Foonseks

05-06-2015 19:32 377 berichten
Ik denk dat de meesten van jullie wel eens een seks chat gehad hebben. Het is mij wel eens over komen dat er zo'n spannende klik tijdens het chatten was dat het een stapje verder ging. Foonseks dus. Ik vind het vreselijk spannend. Het contact is nog steeds vrijblijvend maar wel een stukje echter dan tekst die op je beeldscherm voorbij komt. Zoals met alles gaat het om de juiste toon en woorden op het juiste moment. Het maakt voor mij het verschil tussen plat en spannend. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en wat jullie mening is over foonseks!
Alle reacties Link kopieren
Wat is volgens jou precies cyberpesten?

Dat wij zeggen dat we afknappen op spelfouten?

Dat we afknappen op fout Engels taalgebruik?



Cyberpesten?

Dat zegt een volwassen kerel van 42?



Na een aantal hele milde postings?

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou ik vind het wel een beetje flauw om iemand op een paar tikfouten aan te vallen. Oké, die 'no fun intended' was fakking grappig en die ga ik schaamteloos jatten. Maar verder is het een doodnormale post, ook al vind ik er niet echt een vraag in zitten.
quote:max72 schreef op 06 juni 2015 @ 04:23:

Welgeteld één normale reactie. Waarvoor dank. De rest laat zich het beste omschrijven als cyberpesten. Knap hoor. Ik zou zeggen leef je uit. ach gossie.
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 06 juni 2015 @ 09:03:

[...]



ach gossie.Hou nog toch eens op
quote:Andrea41 schreef op 06 juni 2015 @ 09:10:

[...]





Hou nog toch eens opTO duikt in een slachtofferrol, maar daar mag niet op gereageerd worden? Dat is nog toch een beetje raar, niet?
On topic:



Nee, 'foonseks' lijkt mij niets. Zou bang zijn dat er teveel stiltes vallen. Ik vind juist een chat veel spannender.
Alle reacties Link kopieren
quote:laverne schreef op 06 juni 2015 @ 11:06:

On topic:



Nee, 'foonseks' lijkt mij niets. Zou bang zijn dat er teveel stiltes vallen. Ik vind juist een chat veel spannender.Mee eens. Even moeten wachten op het volgende berichtje, voert de spanning op...
Het is een ander medium dus ook een andere beleving. Phone sex gaat weer een stapje verder vind ik. Je hebt enig idee over wie die ander is aangezien je hebt gechat. Phone sex met een wildvreemde; dat kan volgens mij alleen als je lukraak iemand uit het telefoonboek kiest toch

Ik heb nog niet meegemaakt dat er pijnlijke stiltes vielen.

Waar ik benieuwd naar ben zijn jullie ervaringen. Heb je het wel eens meegemaakt? Wat vond je ervan? Wat vond je spannend? Wat was een afknapper? Wat zijn de do' s and don'ts?
Nooit gedaan. Wel eens telefonisch contact gehad met een online bekende maar dat verliep stroef, ik denk door zenuwen. Ik denk dat voor veel mensen de logische stap na seks-chatten een ontmoeting is. Of een video chat via Skype, FaceTime o.i.d.
Maar bel je dan niet eerst met iemand voordat je afspreekt? Ok je wisselt foto's uit maar je wilt toch wel iets meer weten.

FaceTime is dan weer nog een stapje verder. Ik vind het echt spannend dat je zelfs na bellen met elkaar nog een stapje verder kunt gaan. Een opeenvolging van eerste keren. Ik vind die "eerste keer ervaring" heel erg opwindend.
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 06 juni 2015 @ 12:12:



Waar ik benieuwd naar ben zijn jullie ervaringen. Heb je het wel eens meegemaakt? Wat vond je ervan? Wat vond je spannend? Wat was een afknapper? Wat zijn de do' s and don'ts?

En je hebt nog niet in de gaten dat men hier niet zo happig is op het delen van deze ervaringen? Ik heb er ook wel enige ervaring mee maar zó geen zin om dat hier tot in detail te bespreken.

Wat wil je trouwens met onze ervaringen, tips en tricks? Dat zou ik nog wel kunnen snappen maar ik krijg hier een beetje een gek gevoel bij.
...
Je hebt eerder je ervaringen met me gedeeld Roos. En ik die van mij. Misschien zie je het topic tussen mijn berichten staan.



Als je niet in anonimiteit je ervaringen op een forum kunt delen, wat is dan de zin van een forum? Elkaar afzeiken?

Ik praat graag over seks. Het is voorpret of nagenieten of hoe je het wilt noemen. Ik heb een voorliefde opgevat voor phone sex. Ik ben daarom heel benieuwd wat anderen er van vinden.
quote:max72 schreef op 06 juni 2015 @ 12:29:

Maar bel je dan niet eerst met iemand voordat je afspreekt? Ok je wisselt foto's uit maar je wilt toch wel iets meer weten.

FaceTime is dan weer nog een stapje verder. Ik vind het echt spannend dat je zelfs na bellen met elkaar nog een stapje verder kunt gaan. Een opeenvolging van eerste keren. Ik vind die "eerste keer ervaring" heel erg opwindend.Dat bellen was juist vóór een afspraak, foto's uitgewisseld hadden we al. Maar bellen puur om te chatten trekt mij niet. Skypen e.d. ook niet trouwens.
eh Laverne je bedoelt toch dat je eerst chat daarna belt en daarna afspreekt? Andersom is het paard voor de wagen spannen toch ;) Nog steeds no fun intended :p
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even teruggekeken en ik weet wat je bedoelt. Dat ging over bdsm en grof taalgebruik. Weet je wat het verschil is? Als ik over dat soort onderwerpen schrijf gaat het over mij en enkel over mij. Als ik (of wie dan ook) telefoonseks praktiseer gaat het over een derde persoon en daar zit m voor mij de crux.

Ik vind dit te intiem om openbaar te delen. Mooi dat het jouw fascinatie is, geniet er vooral van maar dit delen gaat me te ver.



Afzeiken doe ik niet, daar kan je me niet van betichten maar dat men een tikje sceptisch reageert kan ik wel snappen. Het klinkt alsof je op zoek bent naar opgeilverhalen, sorry.
...
quote:max72 schreef op 06 juni 2015 @ 12:54:

eh Laverne je bedoelt toch dat je eerst chat daarna belt en daarna afspreekt? Andersom is het paard voor de wagen spannen toch ;) Nog steeds no fun intended :p

Ja, zeg ik toch, chatten (geen seks-chat overigens) daarna foto's, dan bellen en pas daarna afspraak.
quote:Rooss4.0 schreef op 06 juni 2015 @ 13:08:

Het klinkt alsof je op zoek bent naar opgeilverhalen, sorry.

Dat dus.



En inderdaad, ik deel hier ook best persoonlijke dingen, maar ga niet vertellen wat ik met een ander allemaal heb liggen zuchten en kreunen aan de foon. Dat heeft er ook mee te maken dat die heren hier meelezen, maar zelfs als dat niet zo was ga ik daar geen details over delen, alleen omdat jij dat wil horen. Do's en don'ts? Daar kom je vanzelf wel achter. Als ze de hoorn erop smijt, heb je een don't begaan.
Hahaha dat is het gewenste scenario Laverne ;) Eigenlijk is alles tot aan het moment waarop je het daadwerkelijk doet één lang voorspel. De anticipatie kan ook wel eens lekkerder zijn dan de seks zelf.
quote:theemok schreef op 06 juni 2015 @ 13:13:

[...]



Dat dus.



En inderdaad, ik deel hier ook best persoonlijke dingen, maar ga niet vertellen wat ik met een ander allemaal heb liggen zuchten en kreunen aan de foon. Dat heeft er ook mee te maken dat die heren hier meelezen, maar zelfs als dat niet zo was ga ik daar geen details over delen, alleen omdat jij dat wil horen. Do's en don'ts? Daar kom je vanzelf wel achter. Als ze de hoorn erop smijt, heb je een don't begaan.Ik lees nergens dat hij om details vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Maar Max, wat als je nou na je seks chat nummers uitwisselt, de andere belt en je krijgt een piepende keukendeur aan de lijn?



Droog je daar dan niet spontaan van op??

Sjongejongejongejonge........
Fair enough Roos en Theemok. Je zou kunnen redeneren dat deze hele pijler één lang opgeil verhaal is.



Ik snap je argument over derden die meelezen. It takes two to tango. Dat is lastig als je hier je danspartner hebt gescoord. Beperkt dat dan niet ook meteen heel veel van wat je hier eigenlijk niet meer kunt vertellen.



Ligt phone sex gevoeliger dan gewoon Just sex?
quote:ClassyLadeee schreef op 06 juni 2015 @ 13:19:

Maar Max, wat als je nou na je seks chat nummers uitwisselt, de andere belt en je krijgt een piepende keukendeur aan de lijn?



Droog je daar dan niet spontaan van op??







Je bedoelt iemand met een irritante stem. Dat is me nog niet gebeurd. Wel dat de klik er aan de telefoon niet was. Dan stopt het dus daar. Één van de charmes van chatten is dat je fantasie ook veel voor je invult. Bij phone seks valt er, in ieder geval, één gordijntje.



Ik kan wel heel erg afknappen op iemands stem. Als iemand bij het stappen in je oor staat te schreeuwen vooral.
Alle reacties Link kopieren
quote:laverne schreef op 06 juni 2015 @ 13:17:

[...]



Ik lees nergens dat hij om details vraagt.

**Heb je het wel eens meegemaakt? Wat vond je ervan? Wat vond je spannend? Wat was een afknapper? Wat zijn de do' s and don'ts?**

Is dit niet vragen om details, Laverne?



Max, ik weet niet of het gevoeliger ligt, misschien wel. Ergens is het een beetje stom, dat opgeilen via de telefoon en per geluiden laten weten wat je ervan vindt. Dat maakt het inderdaad intiem en wellicht gevoelig. Nope, voor mij geen gespreksonderwerp op een openbaar forum.
...
Alle reacties Link kopieren
Phone sex is wat mij betreft wel intiemer dan just sex omdat je bij sex al naakt bent, je ziet elkaars gezichtsuitdrukkingen, opwinding. Jr kent elkaar al enigzins al heb je elkaar net een uur geleden ontmoet.

Iemand kan mij wel een foto sturen, maar je weet nooit helemaal zeker of dat nou degene is die je echt aan de lijn hebt.

En zelfs als de phone sex bevalt, je elkaar daarna ontmoet dan kan het alsnog gebeuren dat je denkt: kak, totaal niet mijn type..

Dan heb je echt iets gedeeld met elkaar waarvan je denkt: meh, had ik misschien niet moeten doen..
Sjongejongejongejonge........
Ik vind het ongeveer hetzelfde als details vertellen over je fratsen in bed. Wat deed je precies? Wat vond je ervan? Wat vond je bedpartner ervan? Waar knapte je op af?



Ik bespreek dat wel met bepaalde vriendinnen bij een roséetje, maar beslist niet op een openbaar forum, inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven