was geweest, "nee, ik zie dat niet onder machtsmisbruik omdat" of "ja, dat zie ik idd als machtmisbruik". Of bedoel jij dat "gepakt worden door het virus" (wat ik echt een beetje kul vind, sorry maar dat is mijn mening) ervoor zorgt dat je compleet grenzeloos bent?

Ook goed, dan ben ik het gewoon niet met je eens.



Waarom denk je dat ons mail contact snel was afgelopen?
...
@ Roos: mag ik je een PB sturen?
Alle reacties Link kopieren
Roos, ons contact was na een paar berichten afgelopen omdat jij OC al kende en ik het ook niet zinnig vond hier verder over te praten. Als je nu eens even de tijd neemt dan moet je wel begrijpen, dat ik zelfs uitvoerig vertel dat het bij mij geen machtsmisbruik vind. Ik hoef zelfs geen stopwoorden. Dus ik bepaal de grenzen naar behoren. Nu duidelijk? Of wil je geen uitleg en alleen maar ja of neen.

Het zal bij jou kennelijk niet zo'n vaart lopen met het onderdanige. Ik ken en herken het heel goed. Je kunt aan niets anders meer denken en het tolt maar rond in je hoofd. Neem de moeite eens op internet zulke verhalen te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Cor, ik heb daar geen anonieme verhalen op internet niet voor nodig, ik heb een heleboel "echt" onderdanige vriendinnetjes en ik herken inderdaad een deel maar lang niet alles. Is ook niet erg, ik hoef mijn sub-diploma niet.

Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig naar verhalen van vreemden, ik weet wat ik ervaren heb, heb gevoeld wat ik fascinerend vond en wat vooral niet.

Een ja of nee was wel zo duidelijk geweest inderdaad.



Tink, natuurlijk mag jij dat!
...
Alle reacties Link kopieren
Een aanvulling: Er zijn veel vormen van bdsm. Van soft tot 24/7 tot TPE. Jij kan het niet met me eens zijn en vindt het kul. Voor jou wel. Voor anderen niet. Toch komt het hier voor dat ze bang zijn alle zelf denken en sturing kwijt te raken en bang zijn losgeweekt te worden van familie en kennissen.

Vertrouwen dat beslist nodig is, is er dan niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Roos, kijk dit is duidelijk. Zo zijn we het weer eens. Voor velen geldt dat en voor anderen weer niet. Ik heb en misschien wil ik dat alleen maar, gehoorzame subjes :-) Je haren gaan rechtop staan? Ik las ook hier over relsubjes, ik houd daar volstrekt niet van. Even rellen, prima, misschien heet het manipuleren om straf te krijgen. Ik heb het over MIJN subje, niet in een gesprek met iemand die ik amper ken. Diploma's doe ik ook niet aan. Zo zijn er 1000-den soorten. Ik laat iedereen in z'n waarde en vind niet gek of keur niets af.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bdsm geen kul en ik vind verschillende vormen geen kul. Ik vind het wél kul dat je zgn besmet zou zijn met een virus waardoor je totaal wilsonbekwaam zou worden. Ik snap weer wél dat je compleet van je sokken geblazen kan worden door een bepaalde ervaring.

Ik geloof heel héél erg in zelfbeschikking. Zelfs toen ik aan .. nee, dat moet ik niet schrijven. Zelfs toen ik lichamelijk geen wil meer had had ik nog wel een geestelijke en die heeft zo hard gestreden, zo hard. Een gevecht met mezelf.

De meiden die jij beschrijft klinken licht labiel en slecht geaard. Anders ben je niet bang losgeweekt te worden.



Dat jij alleen maar gehoorzame subs wilt verbaasd me niet.

Ik denk... en nu ga je me uitlachen... dat je een beetje bang bent voor vrouwen.
...
Behalve TPE zijn alle vormen wel rollenspel en misschien zelfs een TPE niet. Als sub heb je nou eenmaal de eindcontrole. Nee is nee en geen Dominant zal daar niet naar luisteren of de grens van te voren aan voelen, tenzij een slechte D.



50 shades heeft allemaal wat aanvaardbaarder gemaakt met als gevolg een schare subs die niet echt onderdanig zijn en Dominanten zonder ervaring en echt overwicht. Hetzelfde zag je bij O.



Maar goed, dit topic gaat over telefoonseks en chat. Er is een BDSM topic. Gebruik het.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk, dit is gruwelijk off topic.
...
quote:CorStreng schreef op 29 juni 2015 @ 21:49:

...

Dat ik dominant overkom, dat zal zeker, want ik ben dat.

....

Het komt op mij meer betweterig, irritant en vol van jezelf over. Alsof je je onzekerheid in de omgang met vrouwen probeert te verbloemen met dit toneelstukje.

Maar ja, ik heb dan ook geen grijze vezel in mijn lijf, dus je dominante spelletjes doen me helemaal niets. Ik erger me alleen een ongeluk aan dat pedante gedrag van je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven