Fysio

14-03-2017 13:31 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb advies nodig. Zet t even onder kopje seks want ik weet t niet meer.

Ik loop nu een aantal weken bij de fysio voor mn rug. Ben er al eerder geweest dus ken hem al beetje.

Na een paar behandelingen lig ik daar oo tafel en omdat hij me zeer deed gaf ik een klap op de tafel. Zegt hij ineens tegen mij dat hij zich afvraagt hoe ik ben in t liefdesspel.

Okeee denk ik. Nou ben ik altijd een flapuit en redelijk open. Dus ik hem antwoord gegeven. En hem de vraag teruggegeven.



Nou moest ik deze week weer heen. Lig op tafel en hij is bezig met massage. Als ik zeg dat voelde lekker dan gaat hij weer terug naar die plek.

Maar bijna aan t eind legt ie beide handen om mn nek en knijpt. Niet heel hard maar goed. Zo zegt ie volgende keer verder. Ik lig daar en zeg was weer lekker. Ja? Vraagt ie kun je dat hebben. Ja zeg ik. En hij plaatst weer zn handen om mn nek en knijpt. En nog een keer maar harder. Dit ook nog vraagt ie. Ik vroeg hem waar dat voor is. Daar ontspan jij van zegt ie.

Maar zeg nou eens is toch niet een normale behandeling lijkt me.

Wat moet ik hiermee
Andere fysio zoeken en deze rapporteren bij de overkoepelende organisatie is geen optie? Zeggen dat je er niet van gediend bent? Dat je in eerste instantie antwoord gaf wil niet zeggen dat ie jou mag betasten op plaatsen die niets met je pijnlijke plek te maken hebben?



Ik noem maar een paar dingen.
Andere fysio zoeken, bij hem lig je nu toch niet meer op je gemak lijkt mij
Alle reacties Link kopieren
Nee dit hoort niet hoor, een andere zoeken!
En melden. Anders doet ie het bij een ander weer.
Alle reacties Link kopieren
Ja is toch niet normale gang van zaken
Alle reacties Link kopieren
Zo, nou ten eerste niet meer gaan. En ten tweede melden bij zijn baas dat hij dit zegt en doet. Dit kan écht niet.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat 'flap-uiterige' van jezelf mag je ook wel eens leren begrenzen. Antwoord geven en de vraag aan hem stellen

Of gebruiken in een positieve manier: zeggen dat ie met z'n poten van je af moet blijven voortaan.





Is dit niet een fantasietje van iemand?
Melding van maken. Dit mag een professionele behandelaar nooit doen!
quote:s-a-r-kast schreef op 14 maart 2017 @ 13:45:

Is dit niet een fantasietje van iemand?Vroeg ik me ook al af.
Alle reacties Link kopieren
Jij ligt op je buik op tafel? Wat masseert hij precies?

Zijn handen zaten dus op de achterkant van je nek? (niet je hals)
Alle reacties Link kopieren
Nou heb last van mn rug. Die kraakt ie eerst en dan massage erachteraan. Hij had zn handen om mn hele nek.

T stomme is dat je aan jezelf gaat twijfelen op dat moment
quote:s-a-r-kast schreef op 14 maart 2017 @ 13:55:

Jij ligt op je buik op tafel? Wat masseert hij precies?

Zijn handen zaten dus op de achterkant van je nek? (niet je hals)

Als je last hebt van je rug, kun je idd op je buik moeten liggen.



Ik zou er niet meer heengaan en idd een melding maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eerlijk gezegd nog niet eens zó raar overkomen hoor.



Dat hij je door masseert op een plek waarvan jij zegt dat het goed voelt lijkt me normaal. Dat is ook het doel van die massage, om de pijnlijke spieren te verlichten. Mijn fysio masseert ook mijn nek en schouders. Behoorlijk hard, maar het helpt wel. Hij stelt tussendoor ook vragen of het nog goed voelt, omdat het erg pijnlijk kan zijn en in dat geval stopt hij ermee. Als het wel goed voelt worden juist die plekken onder handen genomen.



Je bedoelt denk ik knijpen achter in je nek? Dat wordt bij mij ook wel eens toegepast omdat daar een spier zit die altijd vast zit. Als er in geknepen wordt komt het daarna inderdaad meer los.

Zijn opmerking is dan hooguit hetgeen wat ik een beetje vreemd vindt. Kan als grapje bedoeld zijn maar is niet erg gepast. Maar ben

vooral verbaasd dat jij er serieus op gaat antwoorden en de vraag terug stelt.



Dus blijkbaar vat ik het anders op dan de rest hier Maar wellicht gaat het wel anders dan ik in mijn post beschrijf. Gaat uiteindelijk om jouw gevoel. Als jij je er ongemakkelijk bij voelt zou ik gewoon naar een andere fysio gaan.
Alle reacties Link kopieren
Niet perse, bij het kraken en masseren van de onderrug kan er ook veel worden gedaan terwijl je op je rug ligt op de tafel.

Het is maar net waar je last van hebt. Uitstraling naar de benen of niet...



Ik wilde gewoon een beter beeld vormen, vandaar de vraag.
Alle reacties Link kopieren
dat knijpen in de nek kan ik me wat bij voorstellen. Ik weet niet precies hoe hij het deed, maar mij kan dat inderdaad ontspannen.



Die vraag over je seksleven was al over de professionele grens. Vér.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Maar nou even terug naar die eerste behandeling.

Jij slaat op tafel.

Hij vraag hoe je bent in het liefdesspel.

Jij schrijft: ik ben een flapuit, dus hem antwoord gegeven.

WAT heb je dan gezegd? Hebben jullie het over standjes gehad of hoe dominant je bent of wat moeten we verstaan onder een flapuit die hem een antwoord geeft?



En je zeg, daarna vraag aan hem teruggegeven. O?

Dus hij mocht ook even vertellen hoe hij het liefst neukt?



Ik vind het apart dat je pas na de tweede behandeling vind dat het raar is omdat hij in je nek knijpt.

Dat hele sekspraat van, hoe neuk jij het liefst, o zo, ja ik doe het liefst dit en dat.... dat was toch niet normaal?
quote:s-a-r-kast schreef op 14 maart 2017 @ 14:12:

Niet perse, bij het kraken en masseren van de onderrug kan er ook veel worden gedaan terwijl je op je rug ligt op de tafel.

Het is maar net waar je last van hebt. Uitstraling naar de benen of niet...



Ik wilde gewoon een beter beeld vormen, vandaar de vraag.Ik vind je vraag ook niet zo gek, vandaar ook mijn antwoord dat het wel kan. Echter, komt wat jij schrijft ook veel voor.
Alle reacties Link kopieren
Zoals jij het schrijft komt het nu over alsof hij zich vrijheden aan het veroorloven is welke bij jou nu vragen oproepen. Zelfs al heeft hij nog niets gedaan dat in principe een overschrijding is van de ethiek, voel jij je hier ongemakkelijk bij.

Zeg dat dan ook!

Laat hem weten dat jij je niet prettig voelt, dat jij je ongemakkelijk voelt bij zijn manier van benaderen recentelijk. Dat zou voldoende waarschuwing moeten zijn voor hem om daar mee op te houden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
En als jij tegen hem zegt dat een bepaalde massage lekker voelt, dan bedoel je dat toch ook niet seksueel, mag ik veronderstellen? Dan is het toch fijn als hij dat nog even door doet?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Precies voelt gewoon goed op die plekken die hij dan masseert. En hij had echt zn handen om Mn nek/hals heen en kneep toen.
Welk antwoord gaf je toen hij je vroeg welk seksueel type jij bent, en welk antwoord gaf hij. Klinkt alsof hij toen dacht, wij zijn een match. Laat ik de lol de komende behandelingen uitbreiden.
Anders naar een andere fysio gaan. Kijken of die ook zijn of haar handen om je nek knijpt en daar vooral geen vragen over seks beantwoorden.
Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 38. Hij ergens in de 40.

En hij vroeg of ik dominant was. Heb gezegd dat dat wel mee viel. En gevraagd hoe hij was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven